Post ze op fok?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde deze week een triest verhaal; een vrouw die al jaren haar man probeert over te halen om te kamperen en hij had dit jaar eindelijk toegegeven. En net deze week gingen ze dan
Niet dat ik weet.quote:
Dat is inderdaad wel triest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde deze week een triest verhaal; een vrouw die al jaren haar man probeert over te halen om te kamperen en hij had dit jaar eindelijk toegegeven. En net deze week gingen ze dan
Ook als partners mag je er even flink de balen in hebben als je partner iets doms doet en daar iets over zeggen. Mijn man heeft ook de wind van voren gekregen nadat hij de zonnepaneelkneuzen door de vloer liet boren zonder voorbereiding, en nog een keer toen ik later zag dat hij gewoon het formulier voor correcte oplevering heeft getekend… zolang je het daarna maar los kan laten en er niet in blijft hangen, en het van beide kanten gebeurt lijkt het me alleen maar gezond om frustraties soms uit te spreken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar het is je partnerAls partners steun je elkaar toch in een vervelende situatie, in plaats van de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen en dan klagen als het niet naar je zin is uitgevoerd?
Lekker! Ik hou van Oostenrijk in de zomer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Wij zijn na twee lange dagen rijden in Oostenrijk aangekomen. Weggereden met regen en aangekomen met regen. Maar nu hebben we dit uitzicht, en dat maakt veel goed. Vanmiddag zagen we een hertje over het veld rennen. En na maandag wordt het beter weer
.
[ afbeelding ]
Ow bah. Ik ben niet snel ergens vies van maar kussens vind ik wel een ding, eigen kussens mee past niet dus er gaan molton onderslopen in de vakantietas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:50 schreef TolstoiFan het volgende:
En anders inderdaad even zelf een sopje door het huisje halen.
Ik ben altijd wat smetvrezerig met dat soort dingen.
Eigenlijk sinds we ooit in het buitenland (ergens in Zuid-Europa) in een appartement kwamen, waar een kussen op het bed lag met een prachtig witte omtrek eroverheen en ik bij toeval bij het verplaatsen van het kussen het kussen zelf zag: helemaal zwart van de schimmel![]()
![]()
Ik wil altijd wel een beetje het idee hebben dat het schoon is.....
Natuurlijk mag je balen als een ander iets onhandigs deed. Maar geen reviews durven lezen omdat je partner nog meer gaat balen als ze slecht zijn, vind ik een merkwaardige redenatie. Daar zit een merkwaardige passiviteit van zijn kant in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ook als partners mag je er even flink de balen in hebben als je partner iets doms doet en daar iets over zeggen. Mijn man heeft ook de wind van voren gekregen nadat hij de zonnepaneelkneuzen door de vloer liet boren zonder voorbereiding, en nog een keer toen ik later zag dat hij gewoon het formulier voor correcte oplevering heeft getekend… zolang je het daarna maar los kan laten en er niet in blijft hangen, en het van beide kanten gebeurt lijkt het me alleen maar gezond om frustraties soms uit te spreken.
Mijn ervaring qua schoonmaak is overigens bij Landal een stuk beter dan bij Roompot TolstoiFan! Maar het is sowieso heel erg park afhankelijk. En vorige huurders zijn daarvoor ook van belang, zeg ik die gisteren een deken met een flinke nieuwe bloedvlek er op achter heeft gelaten (maar deze wel duidelijk in het zicht heeft gelegd en met briefje voor de hopelijk Nederlandstalige schoonmaak).
Dit inderdaad! Wat wij allemaal al eens onder het bed hebben gevonden. Ergste was een gebruikt condoom.....quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:03 schreef exode het volgende:
Tip: kijk nooit onder banken of bedden, verzet geen meubels en haal de matrasbeschermers niet van de matrassen af....
Jawel! Ik ben wel benieuwd naar iedereen smerigste reisbelevenissen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:59 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Wat wij allemaal al eens onder het bed hebben gevonden. Ergste was een gebruikt condoom.....![]()
Maar goed, genoeg smerige verhalen![]()
Laten we er vooral geen opsom van maken
![]()
Als leiding op zeilkamp, achter de accommodatie een pan vinden met een ondefinieerbare massa en een hele partij maden...quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:26 schreef exode het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben wel benieuwd naar iedereen smerigste reisbelevenissen.
And you survived!quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Het ergste: ik heb drie nachten in dit hotel geslapen:
https://www.dailymail.co.(...)erica-sell-107m.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |