Het gaat ons ook geen bal aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:51 schreef woxxel het volgende:
Waar gertjan het toen over had, was.
Toen ze geld uit de prijzenpot wilden halen, is dat het voor hem gunstiger was als er minder in de pot zou zitten, omdat er zoveel procent belasting af zou gaan.
Het ging er om in welke box je zat.
Ik hoorde idd iets van 75% of 100%
Bij Esther werd thuis alles betaald.
En ik hoorde toen Janet zeggen?, oh had ik dat maar geweten. Zij had dat niet.
T fijne ervan weet niemand, want t werd in die tijd steeds weggedraaid.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een half uurtje nieuws dan .....![]()
Nieuws voor de bewoners - 1 augustus 2023."This video is restricted/private"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Maar we mogen puzzelen met Erikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
Klopt! Klaverjassen gaat ons aan en daar mogen we zelfs t hele spelletje niet van volgen 🤣
Sorryquote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Rupert hangt in de achtergrond in een stoel. Die is dus ook nog aanwezigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
11 personen en wij zien drie dezelfde personen op 2 streams.
Ik zie hem nu ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Rupert hangt in de achtergrond in een stoel. Die is dus ook nog aanwezig
Sorry, er stond iets verkeerd, het zou nu wel moeten werken ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |