Boomers die losgaan in een foodhall.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef Barbusse het volgende: [..] Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaan
daarna was ik blut
![]()
![]()
Vraag uit nieuwsgierigheid: Wanneer je zelf zulke meningen over andere hebt, pas je dan ook zulke meningen toe op jezelf?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boomers die losgaan in een foodhall.Sad.
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh jeej... geen budget gesteld? Wel gezellig om zoiets met je zuster te doen!
Soms moet je even alles vergeten en gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.
Also: TT
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag uit nieuwsgierigheid: Wanneer je zelf zulke meningen over andere hebt, pas je dan ook zulke meningen toe op jezelf?
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Soms moet je even alles vergeten en gewoon een leuke tijd hebben.
Is dat niet heel vermoeiend voor jezelf, om jezelf in een hokje te plaatsen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.
Hai, over ballonnen gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap?quote:
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat niet heel vermoeiend voor jezelf, om jezelf in een hokje te plaatsen?
Hokjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.
Also: TT
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.
Laatste 2 keer ook in Porto en Amsterdam Michelin restaurants bezochtquote:
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, over ballonnen gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap?
De laatste loodjes dus. Spannend.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebben(en alles er tussenin natuurlijk)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebben(en alles er tussenin natuurlijk)
Spannend!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog eventjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje volhouden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk, maar goed we lopen onder toezicht ziekenhuis omdat haar groei even achterbleef en ik heb dus ook verre van een grote buik zelf. En de temperatuur was ook goed te doen de laatste tijdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje volhouden?
Fijn dat ze haar groei volgen en jullie goed in de gaten houden❤quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk, maar goed we lopen onder toezicht ziekenhuis omdat haar groei even achterbleef en ik heb dus ook verre van een grote buik zelf. En de temperatuur was ook goed te doen de laatste tijd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.
naar de snackbar?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:10 schreef Zoon_John het volgende:
Ik heb ook al geen zin om te koken vandaag, waar moet het heen.
Er ligt een kant en klaar pizzadeeg in de koelkast, maar misschien dat snackbar niet verkeerd is. Lekkere Spoetnik gaat er wel in.quote:
Zeker ook nog met curry?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Er ligt een kant en klaar pizzadeeg in de koelkast, maar misschien dat snackbar niet verkeerd is. Lekkere Spoetnik gaat er wel in.
ja, hoe wil je een spoetnik anders eten?quote:
schijven gehaktbal en uit op een stokje.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hoe wil je een spoetnik anders eten?
Limburgers.quote:
gewoon een berenklauw dusquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijven gehaktbal en uit op een stokje.
wat mensen boven de rivieren schijnbaar berenklauw noemen
ja, maar in een andere regioquote:
Als je met die regio de rest van Nederland bedoeld dan wel ja.quote:
Het achtergestelde deelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je met die regio de rest van Nederland bedoeld dan wel ja.
Hmm, ik zou het etenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Patat met pindasaus en mayonaise. Dus zonder de uitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |