Een paar ongewassen proleten hebben zich vastgelijmd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:01 schreef Aguero het volgende:
Ik was even een rondje lopen, wat is er aan de hand?
Ik gok omdat INEOS en Shell sponspors zijn ? Maar bij een wielerwedstrijd op zich is wel bizar ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:00 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zou je als klimaatactivist een wielrenwedstrijd stil leggen?
Alle 100+ voertuigen die 200+ km mee rijdenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:00 schreef Breekfast het volgende:
Ze deden het tijdje geleden nog bij WK snookerquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gok omdat INEOS en Shell sponspors zijn ? Maar bij een wielerwedstrijd op zich is wel bizar ja.
Klimaatactivisten die zich hadden vastgelijmd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:01 schreef Aguero het volgende:
Ik was even een rondje lopen, wat is er aan de hand?
Wielrennen is behoorlijk vervuilend, vooral vanwege de hele karavaan rond het peloton en het feit dat er nogal veel gereisd wordt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:00 schreef Breekfast het volgende:
Had je beter de tour kunnen kiezen, die hebben nogal een ecologische voetafdrukquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gok omdat INEOS en Shell sponspors zijn ? Maar bij een wielerwedstrijd op zich is wel bizar ja.
En bij het E-racen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze deden het tijdje geleden nog bij WK snooker
Er is geen koers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan dit topic verplaatst worden naar POL of NWS? Dan gaan we het hier in WLR weer over belangrijke zaken hebben, zijnde de koers.
https://meteoradar.co.uk/expected-rainfall#quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |