Zal rond 17.45 zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand wanneer ze binnen gaan zijn? (onze tijd)
Als de organisatie verstandig is dan controleren ze heel het traject op zo'n wappiesquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou het nu wel grappig vinden als die klimaatgekkies eens zo goed georganiseerd zouden zijn dat er nog anderen die actie een keer of twee herhalen tijdens de koers ...
Maar zo snugger zullen ze wel niet zijn ...
Zou dan wel snel moeten gebeuren want over 10-20km zijn ze op het kermisrondje.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou het nu wel grappig vinden als die klimaatgekkies eens zo goed georganiseerd zouden zijn dat er nog anderen die actie een keer of twee herhalen tijdens de koers ...
Maar zo snugger zullen ze wel niet zijn ...
quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Karens op Facebook zijn ondertussen er volledig op los gegaan
Hele NL-ploeg geloof ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:27 schreef H.Vviv het volgende:
Toch wel weer typisch Van der Poel om op achterstand te raken.
Ik heb genoten van de Anguillees die mooi in beeld reedquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:47 schreef Mani89 het volgende:
Er staan vandaag renners aan de start uit Mauritius, de Britse Maagdeneilanden, Saint Vincent en de Grenadines, Kaapverdië, Anguilla en Vaticaanstad.
Een mooie verzameling zeldzame vlaggetjes. Dit kan @:heywoodu ook waarderen denk ik.
Nu al zin in Rapinoe die de beslissende pingel maakt voor de USAquote:
Jan Maas moet weer lekker de ronde van Klazienaveen gaan rijden en de rest aan de grote mensen over latenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jan Maas zat nog moppen te tappen toen ze vertrokken bij hele NL-ploeg
Blijft een Belg natuurlijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Is Van der Poel de domste renner aller tijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |