https://www.nu.nl/voetbal(...)hampions-league.htmlquote:PSV stuit bij de mogelijke play-offs voor de Champions League op Rangers FC of Servette FC. Dat heeft de loting in Nyon maandag bepaald. De ploeg van coach Peter Bosz moet in de derde voorronde wel eerst afrekenen met Sturm Graz.
PSV kon bij de loting op Rangers FC/Servette FC of Sporting Braga/Backa Topola stuiten. Deze clubs spelen ook nog een derde voorronde. De Eindhovenaren volgen - als nummer twee van de Eredivisie van vorig seizoen - de League Route, het pad voor clubs die geen kampioen werden.
Vorig seizoen moest PSV het in de laatste voorronde afleggen tegen Rangers FC, dat toen werd geleid door Giovanni van Bronckhorst. De Eredivisionist speelde in Schotland met 2-2 gelijk, maar verloor een week later in eigen huis met 0-1. Bij Rangers spelen tegenwoordig onder anderen Cyriel Dessers, Sam Lammers en Danilo.
PSV moet eerst nog Sturm Graz over twee wedstrijden verslaan. Dinsdag wacht de heenwedstrijd in Eindhoven. Op 15 augustus staat de return in Oostenrijk op het programma.
Bij de kampioenenroute werd het Antwerp FC van trainer Mark van Bommel gekoppeld aan AEK en Dinamo Zagreb. Vanwege de ongeplaatste status kon de Belgische ploeg ook clubs als Young Boys, FC Kopenhagen en Galatasaray loten.
De play-offs van de Champions League worden gespeeld op 22 en 23 augustus en op 29 en 30 augustus. Op 31 augustus vindt de loting voor de groepsfase plaats.
Aftrap: dinsdag 8 augustus 20:30
Return: dinsdag 15 augustus 20:30
TV: Veronica
Kjell Scherpen is geen keeper.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij Sturm Graz staat Kjell Scherpen op het doel. Makkie voor PSV.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kjell Scherpen is geen keeper.
En als PSV volgende week verliest, haast het vlaggetjesvolk snel naar het PSV topic om ze uit te lachen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:48 schreef onlogisch het volgende:
We gaan er vanavond voor zitten
@:Zipportal
@:Scrummie
Feyenoord won vorig seizoen met 6-0 van Sturm Graz en PSV won met 1-0 van Feyenoord.quote:
5-0quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:PSVCL
@:3rr0r
2-1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:GGMM
@:DombohetOlifantje1
Zo dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
5-0
Ik verwacht niet minder.
3-0quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:GGMM 2-1
@:DombohetOlifantje1 5-0
2-1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 3-0
Gmtaquote:
Dan zeg ik 8-1.quote:
Racequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor iets beters te doen om 20:30?
Iedereen is welkom beste dombo, ook kinderachtige users.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, users die tegen PSV juichen zijn vanavond niet welkom.
#boszoutquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, users die tegen PSV juichen zijn vanavond niet welkom.
Ohja, het warm bad-protocol. Sorry.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Iedereen is welkom beste dombo, ook kinderachtige users.
3-0quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Lange_Lans 2-1
@:3rr0r 2-0
helemaal nietsquote:
Is dit de ik juich tegen NL ploegen act of de ik wil meer centen voor Feyenoord niet-act?quote:
Ik hoop het laatste. Anders valt user Scrummie in dezelfde categorie als moderator onlogisch en dat wil niemandquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de ik juich tegen NL ploegen act of de ik wil meer centen voor Feyenoord niet-act?
Volgens mij scheelt dat bijna niks meer toch qua geld?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de ik juich tegen NL ploegen act of de ik wil meer centen voor Feyenoord niet-act?
Ik haat PSV.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een pijnlijk gegeven voor user scrummie dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste. Anders valt user Scrummie in dezelfde categorie als moderator onlogisch en dat wil niemand
Hou op met deze walgelijke act.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu niet over haat hebben. Laten we het hebben over de wedstrijd en er een positief warm bad van maken.
Niks natuurlijk. @ChevyCaprice doet hier een wanhopige poging om interessant over te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor iets beters te doen om 20:30?
Ja man want dat boeit me ook echt 🙄quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks natuurlijk. @:ChevyCaprice doet hier een wanhopige poging om interessant over te komen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Iedereen is welkom beste dombo, ook kinderachtige users.
De thuiswedstrijd was zonder publiekquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dus vanavond is al de return. Spannend.
CORREDquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De thuiswedstrijd was zonder publiek
Daar ben ik ook op vakantie, komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef Nober het volgende:
Vanavond zit Gijp er en de return is voor Kieft die nog op vakantie in zuid Frankrijk is.
[..]
Feyenoord won vorig seizoen met 6-0 van Sturm Graz en PSV won met 1-0 van Feyenoord.
7-0 dus.
Dit wordt 1-0, ze zijn wel stug hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Scrummie 9-0
@:Mexicanobakker 3-1
@:klaasweetalles 0-1
@:PSVCL 3-0
Alleen bij ESPN helaas.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
Leo Driessen
EN ZE HADDEN VORIG JAAR BELOOFD DAT DIE ZOU STOPPEN
Verdomme. Me weer dood laten maken met een blije mus (geen maxi-mus).quote:
2-0 kan ik er nog bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus 5-0
@:Scrummie 9-0
@:Mexicanobakker 3-1
@:klaasweetalles 0-1
@:PSVCL 3-0
En als er wel een verdedigende versterking aankomt wordt je wel kampioen met deze verdediging?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
Hoop voor PSV overigens dat er nog wel minimaal een verdedigende versterking aankomt, anders wordt je geen kampioen met deze verdediging
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een jongensboek om te scoren tegen Sturm Graz. Ik word een beetje moe van Rikkert.
De verdediging is duidelijk het zorgenkindje bij PSV dus met een goede verdedigende aankoop schat ik die kans aanzienlijk hoger in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als er wel een verdedigende versterking aankomt wordt je wel kampioen met deze verdediging?
JA VERDOMME WACHT EENS MET DAT SCOREN TOT IK KLAAR BEN
Maar dan is het niet meer deze verdediging.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De verdediging is duidelijk het zorgenkindje bij PSV dus met een goede verdedigende aankoop schat ik die kans aanzienlijk hoger in.
Het is niet alsof Ajax en Feijenoord geen zwakke plekken hebben.
Hier hoort een illustratie bij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Was toch nog even billen knijpen
Prima, je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meer deze verdediging.
We zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden.
PSV laat het altijd liggen tegen de kleintjes, dus Graz komt nog terug volgens die bewering.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is het trouwens al duidelijk of Babadi blijft?
Dat zou zeer wenselijk zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is het trouwens al duidelijk of Babadi blijft?
Commentator zit sws in zijn eigen werkelijkheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Commentaar loopt voor op de beelden.
Door The Veldbestormer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom spandoek op t fanantieke vak? PSV zich misdragen?
Ik mopper daar ook altijd over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo moppert weer over het moment van vlaggen.
Gras is groen.
Keepertje aangevallen. Was op het nieuws. Als je dat ooit kijkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom spandoek op t fanantieke vak? PSV zich misdragen?
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keepertje aangevallen. Was op het nieuws. Als je dat ooit kijkt.
Vak P moet ook dicht volgende week bij Twente. Weet je dat vastquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.
Normale doen ze dan de hele tribune of zelfs het stadion 1 wedstrijd dicht, nu alleen 1 vak.
Gelukkig geen netten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Normale doen ze dan de hele tribune of zelfs het stadion 1 wedstrijd dicht, nu alleen 1 vak.
Hier zit dan ook geen Feyenoordpubliekquote:
Die vallen geen spelers aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier zit dan ook geen Feyenoordpubliek
quote:Graz (Beiers: Gráz, Sloveens: Gradec) is de tweede stad van Oostenrijk en de hoofdstad van de deelstaat Stiermarken (Steiermark) men telde per 1 januari 2022 292.630 inwoners en heeft de status van Statutarstadt. De stad is gelegen aan de Mur aan de voet van de Alpen. Graz was in 2003 de culturele hoofdstad van Europa. Graz is bekend om zijn historische binnenstad, de grootste middeleeuwse binnenstad in Midden-Europa
Goed voor het Grazquote:
Zit er toch een kern van waarheid in dat het met regen goed visweer is.quote:
Hoezo debiel? Is gewoon een straf voor de club, iemand anders op Vak P kan er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vak P moet ook dicht volgende week bij Twente. Weet je dat vast
Verder debiele maatregel want ze verschuiven alleen vakje naar links of rechts dus tja...
Heel interessant. Geheimzinnig ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bliksemgazon?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het inderdaad altijd heerlijk om te vissen als het regent op een bootje op de noordzee. Die golven, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit er toch een kern van waarheid in dat het met regen goed visweer is.
Lightning McGreenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ikke nie begrijpequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel interessant. Geheimzinnig ook.
Nummer 101?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor een soortgelijke reactie vorige week een note.
Ja maar dat was tegen onlogischquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor een soortgelijke reactie vorige week een note.
Maar wel gezellig dik!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat was tegen onlogisch
Die is niet objectief
Dan dien ik bij deze nogmaals protest in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat was tegen onlogisch
Die is niet objectief
Gemoedelijkheid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Elan het volgende:
Toegegeven PSV heeft een prima elftal en dito trainer.
Toch knap hoe ze dat elke keer weer voor elkaar krijgen, ondanks dat het financieel steeds minder is.
Er zit met uitzondering van Sangare ook best voetbal in, doet Bosz goed in zo’n korte tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Elan het volgende:
Toegegeven PSV heeft een prima elftal en dito trainer.
Toch knap hoe ze dat elke keer weer voor elkaar krijgen, ondanks dat het financieel steeds minder is.
Je hebt het formulier niet ingevuldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan dien ik bij deze nogmaals protest in.
Maar dit was niet op 1 juli 2017?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het formulier niet ingevuld
[ afbeelding ]
[ Bericht 11% gewijzigd door Coco op 08-08-2023 20:51 ]quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Leo is het er niet mee eens.
Legoblokjes koppen.
leugensquote:
Normaal doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat de Champions League winnen.
Kwartfinale europa league is wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat de Champions League winnen.
Voor mensne met Delta TV, die krijgen het 3 minuten later mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rikkert tweet voor mensen zonder tv maar wel met smartphone?
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'quote:
Jij blijft altijd binnen Europa als je naar het buitenland gaat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Voor mensne met Delta TV, die krijgen het 3 minuten later mee.
Of vakantiegangers die denken dat Ziggo GO nog steeds niet werkt in t buitenland terwijl het dat al wel doet sinds 2018
Ja de spelopvatting van Graz maakt het niet erg lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Graz dacht we spelen tegen Lang en Bakayoko, we laten de zijkanten maar open.
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'
Misschien kan @:DutchSuomiFan1992 hier iets mee
Ja, in 2022 wel in Albanie geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij blijft altijd binnen Europa als je naar het buitenland gaat?
Het was geen commando, slechts een vriendelijke suggestie en een gratis tipquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!
Ja, tegen Feyenoord en Ajax kun je er wel mee wegkomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen een echte tegenstander speelt.
Zoals?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stoker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!
Dat is helaas nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'
Misschien kan @:DutchSuomiFan1992 hier iets mee
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef Zipportal het volgende:
Waar Ajax vandaag een open dag hield voor een halfleeg stadion. Schakelt PSV door en speelt Champions League voetbal vanavond.
De bergen?quote:
Teksten dit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef Zipportal het volgende:
Waar Ajax vandaag een open dag hield voor een halfleeg stadion. Schakelt PSV door en speelt Champions League voetbal vanavond.
PSV is Ajax op alle fronten voorbij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef Zipportal het volgende:
Bij pedo club FC Emmen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jezus, waar is die Scherpen opgeleid? Wat een prutser.
Ojaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iets beters dan de Oostenrijkse competitie.
FC Volendamquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FC Emmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jezus, waar is die Scherpen opgeleid? Wat een prutser.
Wel een muur?quote:
Nog meer bergen?quote:
Nu snap ik het. Bergen! Oostenrijk!quote:
Dat is helemaal triest. Dus ze dachten bij Ajax echt dat hij iets kon?quote:
Ik ben tegen users aanzetten tot uitloggen.quote:
Dit is Dragon Ball Z.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik kijk geen Pokémon @:slobeend
Ik niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:02 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus kan nog wel eens gelijk krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |