abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210105949
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210105961
Vriend heeft er 2 uur JumpSkilzz opzitten met de jongens :+. Hopelijk kunnen we vanmiddag dan nog een beetje rustig werken (haha, ja, tuurlijk, keep hoping :') ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210107053
@BE wat vervelend van het pakketje. En wat irritant van die DPD-er dat ie het gewoon neer heeft gezet zonder briefje in de bus :{
Die idioot die het mee heeft gejat vind ik helemaal een dropl*l. Wat bezielt mensen toch om dingen maar mee te nemen omdat het kan.
Ik hoop dat hij erg blij was met zn sport leggings...

@Donna, aftellen :* lijkt me heel dubbel, you can do it!

@LeSage, wat een nacht geniet van de koffie!

@Quoi, hopelijk heb je ander vermaak kunnen vinden... ;)

Ik ga mn jongste even uitlaten in het centrum, wat een pisweer zeg :') . Ik zei al tegen haar: doe je slippers maar aan, die kunnen tenminste tegen water.
Fake it till you make it...
  maandag 31 juli 2023 @ 16:31:42 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210108058
Mijn heren zijn naadloos overgegaan van non-stop in de zee naar non-stop achter het scherm aan het gamen! :o -O-

De oudste vroeg nog wel aan F. of ze konden gaan windsurfen maar het is wel heel bar voor degene die aan de kant moet gaan staan dan. :')
pi_210108202
Ik zoek voor morgen een binnenzwembad. De jongens willen heel graag zwemmen, maar liever niet in ons eigen zwembad, want dat kennen ze wel.

Leuke zwembaden die ik ken en niet direct een pretparktarief hebben:

• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer

Maar beiden zo ver rijden voor mij -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 31 juli 2023 @ 16:43:11 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210108222
En terug in de rollercoaster... de radioloog twijfelt ook... dus zes weken wachten, dan nog een nieuwe scan om te zien of er verandering is en dan verder bekijken of het nou wel of niet foute boel is. Dus de chemopillen mogen nog even in de kast blijven staan...
Dus... to be continued...
pi_210108248
quote:
11s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:43 schreef BE het volgende:
En terug in de rollercoaster... de radioloog twijfelt ook... dus zes weken wachten, dan nog een nieuwe scan om te zien of er verandering is en dan verder bekijken of het nou wel of niet foute boel is. Dus de chemopillen mogen nog even in de kast blijven staan...
Oh jeetje, die onzekerheid is kak! -O- ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210108553
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:41 schreef Phaidra het volgende:

• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer

Het Golfbad in Oss is leuk en betaalbaar, het Sportiom in Den Bosch ook maar is al een stukje duurder. Maar volgens mij zijn die alleen maar verder weg voor jou :D
pi_210108561
@BE 6 weken onzekerheid is dan best lang -O-
  maandag 31 juli 2023 @ 17:14:05 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210108567
6 weken :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210108629
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:12 schreef Hupje het volgende:

[..]
Het Golfbad in Oss is leuk en betaalbaar, het Sportiom in Den Bosch ook maar is al een stukje duurder. Maar volgens mij zijn die alleen maar verder weg voor jou :D
Haha ja, dat klopt denk ik wel :P. Apart eigenlijk, dat de leuke zwembaden vooral in Brabant te vinden zijn!

Ik zie nu Aquamar in Katwijk. Dat is volgens mij niet per se een leuker zwembad (qua faciliteiten vergelijkbaar met de onze) maar wel anders en dichterbij. Dus :6 :7.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 31 juli 2023 @ 17:24:35 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210108651
Bosbad Putten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210108666
Jeetje BE, wat naar, onzeker en vervelend.

En hallo, we zijn weer thuis, wat een pleurisweer hier.

Binnenzwembad: in Nieuwegein zit een leuke, daat gaat B graag heen iig.
pi_210108680
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Haha ja, dat klopt denk ik wel :P. Apart eigenlijk, dat de leuke zwembaden vooral in Brabant te vinden zijn!
Tja, Brabant, he ;)

Swimfun in Joure vond ik trouwens ook leuk. Maar dat is voor weinig mensen 'in de buurt' :D
pi_210108723
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:24 schreef Leandra het volgende:
Bosbad Putten?
Die ziet er erg leuk uit! En een uurtje rijden vind ik een stuk acceptabeler :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210108750
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:26 schreef exode het volgende:

Oeh, ook een kanshebber! Thanks!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 31 juli 2023 @ 17:51:13 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210108871
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Die ziet er erg leuk uit! En een uurtje rijden vind ik een stuk acceptabeler :Y.
Soneal heeft er afgelopen schooljaar zelfs kinderfeestjes gehad, alle klasgenoten wonen in Amersfoort en tot afgelopen jaar waren de zwembadfeestjes altijd in Leusden (nee idd, Amersfoort zelf heeft geen geschikt zwembad :X).

Ik kom al jaren met mijn kinderen in Bosbad Putten, erg fijn zwembad.
Tijdens vakanties wel druk, want toeristisch gebied, maar meestal zitten we er alsnog de halve zomer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210109115
Jeetje @BE, 6 weken wachten is waardeloos zeg! Sterkte met wachten.

Pff wat een drama op Schiphol. Om 16.00 uur geland, om 18.00 in de taxi. Moesten onwijs lang wachten op de bagage.

Wat een klote weer!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210109219
quote:
Ik zoek voor morgen een binnenzwembad. De jongens willen heel graag zwemmen, maar liever niet in ons eigen zwembad, want dat kennen ze wel.

• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer

Sportiom
Berenbad in oss
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 18:24:54 #20
382129 crew  Donna
pi_210109267
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:28 schreef Hupje het volgende:

[..]
Tja, Brabant, he ;)

Swimfun in Joure vond ik trouwens ook leuk. Maar dat is voor weinig mensen 'in de buurt' :D
Ik kijk er op uit. :P
  maandag 31 juli 2023 @ 18:26:20 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_210109279
quote:

• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer

Lentebad in Zevenaar

Met een tussenstop bij de Intratuin in Duiven (toffe binnenspeeltuin bij het restaurant. Met geluidsdichte deuren tussen restaurant en speelgedeelte O+ )
  maandag 31 juli 2023 @ 18:29:28 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_210109309
Oh nee, dat is nu compleet onbereikbaar door die afsluiting op de A12 :X
pi_210109423
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 18:29 schreef Kyara het volgende:
Oh nee, dat is nu compleet onbereikbaar door die afsluiting op de A12 :X
Oh ja, dat is wel een spelbreker idd. Intratuin Duiven ken ik, daar zijn we een keer naar de kerstmarkt geweest. Toffe speeltuin ja! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 31 juli 2023 @ 18:55:00 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210109609
quote:

Daar gingen mijn kinderen inderdaad ook wel heen. En de Zwoer in Driebergen ook wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210109624
quote:
Poh BE. 6 weken is wel heel lang zeg :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210109631
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:28 schreef Hupje het volgende:

[..]
Tja, Brabant, he ;)

Brabant O+
  maandag 31 juli 2023 @ 18:58:26 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210109655
quote:
6 weken is lang, maar de twijfel kan wel nog goed nieuws opleveren.
Hopelijk kunnen jij en je ouders een beetje tegen die onzekerheid :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 19:31:52 #28
382129 crew  Donna
pi_210110157
Is het bij andere zwembaden ook zo druk in de vakantie dan? Bij Swimfun is het soms echt zo bizar druk als ik de parkeerplaats zie. Vreselijk.
  maandag 31 juli 2023 @ 19:35:01 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210110229
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
Is het bij andere zwembaden ook zo druk in de vakantie dan? Bij Swimfun is het soms echt zo bizar druk als ik de parkeerplaats zie. Vreselijk.
Ligt er denk ik ook aan of je in toeristisch gebied zit.
Als er in een straal van 15 km rond een zwembad 50 campings zijn dan kun je je lol wel op.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 19:37:14 #30
382129 crew  Donna
pi_210110269
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ligt er denk ik ook aan of je in toeristisch gebied zit.
Als er in een straal van 15 km rond een zwembad 50 campings zijn dan kun je je lol wel op.
Mja. Watersport hier in Friesland. Dus ja, veel toeristen wel.
Makes sense ja.
pi_210110464
quote:
Pffff, nog 6 weken die onzekerheid lijkt me ook heel vervelend. Hoe is hij er zelf onder?

Ik reed vanmiddag met dochter in de stromende regen naar het centrum. We komen de auto uit: droog. En na ons rondje shoppen stapten we nog steeds droog in de auto om weer een bui op ons dak te krijgen.
Ik zeg: perfecte timing *)
  maandag 31 juli 2023 @ 19:51:39 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210110498
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:49 schreef Nijna het volgende:

[..]
Pffff, nog 6 weken die onzekerheid lijkt me ook heel vervelend. Hoe is hij er zelf onder?

Ik reed vanmiddag met dochter in de stromende regen naar het centrum. We komen de auto uit: droog. En na ons rondje shoppen stapten we nog steeds droog in de auto om weer een bui op ons dak te krijgen.
Ik zeg: perfecte timing *)
Hij zei 'ik slik die zooi liever niet als het niet hoeft, maar het is wel vervelend dat ze je eerst helemaal ongerust maken en je dan weer zo laten bungelen'.
pi_210110509
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:51 schreef BE het volgende:

[..]
Hij zei 'ik slik die zooi liever niet als het niet hoeft, maar het is wel vervelend dat ze je eerst helemaal ongerust maken en je dan weer zo laten bungelen'.
Nou, dat kan ik me wel voorstellen. :*
pi_210110873
BE die in onzekerheid is ook niks, maar dan maar hopen dat het de goede kant uit valt in ieder geval!

Qua zwembaden, of ter spegelt iets is om voor lange tijd te zwemmen op een dat kan ik niet goed inschatten, ben er niet heel vaak geweest maar vind het vrij klein.

Ik ken ik Brabant of net over de grens in België nog wel wat leuke baden, maar is of met hogere prijzen want vakantiepark of nog verder voor jou want is nog een stukje de grens over nog voorbij ter spegelt.

Mocht je overigens er voor willen kiezen om op een vakantiepark te gaan zwemmen, kies dan de maandag of vrijdag (wisseldag) en ga dan al vroeg. Die dagen zijn over het algemeen wat rustiger (geen garantie overigens, maar normaal gezien wel is mijn ervaring bij het zwembad waar ik werk)
pi_210111406
quote:

Goeie friet ook :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210111726
Ik zie net dat er voor het Bosbad in Putten maximaal 800 tickets zijn per dag; voor morgen zijn ze al uitverkocht. Op zich wel goed dat er een maximum is, vind ik (maar dat vind ik ook bij pretparken en dierentuinen :P). Ik denk dat we naar Nieuwegein gaan, daar kan je niet van tevoren tickets voor kopen, dus wel kans op extreme drukte. Maar ja. Onze hulp komt en van thuis zitten wordt dan ook niemand blij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210112790
Pffff we konden net het paspoort van de oudste niet vinden. Alles afgezocht, al een spoedafspraak bij de gemeente ingepland (eigenlijk net te krap, maar je moet wat), mental breakdown… en toen vonden we ‘m toch. Man man wat een stress :'(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210112814
@Phaidra Gelukkig maar. Kan me voorstellen dat dat stress geeft :X
pi_210112875
Behoorlijk :X. En ik ben juist altijd heel alert op de paspoorten. Direct na gebruik terug in dezelfde lade, dus snapte er niks van. Maar we hadden hem nog gebruikt met de hpv-vaccinatie vorige maand en toen heb ik hem wel teruggelegd, maar nog in de envelop met de papieren van de vaccinatie… dus overheen gekeken :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210112956
Fijn dat je hem gevonden hebt Phaidra! Schoonzus had zaterdag hetzelfde, 1 paspoort van een kind weg, waar ze op de dag van vertrek achter kwamen. Maar ook niet meer gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210112982
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat je hem gevonden hebt Phaidra! Schoonzus had zaterdag hetzelfde, 1 paspoort van een kind weg, waar ze op de dag van vertrek achter kwamen. Maar ook niet meer gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dat is wel een bizarre situatie! :D
Voor allemaal overigens wel hartstikke belabberd. En in je eentje met 3 7-jarigen vliegen lijkt me echt een regelrechte hel :')
pi_210113101
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:26 schreef FlyingFish het volgende:

SPOILER
:o zo hey. Dat is echt balen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210114339
Phaidra wat fijn dat hij nog net op tijd gevonden is! Maar wat een stress zeg!

FlyingFish wat een ellende zo, dan mis je toch veel van je vakantie en inderdaad lijkt het me ook niet best om in je eentje met vier kinderen vast vooruit te gaan, waarbij je ook nog niet de planning kan volgen waarschijnlijk want je moet nog samen komen met de anderen een aantal dagen later (er vanuitgaande dat ze in drie weken niet op 1 plek blijven).
pi_210119170
Gisterenavond dus thuisgekomen en onze kinderen zijn ons zat denk ik. B is bij een vriendje spelen en heeft morgen ook afgesproken en Juul gaat morgen ook al spelen bij een vriendinnetje. O-)

Net een afspraak gemaakt bij een schadehersteller hier in de buurt voor de behoorlijke kras op onze auto. Ik wil eerst een kostenplaatje dan kan ik kijken of ik het bij de verzekering in ga dienen of toch zelf betaal. Kan via de verzekeraar een berekening doen wat het doet met mijn premie. Goede verzekeraar is het ( _O- _O- _O- Wie heeft deze verzekeraar toch geregeld voor alle medewerkers van mijn werkgever.... >:) )

We zitten te wachten tot het wat langer droog is en de inklapbare dakkoffer kan drogen. Die zit nog op de auto omdat ie nat is...We hebben niet voor niets een inklapbare, kunnen dat ding nergens in huis kwijt om te drogen.
pi_210119852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:43 schreef exode het volgende:
Gisterenavond dus thuisgekomen en onze kinderen zijn ons zat denk ik. B is bij een vriendje spelen en heeft morgen ook afgesproken en Juul gaat morgen ook al spelen bij een vriendinnetje. O-)

Net een afspraak gemaakt bij een schadehersteller hier in de buurt voor de behoorlijke kras op onze auto. Ik wil eerst een kostenplaatje dan kan ik kijken of ik het bij de verzekering in ga dienen of toch zelf betaal. Kan via de verzekeraar een berekening doen wat het doet met mijn premie. Goede verzekeraar is het ( _O- _O- _O- Wie heeft deze verzekeraar toch geregeld voor alle medewerkers van mijn werkgever.... >:) )

We zitten te wachten tot het wat langer droog is en de inklapbare dakkoffer kan drogen. Die zit nog op de auto omdat ie nat is...We hebben niet voor niets een inklapbare, kunnen dat ding nergens in huis kwijt om te drogen.
Ik denk dat je die dakkoffer nog wel een paar dagen kan laten zitten als je moet wachten tot 'ie droog is :X .

Maar, ik zie blauwe lucht hier... (voor zolang het duurt, ik denk dat ik maar snel even een frisse neus ga halen :Y )
pi_210119893
Hier is het alweer een uurtje of 2 droog en het waait flink, dus ik vermoed dat ie er zo af gaat. Op zich zit ie niet in de weg. We gaan nog niet op pad met de auto en anders maar wel met dat ding erop. Klappen we hem wel in.

Net het ergste onkruid weggehaald en wat afgebroken takken van de bomen. Leuk joh, regen en wind, echt enorm veel onkruid. Wat te doen de komende dagen.
pi_210120358
Het was code geel maar het is hier eigenlijk de hele middag wel droog.
pi_210121153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:36 schreef Kyara het volgende:
Het was code geel maar het is hier eigenlijk de hele middag wel droog.
Het was hier gisteren ook meer code geel dan vandaag.
pi_210122620
De hoes zat om de loungeset maar die was in onze vakantie waarschijnlijk opgewaaid. Er lagen 2 hele grote plassen water op. Het zonnetje scheen dus ik dacht, hup, hoes eraf, dan kan het lekker luchten en drogen (er waren wat kussens een beetje nat). Het was blauw, droog..
En ineens ging het keihard regenen. A heeft snel alles naar binnen gehaald en nu staat de woonkamer vol met kussens 🤣🤣

Vanmorgen nergens last van, maar begin van de middag schoot er iets verkeerd in mijn bovenrug/onder schouderblad. Kon ineens bijna niks meer, naar links draaien met mijn hoofd ging niet en was onwijs pijnlijk. Ging met elke beweging door de grond van de pijn. Het is ondertussen wel iets minder, maar het houdt niet over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210125529
Wel fijn dat het in ieder geval pas na de vakantie is Vicky… Ik had dat een tijdje geleden ook, was even een paar dagen vervelend, maar elke dag werd het beter en na een dag of drie niks meer van te merken, maar hoe dat opeens er in schiet, geen idee. Ik zat letterlijk gewoon op de bank met m’n laptop zoals regelmatig. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
pi_210127753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef FlyingFish het volgende:
Wel fijn dat het in ieder geval pas na de vakantie is Vicky… Ik had dat een tijdje geleden ook, was even een paar dagen vervelend, maar elke dag werd het beter en na een dag of drie niks meer van te merken, maar hoe dat opeens er in schiet, geen idee. Ik zat letterlijk gewoon op de bank met m’n laptop zoals regelmatig. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
Het is een stuk beter, maar doet nog verrot zeer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210127757
Welkom thuis exode!

Vicky, wat rot! Maar gelukkig niet op vakantie inderdaad. Zo pijnlijk!

Het zwembaddagje was leuk gister! Leuker dan ik had verwacht. Het was wat kleiner dan ik had gedacht op basis van de foto's, maar ze hebben zich uitstekend vermaakt van 11 tot 15.30. Het was wel druk, maar nog goed te doen. Ik wil een keertje terug als het wat zonniger is, dan lekker buiten handdoekjes neerleggen om te chillen tussen het zwemmen door.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210127900
Ik ga zo sporten en vanmiddag als beide koters spelen zijn, gaan we maar eens Marktplaats volgooien met een hele hoop spullen. Het zijn allemaal duurdere dingen, al het andere is al naar de buren of de kringloop gegaan.

Want, jeetje, wat een weertje! Morgen willen we wel op pad, zo maar eens kijken wat de weersverwachtingen zijn :D
pi_210131316
Wauw, het is nu droog hier. Kan ik eindelijk wassen en dat buiten hangen want in huis voelt het al klammig zonder natte was. Tis toch triest, of zeiknat van het zweet of zeiknat van de regen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210139733
SPOILER
pi_210139754
Ahh en dan ook nog eens op een dag als woensdag, zuur Hupje.

Wij hadden datenight (naar Oppenheimer geweest) en het jongste kind heeft thuis alles ondergekotst :') arm kind, arme oppas. Dus nu nog even alles schoonboenen en daarna kijken of we nog wat slaap kunnen krijgen :Z
pi_210139839
Lekker dan @Hupje . Heb je al bij ze aangebeld?

Oh shit @Aure!
Succes met schoonmaken.

Onze cv doet vervelend. Wilde een hete douche nemen voor mijn rug maar alle 3 de kranen komen niet verder dan lauw...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210140263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 00:54 schreef Vicky het volgende:
Lekker dan @:Hupje . Heb je al bij ze aangebeld?
Nope, valt niet mee te praten.
Inmiddels kijken ze tv. Echt, hoe doen die mensen dat?! :{
  donderdag 3 augustus 2023 @ 05:29:32 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_210140293
Ben ik dan zo'n trut dat ik dan gewoon de politie bel :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210140679
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef Troel het volgende:
Voor zoiets zou ik de politie ook bellen.
Feestjes in het weekend zo nu en dan, prima. Maar niet een bak herrie doordeweeks.
pi_210140842
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 05:29 schreef Troel het volgende:
Ik ook. Helemaal als er niet met ze te praten valt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 augustus 2023 @ 08:47:13 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_210140973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:48 schreef LeSage het volgende:

[..]
Voor zoiets zou ik de politie ook bellen.
Feestjes in het weekend zo nu en dan, prima. Maar niet een bak herrie doordeweeks.
Af en toe een feestje, laat het van te voren even weten, geen enkel probleem. Maar de muziek kan ook wel zachter ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210141010
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 00:33 schreef Aure het volgende:
Ahh en dan ook nog eens op een dag als woensdag, zuur Hupje.

Wij hadden datenight (naar Oppenheimer geweest) en het jongste kind heeft thuis alles ondergekotst :') arm kind, arme oppas. Dus nu nog even alles schoonboenen en daarna kijken of we nog wat slaap kunnen krijgen :Z
Oops... beterschap daar. Hopelijk een rustige nacht gehad qua kotserij...

@Vicky, lauw is niet lekker als je je op warm had ingesteld!

@Hupje, ik weet het niet. Onze herrie makende buren zijn gelukkig een aantal jaren geleden verhuisd. Die hielden vaak feestjes in de achtertuin met met muziek, de nodige drank en herrie.
Daar heb ik wel eens in pyjama voor de deur gestaan en ging de muziek eerst nog harder.
Al stond er laatst iemand om 11 uur nog te zagen met zo'n elektrische zaag. Ik weet wie het was, de volgende keer ga ik desnoods in pyjama :+ .
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:04:11 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_210141105
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 08:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Oops... beterschap daar. Hopelijk een rustige nacht gehad qua kotserij...

@:Vicky, lauw is niet lekker als je je op warm had ingesteld!

@:Hupje, ik weet het niet. Onze herrie makende buren zijn gelukkig een aantal jaren geleden verhuisd. Die hielden vaak feestjes in de achtertuin met met muziek, de nodige drank en herrie.
Daar heb ik wel eens in pyjama voor de deur gestaan en ging de muziek eerst nog harder.
Al stond er laatst iemand om 11 uur nog te zagen met zo'n elektrische zaag. Ik weet wie het was, de volgende keer ga ik desnoods in pyjama :+ .
Mijn buren hielden een afscheidsfeestje. Tot heel vroeg. Niet aangekondigd, maar tja, ze gingen verhuizen, dus je laat ze wat langer. Volgens mij was het rond een uur of drie dat ik appte dat ik graag wilde slapen. Ik hoorde de buurman in de groep zeggen "dat de buurvrouw graag wil slapen". Toen werd de muziek wat harder gezet als slaapliedje. Met de box gericht op mijn slaapkamer. Politie was er redelijk snel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:13:00 #65
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210141166
Zucht. Stelletje kleuters.
pi_210141204
Dat slaapliedje kan opzich nog grappig zijn als de muziek daarna direct uit gaat.
Jullie hebben de volgende de vlag uit gehangen en een feestje gebouwd als afscheid?

Ik ben heel blij met mijn buren. Totaal andere leefritmes en toch geen last van elkaar. Al negeert de ene buurvrouw mij al een jaar, blijkbaar had ik ze persoonlijk moeten vertellen dat de jongste was geboren.
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 03-08-2023 11:25:16 ]
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:20:44 #67
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210141233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:17 schreef Elleska het volgende:
Jullie hebben de volgende de vlag uit gehangen en een feestje gebouwd als afscheid?

Ik ben heel blij met mijn buren. Totaal andere leefritmes en toch geen last van elkaar. Al negeert de ene buurvrouw mij al een jaar, blijkbaar had ik ze persoonlijk moeten vertellen dat de jongste was geboren.
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:13 schreef Morgane89 het volgende:
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 09:21:28 #68
382129 crew  Donna
pi_210141241
Oh boy. Buren.

Ik hou m'n hart vast. Ik heb al ruim 12 jaar geen buren gehad en kom straks ergens te wonen waar ik zelfs overburen heb (dat heb ik helemaal nog nooit gehad).
Ben wel opgegroeid in een rijtjeswoning, maar toen hadden we vrij uitzicht voor. En ook geen mensen recht achter ons, alleen scheef.
Zit straks echt midden tussen alles in. Dat wordt wennen.
pi_210141388
quote:
Kleuters zijn pas goed in nachtbraken en dan sochtends idioot vroeg wakker zijn. Geen idee waar hij de energie vandaan haalt maar gelukkig is vandaag eindelijk droog (en het is een buur-vriendelijk tijdstip) dat hij de tuin in kan.
c_/ c_/
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:49:30 #70
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210141459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:40 schreef Elleska het volgende:

[..]
Kleuters zijn pas goed in nachtbraken en dan sochtends idioot vroeg wakker zijn. Geen idee waar hij de energie vandaan haalt maar gelukkig is vandaag eindelijk droog (en het is een buur-vriendelijk tijdstip) dat hij de tuin in kan.
c_/ c_/
:D Herkenbaar. Ik ben altijd jaloers op het batterijtje van mijn peuter.
pi_210141698
Ik ben blij met onze buren in dit huis, die aan ons vastgebouwd zijn, zijn schatten. Stel van in de 50 met een zoon van 17. Onze buurman is een grote, norse man met een enorm groot hart. Onze buurjongen hoorden we in Covid tijd vaak gamen, maar niet met overlast.

Aan de andere kant woont dus een ouder stel die niet werken, enorm veel roken, drinken en luidruchtige (volwassen) kinderen hebben. Zelf maken ze geen geluid, behalve dan de aansteker en het openen van bierflesjes. Het zijn volkswijk types. Ik denk dat ze een keer of 3 keer per jaar een tuinfeestje hebben maar die eindigt altijd voor 10 uur dus meer dan prima.
Ik heb wel altijd gezegd dat als 1 van hun kinderen in dat huis komt te wonen, ik verhuis.
Maar dus geen last van ze, zij meer van ons denk ik met onze kinderen waar wel eens aardig wat geluid uit komt.
Het zijn wel mensen die je beter niet tegen je kan krijgen, maar goed, daar is ook geen reden toe. We ouwehoeren vaak in de brandgang (@amaranta) en als er iets is, kunnen wij of de kinderen bij ze aanbellen.

De buurvrouw is wel de roddelrubriek van de wijk, want ze zit vrijwel altijd bij het raam aan de voorkant de hele straat in de gaten te houden.

Buren overlast is enorm vervelend en kan je echt opvreten. Ik heb geen oplossing Hupje. Wij hebben het in onze vorige huizen gehad en bij de 1 liep dat volledig verkeerd af en bij de ander zijn we dus verhuisd, grotendeels door de overlast van verschillende buren daar.
Je kan een keer op een rustig moment een gesprek met ze aangaan en uitleggen hoe vervelend het voor jullie is.
pi_210142106
Wij boffen ook met onze buren. Ene kant een wat ouder stel met volwassen kinderen die het huis uit zijn, andere kant stel met dochter van 19.
Ze hebben wel eens een feestje maar laten dit netjes weten, als de buuf schoonmaakt staat de muziek wat harder maar dat boeit me niet. Ze kan heerlijk koken en belt dan ook regelmatig aan met wat lekkers.
We hebben geen overburen want wonen tegenover een speeltuin en fietspad. Buren aan de achterkant zijn prima behalve 1 gezin waarvan de kinderen altijd ruzie hebben en keihard janken.
Paar huizen naast ons woont een gezin, daar hebben ze een hondje en die zit vaak in de tuin te blaffen en te janken. In het begin tot 1.30 uur.

Er gebeurd aan onze kant van de wijk bar weinig. We hebben geen last van doorgaand verkeer, alleen bestemmingsverkeer.

@Nijna vanmorgen deed het warm water weer normaal.. kijk het wel eben aan voordat we een monteur laten komen.

Gadver.. ik moet straks naar buiten en dan moet ik een lange broek aan.. bah!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210142232
Ik wilde vandaag wat gaan doen met de kinderen, bios, binnenspeeltuin, zwembad, winkelen, whatever. Maar beide koters willen thuisblijven en spelen.....en dat doen ze dus al de hele ochtend braaf.

Dus ik ga zo maar even naar de supermarkt en ga vandaag 'mijn' bolognesesaus maken. Die moet een paar uur opstaan en aangezien we toch thuisblijven.
pi_210142540
Laatste werkdag voor mijn vakantie! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210142629
Lieve reacties, maar de wijkagent vindt dat we het maar met buurtbemiddeling moeten proberen :'). No go wat mij betreft.
SPOILER
pi_210142685
Hupje, wij hadden op een gegeven moment zelfs onenigheid met de politie, die wilden niet dat we nog belden. Wij hebben ook buurtbemiddeling geprobeerd en maatschappelijk werk.
Zoals jij het omschrijft, gaat dit niet bepaald verbeteren. Het is drastisch maar ja, ik zou verhuizen.
Dit geeft zoveel stress en het is je thuis, daar moet je je prettig voelen.
pi_210142689
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 11:41 schreef Hupje het volgende:
Lieve reacties, maar de wijkagent vindt dat we het maar met buurtbemiddeling moeten proberen :'). No go wat mij betreft.
SPOILER
Maar op het moment van overlast kan je toch gewoon de politie bellen? Of zeggen die dan ook dat je het zelf moet oplossen? Met meldingen kunnen ze een dossier opbouwen.

Wel heel naar, het voelt toch niet meer helemaal veilig met zulke buren naast je -O-. Wij hebben vroeger ook wel eens aso-buren gehad. Met drank op viel er ook niet mee te praten. Gelukkig naderhand wel en na een tijdje groeide er toch een soort van betere verstandhouding.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 12:16:50 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210143042
Heel even met de deur in huis vallen hier. Sommigen hebben misschien al gelezen dat ik de komende tijd wat minder aanwezig ben en enige uitleg is misschien wel fijn. Het gaat niet goed met mijn vader. Hij ligt al een maand in het ziekenhuis en eergisteren hebben we een slecht nieuws gesprek gehad. De verwachting was toen dat hij binnen een paar dagen zou komen te overlijden maar mijn vader heeft ons eerder verbaasd door opeens weer op te leven. Hoe dan ook, hij zal er niet lang meer zijn. Ik twijfelde of ik dit moest delen maar ik wil ook open zijn en qua verwerking is het ook fijn.

Als iemand nog tips heeft om de dood met een peuter te bespreken dan hoor ik het graag ;(

Edit: veel mensen weten niet dat @Peejtur mijn mede mod is hier. Als ik er niet ben is het dus handig om hem even te berichten.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210143084
Och @MaJo wat een heftige periode 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 12:20:13 #80
382129 crew  Donna
pi_210143091
Ach @MaJo veel sterkte! :*
pi_210143102
MaJo :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210143149
Sterkte @MaJo
pi_210143345
quote:
Kom dan!
pi_210143348
Ach @MaJo ;(

Voor dochter, toen 2,8 jaar oud, heb ik het boekje van Nijntje: Lieve oma Pluis gekocht. Mijn moeder overleed heel plots en dat was voor mij al onbegrijpelijk, laat staan voor een peuter.
Boekje hielp mij iig om het wat beter uit te leggen en voor haar om te begrijpen.

Sterkte voor jullie :*
If they say
pi_210143384
Ach lieve @MaJo wat ontzettend verdrietig ;( :*. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Even aandacht voor elkaar, Aapie en familie, de rest kan wachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210143469
Heel veel sterkte Majo :*
pi_210143606
Wij hadden het boekje van Kikker en het vogeltje.

@BE heb jij boekentips?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210143654
Sterkte @MaJo :*

Qua boeken werd Lieve Oma Pluis al genoemd, een kort maar krachtig Nijntje-verhaal.
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 13:21:02 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210143757
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 12:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:Majo ;(

Voor dochter, toen 2,8 jaar oud, heb ik het boekje van Nijntje: Lieve oma Pluis gekocht. Mijn moeder overleed heel plots en dat was voor mij al onbegrijpelijk, laat staan voor een peuter.
Boekje hielp mij iig om het wat beter uit te leggen en voor haar om te begrijpen.

Sterkte voor jullie :*
Precies dit boekje heb ik nu besteld. Ik ben alleen een beetje bang dat Aapie dan bang wordt voor oma's dood. Misschien moeten we het woord oma voor opa ontvangen (maar die slimmerik kan dus al een beetje lezen :X)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:05 schreef Vicky het volgende:
Wij hadden het boekje van Kikker en het vogeltje.

@:BE heb jij boekentips?
Die zag ik ook staan maar heb toch gekozen voor een boekje over een mens, dat lijkt me wat meer vergelijkbaar. In het Dikkie Dik verhaaltjesboek staat ook een verhaaltje over een poes die dood gaat. Die kan ik steeds niet voorlezen omdat het me te verdrietig maakt, maar het is wel goed om te doen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 3 augustus 2023 @ 13:27:26 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210143854
Sterkte @MaJo :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210144098
@MaJo, sterkte, heftig :*
pi_210144117
Sterkte @MaJo, heftige tijd...
Een paar maand geleden is de vrouw van mijn vader onverwachts overleden, we hebben toen ook o.a. het boekje van Oma Pluis geleend. Deze hebben we vooral gelezen om Thomas uit te leggen hoe de uitvaart gaat. We hadden ook nog dit boek. Die is heel fijn over afscheid nemen en herdenken.
pi_210144186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
Precies dit boekje heb ik nu besteld. Ik ben alleen een beetje bang dat Aapie dan bang wordt voor oma's dood. Misschien moeten we het woord oma voor opa ontvangen (maar die slimmerik kan dus al een beetje lezen :X)
[..]
Die zag ik ook staan maar heb toch gekozen voor een boekje over een mens, dat lijkt me wat meer vergelijkbaar. In het Dikkie Dik verhaaltjesboek staat ook een verhaaltje over een poes die dood gaat. Die kan ik steeds niet voorlezen omdat het me te verdrietig maakt, maar het is wel goed om te doen.
Handig, zo'n slimmerik ;) Maar je kan het proberen uit te leggen, dat opa erg ziek is en dan oma Pluis voor opa Pluis vervangen.
Je hoopt altijd dat kinderen niet al op jonge leeftijd met de dood geconfronteerd worden maar helaas gebeurd dat soms.
Je kan ook uitleggen dat oma niet doodgaat maar wél heel verdrietig is, net zoals jullie allemaal.
Het blijft lastig hoor, zeker bij kleintjes.

Mijn dochter maakte toen de opmerking nadat ik uitlegde dat het hart van oma was gestopt: dan stop je er toch een nieuwe batterij in? :'(

En je mag rustig laten merken dat je moet huilen omdat je verdrietig bent. Kinderen merken het echt wel als er iets ernstigs aan de hand is.
If they say
pi_210144197
Sterkte Majo :*

Mijn vader ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ging even heel erg slecht, blijkt nu dat hij mrsa toch wel in zijn bloed heeft en niet alleen maar drager is. Dus als we op bezoek komen is het handen ontsmetten, mondkapje op en handschoenen aan. Hem niet aanraken.
Ontstekingswaarden torenhoog. Operatiewond was toen uiteindelijk weer open gemaakt en zat vol met pus ed. Ineens een ruisje bij zijn hart, vocht achter de longen.
Nu is het wachten tot er een ok vrij is, dan gaan ze een echo maken via de slokdarm van zijn hart. Ecg waren we bij, de plakkers lieten 100x los, uiteindelijk gelukt en die was zeer onregelmatig.
Hij ligt nu zo lang in het ziekehnuis, dat de nieuwe weekparkeerkaart gratis is. Pffft!
Edit: Krijg net te horen dat het slokdarm onderzoek nu aan de gang is, dus hopelijk weten we vandaag meer. En hij eet slecht, drinken gaat nu wel goed. Katheter is eruit, hij mag zelf weer naar de wc en proberen te lopen met fysio. Hij is chaggo, wil gewoon weer naar huis naar een aantal weken ziekenhuis.

[ Bericht 15% gewijzigd door _Ingrid_ op 03-08-2023 14:29:31 ]
pi_210144260
Ingrid :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210144278
@MaJo wat heftig. Heel veel sterkte :*
pi_210144335
Wat ik ook een fijn advies vond (volgens mij ook van @BE), is niet zeggen dat opa nu slaapt, want dan kan het zijn dat ze bang worden voor slapen.
En Thomas wist dat oma ziek was en in het ziekenhuis lag. Toen ze overleed hebben we verteld dat hij weet dat oma ziek was, maar dat de dokters haar niet meer beter konden maken en dat ze is overleden. Dat haar hart niet meer klopt en dat opa nu ook heel verdrietig is. Later hebben we samen de boekjes gelezen.

Edit: Dit was mijn post nadat oma was overleden. Toen had ik al flink wat tips gehad van hier. Misschien zit daar ook nog wel wat bij.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef taxibabe het volgende:
Dank voor al jullie lieve reacties! :*
We hebben het gisteren aan Thomas verteld. Eerst 'we hebben verteld dat oma heel ziek was', dat wist hij nog.
En toen gezegd dat de dokters oma niet beter konden maken en dat ze dood is gegaan. Hij vroeg of oma nog wel hier kwam. Dus geprobeerd uit te leggen dat dat niet meer gebeurd. Toen het boekje van Oma Pluis erbij gepakt. Hij zei bij het lezen van het boekje wel steeds 'net als oma'. In hoeverre hij het echt begrijpt weet ik niet, maar veel meer kunnen we denk ik niet doen. De komende dagen probeer ik wel steeds weer 1 van de boekjes met hem te lezen.

En we gaan een witte roos (favoriete bloem van oma) halen die hij (als hij wil) dinsdag op de kist mag leggen. Die is dan al wel dicht.

Nogmaals dank voor je tips @:BE

[ Bericht 56% gewijzigd door taxibabe op 03-08-2023 14:18:17 ]
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 14:27:19 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210144544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:48 schreef taxibabe het volgende:
Sterkte @:MaJo, heftige tijd...
Een paar maand geleden is de vrouw van mijn vader onverwachts overleden, we hebben toen ook o.a. het boekje van Oma Pluis geleend. Deze hebben we vooral gelezen om Thomas uit te leggen hoe de uitvaart gaat. We hadden ook nog dit boek. Die is heel fijn over afscheid nemen en herdenken.
Ik herinner me dat, ik zat toen al met een schuin oog mee te lezen omdat het al jaren niet goed gaat met mijn vader. Wat dat betreft is het niet onverwachts en is het al een cadeautje dat hij überhaupt Aapie nog mee heeft mogen maken.

Dat andere boekje zal ik ook eens checken, dat is misschien een mooie voor achteraf.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Handig, zo'n slimmerik ;) Maar je kan het proberen uit te leggen, dat opa erg ziek is en dan oma Pluis voor opa Pluis vervangen.
Je hoopt altijd dat kinderen niet al op jonge leeftijd met de dood geconfronteerd worden maar helaas gebeurd dat soms.
Je kan ook uitleggen dat oma niet doodgaat maar wél heel verdrietig is, net zoals jullie allemaal.
Het blijft lastig hoor, zeker bij kleintjes.

Mijn dochter maakte toen de opmerking nadat ik uitlegde dat het hart van oma was gestopt: dan stop je er toch een nieuwe batterij in? :'(

En je mag rustig laten merken dat je moet huilen omdat je verdrietig bent. Kinderen merken het echt wel als er iets ernstigs aan de hand is.
Het gaat mij wel wat snel hoor, hij is nog geen 3 :D Maar papa en mama kan hij wel lezen dus ik denk dat het verschil tussen oma en opa ook gaat opvallen. We gaan het zien.

Ach die opmerking over die batterij :'( Ik heb Aapie al wel verteld dat opa heel oud is en zijn lichaam op. Dat het niet meer te maken is. Aapie is erg gevoelig en kan al heel goed zelf conclusies trekken. Laatst had hij zijn hoofd hard gestoten en zei toen 's avonds in zijn bedje. "Aapie au hoofd. Aapie ambulance ziekenhuis". Dus we moeten het woord ziekte denk ik ook maar zoveel mogelijk vermijden.

Aapie heeft heel goed door dat er iets aan de hand is. Hij wil de hele tijd knuffelen en op de opvang horen we ook dat hij veel rustiger is en wil knuffelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sterkte Majo :*

Mijn vader ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ging even heel erg slecht, blijkt nu dat hij mrsa toch wel in zijn bloed heeft en niet alleen maar drager is. Dus als we op bezoek komen is het handen ontsmetten, mondkapje op en handschoenen aan. Hem niet aanraken.
Ontstekingswaarden torenhoog. Operatiewond was toen uiteindelijk weer open gemaakt en zat vol met pus ed. Ineens een ruisje bij zijn hart, vocht achter de longen.
Nu is het wachten tot er een ok vrij is, dan gaan ze een echo maken via de slokdarm van zijn hart. Ecg waren we bij, de plakkers lieten 100x los, uiteindelijk gelukt en die was zeer onregelmatig.
Hij ligt nu zo lang in het ziekehnuis, dat de nieuwe weekparkeerkaart gratis is. Pffft!
Ook al zo'n rot situatie, heel veel sterkte :* Maar wat bedoel je met het parkeren in het ziekenhuis? Mijn vader ligt er nu ook al een maand en ik mocht gisteren weer 26 euro aan parkeerkosten aftikken :X

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 14:04 schreef taxibabe het volgende:
Wat ik ook een fijn advies vond (volgens mij ook van @:BE), is niet zeggen dat opa nu slaapt, want dan kan het zijn dat ze bang worden voor slapen.
En Thomas wist dat oma ziek was en in het ziekenhuis lag. Toen ze overleed hebben we verteld dat hij weet dat oma ziek was, maar dat de dokters haar niet meer beter konden maken en dat ze is overleden. Dat haar hart niet meer klopt en dat opa nu ook heel verdrietig is. Later hebben we samen de boekjes gelezen.

Edit: Dit was mijn post nadat oma was overleden. Toen had ik al flink wat tips gehad van hier. Misschien zit daar ook nog wel wat bij.
[..]

Die opmerking over het slapen was me nog bijgebleven ja, dat gaan we inderdaad niet zeggen. En dus uitkijken met het woord ziekte.

Hoe ging de uitvaart uiteindelijk? En hoe is het nu met Thomas? Heeft hij het nog veel over oma?

Mag ook per DM :)
pi_210144617
Wat verdrietig Majo, sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')