Het contrast is ook zo groot. Bern en Sasha willen Jasper zien winnen. Niet voor zichzelf, voor Jasper. Isaac en Marciano willen dat Ima wint maar niet voor Ima, voor zichzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat ging allemaal heel relaxed... echt gaaf om te zien hoe begaan Sasha en Bern zijn om Jappie te laten winnen... de bro's daarintegen, ik zou er overspannen van worden... stelletje dramkloten..
Ging lang gelijk op maar zie dat Jasper het meeste vertrouwen krijgt. Denk ik zelf ook nog steeds.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
Er is flink gestemd in de poll van engine:
[..]
[poll=5951]
Dat is ook wat ik hierboven schrijf om Jappie te laten winnen... en inderdaad voor de dramkeutels is het alleen maar eigen gewin...blehquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het contrast is ook zo groot. Bern en Sasha willen Jasper zien winnen. Niet voor zichzelf, voor Jasper. Isaac en Marciano willen dat Ima wint maar niet voor Ima, voor zichzelf.
En verdient...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ging lang gelijk op maar zie dat Jasper het meeste vertrouwen krijgt. Denk ik zelf ook nog steeds.
Dat doe ik ook zeker niet. Jasper was gisteravond veel in beeld en erg goed bezig maar Imi kende er ook al veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En verdient...Maar we moeten Imi ook niet uitvlakken..
Neej neej neej neej... splinter mag blijven Fresh..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Jasper mag van mij ook wel weg.Verweggistan.
quote:
Het is ook niet te zeggen dat dat beter is voor Wendy. Dat heeft meer met geluk te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
wat ik op sm veel lees , jasper moet winnen dan heeft wendy meer kans om te winnen.gaat hier toch niet om wendy wel om jasper. ik vind wendy lief hoor , maar ze glibbert overal mooi door zo, op sm word wendy zo vereerd gelijk een heilige
Alleen die uitspraak is rukkerdefluit ben benieuwd hoe dat beoordeeld wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Jasper was gisteravond veel in beeld en erg goed bezig maar Imi kende er ook al veel.
Een flinke portie geluk,de heren zijn al vroeg wakker wakker vandaag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook niet te zeggen dat dat beter is voor Wendy. Dat heeft meer met geluk te maken.
Ja dat heb ik mij ook afgevraagd. Hij begon gisteren met de vlag van Ospakstan. Toen had ik hem eigenlijk al afgeschreven maar hij heeft wel veel geleerd, ook de uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen die uitspraak is rukkerdefluit ben benieuwd hoe dat beoordeeld wordt.
En dan zo`n Polygoon journaal stem erbij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n voetbaltenue van begin vorige eeuw.
Oké, ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik mij ook afgevraagd. Hij begon gisteren met de vlag van Ospakstan. Toen had ik hem eigenlijk al afgeschreven maar hij heeft wel veel geleerd, ook de uitspraak.
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.quote:
Goedemorgen Rozijntje. Er staat geld op het spel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.
![]()
^^ Goedemorgen![]()
Spannende dag.
Zo kun je overal wel wat in gaan zien. Ze mogen toch ook wel gewoon met elkaar praten lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieve naïeve Mirthe met die lieve, aardige man.
![]()
^^ Goedemorgen![]()
Spannende dag.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten dat ze daar ook gewoon de dag door moeten komen en dan is het helemaal niet gek om te praten met mensen waar je een band mee hebt.
Wie zich aangesproken voeltquote:
Mooi systeem heeft hij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wie zich aangesproken voelt![]()
Jasper ramt lekker door.
Ik vind alles prima alleen dat flirterige gedrag hoeft van mij niet zo...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten dat ze daar ook gewoon de dag door moeten komen en dan is het helemaal niet gek om te praten met mensen waar je een band mee hebt.
Kunnen de vliegen niet meer naar buiten wanneer ze in de keuken zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:42 schreef engine het volgende:
Sasha gooit de loods deur open. Gelukkig heeft Erik een hor opgehangen bij de keukendeur.
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind alles prima alleen dat flirterige gedrag hoeft van mij niet zo...
Mirthe is gewoon Mirthe,punt klaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.
Haha niet bij Erik maar zeker wel bij Isaac... ik krijg daar zo'n Zoe dejavu van...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar bij Erik niet flirten. Er wordt Mirthe heel veel gedrag toegeschreven. Ze is dom en slim tegelijk. Naïef en geslepen. Dat kan niet.
Dat is toch op tijd?quote:
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hmmmm,Weer een blauwe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja weet ik , maar D vroeg om zoemer
Ik gelukkig welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.
Ik heb dat ook een beetje... ik weet niet of ze bepaalde dingen speelt, of zich van de domme houdt... misschien is ze echt wel zo.. kan ook m'n vinger er niet op leggen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van haar moet vinden. Kan haar niet peilen.
die moet zijn grootsmoelwerk eens gaan houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac zegt nu iets van dat het door hun komt wanneer Ima gaat winnen.
Maar echt hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
die moet zijn grootsmoelwerk eens gaan houden
Wie is hun?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk even naar de TT.quote:
ze zijn precies nog niet gerust in en schijten 7 kleuren stront de bro squote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper vredig vlaggen oefenen met Sasha ene stream
Andere stream Isaac en Marciano streng praten tegen Rupert over de vorderingen van Immi.
Maar als hij verliest ligt het aan hemzelf waarschijnlijk….quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En dan gaat hij op scherp staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar als hij verliest ligt het aan hemzelf waarschijnlijk….
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:56 schreef engine het volgende:
Dan gaan we pressure zetten foeee zegt ice
Dan is het schakelen zegt ciano.
Ze praten alsof ze al gewonnen hebben.
Kan niet wachten tot ze beteuterd staan te kijken vanmiddag.
Het is gewoon lachwekkend.quote:
dat ze maar lang mogen leeglopen... pfrttttttttttquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zijn precies nog niet gerust in en schijten 7 kleuren stront de bro s
Dit roept hij elke keer maar er komt niks.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerkt
Poeders genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef engine het volgende:
Isaac gaat mensen para maken en drie weken laat hij niemand meer slapen. Iedereen gaat hij snachts wakker houden.
Heeft Isaac gesnoven vanochtend?
daarom hun koppeling doet het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit roept hij elke keer maar er komt niks.
Het is net groep 6 en dat ik oorlogje ging spelen met m'n vriendjes....piew piew piew..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat onder druk zetten , brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een irritante klootzakken , ze roepen al tijdje we moeten schakelen , maar denk dat hun koppeling niet goed meewerkt
Dat zegt u heel mooi.quote:
En gaat hij dan zelf ook drie weken lang niet slapen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een dom gelul van die bro's en ook nog met vingertje zwaaien naar de camera.
Niemand gaat niet slapen..uuhh
"s nachts wakker houden...
Wat zijn dit voor dreigementen?
Die man wordt hoe langer hoe triester...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:59 schreef engine het volgende:
Isaac gaat mensen para maken en drie weken laat hij niemand meer slapen. Iedereen gaat hij snachts wakker houden.
Heeft Isaac gesnoven vanochtend?
paniekvoetbal van hopelijk de big loserquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Maar echt,na elke eli dat zijn groepje kleiner wordt gaat hij dit soort dingen roepen.
Ik zou hem hem wakker houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
En gaat hij dan zelf ook drie weken lang niet slapen?
HET moment van EJVJL -> Exit Eizak !!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die man wordt hoe langer hoe triester...
mooi maar denk niet dat dit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
HET moment van EJVJL -> Exit Eizak !!!!
2de moment van EJVJL -> Exit Sjaanooo !!!
(mag ook in willekeurige volgorde)
Marcie "adviseerd" Miertje om haar groep van 6 op te delen in 2x 3 dat zou strategischer zijn ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe wil van 2 walletjes eten.
Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt.
Ze zal eens moeten kiezen. Eerlijk zijn waar haar loyaliteit, los van haarzelf uiteraard, ligt.
Waar gaat dit over..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Mirthe zitten niet bij elkaar maar praten terwijl ze lopen en af en toe met hun rug naar elkaar toe of hoofd naar beneden zodat niet iemand kan zien dat ze praten.
Zo gluperig..
Denk niet dat dit het geval is. Ze zijn gewoon bezig en aan het praten, staan ook wel stil kijken naar elkaar en maken gebarenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Mirthe zitten niet bij elkaar maar praten terwijl ze lopen en af en toe met hun rug naar elkaar toe of hoofd naar beneden zodat niet iemand kan zien dat ze praten.
Zo gluperig..
vlak voor de finale zou HET helemaal mooi zijn!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi maar denk niet dat dit gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Marcie "adviseerd" Miertje om haar groep van 6 op te delen in 2x 3 dat zou strategischer zijn ofzo
Ze zijn samen op een kamer waar verder niemand isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat dit het geval is. Ze zijn gewoon bezig en aan het praten, staan ook wel stil kijken naar elkaar en maken gebaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |