Pittig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Pittig gesprek met mijn begeleider. Boodschappen gedaan. Nu lekker niksen in de hitte
Kwam het je wel ten goede? Ja zulke gesprekken kunnen vermoeiend zijn. Een dutje kan goed doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ga zo even lekker een dutje doen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe tattoo gezet vandaag door een Braziliaan ik was zijn eerste klant in NL. Ik ga daar heen om een partner te vinden, die knul was zo’n heer
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kwam het je wel ten goede? Ja zulke gesprekken kunnen vermoeiend zijn. Een dutje kan goed doen.
Eensquote:
Dus op den duur ben je een kleurplaat met een Braziliaanse liefdespartner?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe tattoo gezet vandaag door een Braziliaan ik was zijn eerste klant in NL. Ik ga daar heen om een partner te vinden, die knul was zo’n heer
Nee dan ben ik al ingekleurd dan mag die vent dat potlood voor wat anders gebruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoorprima, goede begeleider
[..]
Eens
[..]
Dus op den duur ben je een kleurplaat met een Braziliaanse liefdespartner?
Jij bent sowieso uitgenodigd op de bruiloftquote:
Oh... oke...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan ben ik al ingekleurd dan mag die vent dat potlood voor wat anders gebruiken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent sowieso uitgenodigd op de bruiloft
Lang geleden, maar nooit op dit gedeelte van het forum.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
En in augustus dacht je, ik ben klaar voor R&P!?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lang geleden, maar nooit op dit gedeelte van het forum.
Mensen lijken hier vrij chill.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En in augustus dacht je, ik ben klaar voor R&P!?
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.quote:
Hangmatten zijn gaaf, echt gaaf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.
Stiekem toch wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hangmatten zijn gaaf, echt gaaf.
Gezien je schoonmaak- en opruimdrift... Een plumeauxquote:
Ik hoop dat je diaree krijgt van je avondetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien je schoonmaak- en opruimdrift... Een plumeaux
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je diaree krijgt van je avondeten
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je diaree krijgt van je avondeten
Een katoenen hangmat is niet levenloos.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.
Van alcohol word je toch heel loom?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:27 schreef Zoon_John het volgende:
Vanavond aan het bier, of toch maar niet. Ik wil drinken, maar ik wil geen beroerde nachtrust.
Je geraakt er redelijk van in slaap, maar doorslapen is moeilijker. Je moet eigenlijk stoppen met drinken, vier uur voordat je gaat slapen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van alcohol word je toch heel loom?
Oh oké, ik drink heel erg zelden, dus tjaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je geraakt er redelijk van in slaap, maar doorslapen is moeilijker. Je moet eigenlijk stoppen met drinken, vier uur voordat je gaat slapen.
Beter zo, ik ben gewoon een slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh oké, ik drink heel erg zelden, dus tja
Toen ik nog jong was, was ik ook niet heiligquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beter zo, ik ben gewoon een slecht voorbeeld.
Spreek voor jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik ben idd een engeltje❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Nee, ik spreek ook voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij al helemaalquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ga eens slapen jij!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Hier net weer wakker geworden met maagpijn. Dus even kamillethee drinken en een serie
Oh dat is vervelend. Beterschap.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Hier net weer wakker geworden met maagpijn. Dus even kamillethee drinken en een serie
Dank je wel:*quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Beterschap.
Dit klinkt wel apartquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eerst even die brand blussen in mij
Ik weet nog wel een goede spuitgastquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eerst even die brand blussen in mij
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede spuitgast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |