Sainz is zelf degene die zich verremd (ergo: een fout maakt).. racing incident verder wat mij betreft, ook van Piastrawas het niet al te snugger.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin Sainz steeds minder te mogen.
Al was het volledig de fout van Piastri, geen enkele reden om nog een trap na te geven zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sainz is zelf degene die zich verremd (ergo: een fout maakt).. racing incident verder wat mij betreft, ook van Piastrawas het niet al te snugger.
Er was gewoon ruimte aan de buitenkant, dus met een lockup aan komen zeilen en dan iemand anders afknijpen die niet weg kan is gewoon niet slim. Het is ook niet de eerste keer dat Carlos op Spa komt.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het van beiden niet zo heel slim maar dat kan Sainz zich als routinier zwaarder aantrekken dan de rookie Piastri.
Maar Piastri duikt in het gat waarvan iedere ervaren coureur weet dat het geen gat is omdat je in de muur eindigt, ik heb dit ongeluk al zo vaak gezien daar.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er was gewoon ruimte aan de buitenkant, dus met een lockup aan komen zeilen en dan iemand anders afknijpen die niet weg kan is gewoon niet slim. Het is ook niet de eerste keer dat Carlos op Spa komt.
Ocon is echt geen topteam kandidaat. Er zitten er veel te veel voor hem, ook rijders die jonger zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet dat ik hem goed genoeg vind, maar toen was het nog echt een jonkie. In tegenstelling tot Perez.
Eens, Ocon kon Perez nauwelijks handelen. Piastri heeft meer toekomst. Ocon is al te licht bevonden.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ocon is echt geen topteam kandidaat. Er zitten er veel te veel voor hem, ook rijders die jonger zijn.
Ik denk dat alle top 4 teams liever Piastri in de tweede wagen hebben dan Ocon.
Piastri heeft mijns inziens al laten zien dat hij het heel goed kan. Die had ook zeker de punten gepakt als hij niet uitgevallen was.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eens, Ocon kon Perez nauwelijks handelen. Piastri heeft meer toekomst. Ocon is al te licht bevonden.
Ik vraag mij af of hij dit werkelijk zelf heeft geplaatst, of met inspraak van Ferrari.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al was het volledig de fout van Piastri, geen enkele reden om nog een trap na te geven zo.
quote:Op maandag 31 juli 2023 18:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of hij dit werkelijk zelf heeft geplaatst, of met inspraak van Ferrari.
Bijna zes jaar geleden, veel veranderingen hebben er in die tijd plaats gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2023 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Deze strijd om P1 was spannender dan die in de race
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Deze strijd om P1 was spannender dan die in de race
Als een Ricciardo in de Alpha Tauri.quote:
Op https://www.thuisserver.n(...)dchaig&tab=tab_table kan je het zelf opzoeken.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef beantherio het volgende:
Eindelijk weer bij de beste 50.![]()
Waar kan ik vinden wat ik vorig jaar was?
nee hoor. Dat heb je 293 keer gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 20:28 schreef ZaZoe het volgende:
Ik bespeur dat ik 292 keer op de knop invoeren geklikt heb gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |