Wilde het net zeggen. Zure, strenge bek erbij als Theo er wat lucht in probeert te brengen.quote:
Ik vond dat altijd tof om te zien, iemand met de niet voordehandliggende achtergrond in een bepaalde sport of kunst. Maar nu er is zo'n ontzettende hijgerigheid over hoe moeilijk dat wel niet geweest moet zijn en dan komt hervonden racisme er al snel achteraan. En zo niet dan zeurt de media gewoon door tot er toch iets gevonden wordt. Maar dat je voorbeelden van je eigen huidskleur zou moeten hebben, of het per definitie moeilijk zou zijn omdat je er iets anders ziet, dat wordt allemaal maar als feit gepresenteerd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De gast vond het racistisch dat mensen bij de schaatsbaan het 'bijzonder' vonden dat er een zwart meisje schaatste. Als je ervoor kiest om dat soort dingen als racisme uit te leggen ga je het overal vinden. Maar het is wel een eigen keuze.
Het is wel een gespannen sfeertje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen. Zure, strenge bek erbij als Theo er wat lucht in probeert te brengen.
In wat voor een waardeloze tijd leven we eigenlijk.![]()
Ik vind het een dom kutwijf. Ben ik nu een racist?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is wel een gespannen sfeertje.
Het kan ik dit wel zeggen idee
Hoop dat je niet meer kijkt want het wordt nu echt vervelend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd tof om te zien, iemand met de niet voordehandliggende achtergrond in een bepaalde sport of kunst. Maar nu er is zo'n ontzettende hijgerigheid over hoe moeilijk dat wel niet geweest moet zijn en dan komt hervonden racisme er al snel achteraan. En zo niet dan zeurt de media gewoon door tot er toch iets gevonden wordt. Maar dat je voorbeelden van je eigen huidskleur zou moeten hebben, of het per definitie moeilijk zou zijn omdat je er iets anders ziet, dat wordt allemaal maar als feit gepresenteerd.
Welke tijd wil je naar terug?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen. Zure, strenge bek erbij als Theo er wat lucht in probeert te brengen.
In wat voor een waardeloze tijd leven we eigenlijk.![]()
Ze zit al vanaf 20.15 een Amerikaans verhaal te vertellen. Ze gebruikt ook aldoor Amerikaanse woorden en begrippen. Het is dan ook één groot clichefestijn, 10 jaar NPO onzin over huidskleur samengepropt in één avond.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Vond het fragment over crumping wel erg okay nooit van gehoord. Ook het verhaal over de stuwdam in surname kende ik ook niet.
Verder vind ik alle fragmenten ontzettend Amerika centrisch terwijl het ook goed had kunnen gaan over Afrikaanse jeugdcultuur op het Afrikaanse continent.
Ze heeft 1 npo fragment van andere tijden gekozen...quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zit al vanaf 20.15 een Amerikaans verhaal te vertellen. Ze gebruikt ook aldoor Amerikaanse woorden en begrippen. Het is dan ook één groot clichefestijn, 10 jaar NPO onzin over huidskleur samengepropt in één avond.
Theo heeft in ieder geval wel een stem erin, maar vast niet de enige.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Na 5 minuten afgezet, te saai. Wie kiest deze gasten uit, Theo??
Heeft ze mss moeite om zichzelf te zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:10 schreef svann het volgende:
Afstandelijke gast, bijna hautain. Af en toe, iets uit die rol vallend, een glimlach.
Een manier om je serieus genomen te voelen? Vreemd.
Ik dacht dat ik las dat je afhaakte. Maar toch niet dus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zit al vanaf 20.15 een Amerikaans verhaal te vertellen. Ze gebruikt ook aldoor Amerikaanse woorden en begrippen. Het is dan ook één groot clichefestijn, 10 jaar NPO onzin over huidskleur samengepropt in één avond.
Racistische bagger was het. Als donkere mensen hun kinderen allemaal op deze manier gaan opvoeden hebben we over 10-20 jaar een gigantisch probleem met nog veel meer tweedeling dan nu het geval is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:51 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb het gemist, maar als ik de sociale media moet geloven was het een echt identiteits-turfster vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |