abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:53:18 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210174578
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde deze week een triest verhaal; een vrouw die al jaren haar man probeert over te halen om te kamperen en hij had dit jaar eindelijk toegegeven. En net deze week gingen ze dan :o
Post ze op fok? :P
KuikenGuppy
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:55:01 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210174609
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:53 schreef Burdie het volgende:

[..]
Niet dat ik weet.
Er waren al weddenschappen afgesloten of ze eerder terug zouden komen. Ik verwacht maandag een update.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210174620
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde deze week een triest verhaal; een vrouw die al jaren haar man probeert over te halen om te kamperen en hij had dit jaar eindelijk toegegeven. En net deze week gingen ze dan :o
Dat is inderdaad wel triest.
pi_210174650
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:53 schreef Burdie het volgende:

[..]
}) :P
pi_210175072
Wij zijn na twee lange dagen rijden in Oostenrijk aangekomen. Weggereden met regen en aangekomen met regen. Maar nu hebben we dit uitzicht, en dat maakt veel goed. Vanmiddag zagen we een hertje over het veld rennen O+. En na maandag wordt het beter weer *O*.

Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210175078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar het is je partner :? Als partners steun je elkaar toch in een vervelende situatie, in plaats van de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen en dan klagen als het niet naar je zin is uitgevoerd?
Ook als partners mag je er even flink de balen in hebben als je partner iets doms doet en daar iets over zeggen. Mijn man heeft ook de wind van voren gekregen nadat hij de zonnepaneelkneuzen door de vloer liet boren zonder voorbereiding, en nog een keer toen ik later zag dat hij gewoon het formulier voor correcte oplevering heeft getekend… zolang je het daarna maar los kan laten en er niet in blijft hangen, en het van beide kanten gebeurt lijkt het me alleen maar gezond om frustraties soms uit te spreken.

Mijn ervaring qua schoonmaak is overigens bij Landal een stuk beter dan bij Roompot TolstoiFan! Maar het is sowieso heel erg park afhankelijk. En vorige huurders zijn daarvoor ook van belang, zeg ik die gisteren een deken met een flinke nieuwe bloedvlek er op achter heeft gelaten (maar deze wel duidelijk in het zicht heeft gelegd en met briefje voor de hopelijk Nederlandstalige schoonmaak).
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:26:20 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210175083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Wij zijn na twee lange dagen rijden in Oostenrijk aangekomen. Weggereden met regen en aangekomen met regen. Maar nu hebben we dit uitzicht, en dat maakt veel goed. Vanmiddag zagen we een hertje over het veld rennen O+. En na maandag wordt het beter weer *O*.

[ afbeelding ]
Lekker! Ik hou van Oostenrijk in de zomer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210175905
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:50 schreef TolstoiFan het volgende:
En anders inderdaad even zelf een sopje door het huisje halen.

Ik ben altijd wat smetvrezerig met dat soort dingen.
Eigenlijk sinds we ooit in het buitenland (ergens in Zuid-Europa) in een appartement kwamen, waar een kussen op het bed lag met een prachtig witte omtrek eroverheen en ik bij toeval bij het verplaatsen van het kussen het kussen zelf zag: helemaal zwart van de schimmel :r :r

Ik wil altijd wel een beetje het idee hebben dat het schoon is.....
Ow bah. Ik ben niet snel ergens vies van maar kussens vind ik wel een ding, eigen kussens mee past niet dus er gaan molton onderslopen in de vakantietas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 06-08-2023 12:15:43 ]
pi_210179011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:25 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ook als partners mag je er even flink de balen in hebben als je partner iets doms doet en daar iets over zeggen. Mijn man heeft ook de wind van voren gekregen nadat hij de zonnepaneelkneuzen door de vloer liet boren zonder voorbereiding, en nog een keer toen ik later zag dat hij gewoon het formulier voor correcte oplevering heeft getekend… zolang je het daarna maar los kan laten en er niet in blijft hangen, en het van beide kanten gebeurt lijkt het me alleen maar gezond om frustraties soms uit te spreken.

Mijn ervaring qua schoonmaak is overigens bij Landal een stuk beter dan bij Roompot TolstoiFan! Maar het is sowieso heel erg park afhankelijk. En vorige huurders zijn daarvoor ook van belang, zeg ik die gisteren een deken met een flinke nieuwe bloedvlek er op achter heeft gelaten (maar deze wel duidelijk in het zicht heeft gelegd en met briefje voor de hopelijk Nederlandstalige schoonmaak).
Natuurlijk mag je balen als een ander iets onhandigs deed. Maar geen reviews durven lezen omdat je partner nog meer gaat balen als ze slecht zijn, vind ik een merkwaardige redenatie. Daar zit een merkwaardige passiviteit van zijn kant in.

Maar goed, het probleem is opgelost dus dat is heel fijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210179847
Eigen kussens mee altijd ;)

Tolstoj, ik begrijp de paniek wel, wij zijn zulke prijzen ook niet gewend.
We geven nu voor 3 weken kamperen/huisje van schoonouders nog een stuk minder uit voor het verblijf.

We zijn trouwens dus gewoon op de camping *O*
En die zwarte zaterdag hebben we niets van gemerkt, ik zou het zelfs relatief rustig op de weg noemen _O- blijkbaar net voorbij Lyon begon de ellende en wij zitten er 20km boven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210179861
Net de eerste croissants gegeten, opgehaald bij de receptie door de jongens. Trots dat ze waren, helemaal zelf in Frankrijk broodjes halen :D
Zo lekker dat ze op de camping met deze leeftijd kunnen genieten van wat vrijheid O+
pi_210180065
Sinds eind juni aan het hardlopen 2x per week en ik merk zowaar dat mijn conditie verbetert *O* en daar deed ik het voor. Schoenen aan laten meten en daar geen seconde spijt van gehad :).
En eigenlijk is het best lekker (had me een half jaar geleden gevraagd of ik dit ooit zou zeggen en ik had volmondig nee gezegd) maar ondanks dat er ook dagen zijn dat ik mezelf vooruit moet slepen en het voelt als slenteren (ziet er wellicht dan ook zo uit :+ ), zit er wel vooruitgang in :) .
Fake it till you make it...
pi_210180422
Heerlijk LeSage, geniet van de lekkere Franse croissantjes!

Voor ons is een vies huisje of hotelkamer een reden om weg te gaan. Omdat het goor is maar ook omdat ik echt niet zit te wachten op een astma aanval van B of mezelf. Ik vermoed dat ons 2e appartment ook alleen oppervlakkig schoon is geweest. Het zag er echt brandschoon uit en heb niets gezien wat wees op stoffig of zo. Maar toch heb ik al 1,5 week een lichte astma 'aanval'. Mijn longen reageren op iets. Ik hoest taai slijm op, ben benauwd en op momenten branden mijn longen behoorlijk. Dat heb ik al heel lang niet meer gehad.

Dit soort dingen zorgen wel steeds meer voor terughoudendheid merk ik in vakanties. En (wellicht vreemd voor anderen) duwen me juist wel weer naar kamperen toe. Dan weet ik waar we slapen en weet ik dat de matrassen echt stofvrij zijn.

Er zijn heel weinig plekken die echt stofvrij zijn, het zit vaak in de gordijnen, in de matrassen etc. Thuis houden we dat goed bij, maar huisjes en hotels doen dat natuurlijk niet zo trouw of helemaal niet.
pi_210180738
Veel plezier voor de vakantiegangers :)
Wij gaan morgen. Net de treintickets besteld met korting. Voor zoon maar 7,95 en voor mij 20% korting. Wel voor de daluren maar das prima. Scheelde bijna 30 euro.

Vieze accommodatie :r
Ik neem altijd zo'n pak hygiënische doekjes mee en alles wát er schoongemaakt kan worden, maak ik schoon.
Paar jaar geleden in Londen was het appartement echt smerig, daar konden mijn doekjes niks mee, zelfs de vloer plakte :X Linea recta naar de receptie en toen kregen we een andere kamer.
Gooi dan ook gelijk alles wat we zullen gebruiken in de vaatwasser op de hoogste stand. Het kán er wel schoon uitzien...
Dit keer een gewone hotelkamer maar ook daar poets ik eerst voordat we iets aanraken, inclusief koelkast :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210185590
Smerige accomodatie :r ook als het niet fris ruikt vind ik echt een hele grote domper.
En dat je borden uit de kast pakt en eerst moet afwassen... ik ben geneigd dat standaard te doen, vooral glazen e.d. getver. Mensen zijn echt smerig soms.

En de koelkast, ik begrijp niet wat mensen doen in zo'n huisje... goh het is maar voor een weekje, laten we er een puinzooi van maken ofzo? Ik snap het niet. Maar ik snap wel meer dingen niet.
pi_210187322
Wij doen standaard bij aankomst in een huisje alle borden, bekers, glazen, bestek en pannen meteen in de vaatwasser. Vind het echt een viezig idee als ik niet weet wat er mee gebeurd is.
Verder moet je er ook niet teveel bij stil staan.....

Soms snap je inderdaad niet hoe mensen in een week tijd iets zo smerig kunnen maken. Omdat het niet je eigen is en dan alles maar lekker laten gaan? Onbegrijpelijk vind ik zo'n houding.
Maar ook meteen duidelijk hoe slecht er schoongemaakt wordt (en ja, het schoonmaakpersoneel krijgt veel te weinig tijd voor een huisje of hotelkamer).
pi_210187475
Vieze geur ook idd :r Hadden we ook een keer. Heb luchtverfrisser gekocht want de ramen konden niet open. Bij terugkomst rook zelfs de kleding naar dat hotel :{

Snap het ook niet, de rotzooi die sommige achterlaten. Dan vraag ik me altijd af hoe het er bij hen thuis uitziet.

Vuile bedden gelukkig nog nooit meegemaakt. Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. En daar idd maar niet teveel bij stilstaan :+
If they say
pi_210187582
Tip: kijk nooit onder banken of bedden, verzet geen meubels en haal de matrasbeschermers niet van de matrassen af.....
Wij doen dat dus wel om daar stof te zuigen.

Maar beide appartementen in Oostenrijk waren ook daar brandschoon. Net zoals het huisje vorig jaar bij Erve Kleilutte, Bosrijk en de huisjes in Zweden en Lalandia. Het kan dus wel.
pi_210190193
Het ergste wat wij wat dat betreft hebben meegemaakt was tijdens onze rondreis in Azie. We zouden met de jungletrein en opstappen in een klein plaatsje, waar maar 1 overnachtingsmogelijkheid was. Van te voren hadden we die thuis al geboekt om er zeker van te zijn dat we een bed hadden.

Er waren 3 klassen, we hadden de middenklasse kamer geboekt. Daar aangekomen was die zo verschrikkelijk dat we om een luxury kamer vroegen. Die was niet veel beter: geen ramen, wel open gaten in de muur, een vreselijk smerige badkamer, waar uitwerpselen van een onbekend dier lagen. Afvoer van de wasbak was ook niet aangesloten, die buis liep over de grond richting een doucheputje. Bij douchen zat je al bijna op het toilet, die je eigenlijk ook niet aan wilde raken. Bed durfden we niet verder bij stil te staan.Gelukkig hadden we lakenzakken mee.

Aangezien er geen andere overnachtingsplekken waren in dat plaatsje, hadden we geen keus. Uiteindelijk hebben we geprobeerd zo weinig mogelijk aan te raken en geslapen in de lakenzak. Eenmaal in bed kregen we vreselijk de slappe lach om de hele situatie :D .

Maar dat was wel wel echt next level vreselijk :r :r :r
pi_210190228
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:03 schreef exode het volgende:
Tip: kijk nooit onder banken of bedden, verzet geen meubels en haal de matrasbeschermers niet van de matrassen af....
Dit inderdaad! Wat wij allemaal al eens onder het bed hebben gevonden. Ergste was een gebruikt condoom..... :r

Maar goed, genoeg smerige verhalen :P >:) Laten we er vooral geen opsom van maken *) :+
pi_210190622
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:59 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Dit inderdaad! Wat wij allemaal al eens onder het bed hebben gevonden. Ergste was een gebruikt condoom..... :r

Maar goed, genoeg smerige verhalen :P >:) Laten we er vooral geen opsom van maken *) :+
Jawel! Ik ben wel benieuwd naar iedereen smerigste reisbelevenissen.
pi_210190710
Hurghada, Egypte. De badkamer was met name goor, dus dat meldden we. Er kwam een mannetje aan die mopperend een emmer sop leeggooid in de badkamer, toen was het schoon :! Gedoucht op slippers er was geen docuhegordijn, maar ja, alles was toch al nat. De handdoeken leken nieuw uit de verpakking te komen (volgens mij waren die er eerst niet en vroegen we erom, ik vermoed dat er een mannetje naar de bazaar is gehold :') ) dus die absorbeerden niet. Geslapen in lakenzak inderdaad. Hurghada was ook nog eens een lillik oord, gelukkig bleven we maar een nacht
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 21:34:05 #173
5428 crew  miss_sly
pi_210190720
Het ergste: ik heb drie nachten in dit hotel geslapen:

https://www.dailymail.co.(...)erica-sell-107m.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210190743
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:26 schreef exode het volgende:

[..]
Jawel! Ik ben wel benieuwd naar iedereen smerigste reisbelevenissen.
Als leiding op zeilkamp, achter de accommodatie een pan vinden met een ondefinieerbare massa en een hele partij maden... :r

Verder weinig smerigs, behalve een muf huisje, waar de sigarettenvlekken op het plafond :? zaten...
En een muis op de kamer in een hotel in Londen, maar die was best schattig.
pi_210190818
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:34 schreef miss_sly het volgende:

And you survived!
Wel een goed verhaal.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:42:21 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210190827
Ha, is hier de opsom?

Wij hadden afgelopen 2 nachten beschimmelde matrassen. En de wasbakken waar je je tanden kon poetsen hadden geen dakje (en dan de regen van afgelopen nacht). Er liepen ratten over het terrein en het regende in de tent zachtjes op ons bed.

Thuis O+

Oh en een vriendin en ik hadden eens een gids door Albanië. Die bleef op onze hotelkamer slapen en snurkte hard en rochelde dan zijn slijm in de badkamer eruit. Zum kotzen. Hij wist geen afstand te bewaren en toen zijn we 's ochtends vroeg samen stiekem vertrokken (en met de bus zelf gaan reizen).
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 21:44:07 #177
5428 crew  miss_sly
pi_210190850
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:41 schreef exode het volgende:

[..]
And you survived!
Wel een goed verhaal.
Het was echt vies. En het stonk ontzettend naar vet Aziatisch eten van het restaurant op de begane grond. Waar we veiligheidshalve niet gegeten hebben :{w

Maar de locatie is echt geweldig! Gewoon nergens kijken of over nadenken, dan is het best te doen voor een paar nachtjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210190861
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het was echt vies. En het stonk ontzettend naar vet Aziatisch eten van het restaurant op de begane grond. Waar we veiligheidshalve niet gegeten hebben :{w

Maar de locatie is echt geweldig! Gewoon nergens kijken of over nadenken, dan is het best te doen voor een paar nachtjes.
Niets aanraken, neus dicht en er achteraf om lachen.
pi_210191386
Die verhalen :D

In Indonesië reisden we met schoonouders rond en daar hebben we sowieso de meest gore ‘toiletten’ (lees: gaten in de houten vloer) onderweg gezien :r
We deden een bezoek aan een gongfabriek waarna we in het busje de vlooien letterlijk op onze voeten zagen springen :')
En we hebben we een paar hotels toch maar niet genomen wegens algehele ranzigheid.
pi_210191402
Nu trouwens ook niet echt lekker schoon sanitair, maar het is te doen.
En groot voordeel van de caravan: schone eigen spullen en altijd een proper toilet tijdens de reis O+
pi_210191610
Ik ga om de hygiënische omstandigheden niet naar 'exotische' landen _O- Niks voor mij :{
In huisjes wel eens vieze matrassen, beddengoed met vlekken of ranzige inventaris meegemaakt, maar weinig écht (onoverkomelijk) smerig.
pi_210191663
Het grappige is dat ik veel heb gereisd met een vriendin die nog steeds dingen verteld als
'Weet je dat niet meer? In die badkamer zaten de grootste kakkerlakken die ik ooit gezien heb!'

En ik dan alleen nog weet dat we op die bewuste plek HEEL hard moesten rennen omdat we een struisvogel achter ons aan hadden.

Ik kan de goorste lastig kiezen, ik heb tussen mijn 18e en 24e veel alleen gereisd, lange reizen en daardoor on a budget. Dan zijn je eisen laag :)

Wat mij het meeste bij is gebleven, is toch Thailand, een homestay op een boerderij. Wederom met die vriendin. We lagen buiten op een soort verhoogde vlonder, onder klamboes. Onder de vlonder liepen wilde zwijnen, de klamboe zat aan de buitenkant vol dikke spinnen, de wc was een gegraven gat in de grond, de douche een tuinslang en het wemelde overal van het ongedierte. Toen kwamen we er ook achter dat ze de plastic flessen vulde met kraanwater en daarna sealde alsof ze in de winkel gekocht waren. Dat verklaarde de darmissues....

Na 1 nacht zijn we gillend weggegaan.
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:40:50 #183
327807 Mariposas
יה&#14
pi_210191685
Ik heb in Azië alleen maar hele nette hotels en hostels gehad, voor weinig geld. Wel zal ik nooit iets boeken wat lager dan een 8,0 krijgt op Booking.com. Ik vind de meeste accomodaties in Nederland viezer.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_210192094
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:34 schreef miss_sly het volgende:

Die werd op hier op Fok in het New York topic jarenlang aangeraden dacht ik, dus je bent niet eens de enige Fokker die daar geslapen heeft denk ik :') ik ken er sowieso nog minimaal twee…

Verder weinig ervaring met echt smerige huisjes. Of in ieder geval niet erg genoeg om me daar echt aan te storen. Ik weet alleen nog een heel goedkoop appartementje in een Frans skidorp dat bijna uit elkaar leek te vallen en met ook discutabele vlekken. Maar met slaapzak met een groep studenten voor een weekendje goedkoop skiën prima te doen.
pi_210192302
Dan valt de vieze hotelkamer met plakvloer van een paar jaar geleden nog mee, zo te lezen :D
Ik zie morgen wel hoe en wat. Bastion Maastricht, zal wel meevallen, lijkt me :s)

Vorig jaar in Londen wel een klein groen ledlampje gehad waar het kapje vanaf was en wat s'nachts de kamer felgroen verlichtte. Ik de volgende dag gemeld. Kon niks aan gedaan worden, moest van de wet om te weten waar de deur is in geval van nood. Tuurlijk. Door dat stomme lampje zag je heel de kamer en dus óók de deur :')
Toen we na een week uitcheckten en er gevraagd werd of alles goed was gegaan, toch nog even een opmerking erover gemaakt. Kreeg ik iets van 175 euro terug, uit coulance _O-
Heb mn mond maar gehouden dat ik een rol tape had gekocht en dat lampje met een kartonnetje had dichtgetaped :+
If they say
  maandag 7 augustus 2023 @ 00:04:57 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_210192352
Ik heb ook een week in NYC in zo'n hotel gezeten waarbij de kakkerlakken over je bed renden, alles stonk naar rottend afval en 1 verdieping was afgezet met geel politielint :D
Maar dat heette Riverside Inn en lag hogerop, in de range van de 90 something streets.
Was wel lekker goedkoop en ik was 22 dus care. Onvergetelijke ervaring.
disclaimer
pi_210192446
Wij hebben toen verloofde 8 weken zwanger was van B in een appartement in NY geslapen, een week. Was echt top. Alle reviews vooraf doorgespit, niets negatiefs te vinden. Wat we alleen vreemd vonden was dat er overal A4tjes hingen dat we absoluut niet open mochten doen als de deurbel ging en er hingen foto's van bekende undercover agenten.
Maar het was echt een prima appartement.

Dus ik maanden later getipt aan een vriendin. Die wilde ook boeken. Waren ze gesloten en de eigenaren waren opgepakt. Illegaal verhuren van appartementen was het laagste vergrijp op de lijst zeg maar.

Via Booking geboekt destijds trouwens.

Vroeger toen ik nog jong was, de draaischijf telefoon nog bestond en ik dus vooral door Thailand reisde, had je al die review sites natuurlijk nog niet. Ik vertrouwde blind op Lonely Planet. Als het niet beviel, ging je weer verder.
  Redactie Frontpage maandag 7 augustus 2023 @ 09:54:51 #188
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210194369
Wij hadden vorig jaar in Kopenhagen een airbnb met goede recensies, maar wel bloed in de lakens zat enzo. Ook erg leuk om daar om 11 uur in de avond achter te komen enzo. Er heeft er een op de bank geslapen en de ander sliep met mij in en halfslappe meegenomen luchtbed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210194606
Reviews neem ik altijd met een korreltje zout, net zoals de vele reisbloggers. Natuurlijk zeggen ze echt wel wat, dus ik spit ze wel door.
Vroeger (lees voor de kinderen) boekten we vaak via sites zoals Priceline en van die surprise trips. Is altijd goed gegaan toch zou ik het nu niet meer doen.

We hebben gisteren toch besloten een BSO pakket af te gaan nemen met vakantieopvang. Vooral Juul mist al die drukte om zich heen en vraagt elke ochtend wanneer ze weer mag. Maar het belangrijkste: zo kan verloofde echt even bijtrekken in vakanties en hoef ik me niet in allerlei bochten meer te wringen op dagen dat het nog wel schoolvakantie is maar zij moet werken (zoals de laatste week van de zomervakantie).
Ze heeft wat kleine terugvallen gehad deze vakantie en dat is omdat ze 5 weken aan moet blijven staan door met name Juul. Juul is nogal temperamentvol oftewel een handvol.

Voor het eerst dat we dit gaan doen, B is 9,5 jaar en heeft een paar losse keren vakantie BSO gehad. Dus benieuwd hoe het gaat bevallen. Ik heb het berekend en kom met de meest negatieve berekening op 60 Euro meer per maand extra uit (netto he).
pi_210195831
Ik heb als vakantiebaantje ooit vakantiehuisjes schoongemaakt.

We werden dan gedropt met een half enmertje sop (we kregen zelf geen schoonmaakmiddel mee) en moesten met dat emmertje en één doekje drie huisjes doen. We kregen 20 minuten per huisje.

Bij het eerste huisje begon je met de keuken en eindigde je met het toilet, maar bij het tweede huisje had je nog steeds hetzelfde sopje en doekje en begon je dus weer van voor af aan. :r

Ook de toiletgebouwen op de camping deden we. Daarvoor kregen we niet eens een emmer en een doekje. We moesten de wc vol schoonmaakmiddel gooien, daar met de wc-borstel in roeren en dan gingen we met die sopborstel over de bril en langs de deurklink.

I kid you not.

We kregen oog geen handschoenen btw.

Ik heb het twee dagen gedaan. Toen ben ik héél snel iets anders gaan zoeken.
  maandag 7 augustus 2023 @ 12:11:44 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210195860
Damn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210195989
Gadverdamme Spring! Dat klinkt zo ontzettend goor.....
pi_210196068
Het walgelijkste vond ik de haren van de badkamer die zich in het doekje en tussen je vingers knoopten en die je dan bij het volgende huisje door de koelkast trok.
pi_210196666
Thanx Spring, ik word nu met terugwerkende kracht misselijk :r
Dat wordt zo nog harder poetsen in het hotel :+
If they say
pi_210197635
Spring :') :r :') :r

Is er geen meldpunt voor zoiets?

Ik ben spontaan de keukenkastjes aan het soppen en opruimen :Y) (Niet dat ze vies zijn, wel rommelig)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210198391
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 12:08 schreef -Spring het volgende:
Ik heb als vakantiebaantje ooit vakantiehuisjes schoongemaakt.

We werden dan gedropt met een half enmertje sop (we kregen zelf geen schoonmaakmiddel mee) en moesten met dat emmertje en één doekje drie huisjes doen. We kregen 20 minuten per huisje.

Bij het eerste huisje begon je met de keuken en eindigde je met het toilet, maar bij het tweede huisje had je nog steeds hetzelfde sopje en doekje en begon je dus weer van voor af aan. :r

Ook de toiletgebouwen op de camping deden we. Daarvoor kregen we niet eens een emmer en een doekje. We moesten de wc vol schoonmaakmiddel gooien, daar met de wc-borstel in roeren en dan gingen we met die sopborstel over de bril en langs de deurklink.

I kid you not.

We kregen oog geen handschoenen btw.

Ik heb het twee dagen gedaan. Toen ben ik héél snel iets anders gaan zoeken.
:r
Wat ranzig!

Doet me wel denken aan een weekendhulp bij ons laatst, een jongen van 15 die nog nooit gepoetst had. Keurig de wc’s gepoetst van schoon naar vies en zette daarna zijn emmer op de werkbank en liep weg.
Ik vroeg wat hij daarmee van plan was: ‘Misschien moeten jullie er nog iets mee poetsen?’
Uiteraard met het personeel heel hard om gelachen _O-
pi_210198607
Oh de goeie vakantieverhalen opsom!
Ik woonde elders in Griekenland en ben toen een keer met vriendin uit Nederland op de bonnefooi naar Athene gereden om daar te slapen. Daar bleek een of ander event te zijn en alle hotels zaten stampvol. Een hotel receptionist heeft heel veel hotels voor ons gebeld, maar echt alles was vol. Wij zielig richting uitgang, komt de beveiliger naar ons toe met het voorstel om bij hem op de bank te slapen. Dat hebben we gedaan, maar in de auto naar zijn appartement toe beseften we pas wat we gedaan hadden :D Die kerel ook, mijn lichaam paste al drie keer in zijn bovenarmen :9~ Alles is helemaal goed gekomen.
  maandag 7 augustus 2023 @ 19:46:44 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210202247
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 12:20 schreef -Spring het volgende:
Het walgelijkste vond ik de haren van de badkamer die zich in het doekje en tussen je vingers knoopten en die je dan bij het volgende huisje door de koelkast trok.
Oh gawd... srsly, rillingen over mijn lijf. :r
Haren... echt de hell.
pi_210202791
Oh getver Spring :r
  maandag 7 augustus 2023 @ 21:24:45 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210204221
In de categorie ander nieuws: mijn 2de kleinzoon 💙👶 is vandaag geboren, 2 weken na de uitgerekende datum dus hij zat wel lekker bij zijn moeder :D

Beiden maken het goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')