Wat is dat toch met Oostende? Het lijkt zo niks, maar James Ensor leefde daar, Marvin Gaye heeft er lange tijd doorgebracht.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Och een beetje sneu voor die man om zo op TV te komen. Ik ken natuurlijk de rest van de verhalen niet.
[ twitter ]
Ik heb het andersom.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Kamagurka zelf kan me eigenlijk maar weinig boeien, hoewel ik daar hoge verwachtingen van had.
Zijn fragmenten vind ik over het algemeen wel interessant en goed gekozen.
En Arno, niet te vergeten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Oostende? Het lijkt zo niks, maar James Ensor leefde daar, Marvin Gaye heeft er lange tijd doorgebracht.
Ja dat, en ik mis toch een beetje diepgang.quote:
Ja, ik vond mijn eigen vraag al wat magerder dan dat die in mijn hoofd zat.quote:
@RamboDirkquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Oostende? Het lijkt zo niks, maar James Ensor leefde daar, Marvin Gaye heeft er lange tijd doorgebracht.
Ware en wijze woorden.quote:Er zijn grenzen aan de ernst.
Voor mij is het typisch Kamagurka, een deel gaat een beetje langs me heen, maar de hoogtepunten zijn heel hoog. Prettige man ook, met een hele natuurlijke spottende levenshouding. .quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
Aangename man die er opvallend oprecht zit. Ik geloof dat ik meer ironie had verwacht. Fijne gesprekken ook, die wat voortkabbelen maar zo nu en dan diep inzicht geven. Je bent gek als je genie door niemand meer wordt begrepen. Er zijn grenzen aan de ernst.
Ik heb me uitstekend vermaakt.
Is ook wel zo. Van Oekel kan ik nog wel om lachen maar een hele uitzending van VODiscohoek zou ook wel weer erg vermoeiend zijn denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef Heufd het volgende:
Ik vind het wel een mooi figuur, die Kamagurka. Mag graag naar hem luisteren. Ik merk wel dat ik veel van zijn gekozen humor-fragmenten een beetje gedateerd vind. Koot & Bie, Van Oekel, Spike Milligan. Niet echt grappig.
Arno komt er vandaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |