abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 7 augustus 2023 @ 23:10:26 #1
70532 loveli
N
pi_210205709

Realityprogramma B&B Vol Liefde waarin acht alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa en Thailand op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Elke werkdag te zien op RTL4 om 20.30 uur of vooruit te kijken via Videoland. Zie hiervoor het voor uit kijken topic op videoland: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1

Kandidaten

Bram (30) uit Zweden
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=643

Debbie (62) uit Spanje
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=644

Joy (25) uit Spanje
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=645

Leendert (68) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=646

Marian (68) uit Portugal
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=647

Martijn (47) uit Thailand
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=648

Petri (59) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=649

Walter (54) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=650

Maandag t/m vrijdag om 20.30 uur op RTL 4.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 7 augustus 2023 @ 23:11:23 #2
70532 loveli
N
pi_210205721
twitter
crap in = crap out
pi_210205967
Ik snapte niets van de timing van Marian. De beste man was aan het werk in haar tuin, keek op, werd afgewezen en dat was het dan. Erg ongemakkelijk. Eerder pakte ze dat beter aan. Waarom kon dit gesprek niet na haar ziekenhuisbezoek plaatsvinden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210205971
Maar hoera voor het ongemak. *O* Ik hoop natuurlijk niet echt dat alle kandidaten hoffelijk en beminnelijk worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210206031
Hoezo heeft Bram eigenlijk een B&B? Komen daar wel eens gasten dan...?
pi_210206109
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik vond haar in het begin wel aardig overkomen. Ik denk dat Walters energie haar teveel geworden is :+ en ja, ze had eerder weg moeten gaan, was toch al wel een tijdje duidelijk dat het niets zou worden.
Ik ben ook geen fan van Walter maar zij is toch echt degene die hem heeft uitgekozen en er extra lang is gebleven toen voor iedereen al lang duidelijk was dat het niets zou worden. Je dacht hem hebben lekker te kunnen 'pesten' en zo extra aandacht te genereren maar zelfs dat zat er niet in en nu ben je kwaad. Evenveel schuld als Walter lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 08-08-2023 08:43:56 ]
anonieme razernist
  Vis een optie? dinsdag 8 augustus 2023 @ 00:13:52 #7
70532 loveli
N
pi_210206266
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo heeft Bram eigenlijk een B&B? Komen daar wel eens gasten dan...?
Soms verdwaalt een camper en die blijft een nachtje.
crap in = crap out
pi_210206648
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hoera voor het ongemak. *O* Ik hoop natuurlijk niet echt dat alle kandidaten hoffelijk en beminnelijk worden.
Hier kijk ik eigenlijk voor
pi_210208407
Ik heb het begin niet meegemaakt en Ingrid en Walter, maar ik had niet door dat ze het allemaal zo verschrikkelijk vond.

Dan had je gewoon eerder moeten vertrekken inderderdaad. En ook die steken tegenover die andere vrouw die wel veel praat...

Beetje achterbaks.
pi_210208510
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik ben ook geen fan van Walter maar zij is toch echt degene die hem heeft uitgekozen en er extra lang is gebleven toen voor iedereen al lang duidelijk was dat het niets zou worden. Je dacht hem hebben lekker te kunnen 'pesten' en zo extra aandacht te genereren maar zelfs dat zat er niet in en nu ben je kwaad. Evenveel schuld als Walter lijkt me.
Ja waarom ze uiteindelijk langer bleef was wel een beetje vreemd ja. Los van het feit dat Walter echt een egocentrische zak hooi is.

Diezelfde kwalificatie zou ik trouwens op Martijn in Thailand willen plakken. Het is me echt een raadsel waarom die op zoek zou zijn naar een vrouw. Hij heeft ook wel een hele drukke administratie want je ziet 'm niets anders dan de bonnetjes van de frikandellen en de erwtensoep doorrekenen. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210208513
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snapte niets van de timing van Marian. De beste man was aan het werk in haar tuin, keek op, werd afgewezen en dat was het dan. Erg ongemakkelijk. Eerder pakte ze dat beter aan. Waarom kon dit gesprek niet na haar ziekenhuisbezoek plaatsvinden?
Yup, dit vond ik ook vreemd en niets voor Marian!
pi_210208550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, dit vond ik ook vreemd en niets voor Marian!
Die is van alle deelnemers nog wel de normaalste. Weet iemand trouwens waarom due huisvriend van Marian een halsband om heeft?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:32:09 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210208594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 10:29 schreef Terreros85 het volgende:

[..]
Die is van alle deelnemers nog wel de normaalste. Weet iemand trouwens waarom due huisvriend van Marian een halsband om heeft?
BAND!
pi_210209877
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 10:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
BAND!
Dat kan korter.
Go hard or go home
pi_210209978
Ik blijf fan van Debbie, zeker in combinatie met Paul O+
pi_210210100
Walter kreeg een dikke nek van de dames, maar dat is toch niet het meest voor de hand liggende lichaamsdeel bij vrouwelijke aandacht?
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:52:36 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210212170
Love Bites: Bianca en Erwin.

https://www.rtlboulevard.(...)fdesregisseur-debbie

In 'B&B Vol Liefde: Love Bites' gaan Bianca (Thailand) en Erwin (Spanje) samen in gesprek over hun avontuur. Bianca zet indertijd alles op alles om het hart van Martijn te veroveren, maar ontdekt al gauw dat hij meer geïnteresseerd is in zijn administratie en uitslapen tot 11:50 uur en verlaat na enkele dagen alweer zijn B&B in Thailand. Ondertussen probeert Erwin in Spanje om Debbie te imponeren met zijn de gehuurde auto maar Debbie maakt Erwin al gauw duidelijk dat ze geen connectie met hem voelt. Hoe gaat het nu met Bianca en Erwin? Denkt Erwin dat er wel een vonkje kan overslaan tussen Debbie en Paul? En heeft Bianca eigenlijk ooit echt gevoelens gehad voor Martijn?
pi_210212681
Vreselijk dat uitbuiten van dat programma en dan die twee losers ook nog een podium geven voor hun geklaag.
pi_210212728
Er is elke week zo'n item met twee afgevallen deelnemers. Geklaag heb ik er nog niet eerder gezien, maar die met Bianca en Erwin sla ik dan wel over.
pi_210213204
Wij zijn nu met bingen in 2 dagen/nachten tijd bij aflevering 10 *G* En ik lees per dag bij. Dus als jullie een like zien van mij op een ouwe post weet je hoe het zit _O-

GENOT DIT TOPIC dankjulliewel ik zou jullie wel ff 9 seconden willen huggen! *O* *O* *O* *O* *O*
  Vis een optie? dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:39:36 #21
70532 loveli
N
pi_210213689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef Blues het volgende:
Wij zijn nu met bingen in 2 dagen/nachten tijd bij aflevering 10 *G* En ik lees per dag bij. Dus als jullie een like zien van mij op een ouwe post weet je hoe het zit _O-

GENOT DIT TOPIC dankjulliewel ik zou jullie wel ff 9 seconden willen huggen! *O* *O* *O* *O* *O*
Jij hebt net Anne en Claudia "Wij gaan naar Waltor toe!" horen zingen.

Hoogtepuntje.
crap in = crap out
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:37:50 #22
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210214510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Vreselijk dat uitbuiten van dat programma en dan die twee losers ook nog een podium geven voor hun geklaag.
Zijn toch wel meer van dit soort interviews geweest? Hoezo zijn het dan losers?

Mooi dat Erwin dit ook nog even benoemd:

quote:
Erwin vindt het vervelend dat Debbie die rode cabrio niet leuk vond. Hij kon het niet zo goed plaatsen dat zij zelf wilde rijden, “Ze was niet meer achter het stuur uit te krijgen. Ze was er zo van onder de indruk. Volgens mij vond ze het heel leuk, maar dat wilde ze niet aan de buitenwereld laten zien.” Hij zegt in een interview van B&B Vol Liefde: Love Bites dat hij haar irritatie niet zo goed begreep
https://www.veronicasuper(...)k-naar-nieuwe-liefde
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210216048
Niesje lijkt hier niet zo goed gevallen te zijn. Ik had eigenlijk wel met haar te doen. Ze leek mij gevoelig en kwam duidelijk zichzelf tegen in Wallonië. Dat lijstje? Daar vroeg Leendert toch zelf om? Ik had niet het idee dat ze dit met een slechte intentie deed. Sterker, volgens mij probeerde zij oprecht hem te helpen. En ze sprak nog Frans ook. Bonuspunten voor iemand die mogelijk naar de Ardennen verhuist en de lokale taal spreekt.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:24:26 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210216180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
Niesje lijkt hier niet zo goed gevallen te zijn. Ik had eigenlijk wel met haar te doen. Ze leek mij gevoelig en kwam duidelijk zichzelf tegen in Wallonië. Dat lijstje? Daar vroeg Leendert toch zelf om? Ik had niet het idee dat ze dit met een slechte intentie deed. Sterker, volgens mij probeerde zij oprecht hem te helpen. En ze sprak nog Frans ook. Bonuspunten voor iemand die mogelijk naar de Ardennen verhuist en de lokale taal spreekt.
Eens, en hem dan niet meteen voor z'n hoofd willen stoten, ondanks haar eigen negatieve gevoelens over Leendert en z'n B&B, vond ik ook wel netjes van haar. ^O^
Het lijkt me gewoon een leuke, geordende vrouw. Niks mis mee…
pi_210216267
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:17 schreef Groepfunder het volgende:
Die nagels werden al bij de afwijzing aan tafel opgesomd toen Leendert nog van niks wist.
Dat was al niet chique.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')