Ik ben ook geen fan van Walter maar zij is toch echt degene die hem heeft uitgekozen en er extra lang is gebleven toen voor iedereen al lang duidelijk was dat het niets zou worden. Je dacht hem hebben lekker te kunnen 'pesten' en zo extra aandacht te genereren maar zelfs dat zat er niet in en nu ben je kwaad. Evenveel schuld als Walter lijkt me.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin wel aardig overkomen. Ik denk dat Walters energie haar teveel geworden isen ja, ze had eerder weg moeten gaan, was toch al wel een tijdje duidelijk dat het niets zou worden.
Soms verdwaalt een camper en die blijft een nachtje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo heeft Bram eigenlijk een B&B? Komen daar wel eens gasten dan...?
Hier kijk ik eigenlijk voorquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hoera voor het ongemak.Ik hoop natuurlijk niet echt dat alle kandidaten hoffelijk en beminnelijk worden.
Ja waarom ze uiteindelijk langer bleef was wel een beetje vreemd ja. Los van het feit dat Walter echt een egocentrische zak hooi is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Walter maar zij is toch echt degene die hem heeft uitgekozen en er extra lang is gebleven toen voor iedereen al lang duidelijk was dat het niets zou worden. Je dacht hem hebben lekker te kunnen 'pesten' en zo extra aandacht te genereren maar zelfs dat zat er niet in en nu ben je kwaad. Evenveel schuld als Walter lijkt me.
Yup, dit vond ik ook vreemd en niets voor Marian!quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snapte niets van de timing van Marian. De beste man was aan het werk in haar tuin, keek op, werd afgewezen en dat was het dan. Erg ongemakkelijk. Eerder pakte ze dat beter aan. Waarom kon dit gesprek niet na haar ziekenhuisbezoek plaatsvinden?
Die is van alle deelnemers nog wel de normaalste. Weet iemand trouwens waarom due huisvriend van Marian een halsband om heeft?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dit vond ik ook vreemd en niets voor Marian!
BAND!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die is van alle deelnemers nog wel de normaalste. Weet iemand trouwens waarom due huisvriend van Marian een halsband om heeft?
Jij hebt net Anne en Claudia "Wij gaan naar Waltor toe!" horen zingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef Blues het volgende:
Wij zijn nu met bingen in 2 dagen/nachten tijd bij aflevering 10En ik lees per dag bij. Dus als jullie een like zien van mij op een ouwe post weet je hoe het zit
GENOT DIT TOPIC dankjulliewel ik zou jullie wel ff 9 seconden willen huggen!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn toch wel meer van dit soort interviews geweest? Hoezo zijn het dan losers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Vreselijk dat uitbuiten van dat programma en dan die twee losers ook nog een podium geven voor hun geklaag.
https://www.veronicasuper(...)k-naar-nieuwe-liefdequote:Erwin vindt het vervelend dat Debbie die rode cabrio niet leuk vond. Hij kon het niet zo goed plaatsen dat zij zelf wilde rijden, “Ze was niet meer achter het stuur uit te krijgen. Ze was er zo van onder de indruk. Volgens mij vond ze het heel leuk, maar dat wilde ze niet aan de buitenwereld laten zien.” Hij zegt in een interview van B&B Vol Liefde: Love Bites dat hij haar irritatie niet zo goed begreep
Eens, en hem dan niet meteen voor z'n hoofd willen stoten, ondanks haar eigen negatieve gevoelens over Leendert en z'n B&B, vond ik ook wel netjes van haar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
Niesje lijkt hier niet zo goed gevallen te zijn. Ik had eigenlijk wel met haar te doen. Ze leek mij gevoelig en kwam duidelijk zichzelf tegen in Wallonië. Dat lijstje? Daar vroeg Leendert toch zelf om? Ik had niet het idee dat ze dit met een slechte intentie deed. Sterker, volgens mij probeerde zij oprecht hem te helpen. En ze sprak nog Frans ook. Bonuspunten voor iemand die mogelijk naar de Ardennen verhuist en de lokale taal spreekt.
Die nagels werden al bij de afwijzing aan tafel opgesomd toen Leendert nog van niks wist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
Niesje lijkt hier niet zo goed gevallen te zijn. Ik had eigenlijk wel met haar te doen. Ze leek mij gevoelig en kwam duidelijk zichzelf tegen in Wallonië. Dat lijstje? Daar vroeg Leendert toch zelf om? Ik had niet het idee dat ze dit met een slechte intentie deed. Sterker, volgens mij probeerde zij oprecht hem te helpen. En ze sprak nog Frans ook. Bonuspunten voor iemand die mogelijk naar de Ardennen verhuist en de lokale taal spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |