Veel meer rust.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Die zijn idioot. Jasper heeft een veel betere voorbereiding.
Ja en laten Jasper leren op die manier die hij zelf aangeeft prettig te vinden. Hij ging erg goed. Iemand die moe is pushen om nog meer te onthouden werkt niet. Dit is dom.quote:
Dan gaat hij helemaal chinees pratenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
En nu door tot 2 uur en om 6 uur weer beginnen.
Heel dom.Op een gegeven moment sla je ook niks meer op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en laten Jasper leren op die manier die hij zelf aangeeft prettig te vinden. Hij ging erg goed. Iemand die moe is pushen om nog meer te onthouden werkt niet. Dit is dom.
Ja en Imi lijkt nu op dit punt. Beter slapen en morgen verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel dom.Op een gegeven moment sla je ook niks meer op.
Hij maakt nu al steeds meer fouten.Laat hem fijn gaan slapen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:44 schreef engine het volgende:
En Ima heeft het nog steeds over Osbekstan....is dat goed?
Dat was ook wel een momentje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy met de Bro's na de stemming gevonden, ga het nu monteren ....![]()
Ze helpen hem vooral de vernieling in door nu door te stampenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij maakt nu al steeds meer fouten.Laat hem fijn gaan slapen.
De Brô's wlllen hun Jappie wel binnenhouden, dus Imie uitputten met bullshi trainingen ligt in de lijn der verwachtingenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en Imi lijkt nu op dit punt. Beter slapen en morgen verder.
Snap Rupert in deze trouwens ook niet helemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze helpen hem vooral de vernieling in door nu door te stampenen daarmee zichzelf ook. Dat ze dat niet snappen.
Als die twee een bondje vormen, gaan ze ver komen ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe gaan nog even wandelen. Mirthe beseft zich wel dat ze in Erik iemand
heeft die net snel haar zal gaan aanvallen. En gelijk heeft ze.
laat ze maar lekker dom zijn....... primaquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel dom.Op een gegeven moment sla je ook niks meer op.
Vanaf de kant van Erik hebben ze al een soort bondje. Erik zal niet snel op Mirthe stemmen. Mirthe is ook niet achterlijk natuurlijk en snapt dat ook wel en heeft met Erik gewoon iemand extra aan haar kant. Ja zo gaat het spel nu ook een beetje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als die twee een bondje vormen, gaan ze ver komen ....![]()
Dat hebben ze al.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als die twee een bondje vormen, gaan ze ver komen ....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een beetje intimiderend, of niet .... ?
Wendy na de stemming met Isaac - 7 augustus 2023.Hij rende bijna op haar af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mag gewoon niet helaas ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf erbij dat t vreemd is dat t groepje van Sas en Bern niet Marciano erop hebben gezet.
Die had dit nooit kunnen halen. Of n ice
Er gaat er soberso eentje nog uit voor de finale.quote:
Ja, Marciano kan niet door gaan als role-model denk ik ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Er gaat er soberso eentje nog uit voor de finale.
Die gaat echt wel falen nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Marciano kan niet door gaan als role-model denk ik ...
jep, blijft onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf erbij dat t vreemd is dat t groepje van Sas en Bern niet Marciano erop hebben gezet. Die had dit nooit kunnen halen. Of n ice
quote:
De leider voorop in een zwart shirt en de rest in het wit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:13 schreef engine het volgende:
Ze gaan nu met zijn vieren naar buiten om kracht uit te stralen![]()
Heeft niks met Imi te maken maar ik hoop dat hij verliest. Meer bro in paniek act is wel grappig.
Erik ziet zijn plekje gewoon weer wat stijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:17 schreef engine het volgende:
Mirthe gelooft niet dat Imadiddin kan winnen morgen. Erik denkt ook dat Jasper gaat winnen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:19 schreef engine het volgende:
Erik is ook wel tactischer aan het worden
Helemaal niemand is daar al maanden tactisch bezig. Ja Isaac misschien. Maar de rest helemaal niet. Ze zijn niet in gevaar geweest. Bijna iedereen die daar nu nog zit heeft zich nooit zorgen hoeven te maken over zijn/haar positie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:20 schreef realkijkers het volgende:
Hoor ook ff hoe tactisch mirthe al maanden bezig is
precies. al is dat blijkbaar geen tactiekquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:24 schreef woxxel het volgende:
Alleen verteld ze niet dat zij gisteren de hint heeft gegeven aan Marciano dat zevt niet erg zou vinden als Jasper zou gaan.
Alles is tactiek. Elk gesprek en elke relatie die bewoners onderling hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:25 schreef realkijkers het volgende:
[..]
precies. al is dat blijkbaar geen tactiek
Snap ik ook wel. Denk ook voor Jasper en Ima dat ze liever een andere uitdaging zouden doen. Maar nu moeten ze en ze gaan er vol voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:28 schreef Harry het volgende:
Mirthe vond de monkey bar en de muur leuk. Ook had ze graag, net als Babette en Sasja, willen hangen. Ze wil geen balletje gooien.....
Dat opdrachten doen en dan winnen en iemand wegsturen is veel leuker ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Denk ook voor Jasper en Ima dat ze liever een andere uitdaging zouden doen. Maar nu moeten ze en ze gaan er vol voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jerrold.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Dat hebben ze maar 2x gedaan, Quincy stuurde Johan weg en Jeff die andere gast.
Over wie ging dit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:09 schreef realkijkers het volgende:
Hup mirthe weer super aan het slijmen en meepraten bij rupi
Jappie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:21 schreef realkijkers het volgende:
vanmiddag niet gezien trouwens. op wie stemde mirthe?
Immi mocht /moest het zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
vindt de keuze van groep isaac op jappie sowieso wel apart.
Isaac zette hem voor het blok en hij koos voor Jappie.quote:
eerst lepel pindakaas, daarna stuk brood of iets waar ze een lepel jam op deed. Toen maar zonder tandenpoetsen naar bedquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kan haar tandenborstel niet vinden dus neemt een nog een lepel jam.
En voor dat ze op bed ging kreeg Erik nog even haar luchtje richting hem gespoten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eerst lepel pindakaas, daarna stuk brood of iets waar ze een lepel jam op deed. Toen maar zonder tandenpoetsen naar bed
GMquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb zin in de eliminatie alleen klooie dat we zolang moeten wachten..ah kan er nog mooi een verdienopdracht tussendoor gespeeld worden...
Morguh,quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Die zijn idioot. Jasper heeft een veel betere voorbereiding.
Eliminatie is pas om 15 uur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk dat een verdienopdracht niet voor maar na de eliminatie dan zal zijn.
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar ik hou het op 14 uur.
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk dat een verdienopdracht niet voor maar na de eliminatie dan zal zijn.
Jep, volgens mij ook 15.00 uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?
Ja we zien het vanzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?
Ik hoop ook dat Jappie wint... ik zou het niet geinig vinden dat 1 jaar horizontaal gelegen Imi er met de pot vandoor gaat..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop dat jasper wint , alleen al om de gezichten van de bro s te zien
jasper kent er ook al veel, maar gaan ze letten op de uitspraak dan heeft ima toch wel probleem en de druk zal ook meespelen
Ik hoop het ook Frummie, maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop dat jasper wint , alleen al om de gezichten van de bro s te zien
jasper kent er ook al veel, maar gaan ze letten op de uitspraak dan heeft ima toch wel probleem en de druk zal ook meespelen
O dat heb ik niet gezien, ik ben SV aan het tikken dan en hoor het alleen. Zie dan weinig van de streams op dat moment.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja we zien het vanzelf.
Kwam op 2 uur uit omdat het scherm in beeld was waar het de uren die ze nog hebben aangaf.
POLLquote:
.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook Frummie, maar ben er bang voor
Ik vlak Imadiddin ook niet uit. DIe is niet dom. Maar we gaan het zien, ik hoop dat Jasper wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
.
jasper werd goed geholpen door bern en sas hij kende er al heel veel voor hij ging slapen
Ja dat ging allemaal heel relaxed... echt gaaf om te zien hoe begaan Sasha en Bern zijn om Jappie te laten winnen... de bro's daarintegen, ik zou er overspannen van worden... stelletje dramkloten..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
.
jasper werd goed geholpen door bern en sas hij kende er al heel veel voor hij ging slapen
O oke ,dan hebben we nog even.quote:
Het contrast is ook zo groot. Bern en Sasha willen Jasper zien winnen. Niet voor zichzelf, voor Jasper. Isaac en Marciano willen dat Ima wint maar niet voor Ima, voor zichzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat ging allemaal heel relaxed... echt gaaf om te zien hoe begaan Sasha en Bern zijn om Jappie te laten winnen... de bro's daarintegen, ik zou er overspannen van worden... stelletje dramkloten..
Ging lang gelijk op maar zie dat Jasper het meeste vertrouwen krijgt. Denk ik zelf ook nog steeds.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
Er is flink gestemd in de poll van engine:
[..]
[poll=5951]
Dat is ook wat ik hierboven schrijf om Jappie te laten winnen... en inderdaad voor de dramkeutels is het alleen maar eigen gewin...blehquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het contrast is ook zo groot. Bern en Sasha willen Jasper zien winnen. Niet voor zichzelf, voor Jasper. Isaac en Marciano willen dat Ima wint maar niet voor Ima, voor zichzelf.
En verdient...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ging lang gelijk op maar zie dat Jasper het meeste vertrouwen krijgt. Denk ik zelf ook nog steeds.
Dat doe ik ook zeker niet. Jasper was gisteravond veel in beeld en erg goed bezig maar Imi kende er ook al veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En verdient...Maar we moeten Imi ook niet uitvlakken..
Neej neej neej neej... splinter mag blijven Fresh..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Jasper mag van mij ook wel weg.Verweggistan.
quote:
Het is ook niet te zeggen dat dat beter is voor Wendy. Dat heeft meer met geluk te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
wat ik op sm veel lees , jasper moet winnen dan heeft wendy meer kans om te winnen.gaat hier toch niet om wendy wel om jasper. ik vind wendy lief hoor , maar ze glibbert overal mooi door zo, op sm word wendy zo vereerd gelijk een heilige
Alleen die uitspraak is rukkerdefluit ben benieuwd hoe dat beoordeeld wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Jasper was gisteravond veel in beeld en erg goed bezig maar Imi kende er ook al veel.
Een flinke portie geluk,de heren zijn al vroeg wakker wakker vandaag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook niet te zeggen dat dat beter is voor Wendy. Dat heeft meer met geluk te maken.
Ja dat heb ik mij ook afgevraagd. Hij begon gisteren met de vlag van Ospakstan. Toen had ik hem eigenlijk al afgeschreven maar hij heeft wel veel geleerd, ook de uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen die uitspraak is rukkerdefluit ben benieuwd hoe dat beoordeeld wordt.
En dan zo`n Polygoon journaal stem erbij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n voetbaltenue van begin vorige eeuw.
Oké, ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik mij ook afgevraagd. Hij begon gisteren met de vlag van Ospakstan. Toen had ik hem eigenlijk al afgeschreven maar hij heeft wel veel geleerd, ook de uitspraak.
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.quote:
Goedemorgen Rozijntje. Er staat geld op het spel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.
![]()
^^ Goedemorgen![]()
Spannende dag.
Zo kun je overal wel wat in gaan zien. Ze mogen toch ook wel gewoon met elkaar praten lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.
![]()
^^ Goedemorgen![]()
Spannende dag.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten dat ze daar ook gewoon de dag door moeten komen en dan is het helemaal niet gek om te praten met mensen waar je een band mee hebt.
Wie zich aangesproken voeltquote:
Mooi systeem heeft hij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wie zich aangesproken voelt![]()
Jasper ramt lekker door.
Ik vind alles prima alleen dat flirterige gedrag hoeft van mij niet zo...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten dat ze daar ook gewoon de dag door moeten komen en dan is het helemaal niet gek om te praten met mensen waar je een band mee hebt.
Kunnen de vliegen niet meer naar buiten wanneer ze in de keuken zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:42 schreef engine het volgende:
Sasha gooit de loods deur open. Gelukkig heeft Erik een hor opgehangen bij de keukendeur.
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind alles prima alleen dat flirterige gedrag hoeft van mij niet zo...
Mirthe is gewoon Mirthe,punt klaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.
Haha niet bij Erik maar zeker wel bij Isaac... ik krijg daar zo'n Zoe dejavu van...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.
Dat is toch op tijd?quote:
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hmmmm,Weer een blauwe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja weet ik , maar D vroeg om zoemer
Ik gelukkig welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.
Ik heb dat ook een beetje... ik weet niet of ze bepaalde dingen speelt, of zich van de domme houdt... misschien is ze echt wel zo.. kan ook m'n vinger er niet op leggen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.
die moet zijn grootsmoelwerk eens gaan houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac zegt nu iets van dat het door hun komt wanneer Ima gaat winnen.
Maar echt hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
die moet zijn grootsmoelwerk eens gaan houden
Wie is hun?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk even naar de TT.quote:
ze zijn precies nog niet gerust in en schijten 7 kleuren stront de bro squote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper vredig vlaggen oefenen met Sasha ene stream
Andere stream Isaac en Marciano streng praten tegen Rupert over de vorderingen van Immi.
Maar als hij verliest ligt het aan hemzelf waarschijnlijk….quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat hij op scherp staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar als hij verliest ligt het aan hemzelf waarschijnlijk….
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:56 schreef engine het volgende:
Dan gaan we pressure zetten foeee zegt ice
Dan is het schakelen zegt ciano.
Ze praten alsof ze al gewonnen hebben.
Kan niet wachten tot ze beteuterd staan te kijken vanmiddag.
Het is gewoon lachwekkend.quote:
dat ze maar lang mogen leeglopen... pfrttttttttttquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zijn precies nog niet gerust in en schijten 7 kleuren stront de bro s
Dit roept hij elke keer maar er komt niks.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerkt
Poeders genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef engine het volgende:
Isaac gaat mensen para maken en drie weken laat hij niemand meer slapen. Iedereen gaat hij snachts wakker houden.
Heeft Isaac gesnoven vanochtend?
daarom hun koppeling doet het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit roept hij elke keer maar er komt niks.
Het is net groep 6 en dat ik oorlogje ging spelen met m'n vriendjes....piew piew piew..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerkt
Dat zegt u heel mooi.quote:
En gaat hij dan zelf ook drie weken lang niet slapen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een dom gelul van die bro's en ook nog met vingertje zwaaien naar de camera.
Niemand gaat niet slapen..uuhh
"s nachts wakker houden...
Wat zijn dit voor dreigementen?
Die man wordt hoe langer hoe triester...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef engine het volgende:
Isaac gaat mensen para maken en drie weken laat hij niemand meer slapen. Iedereen gaat hij snachts wakker houden.
Heeft Isaac gesnoven vanochtend?
paniekvoetbal van hopelijk de big loserquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Maar echt,na elke eli dat zijn groepje kleiner wordt gaat hij dit soort dingen roepen.
Ik zou hem hem wakker houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
En gaat hij dan zelf ook drie weken lang niet slapen?
HET moment van EJVJL -> Exit Eizak !!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die man wordt hoe langer hoe triester...
mooi maar denk niet dat dit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
HET moment van EJVJL -> Exit Eizak !!!!
2de moment van EJVJL -> Exit Sjaanooo !!!
(mag ook in willekeurige volgorde)
Marcie "adviseerd" Miertje om haar groep van 6 op te delen in 2x 3 dat zou strategischer zijn ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe wil van 2 walletjes eten.
Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt.
Ze zal eens moeten kiezen. Eerlijk zijn waar haar loyaliteit, los van haarzelf uiteraard, ligt.
Waar gaat dit over..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Mirthe zitten niet bij elkaar maar praten terwijl ze lopen en af en toe met hun rug naar elkaar toe of hoofd naar beneden zodat niet iemand kan zien dat ze praten.
Zo gluperig..
Denk niet dat dit het geval is. Ze zijn gewoon bezig en aan het praten, staan ook wel stil kijken naar elkaar en maken gebarenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Mirthe zitten niet bij elkaar maar praten terwijl ze lopen en af en toe met hun rug naar elkaar toe of hoofd naar beneden zodat niet iemand kan zien dat ze praten.
Zo gluperig..
vlak voor de finale zou HET helemaal mooi zijn!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi maar denk niet dat dit gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Marcie "adviseerd" Miertje om haar groep van 6 op te delen in 2x 3 dat zou strategischer zijn ofzo
Ze zijn samen op een kamer waar verder niemand isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat dit het geval is. Ze zijn gewoon bezig en aan het praten, staan ook wel stil kijken naar elkaar en maken gebaren
Met alle respect maar zullen we dit niet doen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
als ik ice zo bezig hoor met zijn dreigen en zo , lijkt of ik den hartog hoor praten , zelfde uitspraken , ice is den hartog 2
Ik zie niks gluiperigs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Waar gaat dit over..![]()
Ze zijn samen op een slaapkamer.
Maar ze staan ook gewoon stil en maken gebaren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn samen op een kamer waar verder niemand isvoor wie moeten ze stiekem doen dan.
Ja morgen zijn ze druk zegt hijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze morgen een verdien opdracht krijgen
Kan straks ook nog makkelijk, de Exitshow is pas vanmiddag 15:00hquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Jahhhh Sasha dat is een goeie... als ze hem uitspelen mogen Jappie en Imi iemand naar huis sturen...
Ja,ja,Marciano weet dingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Moeten ze alleen Wendy niet naar huis sturen natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.
Vast niet, maar hij zei het welquote:
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al, als ze hem allebei halen mogen ze iemand naar huis sturen dat zou mooi zijn.
Dan zou het Erik wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.
Volgens de loods timer vanmiddag om 15:15hquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoe laat is de eliminatie vandaag?
Er staat in het regelement dat er ook meer dan 1 bewoner tegelijk naar huis gestemd kan worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zou dan alleen kunnen als ze allebei iemand mogen wegsturen, maar samen 1 bewoner uitkiezen lijkt me niet mogelijk, ze zijn allebei van een groep en ze kiezen dan natuurlijk niet iemand van hun eigen groep.
Nog 5 uur en 37 min zag ik net op de tellerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoe laat is de eliminatie vandaag?
Dat er een verdien aan zit te komen is net zoiets als zeggen dat iemand een jongen of een meisje krijgt als diegene zwanger isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet, maar hij zei het wel![]()
Zo zeggen ze ook dat er iedere drie dagen iemand naar huis wordt gestemd
Iedereen daar zegt wel iets
nou dan stuurt ima bern wegquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling.. intimiderenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Lachen Bern en Sasha gaan samen voor het scherm met Jasper het spel spelen![]()
Jammer want zo zien de andere wat hij weet. Had dat niet gedaan als ik hun was
Of juist wel. Jasper kent allesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Lachen Bern en Sasha gaan samen voor het scherm met Jasper het spel spelen![]()
Jammer want zo zien de andere wat hij weet. Had dat niet gedaan als ik hun was
Echt hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:42 schreef pingu66 het volgende:
Als Marciano de opdracht had moeten doen.lag hij eerst de halve dag te zeiken dat ie geen energie hadden omdat er geen eten is en dat dat niet eerlijk is.
Marciano is oud en wijsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat er een verdien aan zit te komen is net zoiets als zeggen dat iemand een jongen of een meisje krijgt als diegene zwanger is
Marciano "weet" dingen.![]()
Sneue gasten. Bern uitmaken voor eikel, omdat hij goed bezig is. Zij komen zelf niet op het idee, kunnen Imi alleen maar toeblaffen van come on, maar echt helpen gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
Hoor dan dat trieste komentaar van de volwassen bro's...
Walgelijk, kinderachtig stelletje... zo bang voor hun eigen hachie...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:48 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Sneue gasten. Bern uitmaken voor eikel, omdat hij goed bezig is. Zij komen zelf niet op het idee, kunnen Imi alleen maar toeblaffen van come on, maar echt helpen gaat ze niet lukken.
de bro s willen al langer bern eruit hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Snap Bern tegen ima niet zo.
Ze mogen Wendy veel minder, die was hier ook nier goed in geweest.
En Marciano had er ook moeite mee gehad.
Zijn Bern en ima dan t minst populair?
Ahja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s willen al langer bern eruit hebben
Het is Jappie tegen Imi..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het is niet Bern tegen Imi, maar Jasper tegen Imi! Ik snap ook niet waarom ze Imi hebben gekozen ipv Marciano. Die had dit nooit gekund.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Zeker in de kast bedacht?quote:
Ja aangepast. Wist t wel maar zat met Bern en Sasha in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar het is niet Bern tegen Imi, maar Jasper tegen Imi! Ik snap ook niet waarom ze Imi hebben gekozen ipv Marciano. Die had dit nooit gekund.
Daar hebben ze dan ook weer allemaal net een andere mening over en dan heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeuren en dan heb je een kwartier de tijd om tot overeenstemming te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja aangepast. Wist t wel maar zat met Bern en Sasha in mijn hoofd.
Maar bedoelde.. ze weten heus wel in te schatten dat Wendy of Marciano minder weten toch?
I know.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook weer allemaal net een andere mening over en dan heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeuren en dan heb je een kwartier de tijd om tot overeenstemming te komen.
Dat eindigt niet altijd met het meest logische resultaat
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:02 schreef Yver73 het volgende:
Overigens spreekt Jappie ook niet alle landennamen goed uit
Marciano heeft het weken over een eliminatie van De Lange (Erik) gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s willen al langer bern eruit hebben
Droge humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:04 schreef engine het volgende:
Perfect score!![]()
Jasper gaat door voor de koelkast... maar hij is wel leeg zegt Sasha
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hardop oefenen vibc ik nooit zo slim. Febo ziet t ook en kan t gebruiken.
Ik vind het wel stoer. Kom maar op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.
febo is hier de vijand nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Dat hardop oefenen vibc ik nooit zo slim. Febo ziet t ook en kan t gebruiken.
Als ima en jappie ze allebei kennenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kent ze nu allemaal,maakt niet meer uit.
Kijk hoe Marciano om hun heen draalt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
febo is hier de vijand nietEn als ze alle vlaggen inmiddels kennen, maakt het ook niets meer uit dat de febo dat weet.
![]()
lekker hardop oefenen en je tegenstander laten zien dat je ze allemaal weet
Moet Ima ze nog steeds goed uitsprekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ima en jappie ze allebei kennen
Wat dan
Febo manipuleert regelmatig. Zagen we eerder ook. Vind t dan niet handig om.hen te laten weten welke landen je niet kent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
febo is hier de vijand nietEn als ze alle vlaggen inmiddels kennen, maakt het ook niets meer uit dat de febo dat weet.
![]()
lekker hardop oefenen en je tegenstander laten zien dat je ze allemaal weet
Wat Engine post.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ima en jappie ze allebei kennen
Wat dan
Ja weet niet of ze dat fout rekenen, zij kozen er voor om iemand mee te laten dien die van oorsprong geen nl'er us. Kun je geen perfecte uitspraak verwachtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Moet Ima ze nog steeds goed uitspreken![]()
Saudi Arabia.
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.quote:
ik geloof niet in zoveel manipulatie door de febo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Febo manipuleert regelmatig. Zagen we eerder ook. Vind t dan niet handig om.hen te laten weten welke landen je niet kent.
Dat weet ik inderdaad niet maar ik heb eerder bij opdrachten gezien dat ze streng kunnen zijn. En fout is fout. Moraima kreeg ook een onmogelijke opdracht voor haar "body". Dat is dan pech. Ik zou het ook niet eerlijk vinden om Ima te sparen omdat hij een bepaald verleden heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet of ze dat fout rekenen, zij kozen er voor om iemand mee te laten dien die van oorsprong geen nl'er us. Kun je geen perfecte uitspraak verwachten
Ondanks ik hoop dat Japie wint, team bro's minder sterk, zou ik het heel raar vinden als Febo over de uitspraak van Imi zou vallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.
Hebben ze dat er bijgezegd? Ima spreekt heel vaak dingen anders uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus,daar kunnen ze wel op beoordelen.
Dat mag hoor. Iedereen bekijkt het spel op zijn eigen manierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet in zoveel manipulatie door de febo.
Ja dit is wat ik bedoel. Als hij overduidelijk wel t land weet mag je op alleen de uitspraak in dit geval niet beoordelen vind ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ondanks ik hoop dat Japie wint, team bro's minder sterk, zou ik het heel raar vinden als Febo over de uitspraak van Imi zou vallen.
Je kunt niet verwachten van iemand waarvan zijn moedertaal niet Nederlands is dat hij perfect Nederlands spreekt.
Goedemorgen...
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Madeleine kreeg een uur om te leren,ik noem maar iets.
Ik zeg niks meer.quote:
Ja dat zei ik al.. wat dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
Het zou lachen zijn als beiden alle vlaggen kennen.
Dan komen er waarschijnlijk vlaggen die niet op de kaarten staan.
Daar was Leila zo goed inquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
De twist vanmiddag dat ze van de vlaggen ook de landen moet aanwijzen op de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |