ga eens slapen jij!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Hier net weer wakker geworden met maagpijn. Dus even kamillethee drinken en een serie
Oh dat is vervelend. Beterschap.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Hier net weer wakker geworden met maagpijn. Dus even kamillethee drinken en een serie
Dank je wel:*quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Beterschap.
Dit klinkt wel apartquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eerst even die brand blussen in mij
Ik weet nog wel een goede spuitgastquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha eerst even die brand blussen in mij
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede spuitgast
*plop*quote:
Ja vreselijk, en nu bakken regen ❤quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:12 schreef Zoon_John het volgende:
Goed dat ik niet gedronken heb, was een plakkerige nacht.
Hier is het erg droog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja vreselijk, en nu bakken regen ❤
Jij zult inmiddels wel met poeder blussen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede spuitgast
Oh klote... vergoeden ze het wel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef Zoon_John het volgende:
Stomerij heeft mijn jasje kwijtgemaakt.
Ze vroegen of ik vanavond nog eens wilde terugkomen, dat doe ik dan maar. Het had gisteren klaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh klote... vergoeden ze het wel?
Well that sucksquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef Zoon_John het volgende:
Stomerij heeft mijn jasje kwijtgemaakt.
Mja, blijft zonde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Als ze het vergoeden en de kosten voor het stomen kwijtschelden, dan vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik vanavond nog eens wilde terugkomen, dat doe ik dan maar. Het had gisteren klaar moeten zijn.
De laatste tijd is dat gewoon schering en inslag. Ik heb het lot/geesten/god boos gemaakt. Pakketje dat ik retour stuurde raakte ook al zoek.quote:
Lekker irritant zulke dingenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat gewoon schering en inslag. Ik heb het lot/geesten/god boos gemaakt. Pakketje dat ik retour stuurde raakte ook al zoek.
Goed. Beetje uitgeslapen. Zit nu te haken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, en hoe gaat het met jou?
Vandaar dat users hier opeens niet meer posten, je hebt ze kwijt gemaaktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat gewoon schering en inslag. Ik heb het lot/geesten/god boos gemaakt. Pakketje dat ik retour stuurde raakte ook al zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |