Het is ook waar, het lukt hun blijkbaar nog steeds niet om de auto laag genoeg te zetten zonder dat probleem en zolang dat niet lukt komen ze nooit dichtbij genoeg.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:38 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.gpblog.com/en(...)ng-belgium-2023.html
Als dit toch eens waar zou zijn..
Wat de user boven je zei, puppy dingetjes. Piastri had daar zijn neus niet in moeten steken en een beetje in moeten houden om daar later voorbij te gaan. De eerste paar bochten overleven en dan aan je positie gaan werken.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:33 schreef daNpy het volgende:
Ja echt jammer dat Piastri in bocht 1 in de knel zat. Ik had wel eens willen zien hoe hij deze race had gereden en hopelijk een podium gepakt!
Die wijsheid komt nog wel. Had Max in het begin ook last van. Je bent jong, je hebt een goede auto, dan wil je je laten gelden. En soms pakt dat ook goed uit, maar lang niet altijd.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat de user boven je zei, puppy dingetjes. Piastri had daar zijn neus niet in moeten steken en een beetje in moeten houden om daar later voorbij te gaan. De eerste paar bochten overleven en dan aan je positie gaan werken.
speciaal de regels aangepast van mercedes en ze hebben het nog steeds niet op orde.....quote:Op maandag 31 juli 2023 11:38 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.gpblog.com/en(...)ng-belgium-2023.html
Als dit toch eens waar zou zijn..
Maar een podium was denk ik wel moeilijk geweest omdat ze teveel vleugel hadden staan.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat de user boven je zei, puppy dingetjes. Piastri had daar zijn neus niet in moeten steken en een beetje in moeten houden om daar later voorbij te gaan. De eerste paar bochten overleven en dan aan je positie gaan werken.
Mjah, Sainz had in zijn spiegel moeten kijken. Die heeft wél ervaring en verpest ook zijn eigen race hierdoor.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
En Perez zit op een fiets van redbull?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
Waar eindigt dit seizoen voor Verstappen? Momenteel lijkt het erop dat enkel een mechanische fout of een ongelukje (door eigen toedoen of van een ander) op de baan hem kan stoppen. Puur op snelheid is er eigenlijk geen auto die hem het vuur aan de schenen kan leggen.
ik was er niet bij dit jaar!quote:Op zondag 9 juli 2023 17:29 schreef tralalala het volgende:
@:motorbloempje en co mogen nu weer boe-roepen, best fans!
Maar daar zit geen coureur in die dat potentieel kan benutten.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En Perez zit op een fiets van redbull?
Er rijden twee redbull wagens rond eh.
Wie zou jij en zijn zitje willen zien dan?quote:Op maandag 31 juli 2023 12:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar daar zit geen coureur in die dat potentieel kan benutten.
Ocon.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie zou jij en zijn zitje willen zien dan?
Peter Windsor heeft op youtube een analyse staan van de rondtijden in sector 2 van ver, per, lec en hamquote:Op zondag 30 juli 2023 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij pakte op iedereen veel tijd in sector 2, in die ronde iets van 1,5 seconde op Perez maar in de daarop volgende rondes ook nog steeds tussen de 0.8 en 1 seconde.
Welkom terug Mobloquote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Race gisteren was wel weer een fucking master class van RB/VER. Damn.
En toch nog steeds aardig wat actie in het middenveld.
Ben nu wel op het punt dat ik vind dat VER gewoon ook alle andere races moet winnen van het seizoen om ook dat record even op 'onbreekbaar' te zetten. Als het dan toch allemaal zo gaat. Dan heeft VER er genoeg om dat record voor altijd te houden, en RB zou een heel seizoen hebben gewonnen wat wrsch ook niet meer zou gebeuren... Insane, en daarna mag het ook klaar zijn, maar pak nou die records maar. #unpopularopinion
Ja ik heb het gezien, daar zat het grote verschil en vooral tov Perez met dezelfde auto moet dat toch wel dodelijk zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Peter Windsor heeft op youtube een analyse staan van de rondtijden in sector 2 van ver, per, lec en ham
Vanaf 7:00 ongeveer
In sector 1 en 3 zat niet het grote verschil
Wat mij dan persoonlijk verbaast dat de coureurs blijkbaar de Busstop chicane en la Source altijd wel optimaal rijden.
Die zijn op de playstaion juist het lastigste om consequent goed te doen:+
Kwam alleen even spieken op m'n vrije dagquote:
Oke..quote:
Die was bij Force India al nauwelijks beter dan Perez, laat staan dat hij het Verstappen moeilijk kan makenquote:
+22 sec, 4 plaatsen terug gestart.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En Perez zit op een fiets van redbull?
Er rijden twee redbull wagens rond eh.
Gisteren heeft ie een keer niemand de muur in gedrukt. Althans, niet dat ik gezien heb.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die was bij Force India al nauwelijks beter dan Perez, laat staan dat hij het Verstappen moeilijk kan maken
Dodelijk alleen als je iemand beter kunt vinden. En daar zoeken ze nu al jaren naar.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien, daar zat het grote verschil en vooral tov Perez met dezelfde auto moet dat toch wel dodelijk zijn.
Niet dat ik hem goed genoeg vind, maar toen was het nog echt een jonkie. In tegenstelling tot Perez.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die was bij Force India al nauwelijks beter dan Perez, laat staan dat hij het Verstappen moeilijk kan maken
Het punt is dat Verstappen sneller kan dan Perez zonder dat z'n banden eraan gaan, maar verder verstandig van Perez, hij moest gewoon zorgen dat hij Leclerc achter zich hield en dat is gelukt.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dodelijk alleen als je iemand beter kunt vinden. En daar zoeken ze nu al jaren naar.
De teamgenoot pusht steeds harder tot het misgaat en hij in de vangrail staat. Het is een patroon.
Dan heb je nog de uitleg van Perez over de race van gisteren: ze moesten managen, niet pushen
We hebben gehoord dat Max werd gevraagd het rustig aan te doen ivm de banden.
Perez heeft zich wat beter aan die opdracht gehouden misschien? Liep desondanks nog een paar tellen uit op Leclerc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |