Wat zeg je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef tonja het volgende:
Don't try this at home kids. Volgens Erik is een tandenstoker niet lang genoeg om je trommelvlies te raken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat zeg je?
*Haalt tandenstoker uit haar oor*
Ja maar dan ruik je volgens mij nog steeds die vieze geur denk ik. Dat is hetzelfde als hij deo smeert onder zijn zweet oksels.. dan ruik je deo met zweetgeurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt he, ik zou hier kotsmisselijk van worden, en zou dat hele bed onder de parfum spuiten!!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dan ruik je volgens mij nog steeds die vieze geur denk ik. Dat is hetzelfde als hij deo smeert onder zijn zweet oksels.. dan ruik je deo met zweetgeurMartin zei dat een keer tegen hem dat dat geen zin had en dat hij eerst zijn oksels moest wassen. Erik maakte toen zijn vingertoppen nat en veegde daarmee onder zijn oksels en ging er daarna met een deo roller overheen
Helaas is die gezelligheid al lang weg..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef Seattle het volgende:
Ach waar zijn die tijden dat er lekker geouwehoerd werd op de kamers tijden het wachten
Oww gadverdarrie..is hij echt zo een smeerpoets?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dan ruik je volgens mij nog steeds die vieze geur denk ik. Dat is hetzelfde als hij deo smeert onder zijn zweet oksels.. dan ruik je deo met zweetgeurMartin zei dat een keer tegen hem dat dat geen zin had en dat hij eerst zijn oksels moest wassen. Erik maakte toen zijn vingertoppen nat en veegde daarmee onder zijn oksels en ging er daarna met een deo roller overheen
Is ook zo ja, je verdoezeld het enigszins maar de bron blijft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag hem wel een slok uit een fles nemen waarvan ik me afvroeg of daar wel water in zat. Maar niet iets gezien waardoor ik zeker weet dat het alcohol was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Op Facebook lees ik dat Japie gedronken zou hebben vandaag, iemand iets gezien?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oww gadverdarrie..is hij echt zo een smeerpoets?
ja en het is het afgelopen jaar al meer dan eens tegen hem gezegd, maar altijd is het antwoord dat apen zich ook nooit wassen of zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oww gadverdarrie..is hij echt zo een smeerpoets?
Oke, dan werd het door diegene op Facebook voor waar aangezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag hem wel een slok uit een fles nemen waarvan ik me afvroeg of daar wel water in zat. Maar niet iets gezien waardoor ik zeker weet dat het alcohol was.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef Seattle het volgende:
Al mijn borrelnootjes zijn ondertussen op.
Volgens mij is er geen drank meer.. of hij moet iets stiekem achterover hebben gedrukt met het ridderfeest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Op Facebook lees ik dat Japie gedronken zou hebben vandaag, iemand iets gezien?
op fb lees je veel onzinquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen drank meer.. of hij moet iets stiekem achterover hebben gedrukt met het ridderfeest.
Dat zegt hij dan ook nog idd..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja en het is het afgelopen jaar al meer dan eens tegen hem gezegd, maar altijd is het antwoord dat apen zich ook nooit wassen of zoiets
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja en het is het afgelopen jaar al meer dan eens tegen hem gezegd, maar altijd is het antwoord dat apen zich ook nooit wassen of zoiets
Wat een logica heeft die man toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als hij dit idd zo ziet, dan moet hij zich voortaan maar schoon laten likken en ontvlooienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zegt hij dan ook nog idd..
Heb je weleens een aap gezien die zeep gebruikt
Werkelijk alles aan die man is onaantrekkelijk. Ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat een logica heeft die man toch.
Ben zo benieuwd of er een vrouwelijk wezen in Nederland is die wel met hem uit zijn neus wil eten (variant op een beschuitje)
Met die zeepbaan laatst was de eerste keer in de loods dat hij zeep heeft gebruiktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:58 schreef magnaal het volgende:
[..]gvd hij denkt dus dat hij een aap is, hier heb je dus de persoonlijkheidsstoornis...Ik ging echt dierproeven op hem doen en hem steeds een bakkie water met sop in zijn nek gooien. wat een viezerik, nou dat is dan mijn kandidaat om snel te vertrekken...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met die zeepbaan laatst was de eerste keer in de loods dat hij zeep heeft gebruikt
[..]
Met die zeepbaan laatst was de eerste keer in de loods dat hij zeep heeft gebruikt
Volgens Erik staan vrouwen in rijen van tien op hem te wachten en loopt zijn mailbus over..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd of er een vrouwelijk wezen in Nederland is die wel met hem uit zijn neus wil eten (variant op een beschuitje)
Dat durft hij hier nog net niet denk ik maar misschien doet hij dat thuis welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als hij dit idd zo ziet, dan moet hij zich voortaan maar schoon laten likken en ontvlooien
[..]
In de Apenheul..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als hij dit idd zo ziet, dan moet hij zich voortaan maar schoon laten likken en ontvlooien
Ik vind het zo vreemd, iedereen krijgt toch van huis uit dat je schoon moet zijn op jezelf, en daar hoort nu eenmaal zeep, shampoo en tandpasta bij...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Beetje onbegrijpelijk dit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Drie kwartier verder..................... en ze zitten nog steeds in hun slaapkamer te wachten
ja sorry maar ook niet iedereen eet uit zijn ogen en/of neus.... ook dat vindt hij heel normaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreemd, iedereen krijgt toch van huis uit dat je schoon moet zijn op jezelf, en daar hoort nu eenmaal zeep, shampoo en tandpasta bij...
Van dit wachten wordt je wel zenuwachtig denk ik.. dan loopt de spanning wel op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien loopt de spanning in kamer 1 op. Imadiddin loopt heen en weer, Jasper zit op zijn bed, ik vind zijn gezicht behoorlijk gespannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Maar we kennen zijn familie nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreemd, iedereen krijgt toch van huis uit dat je schoon moet zijn op jezelf, en daar hoort nu eenmaal zeep, shampoo en tandpasta bij...
Ja, is ook zo, hoewel ik hem laatst wel hoorde zeggen dat hij hier graag vanaf zou willen, maar dat het lastig is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja sorry maar ook niet iedereen eet uit zijn ogen en/of neus.... ook dat vindt hij heel normaal
Da's geen eliminatie rondequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:03 schreef Seattle het volgende:
Begreep ik het nou goed dat het zou kunnen dat ze allebei kunnen blijven als ze allebei alles goed hebben?
Niemand weet dat, alleen Febo en die spreken we nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:03 schreef Seattle het volgende:
Begreep ik het nou goed dat het zou kunnen dat ze allebei kunnen blijven als ze allebei alles goed hebben?
ik heb Moraima een paar keer tegen hem horen zeggen dat hij ermee moest stoppen, maar hij gaat vrolijk verderquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, hoewel ik hem laatst wel hoorde zeggen dat hij hier graag vanaf zou willen, maar dat het lastig is.
Snap ik ook wel, gewoontes zijn moeilijk af te leren.
Dat is ook weer zo ja, anyhow, ik zou grote waardering hebben voor de vrouw die met hem in zeep zou gaan..quote:
Ow bah, ik hoop die man nooit tegen te komenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb Moraima een paar keer tegen hem horen zeggen dat hij ermee moest stoppen, maar hij gaat vrolijk verder
Sasha las het vanmorgen voor van het computerscherm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:03 schreef Seattle het volgende:
Sas heeft een mailtje ontvangen waar dit in stond.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niemand weet dat, alleen Febo en die spreken we niet
Oké, het zou imo idioot zijn, maar we wachten (met de nadruk op wachten!) afquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niemand weet dat, alleen Febo en die spreken we niet
Tuurlijk, er kunnen ook 30 vlaggenpuzzels leggen liggen , de 1ste die ze inelkaar heeft wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:08 schreef Harry het volgende:
Ik zit ineens te denken, zou het ook nog zo kunnen zijn dat de kandidaten een naam van een land te zien krijgen, en ze er een vlag bij moeten tekenen?
Er zal vast iemand zijn die dit op de koop toe neemt.. maar of dat dan iemand is waar hij op zou vallen.. hij wil een jong mooi heel slank meisje.. waarschijnlijk nog een maandjequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja, anyhow, ik zou grote waardering hebben voor de vrouw die met hem in zeep zou gaan..
Omg, ik zie het voor mequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zal vast iemand zijn die dit op de koop toe neemt.. maar of dat dan iemand is waar hij op zou vallen.. hij wil een jong mooi heel slank meisje.. waarschijnlijk nog een maandje![]()
Dat gaat het niet worden denk ik.. het zal meer zo’n type zijn als Debora van Rinus
ze zijn gaan lunchenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
Dit is toch echt belachelijk dat het zolang moet duren
Dat zou een fantastische klotestreek zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:12 schreef spapaars het volgende:
beste genomineerden.
Op het scherm ziet u een wereldkaart, pak de juiste vlag bij het land die oplicht.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:12 schreef spapaars het volgende:
beste genomineerden.
Op het scherm ziet u een wereldkaart, pak de juiste vlag bij het land die oplicht.
Een lunch van vier gangen dan..quote:
lijkt wel de norm te worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
Dit is toch echt belachelijk dat het zolang moet duren
houd men hart vast , rotstreek van k5 de huftersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:18 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje wat irritant voor die jongens dat het zo lang duurt... hoop dat het geen invloed heeft..
Als het nog langer duurt niet live. Maar uploaden doe ik vanavond zeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:17 schreef Harry het volgende:
Zijn @:Hoempah en @:DGK_Tegengas al stand-by ?
@:spapaars heb ik al gezien.
Iedereen een gele kaartquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:27 schreef spapaars het volgende:
Altijd lachen, 1 minuut is voorbij en niemand nog voor het spelscherm
Angstplasjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Vind het zo raar dat de meeste gelijk naar de wc moeten als ze een uurtje op de kamer hebben gezeten
Ja! Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:27 schreef spapaars het volgende:
Altijd lachen, 1 minuut is voorbij en niemand nog voor het spelscherm
Daar zit een liedje in.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:28 schreef Was-beer het volgende:
Helaas voor Erik geen 195 blokjes kaas met vlaggetjesprikkers
Leuk dat je er bent.quote:
Heb ik ook altijd, moet meteen plassenquote:
Snap er niks van...quote:
Gaat om de cap die Isaac draagt waarbij zijn ogen dan niet ziet en eventueel kan seinen.. Jasper heeft een heel ander soort pet op die niets verbergt..quote:
ook pet op is op die stemmen , pet af op die stemmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gaat om de cap die Isaac draagt waarbij zijn ogen dan niet ziet en eventueel kan seinen.. Jasper heeft een heel ander soort pet op die niets verbergt..
Nou, pokke herrie in mijn oor!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu de hele tijd die kutzoomer
Geduld skatsje.quote:
Moet je plassen.quote:
Alleen bij Jasper krijg ik de vlag niet te zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:41 schreef Adat231 het volgende:
waarom krijgen wij de vlag niet te zien
Dat is waarschijnlijk wel nodigquote:
Nee ben al geweest. Hier stond geen filequote:
Wordt steeds benoemd toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
Goed of fout wordt ook niet aangegeven?
Stream 1 ook bij jasper is de vlag te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen bij Jasper krijg ik de vlag niet te zien.
Na elke zoomer hoor je de oempa loempa zacht ''dat is goed'' zeggen. tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze ook te zien of het goed is of is het na 10 vlaggen de stem die de uitslag geeft ?
Dat wordt een lange upload tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:43 schreef Hoempah het volgende:
ongeveer een minuut per vlag als ze beiden geen fouten maken zitten we hier ~195 min
tandjes das langquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:43 schreef Hoempah het volgende:
ongeveer een minuut per vlag als ze beiden geen fouten maken zitten we hier ~195 min
Dat wordt nachtwerk 🥱😄quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:43 schreef Hoempah het volgende:
Kan je please de zoemers achterwege laten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:43 schreef Hoempah het volgende:
Toen ik nog echt via een edit programma werkte deed ik de zoemers en Hannelore iets dempen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je please de zoemers achterwege laten.
Is wel eigen keus van koker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Imie krijgt blijkbaar alleen maar kutvlaggen.. hij moet zolang nadenken
Ik hoop het. Op zich vind ik Ima een prima gast, maar ik zie zijn valse vriendje het graag moeilijk hebben voordat ie eruit gerot wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik denk dat ima de fout ergens in gaat straks
Wel werk van gemaakt.quote:
Duurde zeker zo lang omdat een van de oempa loempa's er elke keer eentje omver stootte.quote:
Dominoday.quote:
Minder dan de ander.quote:
Volgens mij gaat het in eerste instantie om 10 vlaggen, daarna steeds eentje tot er één de fout in gaat!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar ze hoeven dus niet all 2 alle vlaggen te doen
Maar ze weten ze allemaal..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in eerste instantie om 10 vlaggen, daarna steeds eentje tot er één de fout in gaat!
Het is vandaag ook 08/08quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Jasper wil eerst alle 8 en eruit spelen. 8, 80, 88.
Maar wel alle vlaggen komen aan de beurt 180quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar ze hoeven dus niet all 2 alle vlaggen te doen
Viel mij ook op, 180 had ie ook al.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Jasper wil eerst alle 8 en eruit spelen. 8, 80, 88.
Leuker dan een film.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dus wordt het naar verwachting een lange zit...
Zijn startnummer.quote:
Dat is wel gezegd: als ze alles goed hebben, blijven ze.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Wat Sasha vanmorgen voorlas is dus niet waar?
Ze moeten net zo lang door gaan tot een het fout heeft
Jammer dat niet is gezegd wat er gebeurd als ze het allebei allemaal goed hebben
Er zijn 195 vlaggen de eén te kort op het laatste blijft er één over.
De laatste is steeds Jasper omdat Imadiddin is begonnen, dus voor Jasper een vraag minder dan?
Jij weet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd: als ze alles goed hebben, blijven ze.
serieusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, die Oempa fluistert blijkbaar goed of fout, dat hoor ik helemaal niet vanwege het volume van die klotezoemer
Ja, hoop ook dat ze dan mogen kiezen wie er wel weg gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
serieus
dat is ook apart dan
gaat er niemand naar huis
Dat heb ik niet horen zeggen net door de stem?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
nee, maar wel door sasha die een antwoord kreeg als managerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet horen zeggen net door de stem?
Echt waar is dit net ook nog verteld ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
serieus
dat is ook apart dan
gaat er niemand naar huis
Als ze alles goed hebben moeten ze opnieuw, 180 stuksquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
overleg samen iemand wegstemmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee niet net, eerder vandaag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:59 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Echt waar is dit net ook nog verteld ?
Ze kunnen er nooit allebei even veel goed hebben met 195 vlaggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze alles goed hebben moeten ze opnieuw, 180 stuks
Dat zou mooi zijn, nog mooier allebei 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:59 schreef renevanlaaren het volgende:
in
[..]
overleg samen iemand wegstemmen
Ze hebben goed geoefend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen er nooit allebei even veel goed hebben met 195 vlaggen
Oke,quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
nee niet net, eerder vandaag.
ik weet niet of dat nu is aangepast. maar sasha had het antwoord gekregen dat bij goede antwoorden door beide, niemand vertrekt.
Dat haalde jasper net ook aan tijdens het wachten.
Gelijke stand kan nooit omdat er geen even aantal vlaggen zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:00 schreef cinsan het volgende:
we wachten gewoon af wat er gebeurd bij gelijke stand
precies.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke,dacht al heb niets gehoord net. Zat er op te wachten
Is niet gezegd bij gelijk spel dat ze beide mochten blijven net door de stem.
ook niet eerlijk danquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijke stand kan nooit omdat er geen even aantal vlaggen zijn
192 is niet even?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit vast één valse vlag bij.. die met een vrijstellingquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet 1 vlag er uit hebben gelaten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doenquote:
De stem zei duidelijk voor jullie staan 195 kokers met daaronder 195 vlaggen van erkende landenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit vast één valse vlag bij.. die met een vrijstelling
Ja was het ook 195quote:
Ja of met een gouden vlaggetje dat je dan door bent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:05 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden 1 lege koker ertussen moeten stoppen, veel spannender.
pak je die ben je af
aha check.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stem zei duidelijk voor jullie staan 195 kokers met daaronder 195 vlaggen van erkende landen
Daarom liet Jasper Imi beginnen, 1 vlag meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stem zei duidelijk voor jullie staan 195 kokers met daaronder 195 vlaggen van erkende landen
Jup, vast één teveelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wat ze daar aan gaan doen, de stem zei duidelijk 195quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:04 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet 1 vlag er uit hebben gelaten.
Dat zou anders serieus te oneerlijk zijn.
Denk ook niet datze dat zo laten. waarschijnlijk is er 1 vlag niet gebruikt?
Maar heeft hij een antwoord minder en heeft Imadiddin de meeste goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom liet Jasper Imi beginnen, 1 vlag meer.
Ze hadden niet verwacht dat ze het zouden kunnen redden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wat ze daar aan gaan doen, de stem zei duidelijk 195
precies, en dat moet niet mogen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar heeft hij een antwoord minder en heeft Imadiddin de meeste goed
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar heeft hij een antwoord minder en heeft Imadiddin de meeste goed
toch ff voor de duidelijkheid. Jasper liet hem toch niet beginnen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom liet Jasper Imi beginnen, 1 vlag meer.
Ja, dat hadden ze ook niet verwacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze hadden niet verwacht dat ze het zouden kunnen redden?
Net zoals dat achterlijke vorige week. 1 minuut kunnen winnen. terwijl ze er 2 uur hingen.
Ze hebben Imie wijsgemaakt eerst het woord in zijn gedachte uit te spreken, om impulsief gebrabbel te voorkomen , het is een strategiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
En Ima probeert het spanend te maken met tot de laatste seconden te wachten.
de rest moet al die tijd staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Dit duurt te lang, ik spoel wat vooruit.
Wie heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Dit duurt te lang, ik spoel wat vooruit.
ze kijken de hele dag mee dus wisten dit welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:09 schreef Tascha071 het volgende:
Als ze de live streams hadden geken wisten ze dat ze dit zouden verwachten
quote:
is wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |