Het is een stuk beter, maar doet nog verrot zeer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef FlyingFish het volgende:
Wel fijn dat het in ieder geval pas na de vakantie is Vicky… Ik had dat een tijdje geleden ook, was even een paar dagen vervelend, maar elke dag werd het beter en na een dag of drie niks meer van te merken, maar hoe dat opeens er in schiet, geen idee. Ik zat letterlijk gewoon op de bank met m’n laptop zoals regelmatig. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, valt niet mee te praten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:54 schreef Vicky het volgende:
Lekker dan @:Hupje . Heb je al bij ze aangebeld?
Voor zoiets zou ik de politie ook bellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef Troel het volgende:
Ben ik dan zo'n trut dat ik dan gewoon de politie bel
Ik ook. Helemaal als er niet met ze te praten valt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef Troel het volgende:
Ben ik dan zo'n trut dat ik dan gewoon de politie bel
Af en toe een feestje, laat het van te voren even weten, geen enkel probleem. Maar de muziek kan ook wel zachterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Voor zoiets zou ik de politie ook bellen.
Feestjes in het weekend zo nu en dan, prima. Maar niet een bak herrie doordeweeks.
Oops... beterschap daar. Hopelijk een rustige nacht gehad qua kotserij...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:33 schreef Aure het volgende:
Ahh en dan ook nog eens op een dag als woensdag, zuur Hupje.
Wij hadden datenight (naar Oppenheimer geweest) en het jongste kind heeft thuis alles ondergekotstarm kind, arme oppas. Dus nu nog even alles schoonboenen en daarna kijken of we nog wat slaap kunnen krijgen
Mijn buren hielden een afscheidsfeestje. Tot heel vroeg. Niet aangekondigd, maar tja, ze gingen verhuizen, dus je laat ze wat langer. Volgens mij was het rond een uur of drie dat ik appte dat ik graag wilde slapen. Ik hoorde de buurman in de groep zeggen "dat de buurvrouw graag wil slapen". Toen werd de muziek wat harder gezet als slaapliedje. Met de box gericht op mijn slaapkamer. Politie was er redelijk snel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oops... beterschap daar. Hopelijk een rustige nacht gehad qua kotserij...
@:Vicky, lauw is niet lekker als je je op warm had ingesteld!
@:Hupje, ik weet het niet. Onze herrie makende buren zijn gelukkig een aantal jaren geleden verhuisd. Die hielden vaak feestjes in de achtertuin met met muziek, de nodige drank en herrie.
Daar heb ik wel eens in pyjama voor de deur gestaan en ging de muziek eerst nog harder.
Al stond er laatst iemand om 11 uur nog te zagen met zo'n elektrische zaag. Ik weet wie het was, de volgende keer ga ik desnoods in pyjama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 03-08-2023 11:25:16 ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:17 schreef Elleska het volgende:
Jullie hebben de volgende de vlag uit gehangen en een feestje gebouwd als afscheid?
Ik ben heel blij met mijn buren. Totaal andere leefritmes en toch geen last van elkaar. Al negeert de ene buurvrouw mij al een jaar, blijkbaar had ik ze persoonlijk moeten vertellen dat de jongste was geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Kleuters zijn pas goed in nachtbraken en dan sochtends idioot vroeg wakker zijn. Geen idee waar hij de energie vandaan haalt maar gelukkig is vandaag eindelijk droog (en het is een buur-vriendelijk tijdstip) dat hij de tuin in kan.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:40 schreef Elleska het volgende:
[..]
Kleuters zijn pas goed in nachtbraken en dan sochtends idioot vroeg wakker zijn. Geen idee waar hij de energie vandaan haalt maar gelukkig is vandaag eindelijk droog (en het is een buur-vriendelijk tijdstip) dat hij de tuin in kan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |