Het was echt vies. En het stonk ontzettend naar vet Aziatisch eten van het restaurant op de begane grond. Waar we veiligheidshalve niet gegeten hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:41 schreef exode het volgende:
[..]
And you survived!
Wel een goed verhaal.
Niets aanraken, neus dicht en er achteraf om lachen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was echt vies. En het stonk ontzettend naar vet Aziatisch eten van het restaurant op de begane grond. Waar we veiligheidshalve niet gegeten hebben
Maar de locatie is echt geweldig! Gewoon nergens kijken of over nadenken, dan is het best te doen voor een paar nachtjes.
Die werd op hier op Fok in het New York topic jarenlang aangeraden dacht ik, dus je bent niet eens de enige Fokker die daar geslapen heeft denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Het ergste: ik heb drie nachten in dit hotel geslapen:
https://www.dailymail.co.(...)erica-sell-107m.html
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:08 schreef -Spring het volgende:
Ik heb als vakantiebaantje ooit vakantiehuisjes schoongemaakt.
We werden dan gedropt met een half enmertje sop (we kregen zelf geen schoonmaakmiddel mee) en moesten met dat emmertje en één doekje drie huisjes doen. We kregen 20 minuten per huisje.
Bij het eerste huisje begon je met de keuken en eindigde je met het toilet, maar bij het tweede huisje had je nog steeds hetzelfde sopje en doekje en begon je dus weer van voor af aan.![]()
Ook de toiletgebouwen op de camping deden we. Daarvoor kregen we niet eens een emmer en een doekje. We moesten de wc vol schoonmaakmiddel gooien, daar met de wc-borstel in roeren en dan gingen we met die sopborstel over de bril en langs de deurklink.
I kid you not.
We kregen oog geen handschoenen btw.
Ik heb het twee dagen gedaan. Toen ben ik héél snel iets anders gaan zoeken.
Oh gawd... srsly, rillingen over mijn lijf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:20 schreef -Spring het volgende:
Het walgelijkste vond ik de haren van de badkamer die zich in het doekje en tussen je vingers knoopten en die je dan bij het volgende huisje door de koelkast trok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |