abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf donderdag 3 augustus 2023 @ 14:42:18 #101
148247 taxibabe
pi_210144701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 14:27 schreef MaJo het volgende:

[..]
Die opmerking over het slapen was me nog bijgebleven ja, dat gaan we inderdaad niet zeggen. En dus uitkijken met het woord ziekte.

Hoe ging de uitvaart uiteindelijk? En hoe is het nu met Thomas? Heeft hij het nog veel over oma?

Mag ook per DM :)
De uitvaart was heel mooi en Thomas deed het ook supergoed. Toen mijn vader met de kist binnen kwam was het natuurlijk helemaal stil en zegt hij ineens 'Oma ligt in die kist hè, net als oma Pluis?', :@
Daarna mocht hij een witte roos op de kist leggen, dat deed hij heel lief en trots. Het was verder een korte dienst, hij heeft heel lief en rustig geluisterd, op gegeven moment had de uitvaartleidster een stukje over hem, over oma's kleine grote vriend. Hij begon helemaal te glunderen.

Hij heeft het regelmatig nog over oma, maar eindigt bijna altijd wel met 'oma is er nu niet meer, oma is dood'.
pi_210144992
Ach Majo, wat verdrietig. Heel veel sterkte en liefde. :*
  donderdag 3 augustus 2023 @ 15:07:26 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210145004
@MaJo, ik zag idd gisteren je opmerking in Z&G en vroeg me al af of er iets ergs was.
Wat heftig en verdrietig zeg.
Ik zou idd ook de boekjes die genoemd zijn tippen. :*

En wat mij betreft niet te angstig zijn om hem er gewoon bij te laten zijn. Kinderen weten helemaal niks. Het is pas eng als wij het eng maken. En ze voelen prima aan dat er iets is.
pi_210145039
Och nee @MaJo wat klote. ;( Heel veel sterkte. :*
  donderdag 3 augustus 2023 @ 15:11:59 #105
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210145052
Veel sterkte @MaJo!
Wel veel goede tips hier O+
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 15:15:35 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210145082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 14:37 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Bij het umcg in Groningen kun je een weekkaart kopen voor 27 euro geloof ik. Mijn moeder koopt het, dus ik weet het niet precies. Dan zetten ze daar een nummer op. We zitten nu op nummer 3. En bij de 4e krijg je een week gratis parkeren. Dat is niet op kenteken, dus kun je de hele week met die kaart daar gratis parkeren. We gaan om en om heen. De ene keer ga ik met mijn moeder (dan rijd mijn vriend, want ik heb geen rijbewijs en mijn moeder ook niet) en de andere keer mijn zus. En de buurvrouw en vrienden van mijn moeder gaan soms ook mee.
Ik heb gelijk even gemaild en je kunt inderdaad 50% korting krijgen bij langdurig verblijf. Hier gaat het dus om 30 euro per dag (Amsterdam) dus het loopt flink in de papieren :X

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 14:42 schreef taxibabe het volgende:

[..]
De uitvaart was heel mooi en Thomas deed het ook supergoed. Toen mijn vader met de kist binnen kwam was het natuurlijk helemaal stil en zegt hij ineens 'Oma ligt in die kist hè, net als oma Pluis?', :@
Daarna mocht hij een witte roos op de kist leggen, dat deed hij heel lief en trots. Het was verder een korte dienst, hij heeft heel lief en rustig geluisterd, op gegeven moment had de uitvaartleidster een stukje over hem, over oma's kleine grote vriend. Hij begon helemaal te glunderen.

Hij heeft het regelmatig nog over oma, maar eindigt bijna altijd wel met 'oma is er nu niet meer, oma is dood'.
Wat ontzettend lief, wat zijn kinderen toch puur O+ Wij willen Aapie ook een taak geven, hij is zowat de belangrijkste persoon in mijn vaders leven. Mijn vader is al jaren vrijwel aan huis gebonden dus de bezoekjes van Aapie waren altijd erg belangrijk voor hem. Wij gaan zo ook weer die kant op.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 15:07 schreef BE het volgende:
@:Majo, ik zag idd gisteren je opmerking in Z&G en vroeg me al af of er iets ergs was.
Wat heftig en verdrietig zeg.
Ik zou idd ook de boekjes die genoemd zijn tippen. :*

En wat mij betreft niet te angstig zijn om hem er gewoon bij te laten zijn. Kinderen weten helemaal niks. Het is pas eng als wij het eng maken. En ze voelen prima aan dat er iets is.
Zo sta ik er ook wel in, hij mag er gewoon bij zijn. Gisteren heb ik hem wel even weggehouden om ook wat rust voor hem in te bouwen maar zolang opa nog zo goed is gaat hij sowieso mee. Zodra mijn vader echt weg gaat glijden weet ik nog niet zo goed wat ik moet doen, maar dat zien we dan wel.

Ik heb trouwens weer dezelfde uitvaartbegeleidster benaderd O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_210145302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 15:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb gelijk even gemaild en je kunt inderdaad 50% korting krijgen bij langdurig verblijf. Hier gaat het dus om 30 euro per dag (Amsterdam) dus het loopt flink in de papieren :X
Zo! Wat een bedrag zeg! Dat is toch belachelijk. En lang niet te doen voor iedereen.
[..]
Wat ontzettend lief, wat zijn kinderen toch puur O+ Wij willen Aapie ook een taak geven, hij is zowat de belangrijkste persoon in mijn vaders leven. Mijn vader is al jaren vrijwel aan huis gebonden dus de bezoekjes van Aapie waren altijd erg belangrijk voor hem. Wij gaan zo ook weer die kant op.
[..]
Zo sta ik er ook wel in, hij mag er gewoon bij zijn. Gisteren heb ik hem wel even weggehouden om ook wat rust voor hem in te bouwen maar zolang opa nog zo goed is gaat hij sowieso mee. Zodra mijn vader echt weg gaat glijden weet ik nog niet zo goed wat ik moet doen, maar dat zien we dan wel.

Mijn kinderen komen wekelijks bij mijn ouders. Toen mijn vader even thuis was, logeerden ze daar om te helpen. Ze waren er toen ook bij toen hij 's nachts viel en toen hij zo ziek werd en bloed begon op te geven.
Gelukkig kan ik er met 5 minuten zijn, zo dichtbij wonen ze.

Mijn vader en Kim delen samen bijvoorbeeld passie voor voetbal, nu oranje leeuwinnen die met het wk bezig zijn. Alleen door Kims autisme snapt ze niet altijd goed dat opa er nu minder interesse in heeft omdat hij zich niet goed kan concentreren. Hij leest ook graag boeken bijvoorbeeld en dat lukt nu ook niet.
Kim blijft maar vragen of het echt niet levensbedreigend is. Dat komt omdat opa jaren geleden al meerdere hersenbloedingen en infarcten heeft gehad denk ik.
pi_210145687
Sterkte MaJo!
pi_210146621
Sterkte Majo
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:08:12 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210147898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 15:15 schreef MaJo het volgende:
Wat fijn! Je bent bij haar ook echt in goede handen! O+
pi_210148627
Sterkte majo
pi_210149439
Heftig Majo, veel sterkte.

Toen mijn moeder overleed was S 2½.
Ik heb haar bewust overal bij betrokken omdat we vaak bij m’n moeder kwamen en het mij voor haar heel raar leek om ineens niet meer naar oma te gaan.
Idd ook Oma Pluis voorgelezen

Ze was bij het sluiten van de kist en bij de uitvaart
Ze liep daar een beetje rond en voor het moment dat ze wat onrustiger werd had ik 2 cadeautjes meegenomen die ze samen op de grond met m’n 2 nichtjes kon uitpakken
Enige wat minder was is dat ze steeds voor m’n zus ging staan en al wijzend zei “F huilen”
Kunnen we nu om lachen, maar op het moment zelf was het wat minder :')
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 22:01:01 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210150736
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:08 schreef BE het volgende:

[..]
Wat fijn! Je bent bij haar ook echt in goede handen! O+
Absoluut O+ Ook fijn dat we haar al een beetje kennen en dat ze mijn ouders ook heeft ontmoet destijds. Dat maakt het toch nog persoonlijker. Uiteraard dacht ik ook meteen aan jou maar omdat zij ons de vorige keer zo goed heeft geholpen toch als eerst haar benaderd :)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 20:45 schreef Butterflower het volgende:
Heftig Majo, veel sterkte.

Toen mijn moeder overleed was S 2½.
Ik heb haar bewust overal bij betrokken omdat we vaak bij m’n moeder kwamen en het mij voor haar heel raar leek om ineens niet meer naar oma te gaan.
Idd ook Oma Pluis voorgelezen

Ze was bij het sluiten van de kist en bij de uitvaart
Ze liep daar een beetje rond en voor het moment dat ze wat onrustiger werd had ik 2 cadeautjes meegenomen die ze samen op de grond met m’n 2 nichtjes kon uitpakken
Enige wat minder was is dat ze steeds voor m’n zus ging staan en al wijzend zei “F huilen”
Kunnen we nu om lachen, maar op het moment zelf was het wat minder :')
Aapie ziet mijn ouders ook vaak dus het zou inderdaad heel vreemd zijn als opa opeens weg is. Dat zou ik ook helemaal niet willen, hij hoort er gewoon helemaal bij. Goede tip van die cadeautjes. Zelf was ik op de begrafenis van opa en oma (ze werden tegelijk begraven) ook heerlijk op de grond aan het spelen met mijn Barbies. Kinderen kunnen best wat hebben.

En zulke opmerkingen ja, die zijn later dan wel weer mooi als anekdote :D
5 - 28 februari Thailand O+
pi_210150814
Veel sterkte MaJo
pi_210152991
Herman Finkers praat onzin, in Almelo staan alle stoplichten op groen! 20 minuten rijden om daar bij de spoedpost te komen en weer terug, maar alle stoplichten had ik mee, een stuk of 15 enkele reis. En Lala is gelijmd. Die heeft het voor elkaar gekregen om uit haar bed te vallen en daarbij haar kin open te halen op zo’n manier dat het een bloedbad werd. Geen idee ook hoe, want nergens iets scherps of hards (behalve de vloer) te bekennen. En Em die er pal naast lag is heerlijk door alle commotie heen geslapen :D die zal wel schrikken van haar zus (en haar bed) morgenochtend.
pi_210153075
@FlyingFish Oei, dat is schrikken! Hoe was Lala er zelf onder?
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 03:58:04 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210153112
Ah, nog meer mensen die niet slapen hier. Wat een schrik, FlyingFish. Komen jullie langzaam een beetje tot rust nu?

En ben jij wakker vanwege de buren Hupje?

@MaJo heel veel sterkte gewenst. Wat een verdriet, zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210153197
Oei flyingfish, dat is wel echt vervelend zo! Gelukkig kon je wel snel bij de spoedpost zijn!
Hopelijk hebben jullie nog wat geslapen en heeft ze er verder niet te veel last van!
pi_210153360
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 03:58 schreef livelink het volgende:
En ben jij wakker vanwege de buren Hupje?
Nee, gelukkig niet. Meestal geen 2 avonden achter elkaar feest. Ik hoestte mezelf wakker, ook fijn :')
pi_210153554
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 03:23 schreef Hupje het volgende:
@:FlyingFish Oei, dat is schrikken! Hoe was Lala er zelf onder?
Ze is normaal gesproken een piepertje, en was dat terwijl ik met de huisartsenpost belde (waar ik eerst een kwartier in de wacht stond door drukte) ook wel (begrijpelijk deze keer), maar gelukkig kalmeerde ze daarna. Bij de huisartsenpost zelf was ze heel dapper, ze heeft geen piepje gegeven en zei toen we naar buiten liepen alleen dat de lijm wel heel erg prikte. Maar ze mocht een kaartje uitzoeken naderhand en vond dat wel heel leuk. En we hebben op de terugweg een heel gesprek gehad over hoe stoplichten werken :') ze slaapt nu nog wel lekker, wij moeten inpakken om straks richting huis te gaan :O

Fijn dat jullie vannacht iig geen last hebben gehad van de buren!
pi_210153768
Auw! Gelukkig is ze weer "gemaakt", iedereen van de schrik bekomen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 02:37 schreef FlyingFish het volgende:
Herman Finkers praat onzin, in Almelo staan alle stoplichten op groen! 20 minuten rijden om daar bij de spoedpost te komen en weer terug, maar alle stoplichten had ik mee, een stuk of 15 enkele reis. En Lala is gelijmd. Die heeft het voor elkaar gekregen om uit haar bed te vallen en daarbij haar kin open te halen op zo’n manier dat het een bloedbad werd. Geen idee ook hoe, want nergens iets scherps of hards (behalve de vloer) te bekennen. En Em die er pal naast lag is heerlijk door alle commotie heen geslapen :D die zal wel schrikken van haar zus (en haar bed) morgenochtend.
Dat is een barstwond. Door de druk op de huid tussen 2 harde oppervlakten (vloer en bot in kin) barst de huid. Vaak een vrij nette rechte wond.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:50:20 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210158543
Dat pakje dat gejat was? De shop heeft de bestelling opnieuw gestuurd en ze zijn net gearriveerd en srsly zo blij mij! O+ Niet goedkoop, zeg maar flink duur voor een paar leggings, maar ze zitten echt als een droom! O+
https://mayafreya.nl/

Hier kan ik wel weer heel wat meters mee lopen! *O*
pi_210162100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 09:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Auw! Gelukkig is ze weer "gemaakt", iedereen van de schrik bekomen?
[..]
Dat is een barstwond. Door de druk op de huid tussen 2 harde oppervlakten (vloer en bot in kin) barst de huid. Vaak een vrij nette rechte wond.
Dat klinkt heel logisch. Het was ook een erg nette wond, gewoon een soort ovaal toen hij open was.

We hebben wel een goede dag gehad vandaag. Eerst dat, vanmorgen brandmelders die af gingen tijdens het ontbijt en die we niet uitkregen, en later werd Em op haar neus geprikt door een wesp (of bij zegt ze zelf). Geen wesp gezien de hele vakantie, maar vlak voor vertrek dit nog even :') ik vreesde voor de rest van de dag, maar we zijn veilig thuis gekomen, zonder verdere incidenten.

En voor iedereen die in Twente op vakantie gaat, Hellendoorn is voor kinderen tot een jaar of 10 echt een leuk park (en ook voor oudere broers/zussen, met alleen grote kinderen zou het niet mijn eerste keuze zijn). Vooral de piratenshow was een hit, die werd hier nagespeeld thuis en in het zwembad! Met de AH-kaartjes kun je met 2e persoon gratis.
pi_210162505
Nou, ik snap dat je dan liever gewoon thuis bent, FF!

Hier is de caravan geladen, laatste dingen aan het inpakken en opruimen. Paar uurtjes slapen en dan richting onze eerste stop in Frankrijk!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210162717
Weltrusten dan LeSage, en een fijne reis alvast. Hopelijk valt het mee qua drukte op de weg morgen!
pi_210163213
Wij hebben vandaag een last minute verblijf in Zeeland geboekt, maandag vertrekken we.
Vandaag waren we allemaal niet in goede doen, dus niet echt gezellig hier. Hopelijk is een weekje in Zeeland even goed om eruit te zijn.
pi_210163921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:55 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij hebben vandaag een last minute verblijf in Zeeland geboekt, maandag vertrekken we.
Vandaag waren we allemaal niet in goede doen, dus niet echt gezellig hier. Hopelijk is een weekje in Zeeland even goed om eruit te zijn.
Altijd fijn hier O+
Veel plezier alvast!
Met een meidenkwartet
pi_210164496
Zeeland *O* Net terug van vakantie, dolgelukkig toen ik m’n eigen kerktorentje weer zag.
pi_210164808
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Weltrusten dan LeSage, en een fijne reis alvast. Hopelijk valt het mee qua drukte op de weg morgen!
Ik zou er niet op rekenen https://nos.nl/artikel/24(...)lange-files-verwacht :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210164938
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:55 schreef TolstoiFan het volgende:
Ga ook zeker gewoon een keer naar het strand als het matig weer is. Wij zijn daar in corona-tijd in de kerstvakantie een keer geweest en ik heb me er over verbaasd dat je vanaf het strand echt veel zeehonden kopjes boven water ziet komen. Wellicht dat ik onder een steen geleefd heb, maar ik had niet verwacht dat je die gewoon vanaf het strand zou kunnen zien, maar alleen als je echt geluk had of naar een plek waar ze gespot waren zou gaan. Je moet er overigens wel een beetje op letten, je ziet namelijk alleen de kop en ze duiken vaak ook heel snel weer onder om veel verder weer boven te komen. Mijn oudste vond het toen erg leuk om te zien, voor de jongsten was het nog te lastig om te zien/te begrijpen toen.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:32:55 #132
208890 June.
Seriously?
pi_210164967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 19:47 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat klinkt heel logisch. Het was ook een erg nette wond, gewoon een soort ovaal toen hij open was.

We hebben wel een goede dag gehad vandaag. Eerst dat, vanmorgen brandmelders die af gingen tijdens het ontbijt en die we niet uitkregen, en later werd Em op haar neus geprikt door een wesp (of bij zegt ze zelf). Geen wesp gezien de hele vakantie, maar vlak voor vertrek dit nog even :') ik vreesde voor de rest van de dag, maar we zijn veilig thuis gekomen, zonder verdere incidenten.

En voor iedereen die in Twente op vakantie gaat, Hellendoorn is voor kinderen tot een jaar of 10 echt een leuk park (en ook voor oudere broers/zussen, met alleen grote kinderen zou het niet mijn eerste keuze zijn). Vooral de piratenshow was een hit, die werd hier nagespeeld thuis en in het zwembad! Met de AH-kaartjes kun je met 2e persoon gratis.
Of de Waarbeek O+ Goede herinneringen aan. Ligt in Hengelo.
Shine bright like a diamond.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:02:08 #133
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210165269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 22:32 schreef June. het volgende:

[..]
Of de Waarbeek O+ Goede herinneringen aan. Ligt in Hengelo.
Is nog steeds ontzettend leuk. Er zijn zoveel leuke dingen te doen dat je bijna een hele vakantie hier kan doorbrengen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210171329
|:( |:( |:( |:( |:( Last minute geboekt, maar niet bij het park waar de bedoeling was :( :( :(
Namen lijken op elkaar, in dezelfde plaats...... Heb echt de hele tijd bij het verkeerde park gezocht (goede park heeft ook geen plek meer heb ik net gezien......, dat was getipt door vrienden). Manlief baalt in ieder geval flink :{ , want duurste vakantie ooit (op de rondreis door Azië na) en heb ik het verkeerde park geboekt........ ;(

Iemand ervaring met Strand Resort Nieuwvliet-Bad van Landal?

Kan wel janken :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door TolstoiFan op 05-08-2023 15:55:38 ]
pi_210171768
Oh wat balen!! Kan je niet kosteloos annuleren?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:32:25 #136
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210171792
Bel ze even op en leg het uit. Echt, misschien kan er wel nog iets. Kan de beste gebeuren.
pi_210171827
Maar is dit park niet goed dan?
pi_210171949
Dat andere park (het goede park, wat getipt was door vrienden) heeft geen huisjes meer beschikbaar. Dat park is van Roompot en relatief nieuw met frisse huisjes, met een heel leuk zwembad en binnenspeeltuin ed erbij.

Geen idee of het park, wat we nu geboekt hebben van Landal, goed is. Ik durf geen reviews op te zoeken, want indien slecht, dan gaat manlief helemaal lopen klagen....
Ben vooral bang voor vieze huisjes, de rest zal hopelijk wel loslopen....

Kijk, als het gaat om 500-600 euro, dan is het ook balen. Maar nu gaat het om driemaal zoveel geld....

En tuurlijk #firstworldproblems enzo, maar baal wel echt.
Annuleren kan niet, want last minute geboekt.

Maar klaar nu met de #klaagzang.... :)

[ Bericht 8% gewijzigd door TolstoiFan op 05-08-2023 17:01:32 ]
pi_210172028
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 16:54 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat andere park (het goede park, wat getipt was door vrienden) heeft geen huisjes meer beschikbaar. Dat park is van Roompot en relatief nieuw met frisse huisjes, met een heel leuk zwembad en binnenspeeltuin ed erbij.

Geen idee of het park, wat we nu geboekt hebben van Landal, goed is. Ik durf geen reviews op te zoeken, want indien slecht, dan gaat manlief helemaal lopen klagen....

Kijk, als het gaat om 500-600 euro, dan is het ook balen. Maar nu gaat het om driemaal zoveel geld....

Onze beperkte ervaring met Landal is prima :Y
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:05:27 #140
37150 livelink
pi_210172063
Volgens mij niks mis met dat park hoor. Deze ken ik niet, maar met Landal nooit slechte ervaringen gehad. Roompot en Landal zijn volgens mij ook vergelijkbaar.
pi_210172822
Vorig jaar hadden ze nog goede reviews. Het is een vrij recent park.
Wij hadden bijna geboekt maar uiteindelijk gekozen voor een ander landal park vanwege de locatie. Maar mij leek het prima.
pi_210172978
Is een leuk park Tolstoi! En 100x liever Landal dan Roompot overigens. En het weer wordt beter, dus je gaat een fijne tijd hebben.

Wij zijn vanochtend naar Reptielenhuis de Aarde in Breda geweest. Erg leuk! Halve dagje plezier. B was in zijn nopjes die is gek op reptielen en met name slangen. Meteen geregeld dat ie in september 2 uurtjes mee mag lopen met een dierenverzorger daar. Is gewoon standaard te boeken, maar aangezien de slangen maar 1x per week te eten krijgen, wilden we het even goed plannen/afspreken.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:15:35 #143
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210173418
Volgens mij zijn die parken beide erg nieuw, ik vind de sfeer in landal een stuk beter ogen.
Het enige wat het roompot park iets groter heeft lijkt het zwembad te zijn maar wederom beide zijn erg nieuw.
die van de roompot kan je ook bezoeken als niet gast en is niet zo duur.
pi_210173741
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 16:54 schreef TolstoiFan het volgende:

Maar klaar nu met de #klaagzang.... :)

Maar het is je partner :? Als partners steun je elkaar toch in een vervelende situatie, in plaats van de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen en dan klagen als het niet naar je zin is uitgevoerd?

Stel dat het huisje toch vies is, dan kun je dat altijd melden bij de receptie en in geval van grote nood ga je er zelf met een sopje doorheen. Maar ik heb op dat vlak nooit een slechte ervaring gehad met Landal. Edit: Mijn zoon was in Nieuwvliet vorig jaar en die heeft zich er prima vermaakt.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:06:01 #145
37150 livelink
pi_210173970
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar het is je partner :? Als partners steun je elkaar toch in een vervelende situatie, in plaats van de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen en dan klagen als het niet naar je zin is uitgevoerd?

Stel dat het huisje toch vies is, dan kun je dat altijd melden bij de receptie en in geval van grote nood ga je er zelf met een sopje doorheen. Maar ik heb op dat vlak nooit een slechte ervaring gehad met Landal. Edit: Mijn zoon was in Nieuwvliet vorig jaar en die heeft zich er prima vermaakt.
Ik snap het wel. Veel geld uitgeven aan een vakantie heb ik ook altijd problemen mee. En dan mag het gewoon niet tegenvallen. Ik was ook altijd zenuwachtig vantevoren.
pi_210174189
Als je het vreselijk belangrijk vindt dat alles goed verloopt, dan moet je zelf boeken ^O^
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:31:44 #147
37150 livelink
pi_210174304
Ik hoorde deze week een triest verhaal; een vrouw die al jaren haar man probeert over te halen om te kamperen en hij had dit jaar eindelijk toegegeven. En net deze week gingen ze dan :o
pi_210174471
@Clubsoda, tuurlijk heb je gelijk. Het was een primaire reactie vanuit teleurstelling en schrik (van ons allebei), omdat we in de veronderstelling waren in het ander park geboekt te hebben. Gewoon niet goed opgelet, van allebei niet, want we hebben wel samen het huisje uitgekozen.

En wat @livelink zegt, het gaat om veel geld voor een week vakantie in Nederland. Normaal gingen wij altijd (pre-kind) buiten het hoogseizoen op vakantie. Het is dus ook even wennen aan de tarieven tijdens de schoolvakanties. Het was toch wel even slikken om bijna ¤ 2.000 te betalen voor een week vakantie binnen Nederland (wat een geld :o ).

Inmiddels zijn de gemoederen weer bedaard :) Gelukkig hebben we altijd Simon nog, die vooral heel blij is dat we toch nog op vakantie gaan en het maakt hem niet uit waar we zitten O+
En het weer wordt beter, dus het gaat allemaal goed komen!

:* voor iedereen die me even een hart onder riem stak!!
Er zijn veel ergere dingen op deze wereld, dus we gaan er gewoon een leuke vakantie van maken :)
pi_210174540
En anders inderdaad even zelf een sopje door het huisje halen.

Ik ben altijd wat smetvrezerig met dat soort dingen.
Eigenlijk sinds we ooit in het buitenland (ergens in Zuid-Europa) in een appartement kwamen, waar een kussen op het bed lag met een prachtig witte omtrek eroverheen en ik bij toeval bij het verplaatsen van het kussen het kussen zelf zag: helemaal zwart van de schimmel :r :r

Ik wil altijd wel een beetje het idee hebben dat het schoon is.....
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:52:21 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210174566
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:32 schreef TolstoiFan het volgende:
|:( |:( |:( |:( |:( Last minute geboekt, maar niet bij het park waar de bedoeling was :( :( :(
Namen lijken op elkaar, in dezelfde plaats...... Heb echt de hele tijd bij het verkeerde park gezocht (goede park heeft ook geen plek meer heb ik net gezien......, dat was getipt door vrienden). Manlief baalt in ieder geval flink :{ , want duurste vakantie ooit (op de rondreis door Azië na) en heb ik het verkeerde park geboekt........ ;(

Iemand ervaring met Strand Resort Nieuwvliet-Bad van Landal?

Kan wel janken :'(
Wij zijn er langs gereden toen we op dat Roompot park zaten (sorry voor de ironie :')) en het zag er helemaal prima uit. Volgens mij ga je het er hartstikke leuk hebben ^O^.
Je kunt daar op het strand trouwens fossiele haaientanden zoeken (en tip: koop er vooraf een paar in een van de souvenir winkels, dan ga je in elk geval met een succesverhaal terug naar het huisje ;)).
Komt goed, Zeeland is hartstikke leuk en je kunt er ook heerlijk eten O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')