abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210127753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef FlyingFish het volgende:
Wel fijn dat het in ieder geval pas na de vakantie is Vicky… Ik had dat een tijdje geleden ook, was even een paar dagen vervelend, maar elke dag werd het beter en na een dag of drie niks meer van te merken, maar hoe dat opeens er in schiet, geen idee. Ik zat letterlijk gewoon op de bank met m’n laptop zoals regelmatig. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
Het is een stuk beter, maar doet nog verrot zeer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210127757
Welkom thuis exode!

Vicky, wat rot! Maar gelukkig niet op vakantie inderdaad. Zo pijnlijk!

Het zwembaddagje was leuk gister! Leuker dan ik had verwacht. Het was wat kleiner dan ik had gedacht op basis van de foto's, maar ze hebben zich uitstekend vermaakt van 11 tot 15.30. Het was wel druk, maar nog goed te doen. Ik wil een keertje terug als het wat zonniger is, dan lekker buiten handdoekjes neerleggen om te chillen tussen het zwemmen door.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210127900
Ik ga zo sporten en vanmiddag als beide koters spelen zijn, gaan we maar eens Marktplaats volgooien met een hele hoop spullen. Het zijn allemaal duurdere dingen, al het andere is al naar de buren of de kringloop gegaan.

Want, jeetje, wat een weertje! Morgen willen we wel op pad, zo maar eens kijken wat de weersverwachtingen zijn :D
pi_210131316
Wauw, het is nu droog hier. Kan ik eindelijk wassen en dat buiten hangen want in huis voelt het al klammig zonder natte was. Tis toch triest, of zeiknat van het zweet of zeiknat van de regen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210139733
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210139754
Ahh en dan ook nog eens op een dag als woensdag, zuur Hupje.

Wij hadden datenight (naar Oppenheimer geweest) en het jongste kind heeft thuis alles ondergekotst :') arm kind, arme oppas. Dus nu nog even alles schoonboenen en daarna kijken of we nog wat slaap kunnen krijgen :Z
pi_210139839
Lekker dan @Hupje . Heb je al bij ze aangebeld?

Oh shit @Aure!
Succes met schoonmaken.

Onze cv doet vervelend. Wilde een hete douche nemen voor mijn rug maar alle 3 de kranen komen niet verder dan lauw...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210140263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 00:54 schreef Vicky het volgende:
Lekker dan @:Hupje . Heb je al bij ze aangebeld?
Nope, valt niet mee te praten.
Inmiddels kijken ze tv. Echt, hoe doen die mensen dat?! :{
  Redactie Frontpage donderdag 3 augustus 2023 @ 05:29:32 #59
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210140293
Ben ik dan zo'n trut dat ik dan gewoon de politie bel :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210140679
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef Troel het volgende:
Voor zoiets zou ik de politie ook bellen.
Feestjes in het weekend zo nu en dan, prima. Maar niet een bak herrie doordeweeks.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210140842
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef Troel het volgende:
Ik ook. Helemaal als er niet met ze te praten valt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage donderdag 3 augustus 2023 @ 08:47:13 #62
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210140973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:48 schreef LeSage het volgende:

[..]
Voor zoiets zou ik de politie ook bellen.
Feestjes in het weekend zo nu en dan, prima. Maar niet een bak herrie doordeweeks.
Af en toe een feestje, laat het van te voren even weten, geen enkel probleem. Maar de muziek kan ook wel zachter ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210141010
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 00:33 schreef Aure het volgende:
Ahh en dan ook nog eens op een dag als woensdag, zuur Hupje.

Wij hadden datenight (naar Oppenheimer geweest) en het jongste kind heeft thuis alles ondergekotst :') arm kind, arme oppas. Dus nu nog even alles schoonboenen en daarna kijken of we nog wat slaap kunnen krijgen :Z
Oops... beterschap daar. Hopelijk een rustige nacht gehad qua kotserij...

@Vicky, lauw is niet lekker als je je op warm had ingesteld!

@Hupje, ik weet het niet. Onze herrie makende buren zijn gelukkig een aantal jaren geleden verhuisd. Die hielden vaak feestjes in de achtertuin met met muziek, de nodige drank en herrie.
Daar heb ik wel eens in pyjama voor de deur gestaan en ging de muziek eerst nog harder.
Al stond er laatst iemand om 11 uur nog te zagen met zo'n elektrische zaag. Ik weet wie het was, de volgende keer ga ik desnoods in pyjama :+ .
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage donderdag 3 augustus 2023 @ 09:04:11 #64
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210141105
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 08:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Oops... beterschap daar. Hopelijk een rustige nacht gehad qua kotserij...

@:Vicky, lauw is niet lekker als je je op warm had ingesteld!

@:Hupje, ik weet het niet. Onze herrie makende buren zijn gelukkig een aantal jaren geleden verhuisd. Die hielden vaak feestjes in de achtertuin met met muziek, de nodige drank en herrie.
Daar heb ik wel eens in pyjama voor de deur gestaan en ging de muziek eerst nog harder.
Al stond er laatst iemand om 11 uur nog te zagen met zo'n elektrische zaag. Ik weet wie het was, de volgende keer ga ik desnoods in pyjama :+ .
Mijn buren hielden een afscheidsfeestje. Tot heel vroeg. Niet aangekondigd, maar tja, ze gingen verhuizen, dus je laat ze wat langer. Volgens mij was het rond een uur of drie dat ik appte dat ik graag wilde slapen. Ik hoorde de buurman in de groep zeggen "dat de buurvrouw graag wil slapen". Toen werd de muziek wat harder gezet als slaapliedje. Met de box gericht op mijn slaapkamer. Politie was er redelijk snel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:13:00 #65
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210141166
Zucht. Stelletje kleuters.
pi_210141204
Dat slaapliedje kan opzich nog grappig zijn als de muziek daarna direct uit gaat.
Jullie hebben de volgende de vlag uit gehangen en een feestje gebouwd als afscheid?

Ik ben heel blij met mijn buren. Totaal andere leefritmes en toch geen last van elkaar. Al negeert de ene buurvrouw mij al een jaar, blijkbaar had ik ze persoonlijk moeten vertellen dat de jongste was geboren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 03-08-2023 11:25:16 ]
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:20:44 #67
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210141233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:17 schreef Elleska het volgende:
Jullie hebben de volgende de vlag uit gehangen en een feestje gebouwd als afscheid?

Ik ben heel blij met mijn buren. Totaal andere leefritmes en toch geen last van elkaar. Al negeert de ene buurvrouw mij al een jaar, blijkbaar had ik ze persoonlijk moeten vertellen dat de jongste was geboren.
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:13 schreef Morgane89 het volgende:
  Moderator / Colorchick donderdag 3 augustus 2023 @ 09:21:28 #68
382129 crew  Donna
pi_210141241
Oh boy. Buren.

Ik hou m'n hart vast. Ik heb al ruim 12 jaar geen buren gehad en kom straks ergens te wonen waar ik zelfs overburen heb (dat heb ik helemaal nog nooit gehad).
Ben wel opgegroeid in een rijtjeswoning, maar toen hadden we vrij uitzicht voor. En ook geen mensen recht achter ons, alleen scheef.
Zit straks echt midden tussen alles in. Dat wordt wennen.
pi_210141388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:13 schreef Morgane89 het volgende:
Kleuters zijn pas goed in nachtbraken en dan sochtends idioot vroeg wakker zijn. Geen idee waar hij de energie vandaan haalt maar gelukkig is vandaag eindelijk droog (en het is een buur-vriendelijk tijdstip) dat hij de tuin in kan.
c_/ c_/
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:49:30 #70
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210141459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:40 schreef Elleska het volgende:

[..]
Kleuters zijn pas goed in nachtbraken en dan sochtends idioot vroeg wakker zijn. Geen idee waar hij de energie vandaan haalt maar gelukkig is vandaag eindelijk droog (en het is een buur-vriendelijk tijdstip) dat hij de tuin in kan.
c_/ c_/
:D Herkenbaar. Ik ben altijd jaloers op het batterijtje van mijn peuter.
pi_210141698
Ik ben blij met onze buren in dit huis, die aan ons vastgebouwd zijn, zijn schatten. Stel van in de 50 met een zoon van 17. Onze buurman is een grote, norse man met een enorm groot hart. Onze buurjongen hoorden we in Covid tijd vaak gamen, maar niet met overlast.

Aan de andere kant woont dus een ouder stel die niet werken, enorm veel roken, drinken en luidruchtige (volwassen) kinderen hebben. Zelf maken ze geen geluid, behalve dan de aansteker en het openen van bierflesjes. Het zijn volkswijk types. Ik denk dat ze een keer of 3 keer per jaar een tuinfeestje hebben maar die eindigt altijd voor 10 uur dus meer dan prima.
Ik heb wel altijd gezegd dat als 1 van hun kinderen in dat huis komt te wonen, ik verhuis.
Maar dus geen last van ze, zij meer van ons denk ik met onze kinderen waar wel eens aardig wat geluid uit komt.
Het zijn wel mensen die je beter niet tegen je kan krijgen, maar goed, daar is ook geen reden toe. We ouwehoeren vaak in de brandgang (@amaranta) en als er iets is, kunnen wij of de kinderen bij ze aanbellen.

De buurvrouw is wel de roddelrubriek van de wijk, want ze zit vrijwel altijd bij het raam aan de voorkant de hele straat in de gaten te houden.

Buren overlast is enorm vervelend en kan je echt opvreten. Ik heb geen oplossing Hupje. Wij hebben het in onze vorige huizen gehad en bij de 1 liep dat volledig verkeerd af en bij de ander zijn we dus verhuisd, grotendeels door de overlast van verschillende buren daar.
Je kan een keer op een rustig moment een gesprek met ze aangaan en uitleggen hoe vervelend het voor jullie is.
pi_210142106
Wij boffen ook met onze buren. Ene kant een wat ouder stel met volwassen kinderen die het huis uit zijn, andere kant stel met dochter van 19.
Ze hebben wel eens een feestje maar laten dit netjes weten, als de buuf schoonmaakt staat de muziek wat harder maar dat boeit me niet. Ze kan heerlijk koken en belt dan ook regelmatig aan met wat lekkers.
We hebben geen overburen want wonen tegenover een speeltuin en fietspad. Buren aan de achterkant zijn prima behalve 1 gezin waarvan de kinderen altijd ruzie hebben en keihard janken.
Paar huizen naast ons woont een gezin, daar hebben ze een hondje en die zit vaak in de tuin te blaffen en te janken. In het begin tot 1.30 uur.

Er gebeurd aan onze kant van de wijk bar weinig. We hebben geen last van doorgaand verkeer, alleen bestemmingsverkeer.

@Nijna vanmorgen deed het warm water weer normaal.. kijk het wel eben aan voordat we een monteur laten komen.

Gadver.. ik moet straks naar buiten en dan moet ik een lange broek aan.. bah!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210142232
Ik wilde vandaag wat gaan doen met de kinderen, bios, binnenspeeltuin, zwembad, winkelen, whatever. Maar beide koters willen thuisblijven en spelen.....en dat doen ze dus al de hele ochtend braaf.

Dus ik ga zo maar even naar de supermarkt en ga vandaag 'mijn' bolognesesaus maken. Die moet een paar uur opstaan en aangezien we toch thuisblijven.
pi_210142540
Laatste werkdag voor mijn vakantie! *O*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210142629
Lieve reacties, maar de wijkagent vindt dat we het maar met buurtbemiddeling moeten proberen :'). No go wat mij betreft.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')