Nederland gaat kapot. Dat blijkt wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
franklop in WLR / [WLR SC #300] Ach Rutte
[poll=5837]
Gaat het jou ooit nog lukken om een intelligente post te plaatsen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, we worden de hele tijd lekker gemaakt met een veranderend klimaat om dan in de praktijk een kutzomer te hebben.
Treurig. Gelukkig is dit geen afspiegeling van de werkelijkheid.quote:
Nee?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon allemaal je grote waffel houden?
Altijd in Glasgow. Een dagje geweest tijdens een rondreis en alleen maar wezen schuilen voor de regenquote:
Nederland is al lang kapotquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nederland gaat kapot. Dat blijkt wel.
Klopt, alleen wel twee verschillende periodesquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
"Het klimaat is het gemiddelde weer over een bepaalde periode"
een hele zomer is toch echt een 'bepaalde periode'.
Gelukkig dat je je zelf als Karen zietquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Karens op Facebook zijn ondertussen er volledig op los gegaan
Ja was in dit topic ook een karenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig dat je je zelf als Karen ziet
30 jaar minimaal voor een klimaatquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, alleen wel twee verschillende periodes
Ik pas mij simpelweg aan aan het gemiddelde niveau hier, dat jij denkt dat jouw opmerkingen van een hoog niveau zijn is jouw probleem, ik zie vooral linkse praat zonder enige inhoud.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat het jou ooit nog lukken om een intelligente post te plaatsen?
Je krijgt het voor elkaar om het niveau nog verder omlaag te brengen. Ik zou zeggen: geef het goede voorbeeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik pas mij simpelweg aan aan het gemiddelde niveau hier, dat jij denkt dat jouw opmerkingen van een hoog niveau zijn is jouw probleem, ik zie vooral linkse praat zonder enige inhoud.
Deze zou grappiger zijn geweest wanneer het niet zondag wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De VRT uitzending van Buren komt in gevaar!
https://www.cyclingworldc(...)men-elite-road-race/quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand wanneer ze binnen gaan zijn? (onze tijd)
17h30 a 18h nu schat ik ?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand wanneer ze binnen gaan zijn? (onze tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |