Altijd fijn hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:55 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij hebben vandaag een last minute verblijf in Zeeland geboekt, maandag vertrekken we.
Vandaag waren we allemaal niet in goede doen, dus niet echt gezellig hier. Hopelijk is een weekje in Zeeland even goed om eruit te zijn.
Ik zou er niet op rekenen https://nos.nl/artikel/24(...)lange-files-verwachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Weltrusten dan LeSage, en een fijne reis alvast. Hopelijk valt het mee qua drukte op de weg morgen!
Ga ook zeker gewoon een keer naar het strand als het matig weer is. Wij zijn daar in corona-tijd in de kerstvakantie een keer geweest en ik heb me er over verbaasd dat je vanaf het strand echt veel zeehonden kopjes boven water ziet komen. Wellicht dat ik onder een steen geleefd heb, maar ik had niet verwacht dat je die gewoon vanaf het strand zou kunnen zien, maar alleen als je echt geluk had of naar een plek waar ze gespot waren zou gaan. Je moet er overigens wel een beetje op letten, je ziet namelijk alleen de kop en ze duiken vaak ook heel snel weer onder om veel verder weer boven te komen. Mijn oudste vond het toen erg leuk om te zien, voor de jongsten was het nog te lastig om te zien/te begrijpen toen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:55 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij hebben vandaag een last minute verblijf in Zeeland geboekt, maandag vertrekken we.
Vandaag waren we allemaal niet in goede doen, dus niet echt gezellig hier. Hopelijk is een weekje in Zeeland even goed om eruit te zijn.
Of de Waarbeekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat klinkt heel logisch. Het was ook een erg nette wond, gewoon een soort ovaal toen hij open was.
We hebben wel een goede dag gehad vandaag. Eerst dat, vanmorgen brandmelders die af gingen tijdens het ontbijt en die we niet uitkregen, en later werd Em op haar neus geprikt door een wesp (of bij zegt ze zelf). Geen wesp gezien de hele vakantie, maar vlak voor vertrek dit nog evenik vreesde voor de rest van de dag, maar we zijn veilig thuis gekomen, zonder verdere incidenten.
En voor iedereen die in Twente op vakantie gaat, Hellendoorn is voor kinderen tot een jaar of 10 echt een leuk park (en ook voor oudere broers/zussen, met alleen grote kinderen zou het niet mijn eerste keuze zijn). Vooral de piratenshow was een hit, die werd hier nagespeeld thuis en in het zwembad! Met de AH-kaartjes kun je met 2e persoon gratis.
Is nog steeds ontzettend leuk. Er zijn zoveel leuke dingen te doen dat je bijna een hele vakantie hier kan doorbrengenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:32 schreef June. het volgende:
[..]
Of de WaarbeekGoede herinneringen aan. Ligt in Hengelo.
Onze beperkte ervaring met Landal is primaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:54 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat andere park (het goede park, wat getipt was door vrienden) heeft geen huisjes meer beschikbaar. Dat park is van Roompot en relatief nieuw met frisse huisjes, met een heel leuk zwembad en binnenspeeltuin ed erbij.
Geen idee of het park, wat we nu geboekt hebben van Landal, goed is. Ik durf geen reviews op te zoeken, want indien slecht, dan gaat manlief helemaal lopen klagen....
Ben vooral bang voor vieze huisjes, de rest zal hopelijk wel loslopen....
Kijk, als het gaat om 500-600 euro, dan is het ook balen. Maar nu gaat het om driemaal zoveel geld....
En tuurlijk #firstworldproblems enzo, maar baal wel echt.
Annuleren kan niet, want last minute geboekt.
Maar het is je partnerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:54 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat andere park (het goede park, wat getipt was door vrienden) heeft geen huisjes meer beschikbaar. Dat park is van Roompot en relatief nieuw met frisse huisjes, met een heel leuk zwembad en binnenspeeltuin ed erbij.
Geen idee of het park, wat we nu geboekt hebben van Landal, goed is. Ik durf geen reviews op te zoeken, want indien slecht, dan gaat manlief helemaal lopen klagen....
Ben vooral bang voor vieze huisjes, de rest zal hopelijk wel loslopen....
Kijk, als het gaat om 500-600 euro, dan is het ook balen. Maar nu gaat het om driemaal zoveel geld....
En tuurlijk #firstworldproblems enzo, maar baal wel echt.
Annuleren kan niet, want last minute geboekt.
Maar klaar nu met de #klaagzang....![]()
Ik snap het wel. Veel geld uitgeven aan een vakantie heb ik ook altijd problemen mee. En dan mag het gewoon niet tegenvallen. Ik was ook altijd zenuwachtig vantevoren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar het is je partnerAls partners steun je elkaar toch in een vervelende situatie, in plaats van de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen en dan klagen als het niet naar je zin is uitgevoerd?
Stel dat het huisje toch vies is, dan kun je dat altijd melden bij de receptie en in geval van grote nood ga je er zelf met een sopje doorheen. Maar ik heb op dat vlak nooit een slechte ervaring gehad met Landal. Edit: Mijn zoon was in Nieuwvliet vorig jaar en die heeft zich er prima vermaakt.
Wij zijn er langs gereden toen we op dat Roompot park zaten (sorry voor de ironiequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:32 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Last minute geboekt, maar niet bij het park waar de bedoeling was
![]()
![]()
![]()
Namen lijken op elkaar, in dezelfde plaats...... Heb echt de hele tijd bij het verkeerde park gezocht (goede park heeft ook geen plek meer heb ik net gezien......, dat was getipt door vrienden). Manlief baalt in ieder geval flink, want duurste vakantie ooit (op de rondreis door Azië na) en heb ik het verkeerde park geboekt........
![]()
Iemand ervaring met Strand Resort Nieuwvliet-Bad van Landal?
Kan wel janken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |