Mocht je ook een jumbo in de buurt hebben zou je die volgende keer eens kunnen proberen. Die heeft hier echt prima sushi, echt niet te vergelijken met die zooi van de ah.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gatverdamme, sushi craving. Sushi tent dicht, sushi van AH was muf en klef. Dus wel sushi op, maar sushi craving niet gestild![]()
![]()
Dit is echt 1 van de ergste dingen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gatverdamme, sushi craving. Sushi tent dicht, sushi van AH was muf en klef. Dus wel sushi op, maar sushi craving niet gestild![]()
![]()
Mijn AH heeft zo'n maakpunt zeg maar. Nou je de AH 2 straten verder, maar daarvan worden pakketjes in onze AH gelegd. An sich best wel hele acceptabele snelle hap sushi, maar deze lag duidelijk te langquote:Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mocht je ook een jumbo in de buurt hebben zou je die volgende keer eens kunnen proberen. Die heeft hier echt prima sushi, echt niet te vergelijken met die zooi van de ah.
quote:
Oh dat is gewoon niet okquote:Op maandag 31 juli 2023 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn AH heeft zo'n maakpunt zeg maar. Nou je de AH 2 straten verder, maar daarvan worden pakketjes in onze AH gelegd. An sich best wel hele acceptabele snelle hap sushi, maar deze lag duidelijk te lang
[..]![]()
WEE MIJ
![]()
Mijn oefenslotjes + één gewoon slot nu even snel open met als zonder sleutelquote:Op maandag 31 juli 2023 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke slotjes geopend?
Ik zou er nooit op vertrouwen dat een supermarkt zowel de enorm strikte tijdscodering als de minimale PH waarde voor de rijst hanteert. Als ik steevast dingen zie in de supermarkt waar de NVWA-inspecteur bij mij gelijk voor zou schrijven, dan ligt de lat bij controles daar toch een beetje andersquote:Op maandag 31 juli 2023 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn AH heeft zo'n maakpunt zeg maar. Nou je de AH 2 straten verder, maar daarvan worden pakketjes in onze AH gelegd. An sich best wel hele acceptabele snelle hap sushi, maar deze lag duidelijk te lang
[..]![]()
WEE MIJ
![]()
Als ik na vandaag niet meer online ben, weten jullie hww....quote:Op maandag 31 juli 2023 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou er nooit op vertrouwen dat een supermarkt zowel de enorm strikte tijdscodering als de minimale PH waarde voor de rijst hanteert. Als ik steevast dingen zie in de supermarkt waar de NVWA-inspecteur bij mij gelijk voor zou schrijven, dan ligt de lat bij controles daar toch een beetje anders
Gegaarde rijst is heel trickyquote:Op maandag 31 juli 2023 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou er nooit op vertrouwen dat een supermarkt zowel de enorm strikte tijdscodering als de minimale PH waarde voor de rijst hanteert. Als ik steevast dingen zie in de supermarkt waar de NVWA-inspecteur bij mij gelijk voor zou schrijven, dan ligt de lat bij controles daar toch een beetje anders
Dat vond ik zo mooi in de supermarkten in Japan.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
eh...quote:Op maandag 31 juli 2023 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond ik zo mooi in de supermarkten in Japan.
Daar mag in beginsel iets niet langer liggen dan een uur.
Na dat uur komt er een horde personen in witte jassen en die plakken op alles wat er nog ligt 25% korting stickers. Na een half uur komen ze weer voorbij en plakken ze er 50% korting stickers overheen.
Na 2 uur gaat het de vuilnisbak in.
We maakten er op een gegeven moment een sport van om aan het eind van de avond de 50% korting pakketjes mee te nemen, dat in de koeling van de hotelkamer te bewaren, die we de volgende dag vervolgens meenamen in de koeltas en als lunch opaten in de bus. Van viseitjes tot allerlei sushirolls en sashimi, ideaal…
https://www.hannainstrume(...)rode-fc202d-hi99161/quote:Op maandag 31 juli 2023 19:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gegaarde rijst is heel tricky
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bacillus_cereus
Noedels/pasta net zo btw
Rijst/pasta beide :-)quote:Op maandag 31 juli 2023 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Even voor mijn begrip - gegaarde rijst en pasta is dus ivm die bacillus cereus, en knoflook in olie ivm botulisme? En rijst/pasta dus niet ook ivm botulisme?
Balen wel DP!
Gelukkig, ik dacht dat je twijfelde aan mijn gezondheid na die acties of zo.quote:
Nee niet voor de camping want ik kampeer altijd zelf zonder elektra.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
@:molo wanneer je zo’n ding mee wil nemen naar de camping zou ik uiteraard niet voor zo’n Philips xxl gaan. Een Philips heeft veel accessoires maar ook een losse binnenbak. Instant pot ((heb ik) heeft één bak en een rooster (bak kan je met een doekje schoonmaken). Instant pot heeft ook een dubbele bak maar sinds kort ook een smalle AF. Dat zag ik ook bij een ander merk, geen idee welke.
Heb je daar ook een bron van? Niet dat ik jou niet vertrouw - maar van knoflook kan ik het zo met Google vinden, van rijst of pasta eigenlijk niet. Alleen heel veel over bacillus cereus. En hoe zit het ook alweer met verhitten? Kwam één site tegen die zegt dat bij 5min op minimaal 85 graden onschadelijk is (op basis v rivm site die zegt 'Het toxine is hittelabiel en wordt in 5 minuten geïnactiveerd bij temperaturen van minimaal 85°C'). Maar jij gaf aan dat dat niet klopt, toch? Of herinner ik me dit verkeerdquote:
Gematigd klimaat gok ikquote:Op maandag 31 juli 2023 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van? Niet dat ik jou niet vertrouw - maar van knoflook kan ik het zo met Google vinden, van rijst of pasta eigenlijk niet. Alleen heel veel over bacillus cereus. En hoe zit het ook alweer met verhitten? Kwam één site tegen die zegt dat bij 5min op minimaal 85 graden onschadelijk is (op basis v rivm site die zegt 'Het toxine is hittelabiel en wordt in 5 minuten geïnactiveerd bij temperaturen van minimaal 85°C'). Maar jij gaf aan dat dat niet klopt, toch? Of herinner ik me dit verkeerd
Pasta vroor ik toch al niet in en met de rijstkoker op aanrecht doe ik dat ook wat makkelijker wel steeds vers koken, dus vooral nieuwsgierigheid (gemixt met lichte verbazing van hoe het dan toch zo vaak goed kan gaan want volgens mij houden massa's mensen zich hier niet aan)
Ja hoiquote:Op maandag 31 juli 2023 10:24 schreef Myraela het volgende: Ik vind warm weer niet echt verwennerij, tenzij ik het actief opzoek. Maar dit is toch ook wel een beetje jammer voor iedereen die met dit weer hier vakantie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |