Je ziet het ook op het forum. Er wordt amper meer gepost tijdens het kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef StephanL het volgende:
Zijn wel matige cijfers. Volgens mij trok Zomergasten eens een miljoen kijkers.
Niet dat ik het kijk, want duurt mij te lang en te langzaam.
359.000quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef StephanL het volgende:
Even de cijfers er bij gezocht.
Totaal schakelde er 1.441.000 mensen in, maar blijkbaar kijken zijn er ook meer dan een miljoen afhakers, gezien de gemiddelde van 395.000
Het gemiddeld aantal kijkers tussen 2002 en 2022 (tot en met 21 augustus) is 531.000.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef StephanL het volgende:
Zijn wel matige cijfers. Volgens mij trok Zomergasten eens een miljoen kijkers.
Vind ik juist vaak ook erg onhandig tijdens het kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet het ook op het forum. Er wordt amper meer gepost tijdens het kijken.
Hoeveel mensen kijken inmiddels helemaal geen TV meer? Een flink aantal, denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
Ongeveer één op de vijftig Nederlanders kijkt dus maar.
Laatst bij puberende neef en nichtje op de kamers. Stonden geen tv. Moest ik even aan wennen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kijken inmiddels helemaal geen TV meer? Een flink aantal, denk ik.
Ja, de jeugd sowieso niet. Het gros van de TV-kijkers doet dat uit gewoonte, denk ik. Maar als je nu jong bent, waarom zou je er dan aan beginnen, terwijl er zoveel ander aanbod is?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst bij puberende neef en nichtje op de kamers. Stonden geen tv. Moest ik even aan wennen.
Ik kijk niet vaste prik. Ik vroeg me af of de gasten tegenwoordig (vergeleken een jaar of 5 geleden) minder bekend zijn. Of schakel ik zelf gewoon bij de bekendere personen in.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de jeugd sowieso niet. Het gros van de TV-kijkers doet dat uit gewoonte, denk ik. Maar als je nu jong bent, waarom zou je er dan aan beginnen, terwijl er zoveel ander aanbod is?
Lelijkste en meest troosteloze kustplaats die ik kenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Oostende? Het lijkt zo niks, maar James Ensor leefde daar, Marvin Gaye heeft er lange tijd doorgebracht.
Er helaas maar 3 kunnen lezen. De rest voor abbonee'squote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
359.000 kijkers.
Recensies:
Sargasso: https://sargasso.nl/recensie-zomergasten-met-kamagurka/
De Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)t-flonkert~b6e9f5d7/
Het Nieuwsblad (Be): https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230821_92790424
Het Parool: https://www.parool.nl/kun(...)eo-maassen~ba14a2d7/
NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-altijd-nog-a4172386
Trouw: https://www.trouw.nl/cult(...)n-tekenaar~b200e298/
Metronieuws: https://www.metronieuws.n(...)ig-familie-van-olof/
Humo: https://www.humo.be/tv/ze(...)ps://www.google.com/
Volgens mij zijn alle Belgische kustplaatsen zo. Kijk bijvoorbeeld naar Knokke: ook een gruwel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lelijkste en meest troosteloze kustplaats die ik ken
Ja heb ook ooit de fout gemaakt om te denken dat Zeebrugge vast wel iets weg zou hebben van bruggequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle Belgische kustplaatsen zo. Kijk bijvoorbeeld naar Knokke: ook een gruwel.
De naam is afgeleid van Brugge om Zee(p)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja heb ook ooit de fout gemaakt om te denken dat Zeebrugge vast wel iets weg zou hebben van brugge
Ik haak ook af, gelul over racisme kan ik de hele week al op de NPO horen als niet over LGBTQ+ of het klimaat gaat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vrij ongemakkelijk gesprek tot nu toe. Wat gezocht racisme en verder is het nog niet zo veel.
Zij vond het racistisch dat mensen bij de schaatsbaan het 'bijzonder' vonden dat er een zwart meisje schaatste. Als je ervoor kiest om dat soort dingen als racisme uit te leggen ga je het overal vinden. Maar het is wel een eigen keuze.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik haak ook af, gelul over racisme kan ik de hele week al op de NPO horen als niet over LGBTQ+ of het klimaat gaat.
Wilde het net zeggen. Zure, strenge bek erbij als Theo er wat lucht in probeert te brengen.quote:
Ik vond dat altijd tof om te zien, iemand met de niet voordehandliggende achtergrond in een bepaalde sport of kunst. Maar nu er is zo'n ontzettende hijgerigheid over hoe moeilijk dat wel niet geweest moet zijn en dan komt hervonden racisme er al snel achteraan. En zo niet dan zeurt de media gewoon door tot er toch iets gevonden wordt. Maar dat je voorbeelden van je eigen huidskleur zou moeten hebben, of het per definitie moeilijk zou zijn omdat je er iets anders ziet, dat wordt allemaal maar als feit gepresenteerd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De gast vond het racistisch dat mensen bij de schaatsbaan het 'bijzonder' vonden dat er een zwart meisje schaatste. Als je ervoor kiest om dat soort dingen als racisme uit te leggen ga je het overal vinden. Maar het is wel een eigen keuze.
Het is wel een gespannen sfeertje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen. Zure, strenge bek erbij als Theo er wat lucht in probeert te brengen.
In wat voor een waardeloze tijd leven we eigenlijk.![]()
Ik vind het een dom kutwijf. Ben ik nu een racist?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is wel een gespannen sfeertje.
Het kan ik dit wel zeggen idee
Hoop dat je niet meer kijkt want het wordt nu echt vervelend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd tof om te zien, iemand met de niet voordehandliggende achtergrond in een bepaalde sport of kunst. Maar nu er is zo'n ontzettende hijgerigheid over hoe moeilijk dat wel niet geweest moet zijn en dan komt hervonden racisme er al snel achteraan. En zo niet dan zeurt de media gewoon door tot er toch iets gevonden wordt. Maar dat je voorbeelden van je eigen huidskleur zou moeten hebben, of het per definitie moeilijk zou zijn omdat je er iets anders ziet, dat wordt allemaal maar als feit gepresenteerd.
Welke tijd wil je naar terug?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen. Zure, strenge bek erbij als Theo er wat lucht in probeert te brengen.
In wat voor een waardeloze tijd leven we eigenlijk.![]()
Ze zit al vanaf 20.15 een Amerikaans verhaal te vertellen. Ze gebruikt ook aldoor Amerikaanse woorden en begrippen. Het is dan ook één groot clichefestijn, 10 jaar NPO onzin over huidskleur samengepropt in één avond.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Vond het fragment over crumping wel erg okay nooit van gehoord. Ook het verhaal over de stuwdam in surname kende ik ook niet.
Verder vind ik alle fragmenten ontzettend Amerika centrisch terwijl het ook goed had kunnen gaan over Afrikaanse jeugdcultuur op het Afrikaanse continent.
Ze heeft 1 npo fragment van andere tijden gekozen...quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zit al vanaf 20.15 een Amerikaans verhaal te vertellen. Ze gebruikt ook aldoor Amerikaanse woorden en begrippen. Het is dan ook één groot clichefestijn, 10 jaar NPO onzin over huidskleur samengepropt in één avond.
Theo heeft in ieder geval wel een stem erin, maar vast niet de enige.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Na 5 minuten afgezet, te saai. Wie kiest deze gasten uit, Theo??
Heeft ze mss moeite om zichzelf te zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:10 schreef svann het volgende:
Afstandelijke gast, bijna hautain. Af en toe, iets uit die rol vallend, een glimlach.
Een manier om je serieus genomen te voelen? Vreemd.
Ik dacht dat ik las dat je afhaakte. Maar toch niet dus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zit al vanaf 20.15 een Amerikaans verhaal te vertellen. Ze gebruikt ook aldoor Amerikaanse woorden en begrippen. Het is dan ook één groot clichefestijn, 10 jaar NPO onzin over huidskleur samengepropt in één avond.
Racistische bagger was het. Als donkere mensen hun kinderen allemaal op deze manier gaan opvoeden hebben we over 10-20 jaar een gigantisch probleem met nog veel meer tweedeling dan nu het geval is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:51 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb het gemist, maar als ik de sociale media moet geloven was het een echt identiteits-turfster vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |