Boomers die losgaan in een foodhall.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef Barbusse het volgende: [..] Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaan
daarna was ik blut
![]()
![]()
Vraag uit nieuwsgierigheid: Wanneer je zelf zulke meningen over andere hebt, pas je dan ook zulke meningen toe op jezelf?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boomers die losgaan in een foodhall.Sad.
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh jeej... geen budget gesteld? Wel gezellig om zoiets met je zuster te doen!
Soms moet je even alles vergeten en gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.
Also: TT
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag uit nieuwsgierigheid: Wanneer je zelf zulke meningen over andere hebt, pas je dan ook zulke meningen toe op jezelf?
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Soms moet je even alles vergeten en gewoon een leuke tijd hebben.
Is dat niet heel vermoeiend voor jezelf, om jezelf in een hokje te plaatsen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.
Hai, over ballonnen gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap?quote:
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat niet heel vermoeiend voor jezelf, om jezelf in een hokje te plaatsen?
Hokjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.
Also: TT
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.
Laatste 2 keer ook in Porto en Amsterdam Michelin restaurants bezochtquote:
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, over ballonnen gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap?
De laatste loodjes dus. Spannend.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebben(en alles er tussenin natuurlijk)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebben(en alles er tussenin natuurlijk)
Spannend!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog eventjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje volhouden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk, maar goed we lopen onder toezicht ziekenhuis omdat haar groei even achterbleef en ik heb dus ook verre van een grote buik zelf. En de temperatuur was ook goed te doen de laatste tijdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje volhouden?
Fijn dat ze haar groei volgen en jullie goed in de gaten houden❤quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk, maar goed we lopen onder toezicht ziekenhuis omdat haar groei even achterbleef en ik heb dus ook verre van een grote buik zelf. En de temperatuur was ook goed te doen de laatste tijd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.
naar de snackbar?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:10 schreef Zoon_John het volgende:
Ik heb ook al geen zin om te koken vandaag, waar moet het heen.
Er ligt een kant en klaar pizzadeeg in de koelkast, maar misschien dat snackbar niet verkeerd is. Lekkere Spoetnik gaat er wel in.quote:
Zeker ook nog met curry?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Er ligt een kant en klaar pizzadeeg in de koelkast, maar misschien dat snackbar niet verkeerd is. Lekkere Spoetnik gaat er wel in.
ja, hoe wil je een spoetnik anders eten?quote:
schijven gehaktbal en uit op een stokje.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hoe wil je een spoetnik anders eten?
Limburgers.quote:
gewoon een berenklauw dusquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijven gehaktbal en uit op een stokje.
wat mensen boven de rivieren schijnbaar berenklauw noemen
ja, maar in een andere regioquote:
Als je met die regio de rest van Nederland bedoeld dan wel ja.quote:
Het achtergestelde deelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je met die regio de rest van Nederland bedoeld dan wel ja.
Hmm, ik zou het etenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Patat met pindasaus en mayonaise. Dus zonder de uitjes.
Jij ons twee bedoel je?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kunnen @:Tegan en ik je wel adopteren
Blijkbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn we te vondeling gelegd?
Ik dacht dat wij een andere relatie konden hebben?quote:
Ik dacht dat we het alleen hadden over wie het hoogste inkomen had. Awkward.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een andere relatie konden hebben?
Hahaha geweldigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het alleen hadden over wie het hoogste inkomen had. Awkward.
Mijn gold digger alarm ging af. Goedemorgen!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het alleen hadden over wie het hoogste inkomen had. Awkward.
Als ik een gold digger ben ben jij een sugar daddy.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gold digger alarm ging af. Goedemorgen!![]()
... and proud of it.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik een gold digger ben ben jij een sugar daddy.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben een beetje bang wanneer een vrouw dat tegen mij zegt.
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:38 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is het gelukt met de boodschappen?
Maar morgen moet ik naar mijn begeleider en dan fiets ik langs de supermarkt. Dus dan is de drempel wegquote:
Hoe jij het bedoelt, kan prima verschillen van hoe ik het opvat.quote:
Nee niet gezien en geen videoland. Wel NLziet. Alleen ik ben niet zo van de liefde. Op dit moment filmpjes op YouTube met een haakwerkjequote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
COTS heb je b en b vol liefde vandaag al gekeken of kijk je niet op videoland?
O dacht dat je dat keekquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee niet gezien en geen videoland. Wel NLziet. Alleen ik ben niet zo van de liefde. Op dit moment filmpjes op YouTube met een haakwerkje
Ik ben maar aan het werken aan mijn afstudeerproject. Laten we hopen dat het lukt...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar morgen moet ik naar mijn begeleider en dan fiets ik langs de supermarkt. Dus dan is de drempel weg
Ik duim voor je! Wat studeer je?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het werken aan mijn afstudeerproject. Laten we hopen dat het lukt...
Jij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemiddag deze mooie middag
FEMMIE!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemiddag deze mooie middag
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tijd geleden, maar hoe is het?
Een boa?quote:
Alles klaar, nu nog wachten op maandag wanneer ik uitnodiging krijg. #stress....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Wat studeer je?
Damn, dat klinkt echt verschrikkelijk...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkig
Hopelijk niet een te uitgebreid antwoord. _o-
Hoe is het met jou?
In je broek toch?quote:
Fijn om te lezen. Dus nu alles lekker stabiel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkig
Hoe is het met jou?
Hoe weet jij dat?quote:
Oké! Vol verwachting klopt mijn hart en veel succesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Alles klaar, nu nog wachten op maandag wanneer ik uitnodiging krijg. #stress....
Dat vertel ik je, wanneer ik het gehaald heb.
Wat een verschil medicijnen kunnen maken zeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Oef dat is pittig. Verbouwen is zo stressvol! Verstandig om even te verplaatsen als het kan. Sterkte ermeequote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Dus nu alles lekker stabiel.
Ja hier heel druk gehad, halve huis verbouwd, ben er ook achter dat ik nu wel zat ben van verbouwen, dus heb laatste project maar even naar volgend jaar verschoven
Bedankt, ik hoop dat je morgen ook een beetje wind mee hebt op de fiets, en een fijn gesprek kan hebben met je begeleider. O, en geen lange rij bij de kassa!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké! Vol verwachting klopt mijn hart en veel succes
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een verschil medicijnen kunnen maken zeg.
Dat zijn veel goede wensenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop dat je morgen ook een beetje wind mee hebt op de fiets, en een fijn gesprek kan hebben met je begeleider. O, en geen lange rij bij de kassa!
Ik ga op je herstel een pastel de nata etenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.
En dat merk ik verder ook wel. Maar goed. Hopelijk een tijd geen opnames meer
Klopt en doen alles zelf. maar volgend jaar alleen nog een nieuwe vloer in de kamer. Dan wil ik plavuizen, kan nu wel even rustig nadenken over de kleur.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is pittig. Verbouwen is zo stressvol! Verstandig om even te verplaatsen als het kan. Sterkte ermee
Laten we daarop hopen! Je zegt paardenmiddelen en dat je het merkt, op een positieve manier? Of raak je er ook moe van en zo?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.
En dat merk ik verder ook wel. Maar goed. Hopelijk een tijd geen opnames meer
Vroeger toen mijn ouders de badkamer en het toilet wilde laten verbouwen. Gewoon vier of vijf dagen zonder toilet, lekker op de mesthoop hurken, terwijl je je vasthoudt aan een hooivork.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Verbouwen is kut. Wij hebben afgelopen winter een nieuwe keuken laten installeren, en in het najaar is de badkamer aan de beurt. Nu al geen zin in
Dat is wel fijn idd! Zulke dingen vragen tijdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt en doen alles zelf. maar volgend jaar alleen nog een nieuwe vloer in de kamer. Dan wil ik plavuizen, kan nu wel even rustig nadenken over de kleur.
Respect dat je het allemaal zelf doet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
We hebben hier de badkamer verplaatst, die zat voor, maar heb de kleinste slaapkamer, wat een grote inloopkast was, nu als badkamer, meteen ook maar boven een wc geplaatst, toen beneden hele boekenkast geplaatst waar de afvoer van de badkamer in verwerkt zit, die meteen op beton gedaan met oog op de nieuwe vloer, de oude badkamer eruit, dat is nu een washok en heb de zolder weer omgebouwd naar 1 grote kledingkast. Volgend jaar de vloer, zo zin in
Ik probeer mij voor te stellen hoe een klussende Barb eruit ziet. Maatwerk overall.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Verbouwen is kut. Wij hebben afgelopen winter een nieuwe keuken laten installeren, en in het najaar is de badkamer aan de beurt. Nu al geen zin in
Ik heb best veel bijwerkingen. Extreem veel speeksel. Ik kwijl als een malle en dat is gewoon gênant. In de ochtend doe ik er zeker twee uur over om op te starten. Stijve benen. Geen eetlust afgewisseld met enorme trek. En stofwisseling op vriespunt. Dat zijn wel de vervelendste dingen. Maar psychotische klachten zijn veel vervelender.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laten we daarop hopen! Je zegt paardenmiddelen en dat je het merkt, op een positieve manier? Of raak je er ook moe van en zo?
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect dat je het allemaal zelf doet.
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
We hebben hier de badkamer verplaatst, die zat voor, maar heb de kleinste slaapkamer, wat een grote inloopkast was, nu als badkamer, meteen ook maar boven een wc geplaatst, toen beneden hele boekenkast geplaatst waar de afvoer van de badkamer in verwerkt zit, die meteen op beton gedaan met oog op de nieuwe vloer, de oude badkamer eruit, dat is nu een washok en heb de zolder weer omgebouwd naar 1 grote kledingkast. Volgend jaar de vloer, zo zin in
Zal dat ook minder worden naarmate je ze langer gebruikt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb best veel bijwerkingen. Extreem veel speeksel. Ik kwijl als een malle en dat is gewoon gênant. In de ochtend doe ik er zeker twee uur over om op te starten. Stijve benen. Geen eetlust afgewisseld met enorme trek. En stofwisseling op vriespunt. Dat zijn wel de vervelendste dingen. Maar psychotische klachten zijn veel vervelender.
Genoeg geklaagdik ben dankbaar dat ik die pillen krijg
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hahaha goede reclamequote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halen
Mijn vriend vond mij niet erg gezelligquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?
Nee helaas nietquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal dat ook minder worden naarmate je ze langer gebruikt?
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halen
Haha daar kan ik me wat bij voorstellen. En troep is gewoon vervelend. Tenzij het georganiseerd troep isquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend vond mij niet erg gezelligIk kan sowieso al slecht tegen troepjes
Jep... dat had degene die mijn huis opknapte ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.
Dat is jammer, maar gelukkig helpen ze wel bij andere problemen en ach en wat kwijl, doekje erover is het ook wegquote:
Oké. Dit is ranzig. Overdag veeg ik het kwijl weg. Maar ik word altijd wakker met een nat kussen en natte plekken op mijn matras. En mijn hals en schouder zijn gewoon natquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar gelukkig helpen ze wel bij andere problemen en ach en wat kwijl, doekje erover is het ook weg
Hij had 30 cm aarddraad aan de lampen, wat erop neerkwam dat gehele huis niet geaard was. Afvoer van de badkamer was van grijze afvoer, witte afvoer en wat lood, dat sla je in vorm, een beetje tape en gewoon beton erop, dat is dus gaan lekken in de meterkast, leek wel oud en nieuw in de meterkast met al dat vuurwerk. Mijn warmwater leiding naar de keuken, gaat niet rechtstreeks naar de keuken, nee die maakt een toeristische route door het het hele huis. De vloer van de badkamer zat ook vol puin, scherven van oude tegels en kwamen nog een paar stoeptegels tegen. de badkamer had trouwens serieus 5 lagen tegels. plak je gek is het in de jaren geweest. leidingen die je vastpakte en daarna gewoon los in de hand had. Ja ze kennen ons inmiddels wel goed bij de bouwmarktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.
Ohh, dat is wel heel extreemquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké. Dit is ranzig. Overdag veeg ik het kwijl weg. Maar ik word altijd wakker met een nat kussen en natte plekken op mijn matras. En mijn hals en schouder zijn gewoon natdus ik heb een zooi kussens gekocht en ik wissel ze om en was ze vaak.
We hebben gelukkig een 2e, hoewel zeer basic badkamerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vroeger toen mijn ouders de badkamer en het toilet wilde laten verbouwen. Gewoon vier of vijf dagen zonder toilet, lekker op de mesthoop hurken, terwijl je je vasthoudt aan een hooivork.Nooit meer!
Jezus... wat een sukkel was dat zegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij had 30 cm aarddraad aan de lampen, wat erop neerkwam dat gehele huis niet geaard was. Afvoer van de badkamer was van grijze afvoer, witte afvoer en wat lood, dat sla je in vorm, een beetje tape en gewoon beton erop, dat is dus gaan lekken in de meterkast, leek wel oud en nieuw in de meterkast met al dat vuurwerk. Mijn warmwater leiding naar de keuken, gaat niet rechtstreeks naar de keuken, nee die maakt een toeristische route door het het hele huis. De vloer van de badkamer zat ook vol puin, scherven van oude tegels en kwamen nog een paar stoeptegels tegen. de badkamer had trouwens serieus 5 lagen tegels. plak je gek is het in de jaren geweest. leidingen die je vastpakte en daarna gewoon los in de hand had. Ja ze kennen ons inmiddels wel goed bij de bouwmarkt
Ja... ach weer eens wat anders. Meestal krijg je droge mond, maar nu nietquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel heel extreem
Litanie aan scheldwoorden voornamelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer mij voor te stellen hoe een klussende Barb eruit ziet. Maatwerk overall.
Boks!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Litanie aan scheldwoorden voornamelijk
Wat een dramaquote:
Ja, zie ook op tegen de vloer, het deel wat in de keuken lag hebben we al vervangen en hij heeft het verkeerd gelegd waardoor het vol schimmel zat. Zolang het stil ligt merk je niets, je ruikt er ook niets aan, ( even naast de hond aan de grond gesnuffeldquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus... wat een sukkel was dat zegen gevaarlijk ook...
Holy shitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij had 30 cm aarddraad aan de lampen, wat erop neerkwam dat gehele huis niet geaard was. Afvoer van de badkamer was van grijze afvoer, witte afvoer en wat lood, dat sla je in vorm, een beetje tape en gewoon beton erop, dat is dus gaan lekken in de meterkast, leek wel oud en nieuw in de meterkast met al dat vuurwerk. Mijn warmwater leiding naar de keuken, gaat niet rechtstreeks naar de keuken, nee die maakt een toeristische route door het het hele huis. De vloer van de badkamer zat ook vol puin, scherven van oude tegels en kwamen nog een paar stoeptegels tegen. de badkamer had trouwens serieus 5 lagen tegels. plak je gek is het in de jaren geweest. leidingen die je vastpakte en daarna gewoon los in de hand had. Ja ze kennen ons inmiddels wel goed bij de bouwmarkt
Enige wat je dan constant denkt is "het was goedkoop huis, het was goedkoop huis" Nou ja, als het af is ben ik ook voorlopig klaar, dan is het gewoon normaal onderhoud.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, zie ook op tegen de vloer, het deel wat in de keuken lag hebben we al vervangen en hij heeft het verkeerd gelegd waardoor het vol schimmel zat. Zolang het stil ligt merk je niets, je ruikt er ook niets aan, ( even naast de hond aan de grond gesnuffeld) maar ben bang dat als we het lostrekken dat ik weer alles bij elkaar hoest van de troep en lucht
Wat ik dan niet snap, als het je koopwoning is, dan doe je het toch meteen goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]gelukkig hebben jullie het aangepast. Zo ongezond
Misschien omdat het goedkoper is? Een duurder huis dan de vorige bewoner zich kon veroorloven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, als het je koopwoning is, dan doe je het toch meteen goed.
"Ken wel zo"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, als het je koopwoning is, dan doe je het toch meteen goed.
Ja, dat hebben wij ook. Oude woning, en omdat er weinig aan gedaan was in de jaren moet er gewoon verbouwd worden. Maar als we dit als nieuw hadden gekocht waren we het dubbele kwijt geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Enige wat je dan constant denkt is "het was goedkoop huis, het was goedkoop huis" Nou ja, als het af is ben ik ook voorlopig klaar, dan is het gewoon normaal onderhoud.
Ik weet het echt niet, dit waren vrij goedkope huisjes. Nou soms mis ik het wel, bij huurhuisje is even bellen en ze fixen het. Aan de andere kant, kan nu bijna al mijn ideeen erin kwijt en verbouwen zoals ik het wil. het heeft beiden ze voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien omdat het goedkoper is? Een duurder huis dan de vorige bewoner zich kon veroorloven?
Als ik het zo lees ben ik nog blijer met mijn sociale huurwoningen. Al was dat ook twee maanden werk. Van uitgewoon naar mooi
Herkenbaar, heb laatst gekeken, ik zou nu niet eens meer een huis kunnen kopen. Gewoon bizarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook. Oude woning, en omdat er weinig aan gedaan was in de jaren moet er gewoon verbouwd worden. Maar als we dit als nieuw hadden gekocht waren we het dubbele kwijt geweest.
Dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, dit waren vrij goedkope huisjes. Nou soms mis ik het wel, bij huurhuisje is even bellen en ze fixen het. Aan de andere kant, kan nu bijna al mijn ideeen erin kwijt en verbouwen zoals ik het wil. het heeft beiden ze voordelen en nadelen.
We hebben deze woning een kleine 2 jaar geleden gekocht, en sindsdien zijn de huizenprijzen met 15% gestegen, gezien de locatie en de afstand tot het historische centrum, wat slechts 15 minuutjes lopen is, kunnen wij rekenen op 20% stijging. En dat is dan zonder de upgrades van keuken en badkamer, wat ook tot waardestijging leidt. Absolute insanity.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb laatst gekeken, ik zou nu niet eens meer een huis kunnen kopen. Gewoon bizar
Even gekeken op Google.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ken je het Winchester mansion? Als ik het geld en de ruimte had zou mijn huis ook zo eindigen
De huizenprijzen zijn ook gewoon bizar, een starter kan geen kant op. Wij zijn ook wel huisjes aan het kijken in buitenland, maar in sommige landen en plaatsen onbetaalbaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben deze woning een kleine 2 jaar geleden gekocht, en sindsdien zijn de huizenprijzen met 15% gestegen, gezien de locatie en de afstand tot het historische centrum, wat slechts 15 minuutjes lopen is, kunnen wij rekenen op 20% stijging. En dat is dan zonder de upgrades van keuken en badkamer, wat ook tot waardestijging leidt. Absolute insanity.
Geen wonder dat we hier dit jaar alleen al meerdere demonstraties over die prijsstijgingen hebben gehad, op een gemiddeld Portugees salaris zul je nooit een woning in een stad kunnen kopen.
Ja daar zou ik wel een keer willen kijken, inspiratie opdoenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even gekeken op Google.
Dat is mooi!
Alleen dan is je huis haast een toonzaal...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daar zou ik wel een keer willen kijken, inspiratie opdoen
Ach het is nu al een soort jachtcafe,quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen dan is je huis haast een toonzaal...
Al moet ik zeggen dat ik geen gevoel voor stijl heb
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach het is nu al een soort jachtcafe,
Ja, overal is het zo, als je in een beetje stad wilt wonen. Als ik hier bv naar een of ander hamlet in de bergen in het oosten ga kijken zie ik vrijstaande huizen met 5 slaapkamers en een enorme tuin met fruitbomen etc voor soms nog geen 90k. Maar wil je in een gehucht van 10 huizen zonder enige voorzieningen, behalve misschien 1 winkeltje/koffietentje wonen? Ik in iedere geval niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn ook gewoon bizar, een starter kan geen kant op. Wij zijn ook wel huisjes aan het kijken in buitenland, maar in sommige landen en plaatsen onbetaalbaar.
Wanneer het over huizen gaat, graaf ik mezelf in, als een struisvogel. Ik probeer vast te houden aan de hoop dat het me nog ooit gaat lukken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn ook gewoon bizar, een starter kan geen kant op. Wij zijn ook wel huisjes aan het kijken in buitenland, maar in sommige landen en plaatsen onbetaalbaar.
Wij zijn dan wel een beetje achteraf aan het kijken, maar wil wel met een kwartier rijden bij de winkel zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, overal is het zo, als je in een beetje stad wilt wonen. Als ik hier bv naar een of ander hamlet in de bergen in het oosten ga kijken zie ik vrijstaande huizen met 5 slaapkamers en een enorme tuin met fruitbomen etc voor soms nog geen 90k. Maar wil je in een gehucht van 10 huizen zonder enige voorzieningen, behalve misschien 1 winkeltje/koffietentje wonen? Ik in iedere geval niet.
Er moet gewoon een reset komen, want we kunnen niet verwachten dat jongeren tot hun 40e bij hun ouders blijven wonen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wanneer het over huizen gaat, graaf ik mezelf in, als een struisvogel. Ik probeer vast te houden aan de hoop dat het me nog ooit gaat lukken.
Nou hoop tegen die tijd mijn dochter toch te kunnen helpen aan een huis, gelukkig zijn ze hier in Assen wel flink aan het bouwen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wanneer het over huizen gaat, graaf ik mezelf in, als een struisvogel. Ik probeer vast te houden aan de hoop dat het me nog ooit gaat lukken.
De toekomst, maak me er wel zorgen om.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet gewoon een reset komen, want we kunnen niet verwachten dat jongeren tot hun 40e bij hun ouders blijven wonen.
Nog even los van het feit dat je salaris niet voldoende zou zijn voor een hypotheek van ¤1000 p/m, maar wel genoeg voor een private huur van ¤1500 p/m
Ik ook. Heb 2 nichtjes van 13 en 16 jaar en tbh zie ik het somber voor ze in...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
De toekomst, maak me er wel zorgen om.
Flatje in Delfzijlquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:48 schreef Barbusse het volgende:
En dan te bedenken dat mijn ouders een groot huis met drie grote slaapkamers, enorme zolder, enorme tuin en grote vrijstaande garage konden kopen op het salaris van een automonteur
Een automonteur verdient in NL nu gemiddeld ¤2400 p/m bruto. Wat koop je daarvoor?
Hele economie staat op puffen dus die reset die komt welquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet gewoon een reset komen, want we kunnen niet verwachten dat jongeren tot hun 40e bij hun ouders blijven wonen.
Nog even los van het feit dat je salaris niet voldoende zou zijn voor een hypotheek van ¤1000 p/m, maar wel genoeg voor een private huur van ¤1500 p/m
Ik slaap nog liever in een kartonnen doos onder een brugquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ben blij dat ik zo'n verschrikkelijke buurvrouw had anders had ik nooit de stap gezet om dit te kopen. misschien als ik over anderhalf jaar haar nog een bedank kaartje stuur
Ja kom nog wel eens bij een buurman daar en die wist mij de laatste keer te vertellen dat ze ze al ruzie had met het gehele pleintje. Dat is zo een die overal last van heeft, de eerste nacht dat ik hier sliep had ik de honden meegenomen. Toen ik spullen bij dat huis weer kwam ophalen stoof ze naar buiten al gillend dat ze de gehele nacht mijn honden had horen blaffen, met diezelfde rotgang vloog ze ook weer naar binnen toen ik terug brulde dat ik dat knap vond gezien ze 4 km verderop zaten. Dat is zo'n vrouw die het best bovenin Zweden achteraf kan wonen. lekker rustig en alleenquote:
Bizarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kom nog wel eens bij een buurman daar en die wist mij de laatste keer te vertellen dat ze ze al ruzie had met het gehele pleintje. Dat is zo een die overal last van heeft, de eerste nacht dat ik hier sliep had ik de honden meegenomen. Toen ik spullen bij dat huis weer kwam ophalen stoof ze naar buiten al gillend dat ze de gehele nacht mijn honden had horen blaffen, met diezelfde rotgang vloog ze ook weer naar binnen toen ik terug brulde dat ik dat knap vond gezien ze 4 km verderop zaten. Dat is zo'n vrouw die het best bovenin Zweden achteraf kan wonen. lekker rustig en alleen
Ik wil geen kinderen om deze reden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Heb 2 nichtjes van 13 en 16 jaar en tbh zie ik het somber voor ze in...
Jijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef Tegan het volgende:
Vandaag wel bijzonder, belde IT mij, hoe ik een software-probleem van een collega had opgelost want ze hadden nog meer meldingen met hetzelfde probleem. En hadden mijn collega na 30 minuten aan de balie weggestuurd zonder oplossing
.
Ik ben kracht aan het zoeken om de kliekjes op te gaan warmenquote:
Terecht. Mooi compliment als ze je met die reden bellen. Heb je alle lof en credits gekregen voor je oplossing?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die ego-boost voelde wel erg lekker.
Ik moest even naar links en rechts kijken, om er zeker van te zijn dat ik geen Siamese tweeling ben. Het klinkt allemaal zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben kracht aan het zoeken om de kliekjes op te gaan warmen. Misschien komt het, avondeten, er niet meer van vandaag
.
Bij ons op de afdeling zeker haha. Denk dat ik nu onze eerstelijns IT support benquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht. Mooi compliment als ze je met die reden bellen. Heb je alle lof en credits gekregen voor je oplossing?
Of we gaan morgen gewoon boodschappen doen en proberen het nu nog even te overbruggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien moeten we kannibalisme toepassen. De zwakste schakel wordt opgegeten
Oh ja... morgen fiets ik langs de ahquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Of we gaan morgen gewoon boodschappen doen en proberen het nu nog even te overbruggen.
Jij bent vega toch? Dan ben jij het haasje denk ik, want wij eten wel vleesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik bij een winkel geraak, maar zou nu wel wat willen eten met een beetje bier.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... morgen fiets ik langs de ah
Je bent goed bezig vandaag, lekker praktisch denken in oplossingen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent vega toch? Dan ben jij het haasje denk ik, want wij eten wel vlees![]()
.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:44 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je bent goed bezig vandaag, lekker praktisch denken in oplossingen.
Wel gelijk een mooie oplossing voor de woningmarktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is dat of polyamory moet het nieuwe normaal worden. Ik zie geen andere oplossingenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel gelijk een mooie oplossing voor de woningmarkt
Wordt het wel heel rustig op Fok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel gelijk een mooie oplossing voor de woningmarkt
pittige gesprekken horen niet in de vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Pittig gesprek met mijn begeleider. Boodschappen gedaan. Nu lekker niksen in de hitte
Nee, maar ja... horen wel bij het leven. Nu weer verder vakantie vierenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pittige gesprekken horen niet in de vakantie
Pittig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Pittig gesprek met mijn begeleider. Boodschappen gedaan. Nu lekker niksen in de hitte
Kwam het je wel ten goede? Ja zulke gesprekken kunnen vermoeiend zijn. Een dutje kan goed doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ga zo even lekker een dutje doen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe tattoo gezet vandaag door een Braziliaan ik was zijn eerste klant in NL. Ik ga daar heen om een partner te vinden, die knul was zo’n heer
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kwam het je wel ten goede? Ja zulke gesprekken kunnen vermoeiend zijn. Een dutje kan goed doen.
Eensquote:
Dus op den duur ben je een kleurplaat met een Braziliaanse liefdespartner?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe tattoo gezet vandaag door een Braziliaan ik was zijn eerste klant in NL. Ik ga daar heen om een partner te vinden, die knul was zo’n heer
Nee dan ben ik al ingekleurd dan mag die vent dat potlood voor wat anders gebruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoorprima, goede begeleider
[..]
Eens
[..]
Dus op den duur ben je een kleurplaat met een Braziliaanse liefdespartner?
Jij bent sowieso uitgenodigd op de bruiloftquote:
Oh... oke...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan ben ik al ingekleurd dan mag die vent dat potlood voor wat anders gebruiken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent sowieso uitgenodigd op de bruiloft
Lang geleden, maar nooit op dit gedeelte van het forum.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
En in augustus dacht je, ik ben klaar voor R&P!?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lang geleden, maar nooit op dit gedeelte van het forum.
Mensen lijken hier vrij chill.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En in augustus dacht je, ik ben klaar voor R&P!?
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.quote:
Hangmatten zijn gaaf, echt gaaf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.
Stiekem toch wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hangmatten zijn gaaf, echt gaaf.
Gezien je schoonmaak- en opruimdrift... Een plumeauxquote:
Ik hoop dat je diaree krijgt van je avondetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien je schoonmaak- en opruimdrift... Een plumeaux
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je diaree krijgt van je avondeten
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je diaree krijgt van je avondeten
Een katoenen hangmat is niet levenloos.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.
Van alcohol word je toch heel loom?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:27 schreef Zoon_John het volgende:
Vanavond aan het bier, of toch maar niet. Ik wil drinken, maar ik wil geen beroerde nachtrust.
Je geraakt er redelijk van in slaap, maar doorslapen is moeilijker. Je moet eigenlijk stoppen met drinken, vier uur voordat je gaat slapen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van alcohol word je toch heel loom?
Oh oké, ik drink heel erg zelden, dus tjaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je geraakt er redelijk van in slaap, maar doorslapen is moeilijker. Je moet eigenlijk stoppen met drinken, vier uur voordat je gaat slapen.
Beter zo, ik ben gewoon een slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh oké, ik drink heel erg zelden, dus tja
Toen ik nog jong was, was ik ook niet heiligquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beter zo, ik ben gewoon een slecht voorbeeld.
Spreek voor jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik ben idd een engeltje❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Nee, ik spreek ook voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij al helemaalquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ga eens slapen jij!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Hier net weer wakker geworden met maagpijn. Dus even kamillethee drinken en een serie
Oh dat is vervelend. Beterschap.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Hier net weer wakker geworden met maagpijn. Dus even kamillethee drinken en een serie
Dank je wel:*quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Beterschap.
Dit klinkt wel apartquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eerst even die brand blussen in mij
Ik weet nog wel een goede spuitgastquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eerst even die brand blussen in mij
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede spuitgast
*plop*quote:
Ja vreselijk, en nu bakken regen ❤quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:12 schreef Zoon_John het volgende:
Goed dat ik niet gedronken heb, was een plakkerige nacht.
Hier is het erg droog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en nu bakken regen ❤
Jij zult inmiddels wel met poeder blussen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede spuitgast
Oh klote... vergoeden ze het wel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef Zoon_John het volgende:
Stomerij heeft mijn jasje kwijtgemaakt.
Ze vroegen of ik vanavond nog eens wilde terugkomen, dat doe ik dan maar. Het had gisteren klaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh klote... vergoeden ze het wel?
Well that sucksquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef Zoon_John het volgende:
Stomerij heeft mijn jasje kwijtgemaakt.
Mja, blijft zonde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Als ze het vergoeden en de kosten voor het stomen kwijtschelden, dan vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik vanavond nog eens wilde terugkomen, dat doe ik dan maar. Het had gisteren klaar moeten zijn.
De laatste tijd is dat gewoon schering en inslag. Ik heb het lot/geesten/god boos gemaakt. Pakketje dat ik retour stuurde raakte ook al zoek.quote:
Lekker irritant zulke dingenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat gewoon schering en inslag. Ik heb het lot/geesten/god boos gemaakt. Pakketje dat ik retour stuurde raakte ook al zoek.
Goed. Beetje uitgeslapen. Zit nu te haken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, en hoe gaat het met jou?
Vandaar dat users hier opeens niet meer posten, je hebt ze kwijt gemaaktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat gewoon schering en inslag. Ik heb het lot/geesten/god boos gemaakt. Pakketje dat ik retour stuurde raakte ook al zoek.
Bedankt dat is lief van je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker irritant zulke dingen
Je bent wel lief genoeg. Daar kunnen de goden niet boos over zijn;)
Aws... dat snap ik! Egelquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt dat is lief van je.Als het jasje niet terug komt, dan is dat ook geen ramp. Ik heb hopelijk wel een egel gered, op zich is dat ook wat waard.
Als ik ook negatieve gevoelens kon kwijtmaken, dan was ik een God in R&P.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat users hier opeens niet meer posten, je hebt ze kwijt gemaakt
Ik heb een betere SC gevondenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat users hier opeens niet meer posten, je hebt ze kwijt gemaakt
Wat haak je? Lijkt mij een leuke hobby. Fijn dat het goed gaat. Hier gaat het ook goed, klein beetje moe, maar dat is standaard bij mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Beetje uitgeslapen. Zit nu te haken.
Met jou buiten je pech om?
quote:
Oh van alles en nog wat. Nu een dekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat haak je? Lijkt mij een leuke hobby. Fijn dat het goed gaat. Hier gaat het ook goed, klein beetje moe, maar dat is standaard bij mij.
Creatief bezig zijn is erg gezond. Bovendien heb je hopelijk een warm deken extra voor in het najaar. Ik wilde eens mijn eigen sokken breien, breinaalden geleend van iemand, YouTube filmpje erbij, maar nee.... Laat maar zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh van alles en nog wat. Nu een deken
Ik houd van crea hobby's
Weekend. Dus kun je een beetje bijkomen? Dat basislaagje vermoeidheid herken ik wel. Gewoon bezig gaan en dan vergeet je dat je moe bent
Ik gaf je niet op je falie! Gewoon doen wat je wil. Soms is het ook lekker om erin te hangen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:44 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Creatief bezig zijn is erg gezond. Bovendien heb je hopelijk een warm deken extra voor in het najaar. Ik wilde eens mijn eigen sokken breien, breinaalden geleend van iemand, YouTube filmpje erbij, maar nee.... Laat maar zitten![]()
Oh ja daar heb je zeker gelijk in! Ik ga straks wel wat nuttigs doen, denk ik.
Haha nee, dat weet ik. Ik besloot zelf dat jij gelijk had, en toen gaf ik mezelf een duwtje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik gaf je niet op je falie! Gewoon doen wat je wil. Soms is het ook lekker om erin te hangen.
En sokken breien is ook wel chill, maar niet als eerste project
Haha oké dan is het goed. Meestal ben ik helemaal niet blij op de dagen dat ik erin ga hangen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Haha nee, dat weet ik. Ik besloot zelf dat jij gelijk had, en toen gaf ik mezelf een duwtje.
Ja, ik heb verder niet de allerbeste motoriek. Het is jammer dat je nergens echt dikke wollen sokken kan kopen.
Ja, erin hangen is niet altijd even fijn. Het kan soms fijn zijn, als je het over je heen kan laten komen en als je het echt kan accepteren. Ik kan dat alleen als ik wel wat nuttige dingen heb gedaan. Dan voelt het ook meer als een beloning en minder als verveling of luiheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha oké dan is het goed. Meestal ben ik helemaal niet blij op de dagen dat ik erin ga hangen.
Mijn motoriek slaat ook nergens op. Maar ja... dat houd mij niet tegen. Gewoon doen en lol hebben
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, erin hangen is niet altijd even fijn. Het kan soms fijn zijn, als je het over je heen kan laten komen en als je het echt kan accepteren. Ik kan dat alleen als ik wel wat nuttige dingen heb gedaan. Dan voelt het ook meer als een beloning en minder als verveling of luiheid.
Dat is de beste instelling, maar ik weet zeker dat je leuke dekens maakt.
In allebei, of alleen in dat je mooie dekens maakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
In alles wat je zei!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
In allebei, of alleen in dat je mooie dekens maakt.![]()
Je komt in ieder geval vrolijker over vandaag dan gisteren. Of misschien denk ik dat maar.
Dat is beter om in te hangen: blij en gelukkig, en het is altijd een stuk beter na een mindere dag. Kwam het door het gesprek? Je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In alles wat je zei!
Ja je hebt gelijk. Gisteren was even een minder dag. Vandaag gewoon blij en gelukkig
Nee. Gewoon erg moe en niks gedaan om mezelf te motiveren om wat te doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:25 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is beter om in te hangen: blij en gelukkig, en het is altijd een stuk beter na een mindere dag. Kwam het door het gesprek? Je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil.
Kan soms ook moeilijk zijn... Ik ondervind dat nu zelfquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee. Gewoon erg moe en niks gedaan om mezelf te motiveren om wat te doen
Ja ach... hoort bij het leven toch. Wat wil je gaan maken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kan soms ook moeilijk zijn... Ik ondervind dat nu zelfMisschien dat ik straks ook wat creatiefs ga doen, als ik me er toe kan zetten.
Of een boeddhistische mala ketting, of proberen een gedicht te schrijven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... hoort bij het leven toch. Wat wil je gaan maken?
Oh wat gaaf!!!! Dichten doe ik ook wel eens. Super goede manier om je gedachten te verzetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Of een boeddhistische mala ketting, of proberen een gedicht te schrijven.
Oh leuk, dan kunnen we eens gedichten uitwisselen als je wil.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat gaaf!!!! Dichten doe ik ook wel eens. Super goede manier om je gedachten te verzetten.
En zo'n ketting is ook gaaf! Goede ideeën en knap en echt heel erg creatief van je
Wat ik al helemaal?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik spreek ook voor jou
[..]
En jij al helemaal
ja jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ik al helemaal?!* Monsterkoekie is onschuld zelf
Zo onschuldig ben je niet. Ik krijg zin in koekjes door jouw naam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ik al helemaal?!* Monsterkoekie is onschuld zelf
Dat is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo onschuldig ben je niet. Ik krijg zin in koekjes door jouw naam.
Waar moet ik dan de schuld leggen?quote:
Bij iemand andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:45 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waar moet ik dan de schuld leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |