Lekker highquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Morge, nog twee werken en daarna vakantie!
Hopelijk een goede vakantie, mijn antidepressiva is opgehoogd en dat is altijd "fun" de eerste weken...
Hopen dat er snel duidelijkheid komt. Ik krijg voor het bestralen nog een operatie om te kijken naar lymfeklieren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Vanmorgen gesprek met uroloog en een echo van de prostaat gehad.
Zijn afwijkingen gevonden, dus de volgende stap is een (open) MRI.
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat er snel duidelijkheid komt. Ik krijg voor het bestralen nog een operatie om te kijken naar lymfeklieren.
Werkte dat maar zo haha. De klachten waarvoor ik het slik zijn alweer milder.. Heb alleen de hele dag het gevoel dat ik 50 bakken koffie op heb.quote:
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:33 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golfer.. Hopelijk kan je snel terecht.
Niet weggesneden. Opengesneden en allerlei troep eruit laten knijpen. Met open wond en flinke eilandpleister weer naar huis. Maandag terug voor controle.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:18 schreef golfer het volgende:
Hoop ik ook.
In het kader van 'ouderdom komt met gebreken' ga ik morgenmiddag ook nog door de huisarts een cyste op mijn rug laten wegsnijden.
nog filmpje gemaakt voor joetjoepquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet weggesneden. Opengesneden en allerlei troep eruit laten knijpen. Met open wond en flinke eilandpleister weer naar huis. Maandag terug voor controle.
Voor MRI van prostaat kan ik volgende week vrijdagochtend al terecht.
Je bent niet meer welkom in Bommel. Wel naar Aalst en niet naar deze geweldige stad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:54 schreef borisz het volgende:
Het Pelgrimspad vervolgt vanaf Aalst. Uiteindelijk in Heusden terecht gekomen.
Bedoeling eigenlijk was Drunen. De Bernse Veer bleek gestremd. Daarom moesten we om. Geluk bij een ongeluk was er een palingrokerij waardoor we geluncht hebben met een broodje paling. Uiteindelijk vonden we het in Heusden wel welletjes.
Ik heb met de buurtbus nu helemaal sightseeing gekregen door de gemeentequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent niet meer welkom in Bommel. Wel naar Aalst en niet naar deze geweldige stad.
Das vroeg, ook een goedemorgen vanuit Overloon.quote:
Zit toch het oorlogsmuseum ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Das vroeg, ook een goedemorgen vanuit Overloon.
Jazeker, dochter en ik zijn flink geïnteresseerd in WOII dus gaan we zeker een keer heen.quote:
Ik ga er niet voor op staan. Mijn nachtrust is me heiligquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jazeker, dochter en ik zijn flink geïnteresseerd in WOII dus gaan we zeker een keer heen.
Dit keer niet bijna 2 uur rijden vanuit Maasmechelen naar Bastogne voor het oorlogs museum aldaar..
Vind overigens dat middelbare scholen verplicht excursies moeten maken naar iig één museum of andere plek die met WOII te maken heeft...
Dan hadden we minder idioten gehad die de QR code met een Jodenster gingen vergelijken.
Ai. Dat is balen en idd even goed oppassen dat die ontsteking niet uit de hand loopt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:12 schreef golfer het volgende:
Middag!
Bij de huisarts controle van mijn wond die ontstaan was na het donderdagmiddag door hem insnijden van de cyste op mijn rug. Het voelde al die dagen niet goed en deed nog pijn. Blijkt dus dat de onstane wond onstoken is. Dus opnieuw paar keer per dag spoelen en verpakken met speciale pleisters en een 14-daagse anti-bioticumkuur meegekregen.
Komt goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:27 schreef manny het volgende:
Ai. Dat is balen en idd even goed oppassen dat die ontsteking niet uit de hand loopt.
Kritiek oke, maar ik ga aangifte tegen je doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef Ole het volgende:
Favoriete shoarmatent vannacht opgeblazen
Whut? Gasten 18 en 19 al opgepaktquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek oke, maar ik ga aangifte tegen je doen.
Oef. Het komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef Ole het volgende:
Favoriete shoarmatent vannacht opgeblazen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, zo leuk dat je de opmerking van @:coco niet begreep.
Ja... en het is gewoon ook echt dichtbij. En een paar uur daarvoor was ik er nogquote:
40 minuten in de MRI gelegen en het dankzij allerlei angstmaatregelen weer overleefd. Maandagmiddag de uitslag bij de uroloog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:46 schreef borisz het volgende:
Sterkte en succes Golfer!
en idd die brand![]()
https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20230811_27505433
Wat ik uit een appgroep begrijp laad- en losgedeelte + voorraad is verloren. Winkel an sich is gespaard gebleven.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:46 schreef borisz het volgende:
Vrijdag snaaidag. Snackbar bij werk heeft de prijzen verhoogd.
Broodje Kroket nu 4,75
Jee wat lang! Duimen voor goede uitslagquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:50 schreef golfer het volgende:
[..]
40 minuten in de MRI gelegen en het dankzij allerlei angstmaatregelen weer overleefd. Maandagmiddag de uitslag bij de uroloog.
Wow dat is wel lekker snel tussen onderzoek en uitslag. Hopelijk krijg je goed nieuws.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:50 schreef golfer het volgende:
[..]
40 minuten in de MRI gelegen en het dankzij allerlei angstmaatregelen weer overleefd. Maandagmiddag de uitslag bij de uroloog.
Wel een snackbar in Zuid... Maar toch... Het was 3,75...quote:
Jaren geleden hadden wij een soortgelijk iets toen een nieuwe cateraar het overnam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een snackbar in Zuid... Maar toch... Het was 3,75...
Alles is met een euro verhoogd lijkt wel.
Bij FEBO 4 euroquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een snackbar in Zuid... Maar toch... Het was 3,75...
Alles is met een euro verhoogd lijkt wel.
Wow! Hoop dat het gehoopte effect heeft!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Twee weken op verhoogde dosering antidepressiva. Hopelijk gisteren de top gehad van de periode dat klachten eerst erger worden.
En dan nog een week of 4 a 6 en ik heb hopelijk een flinke terugval voorkomen.
Anders ik wel, was nu zo'n drie jaar stabiel.. maar was al gewaarschuwd dat ik echt nog wel mindere periodes zou krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Wow! Hoop dat het gehoopte effect heeft!
Dat is dan toch fijn! Ben altijd 'bang' dat je meer medicatie krijgt en niet zo snel minder. Zeker met antidepressivaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Anders ik wel, was nu zo'n drie jaar stabiel.. maar was al gewaarschuwd dat ik echt nog wel mindere periodes zou krijgen.
Vandaag iig goed opgestaan dat is al winst.
Er is een beweging gaande in de psychiatrie om het aantal pillen te minderen. Voor velen is dat ook gewoon mogelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is dan toch fijn! Ben altijd 'bang' dat je meer medicatie krijgt en niet zo snel minder. Zeker met antidepressiva
Ik slik best veel, 2 soorten AD en een antipsychotica. Van die laatste hoop ik ooit wel af te komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:57 schreef Ole het volgende:
Ja hoor de hele dag door reclame daarover. Slik al zo lang.. vind het ook lastig
Vervelend. Sterkte alvastquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag uitslag MRI bij uroloog gekregen. Er is nog te veel onduidelijk, dus a.s. vrijdagmiddag wordt er een punctie/biopt afgenomen.
De uitslag daarvan en een mogelijk behandeltraject horen we pas op 30-8.
Ik haat dat wachten bij medische zaken.. Zeker als het om serieuze zaken gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag uitslag MRI bij uroloog gekregen. Er is nog te veel onduidelijk, dus a.s. vrijdagmiddag wordt er een punctie/biopt afgenomen.
De uitslag daarvan en een mogelijk behandeltraject horen we pas op 30-8.
Sterkte! Vreselijk dat wachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef golfer het volgende:
Dat was niet fijn. Met name de verdovingsprikken waren vrij pijnlijk.
Maar goed, ze hebben 18(!!) stukjes weefsel geoogst en die gaan op kweek. 30-8 pas de uitslag.
Sterkte!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef golfer het volgende:
Dat was niet fijn. Met name de verdovingsprikken waren vrij pijnlijk.
Maar goed, ze hebben 18(!!) stukjes weefsel geoogst en die gaan op kweek. 30-8 pas de uitslag.
Wel over de IJsseldijk lopen hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:33 schreef borisz het volgende:
Eerste 15km in de benen. Nog ruim tien te gaan naar Ouderkerk aan de IJssel.
Haha.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Haha.Oei... Ik neem een volgende keer het pontje tussen IJsseldijk West en Noord en dat stukje heet de Dorpsstraat en de overkant is de Groenendijk.
En al vanaf je 15e op Fok!quote:
Al die dijken ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Haha.Oei... Ik neem een volgende keer het pontje tussen IJsseldijk West en Noord en dat stukje heet de Dorpsstraat en de overkant is de Groenendijk.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:25 schreef borisz het volgende:
35 alweer.![]()
Vanavond eten bij Dakkas. Ben er al vaak geweest, maar nooit voor een diner. Daar wilde ik maar eens verandering in aanbrengen :-)
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:25 schreef borisz het volgende:
35 alweer.![]()
Vanavond eten bij Dakkas. Ben er al vaak geweest, maar nooit voor een diner. Daar wilde ik maar eens verandering in aanbrengen :-)
Hopen dat het dus net zoals de vorige keer gaat..quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hier lijkt de verhoging van de antidepressiva aangeslagen te zijn en voel me dus sterker worden... Nu de Lorazepam afbouwen.. vorige keer ging dat vrij vlot.. maar de drie keer daarvoor waren minder prettig..
Hoor veel goede dingen over EMDR. Al denkt de wetenschap (op dit moment) dat het hem niet zit in het bewegen van de ogen maar de keiharde exposure naar je trauma's.quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopen dat het dus net zoals de vorige keer gaat..
Ik begin morgen aan de zogeheten EMDR therapie. Ik krijg 6 sessies verspreid over 3 weken. Ben al behoorlijk gespannen...
Balen!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Goedemorgen. Leek het ergste van de Lorazepam ontwenning gehad te hebben, helaas viel dat met slapen ff tegen..
Mjah had gehoopt nu wel een beetje weer terug mezelf te zijn.. maar ja kost weken en ik wil het binnen een dag, of liefst binnen een uurquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Morge, nu weer vanuit Sliedrecht. Goede kantoordag gehad gisteren en iet in blinde paniek naar huis gegaan; ook redelijke nacht gehad..
Voor de volgende keer wel geleerd om Lorazepam niet meer cold turkey to stoppen.
even de historie terug gelezen, ik sluit mij hier bij aan.quote:
quote:
Dank jullie wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:14 schreef Againzender het volgende:
even de historie terug gelezen, ik sluit mij hier bij aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:36 schreef golfer het volgende:
De uitslag:Sterkte........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
De uitslag:Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
De uitslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bah. Veel sterkte golfer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
De uitslag:verdomme! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SPOILER: Nu politici toch in het wild rondlopen... :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Nog van harte.......quote:
Succes.quote:Op maandag 4 september 2023 21:10 schreef Ole het volgende:
Morgen afspraak in Anthony van leeuwenhoek met mijn pa. Kijken wat ze nog kunnen doen.
Altijd leuk. Weer 6 weken ?quote:
Ja. De eerste weken dagelijks en vanaf de QF alleen in het weekend.quote:
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. De eerste weken dagelijks en vanaf de QF alleen in het weekend.
Net een e-mail gestuurd naar een persoon die je vroeger veel op TV zag en nu zit ze in een totaal andere hoek. Blijft de eerste keer altijd even wennen.
Ander voorbeeld zelfde principe. Ik kom soms bij verschillende sportstichtingen over de vloer. En dan blijken die topsporters toch ook net mensenquote:
De uitslag:SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had even gemist maar mijn pa wordt daar ook behandeld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Her komt erop neer dat de uitslag nog slechter is dan al gedacht. Ze kunnen weinig meer doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 03:09 schreef Ole het volgende:
Bizar. Eerst duidelijk uitgezaaid en andere dokter denkt van niet. Heel verwarrend. Vanavond weten we meer
Sterkte.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Ole het volgende:
Her komt erop neer dat de uitslag nog slechter is dan al gedacht. Ze kunnen weinig meer doen.
Dank je. 15e afspraak over definitieve behandeling. Maar 4 keer bestralen. Terwijl dinsdag nog optie was op iets meer behandeling. Na intercollegiaal overleg ander advies.quote:
Volgende week weten we het.quote:
Is er een topic over?quote:
Dank. Op volgen gezet.quote:
Jeetje.quote:Op maandag 11 september 2023 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Klein traantje weer.
GC / Popolon (Olav) overleden
ach jeetjequote:Op maandag 11 september 2023 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Klein traantje weer.
GC / Popolon (Olav) overleden
Lief, dankje 😘quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:28 schreef Ole het volgende:
@:golfer sterkte morgenen uiteraard ook voor @:blues
Partners worden vaak vergeten. Je weet ik zit er met mijn ouders ook middenin. Moeder is sterk en stoer. Maar zij ligt er ook wakker van! Jullie kunnen altijd pb sturenquote:
Wat rot, golfer.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Prostaatkanker is niet uitgezaaid. Maar uit CT-scan kwam een toevalsbevinding: ik heb longkanker in mijn rechterlong. Dus a.s. vrijdagochtend meteen een afspraak bij een longarts voor verdere bespreking van de aanpak daarvan.
Kut voor je. Sterkte.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Prostaatkanker is niet uitgezaaid. Maar uit CT-scan kwam een toevalsbevinding: ik heb longkanker in mijn rechterlong. Dus a.s. vrijdagochtend meteen een afspraak bij een longarts voor verdere bespreking van de aanpak daarvan.
Oh wat erg! Vrijdag ook AvL?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Nee. Longarts van het RodeKruisZiekenhuis. Daar werkt Blues en die heeft daar korte lijntjes waardoor ik al zo snel terecht kan.quote:
Hoe sneller hoe beter! Heel veel sterkte en hopen dat ze er vroeg bij zijn!quote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Longarts van het RodeKruisZiekenhuis. Daar werkt Blues en die heeft daar korte lijntjes waardoor ik al zo snel terecht kan.
Het is trouwens bizar hoe lang het duurt voor je tegenwoordig terecht kunt met heel serieuze klachten. ' fijn' dat je wel op deze manier snel terecht kunt. Had mijn vader hoop ongemak gescheeld. Genezen doet hij niet maar had wel paar maanden ellende gescheeldquote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Longarts van het RodeKruisZiekenhuis. Daar werkt Blues en die heeft daar korte lijntjes waardoor ik al zo snel terecht kan.
Verdorrie, dat is slecht nieuws. Goed dat je vrijdag al een vervolgafspraak hebt, je wilt toch zo snel mogelijk 'iets' gaan doen, gewoon voor je gemoedsrust alleen al. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Zo dat is mooi klotequote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Dank je jullie ook. Vrijdag laatste overleg in AvL . Maar behandeling is duidelijk. 4 keer bestraling, eventueel nog bloedtransfusie. Palliatief .quote:
Pffffff. Wat een naar bericht, en wat een toeval, wat een achtbaan van mededelingen / bevindingen de laatste maanden.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef golfer het volgende:
Uitslagen binnen.
Ik krijg vanmiddag telefoontje hoe laat morgen operatie in Jeroen Bosch. In oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is trouwens bizar hoe lang het duurt voor je tegenwoordig terecht kunt met heel serieuze klachten. ' fijn' dat je wel op deze manier snel terecht kunt. Had mijn vader hoop ongemak gescheeld. Genezen doet hij niet maar had wel paar maanden ellende gescheeld
Jij ook he Tongquote:Op donderdag 14 september 2023 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg vanmiddag telefoontje hoe laat morgen operatie in Jeroen Bosch. In oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.
Sterkte Golfert en Bluessie.
Goeiemorgen.
Hoe laat is t geworden?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg vanmiddag telefoontje hoe laat morgen operatie in Jeroen Bosch. In oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.
Sterkte Golfert en Bluessie.
Goeiemorgen.
Telefoontje gekregen. Morgen om 9:15 uur melden, en telefoon teruggeven aan rechtmatige eigenaar Jeroen Bosch. Voor 12:00 uur operatie. De chirurg heet Dr. Wijn. What's in a name for a alcoholist? Maandag weer naar huis. Eventueel dinsdag. Anders woensdag, of donderdag, vrijdag lijkt me sterk, zaterdag niet reëel, zondag slaan we over. Zoals we straks in het weekend niet bestralen. Dan ligt de kanker even stil. Zoals de winkels op zondag niet open zijn in Bommel, is kanker iets van doordeweeks. Volgens de slachtoffers in Marokko is het alahs wil, en zijn ze alah dankbaar. Hier lusten de hulphonden geen brood van.quote:
Hoe kwam dat opeens?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
Pff wat een slecht nieuws allemaal weer. Vroeger zou ik gezegd hebben te bidden voor jullie, maar afgelopen week finaal van mijn geloof gevallen...
Was al een tijdje bezig, maar had de eer om een huwelijk dienst te mogen bijwonen in de hersteld hervormde kerk... die preek en alles vielen me zeer slecht zeg maar..quote:
Maar daarvoor nooit getwijfeld?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
Was al een tijdje bezig, maar had de eer om een huwelijk dienst te mogen bijwonen in de hersteld hervormde kerk... die preek en alles vielen me zeer slecht zeg maar..
En nu? Atheïst worden of toch nog gelovig zonder bij een kerk te willen horen?quote:
Voorlopig Atheïst. Geen idee wat er gebeurd mocht ik een terugval hebben van mijn depressie. Het antwoord dat (een) God de aarde etc geschapen heeft vind ik moeilijk te geloven als niemand het ontstaan van (een) God zelf kan verklaren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu? Atheïst worden of toch nog gelovig zonder bij een kerk te willen horen?
Relativerende gedachte (wellicht):quote:Op zondag 17 september 2023 09:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Voorlopig Atheïst. Geen idee wat er gebeurd mocht ik een terugval hebben van mijn depressie. Het antwoord dat (een) God de aarde etc geschapen heeft vind ik moeilijk te geloven als niemand het ontstaan van (een) God zelf kan verklaren.
Dat is waar, heb nog wel getwijfeld om me bij de Remonstranten aan te sluiten maar beetje onzinnig als ik niet meer geloof.quote:Op zondag 17 september 2023 09:47 schreef manny het volgende:
[..]
Relativerende gedachte (wellicht):
Er waren al ongeveer 4.000 religies waarin je niet geloofde / waaraan je niet mee deed. Nu 1 erbij.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.quote:
Lymfeklieren verwijderen en kijken hoe lang de bestraling moet duren. 1 of 2 maanden. Donderdag goudinjecties.quote:Op zondag 17 september 2023 11:45 schreef golfer het volgende:
Wat behelsde de eerste operatie precies en wat wordt donderdag de tweede?
Ik zwaai terug! Net thuis van werk. Hard gewerkt maar op de goede manier! Nu even liggen hoor!quote:Op zondag 17 september 2023 17:20 schreef borisz het volgende:
Zwaai naar @:ole . Ik zit bij De Spuyt.
Poeh.. sterkte. Je mag altijd appenquote:Op zondag 17 september 2023 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lymfeklieren verwijderen en kijken hoe lang de bestraling moet duren. 1 of 2 maanden. Donderdag goudinjecties.
Eten doen we bij Het Molenpad. Nog nooit geweest. Lang geleden dat ik in de binnenstad van Amsterdam een hapje heb gegeten.quote:Op zondag 17 september 2023 18:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zwaai terug! Net thuis van werk. Hard gewerkt maar op de goede manier! Nu even liggen hoor!
Gewoon prima eetcafé . Gezellig maar eten niet heel bijzonder. Veel plezier! Gezien locatie en bediening wel ok prijs/ kwaliteitquote:Op zondag 17 september 2023 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Eten doen we bij Het Molenpad. Nog nooit geweest. Lang geleden dat ik in de binnenstad van Amsterdam een hapje heb gegeten.
Eensquote:Op zondag 17 september 2023 19:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Gewoon prima eetcafé . Gezellig maar eten niet heel bijzonder. Veel plezier! Gezien locatie en bediening wel ok prijs/ kwaliteit
Jicht is echt een bitch uit de hel, gelukkig al jaren aanval vrij door medicatie..quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Kan er ook nog wel bij! Sterkte!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Kan er ook nog wel bij... Sterkte!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ook. Elke dag allopurinol slikken voorkomt verdere aanvallen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
Jicht is echt een bitch uit de hel, gelukkig al jaren aanval vrij door medicatie..
Ik slik een nieuwe medicijn want mijn lever vond allopurinol niet fijn.. Plus nog ergens colochine?? liggen voor mocht er toch een aanval doorkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Elke dag allopurinol slikken voorkomt verdere aanvallen.
Deze kankerlijer zit dit nu op een terras van een restaurant in Karpathos (Grieks eiland) te typen.
YOLO
Colchisine had ik ook voor in geval van aanval, maar heb ik weggegooid want na 5 jaar niet nodig meer hebben was het over de datum.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[
Ik slik een nieuwe medicijn want mijn lever vond allopurinol niet fijn.. Plus nog ergens colochine?? liggen voor mocht er toch een aanval doorkomen.
Hoezo?quote:Op donderdag 21 september 2023 16:00 schreef borisz het volgende:
Nog last van Stokbroden of eigenlijk bouillabaisse-eters in de stad Ole?
Sterkte! Ohw wacht.. hoe ging het?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Goudinjecties halen.
Moet later terug. Lag al op de tafel maar was niet gestopt met bloedverdunners. Nu pas 2 november weer.quote:
Demn weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet later terug. Lag al op de tafel maar was niet gestopt met bloedverdunners. Nu pas 2 november weer.
Zo naar uroloog in Den Bosch.
Shit.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet later terug. Lag al op de tafel maar was niet gestopt met bloedverdunners. Nu pas 2 november weer.
Zo naar uroloog in Den Bosch.
Waarschijnlijk wel gezegd. Maar je hoort zoiets gewoon op schrift te krijgen bij je afspraak.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Shit.
Was t niet gezegd? Of zelf vergeten?
Ik vertelde dat ik het grappig vond om als alcoholist door hem geholpen te worden.quote:
Ondanks je grappen en grollen is het behoorlijk shit allemaal.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezegd. Maar je hoort zoiets gewoon op schrift te krijgen bij je afspraak.
Verder helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Of iemand die met je mee kan?quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ondanks je grappen en grollen is het behoorlijk shit allemaal.
Heb je wel een klankbord om ff tegen aan te janken?
Behalve fok natuurlijk
Dar vooral. 2 horen en onthouden altijd meer dan als je in je eentje een specialist bezoekt.quote:
Dat bedoel ik. Mijn schoonzus is eerste keer mee geweest. Is hbo verpleegkundige. Ik keer daarna. Je krijgt zoveel info. Goed om iemand mee te vragen!quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dar vooral. 2 horen en onthouden altijd meer dan als je in je eentje een specialist bezoekt.
Zo weet ik, via Blues, die altijd met mij meegaat, dat ik vanaf a.s. maandag moet gaan stoppen met mijn bloedverdunners omdat ik een week later een longpunctie ga krijgen.
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ondanks je grappen en grollen is het behoorlijk shit allemaal.
Heb je wel een klankbord om ff tegen aan te janken?
Behalve fok natuurlijk
Goed! Echt belangrijk hoor en schaam je nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dat is geen probleem. Als het kan gaat de "normale" ambulante hulp van de Iris zorg mee. Soms niet. Is idd belangrijk, je krijgt zoveel over je heen. Verder is ze na al die jaren buiten haar professie een soort vriendin geworden, die zelfs op dagen dat ze niet werkt probeert mee te gaan.
Misschien kan je via jouw zorgverzekering proberen om wachttijd bemiddeling te krijgen, zodat je misschien elders veel eerder geholpen kan worden. Hoe langer jij wacht met die goudinjecties en bestralen, des te groter is de kans op verdere uitzaaiingen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
Moet later terug. Nu pas 2 november weer.
Goede tip!quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien kan je via jouw zorgverzekering proberen om wachttijd bemiddeling te krijgen, zodat je misschien elders veel eerder geholpen kan worden. Hoe langer jij wacht met die goudinjecties en bestralen, des te groter is de kans op verdere uitzaaiingen.
Kan je nagaan hoe slecht Ajax isquote:
echt hequote:
Oh dat had ik nog niet meegekregenquote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef borisz het volgende:
Een staan wat eencelligen bij de hoofdingang idd https://twitter.com/maartenhopman94/status/1705957714898165886
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |