Ik heb de streams niet in beeld, ik heb Fok! in beeld en die twee verscholen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ze allebei open op het scherm? Ik heb vaak twee streams lopen ergens in een hoekje van mijn tweede scherm en dat gaat prima. Als ik andere tabbladen ga openen over de streams gaan ze wel achterlopen.
Had netjes gewacht, open jij niet?quote:
Erik tegen Mirthe, over praten, fysiek contact: dat het bij Babbel nep is, zijn gesprekken met Babbel. Wederzijds.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil niet zien wat voor secreet Babette is, hoe gemeen en achterbaks ze te werk kan gaan.
Hij is veel te blij dat ze hem in vertrouwen neemt (of doet alsof)
Dat is mooi.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik tegen Mirthe, over praten, fysiek contact: dat het bij Babbel nep is, zijn gesprekken met Babbel. Wederzijds.
Hij ziet Babbels babbeltrucjes wel voor wat ze zijn.
Hij vertelde o.a. ook hoe babbel telkens bij hem kwam met verhaaltjes, voor info of andere dingen (geld). Erik heeft het wel door.
O echt? Zei Erik dat? Heb ik net te vroeg de streams uitgezet. Maar dat is een verrassende wending, goed zo, Erik 👍quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik tegen Mirthe, over praten, fysiek contact: dat het bij Babbel nep is, zijn gesprekken met Babbel. Wederzijds.
Hij vertelde o.a. ook hoe babbel telkens bij hem kwam met verhaaltjes, voor info of andere dingen (geld). Erik heeft het wel door.
Zouden zij nog op Rupert gaan? Wie weet de laatste stand van zaken?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Eric is een vies persoon qua hygiëne, maar speelt het spel wel goed.
Helpt veel met dingen opzetten en afbreken en heeft denk ik veel geleerd afgelopen jaar.
Dat niet iedereen hetzelfde denkt als hij en dat hij dat ook niet kan verwachten van anderen.
Hij vroeg daarstraks ook nog aan Bern en Sasha of ze er nog steeds hetzelfde in stonden qua eli en dat werd bevestigd.
Bern zei we zijn nu in de meerderheid dus dat is mooi.
sasha en co gaan op rupiquote:Op zondag 30 juli 2023 17:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zouden zij nog op Rupert gaan? Wie weet de laatste stand van zaken?
Erik speelt ook het spel met Bep? Zei hij dat net tegen Mirthe?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
denk het laatstequote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef humpty het volgende:
Jasper Wendy Bern Sacha Eric en ook Isaac hebben Babette allemaal door
maar het lijkt erop dat ze er niets mee doen wat elimineren betreft
Het is nog te vroeg hoorde ik Sacha zeggen
vraag ik mij toch af of het niet mag
Zie Marciano toch nooit zoveel lachen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
Lastig voor Marciano... hij zit met Wendy, Rupert en Mirthe te klaverassen, deze 3 hebben de grootste lol......
maar naast Wendy is Babette gaan zitten..... tja.... Marciano lacht niet mee met de anderen
wie weet helpt het wel tegen de vliegenquote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
Niet een beetje zonde om zinloos hout te verbranden?
Denk dat ze nog te veel over hebben !?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
Niet een beetje zonde om zinloos hout te verbranden?
Eerst moeten er mannen uit.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef humpty het volgende:
Jasper Wendy Bern Sacha Eric en ook Isaac hebben Babette allemaal door
maar het lijkt erop dat ze er niets mee doen wat elimineren betreft
Het is nog te vroeg hoorde ik Sacha zeggen
vraag ik mij toch af of het niet mag
Isaak mag ook wel weg ,vind dat zo glasjanus net als Marcianoquote:Op zondag 30 juli 2023 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eerst moeten er mannen uit.
Mannen lijken meer kans te hebben om challenges te winnen omdat ze meer spierkracht hebben.
Dus Rupert er uit. ( vind ik wel jammer want ik vind hem wel grappig) En Marciano en Erik mogen ook wieberen.
Sowieso is Babette iemand waar je redelijk makkelijk van kan winnen. Dus beter bewaren voor als het menens wordt.
Wat zijn ze toch buiten aan het doen? Programma stopt zowat en het moet ook weer afgebroken worden voordat het nieuwe programma daar begint. Wim Vroege is niet van de werkverschaffing!quote:
Daar stonden ze toch al?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper zegt tegen Mirthe en Wendy dat de palletbanken voor de rest van de tijd blijven staan waar ze nu staan
Ze zijn naar zeggen een herberg aan het maken voor het middeleeuws feestquote:Op zondag 30 juli 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch buiten aan het doen? Programma stopt zowat en het moet ook weer afgebroken worden voordat het nieuwe programma daar begint. Wim Vroege is niet van de werkverschaffing!
nee er stonden 2 banken in de muts area, daar hebben ze nu de andere banken van de voorkant bijgezetquote:
Komt er ook een schandpaal en een doos rotte tomaten voor Bep?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn naar zeggen een herberg aan het maken voor het middeleeuws feest
Was het maar zo feest, of een heksenbrandstapelquote:Op zondag 30 juli 2023 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Komt er ook een schandpaal en een doos rotte tomaten voor Bep?
En Imadiddin zei het een jaar niet gerookt te hebben maar nog wel wist hoe het rookquote:Op zondag 30 juli 2023 18:12 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe vroeg nog of het naar urine rook, nee zei Jasper, naar wiet..... hij had Imadiddin even laten ruiken, maar hij zei dat het geen wiet was.
Mirthe ging er nog even over door waar het dan wel naar rook (Mirthe en ruiken)
Komt allemaal niets van terecht.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:22 schreef engine het volgende:
Volgende maand zijn we allemaal aan het werk zegt Wendy. Mirthe zit dan in Japan bij een koala of een panda.
Koala's in Japan?!?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:22 schreef engine het volgende:
Volgende maand zijn we allemaal aan het werk zegt Wendy. Mirthe zit dan in Japan bij een koala of een panda.
De kerkerquote:Op zondag 30 juli 2023 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Komt er ook een schandpaal en een doos rotte tomaten voor Bep?
Där heeft Babbel een hekel aan, beneden haar intellectuele stand.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Er zou vandaag een meet en greet zijn met Esther Berend Janet Leila en Johan...
Benieuwd hoe weinig gasten er zijn geweest.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Neem me niet kwalijk voor het laat reageren hierop..Ik moet toch eerst ff lezen..quote:Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is dus ook weer zoiets.. Babette huichelt bij andere bewoners voor stemmen. Wat doet Wendy nu de hele tijd bij Erik?
Nog nooit heeft zij in al die maanden Erik opgezegd of een gesprek mee gevoerd.. ja als hij er zelf bij kwam zitten en dan kreeg hij antwoord maar verder had ze helemaal niets met hem en ergerde zich mateloos aan hem. Alleen maar kritiek had ze op hem. Nu ze overgestapt is naar de andere groep zoekt ze hem nu al verschillende keren op en gaat een gesprek met hem aan. Het enige wat hij voorheen kreeg was een kat van Wendy.
Maar ja het is natuurlijk heilige maagd Wendy en als zij dat doet dan is het echte interesse..
ik denk niemand....er wordt niets gepostquote:Op zondag 30 juli 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Benieuwd hoe weinig gasten er zijn geweest.
Staan ze allemaal weer met beide benen op de grond.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
ik denk niemand....er wordt niets gepost
Ze hoopt dat Jinek haar uitnodigtquote:Op zondag 30 juli 2023 18:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Där heeft Babbel een hekel aan, beneden haar intellectuele stand.
Ik ben benieuwd naar de smeuiige verhalen van de nar (Bern), tenminste...als de dorpsomroeper (Bep) er niet doorheen tettert.quote:
Berend heeft er meerdere georganiseerd voor 3 man en een paardenkopquote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staan ze allemaal weer met beide benen op de grond.
Het is toch prachtig, Marchiano was in gesprek gisteren ofzo met Rupert en die is volledig overtuigd van hun roem. Dat ze herkent gaan worden en talk-shows van zich af moeten slaan..Interviews krijgen..Hij keek erbij of hij ze fors voor zijn aanwezigheid zou laten dokken. Ik schoot in de lach..quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is toch prachtig, Marchiano was in gesprek gisteren ofzo met Rupert en die is volledig overtuigd van hun roem. Dat ze herkent gaan worden en talk-shows van zich af moeten slaan..Interviews krijgen..Hij keek erbij of hij ze fors voor zijn aanwezigheid zou laten dokken. Ik schoot in de lach..
Goedemiddag dit is radio Bloemenbuurt, en als gast hebben we......quote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is toch prachtig, Marchiano was in gesprek gisteren ofzo met Rupert en die is volledig overtuigd van hun roem. Dat ze herkent gaan worden en talk-shows van zich af moeten slaan..Interviews krijgen..Hij keek erbij of hij ze fors voor zijn aanwezigheid zou laten dokken. Ik schoot in de lach..
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Interview met Tim Hofman voor Marcianoquote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Rupi of Marciano overtuigd van roem?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Marchiano, ja Rupert hield zich op de vlakte
Mssn dat GJ haar een keer kan uitnodigenquote:Op zondag 30 juli 2023 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die mag blij zijn als ze wordt uitgenodigd door een lokale radioamateur.
Na zoveel commotie, ben ik de Q&A van de almachtige terug gaan kijken. Daar zie ik niets over de moeder van Bern. Ik vermoed maar zo, dat hij dat verwijderd heeft. Gevalletje laster, lijkt mij.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:38 schreef humpty het volgende:
Kijk ook alleen maar hier maar ben nu wel nieuwsgierig naar die moeder van Bern
stond op zijn insta story blijft daar maar bepaalde tijd staanquote:Op zondag 30 juli 2023 18:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Na zoveel commotie, ben ik de Q&A van de almachtige terug gaan kijken. Daar zie ik niets over de moeder van Bern. Ik vermoed maar zo, dat hij dat verwijderd heeft. Gevalletje laster, lijkt mij.
Verder is Jeffrey niets veranderd. Hij zei dat hij een rol speelde, meer dan een half jaar lang #koekoek.
Ze is terug bij de publieke omroep.... misschien dat ze er een speciale serie over kunnen maken ... "Ik lul maar en ik lul maar , maar niemand luistert meer "quote:Op zondag 30 juli 2023 18:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jinek is gestopt en bovendien met zomerstop, en gelukkig maar...
Erik is van de afdeling afbouwquote:Op zondag 30 juli 2023 18:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom helpen Marciano en Erik niet met klussen? Ik zie alleen Jasper en Isaac constant bezig.
Ik heb helemaal niets in de richting van die moeder gevonden.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
stond op zijn insta story blijft daar maar bepaalde tijd staan
Heb hier meerder malen gelezen dat die moeder zelf ook nogal bezig isquote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets in de richting van die moeder gevonden.
Maar wat een nare geest moet je hebben, om een moeder van een medebewoner aan te gaan vallen. Dat kunnen alleen eencelligen!
Het stond in zijn stories en die zijn maar voor 24 uur zichtbaar, hij viel over het feit dat de moeder van Bern de afgelopen 11 maanden over Jeff zou hebben zitten klagen op social media en daar had hij nu een reactie op, op zijn Jeffs uiteraard. Geen idee wat de moeder van Bern allemaal op social media heeft gezegd trouwens, maar dat is het verhaal.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets in de richting van die moeder gevonden.
Maar wat een nare geest moet je hebben, om een moeder van een medebewoner aan te gaan vallen. Dat kunnen alleen eencelligen!
Ben benieuwd hoe het zit, lijkt over en weer te gaan, maar ik heb geen insta dus het is voor mij onduidelijk wat er is gezegd enz.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:06 schreef humpty het volgende:
[..]
Heb hier meerder malen gelezen dat die moeder zelf ook nogal bezig is
Als ze zo slim is zoals ze zegt, kan ze er een Maastrichtse carnavalsschlager van makenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is terug bij de publieke omroep.... misschien dat ze er een speciale serie over kunnen maken ... "Ik lul maar en ik lul maar , maar niemand luistert meer "
‘t is maar een tip, hè?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als ze zo slim is zoals ze zegt, kan ze er een Maastrichtse carnavalsschlager van maken
daar heeft ze dan de juiste humor weer niet voor..quote:Op zondag 30 juli 2023 19:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als ze zo slim is zoals ze zegt, kan ze er een Maastrichtse carnavalsschlager van maken
Erik klust dagelijks.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom helpen Marciano en Erik niet met klussen? Ik zie alleen Jasper en Isaac constant bezig.
Nou echt luxequote:Op zondag 30 juli 2023 19:14 schreef Yver73 het volgende:
Aha.., pulled chicken and sticky rice volgens Rupi
Dat is ook wel weer waar. Ze kan ook nog een babbelbox openenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
daar heeft ze dan de juiste humor weer niet voor..
Paar dagen geleden, s'avonds buiten. Toen sliep de rest al.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
O echt? Zei Erik dat? Heb ik net te vroeg de streams uitgezet. Maar dat is een verrassende wending, goed zo, Erik 👍
Ik had het over vandaag.quote:
Ik ken het verhaal ook niet en ik hoef ook niet te weten wat die zure verliezer allemaal weer aan het roeptoeteren is.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het zit, lijkt over en weer te gaan, maar ik heb geen insta dus het is voor mij onduidelijk wat er is gezegd enz.
Habanero's zijn net zo sterk als Madama Jaenettes, en ze zijn inderdaad gek dat ze dit gaat etenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:36 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn gek als het Madame Jeanette pepers zijn.
En daar lijken ze wel op.
Hier staat inderdaad wat overquote:Op zondag 30 juli 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Habanero's zijn net zo sterk als Madama Jaenettes, en ze zijn inderdaad dat ze dit gaat eten
Bang om met Erik te zoenen of bang voor die peper?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Heel veel durven niet meer
[ afbeelding ]
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De krater komt laterquote:Op zondag 30 juli 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gaat stuk hoor, stil in een hoekje van de bank.
Bern praatte wel meteen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze ook even niks mogen zeggen, Erik zegt ook niks.
Bern had een best heftige reactie.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Valt allemaal wel mee zie ik.. eten ze Madam Paprikaatjes soms?
Bern is een watje, maar toch, een echte peper praten ze een ½uur niet meer , beetje slappe reacties of ze aten al dagelijks heet in hun "normale" levenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bern had een best heftige reactie.
[ afbeelding ]
Brengt de mensen die gewend zijn pittig te eten wel in het voordeel.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:58 schreef Harry het volgende:
Het lijkt wel een finale opdracht. Dat doe je toch niet vrijwillig?
Ring of firequote:Op zondag 30 juli 2023 19:56 schreef spapaars het volgende:
Wat er ingaat moet er ook weer uit, ze zijn er nog niet van af.
Wat een berg aannames weerquote:Op zondag 30 juli 2023 19:59 schreef maryo55 het volgende:
Mirthe stelt zich echt aan. Ze heeft alleen het puntje gegeten. daar zitten geen pitjes is dus zijn ze ook niet scherp. Daarbij heeft ze indo achtergrond en die zijn wel pittig eten gewend.
Maar ze doet het wel. Mag ook eens positiever hier. Doet het iemand goed om steeds maar mensen de grond in de boren. Ben geen Babs fan. maar om steeds alleen maar negatief te schrijven/lezen mensen die je niet pers. kent je ook niet weet waarom/of hoe de vriendschap met Wendy stuk is gegaan.quote:
Mirthe eet net weer een halve.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:15 schreef maryo55 het volgende:
Mirthe stelt zich echt aan. Ze heeft alleen het puntje gegeten. daar zitten geen pitjes is dus zijn ze ook niet scherp. Daarbij heeft ze indo achtergrond en die zijn wel pittig eten gewend.
[..]
Maar ze doet het wel. Mag ook eens positiever hier. Doet het iemand goed om steeds maar mensen de grond in de boren. Ben geen Babs fan. maar om steeds alleen maar negatief te schrijven/lezen mensen die je niet pers. kent je ook niet weet waarom/of hoe de vriendschap met Wendy stuk is gegaan.
Dat was een verwachting.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies de zelfde aannames die jij net deed dat Babs hier niet aan mee zou doen.
Mirthe nam net nog een halve.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:18 schreef lojanda het volgende:
Erik en Babette hebben het goed gedaanMirthe stelt zich behoorlijk aan met kleine puntje wat ze op heeft. De twee bro’s hebben ook ieder een klein hapje genomen wat niet veel voorstelde. Ik heb Bern nog nooit zo grappig gezien
was een goede poging van hem
De hele tijd Babette en Erik aan het woord? Weet niet of ik dat trek.quote:
Als dat lukt want zou zomaar kunnen dat er zo een paar op de wc zittenquote:
Heb een half / nederlands/ molukse man en die houd wel van een beetje pittig net zoals ik maar echt niet van heel pittigquote:Op zondag 30 juli 2023 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een verwachting.
Om maar aan te nemen dat alle Indo’s tegen scherp eten kunnen is klinkklare onzin.
Eliminatieopdracht, twee personen, elk een halve zak pepersquote:
hoe zou dat nu komenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Niet veel animo voor het gesprek Babette en Erik
Alleen Ima en Rupert zitten er niet bij.. de rest wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Niet veel animo voor het gesprek Babette en Erik
Ik bedoel hier omdat ik niets leesquote:Op zondag 30 juli 2023 21:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen Ima en Rupert zitten er niet bij.. de rest wel.
quote:
Ze zat ook met haar snufferd in een boek toen ze met Erik dit gesprek aan het voor bereiden wasquote:Op zondag 30 juli 2023 21:24 schreef danaqui het volgende:
Wat een slap gelul zeg, ieder mens kan dit ook oplezen vanuit een buuk
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zat ook met haar snufferd in een boek toen ze met Erik dit gesprek aan het voor bereiden was
Dat is ze nog niet eens, ze is nog aan de studie, maar als je die zo makkelijk een jaar kan laten staan is ja animo volgens mij ook niet al te hoogquote:Op zondag 30 juli 2023 21:30 schreef danaqui het volgende:
[..]zo kan iedereen zich uitgeven voor psycholoog
Dat dusquote:Op zondag 30 juli 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ze nog niet eens, ze is nog aan de studie, maar als je die zo makkelijk een jaar kan laten staan is ja animo volgens mij ook niet al te hoog
Ze zei zelf van te voren dat ze geen psycholoog is, en zich enkel en alleen baseert op de buukquote:Op zondag 30 juli 2023 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ze nog niet eens, ze is nog aan de studie, maar als je die zo makkelijk een jaar kan laten staan is ja animo volgens mij ook niet al te hoog
Ze zegt van te voren dat ze geen psycholoog is en dat haar interesse hier liggen . Ze is pas een half jaar aan haar studie bezig. Had hier niet anders verwacht dan alleen maar commentaar. Over een half jaar weet niemand meer wie er in ejvjl heeft gezeten Laat gaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:30 schreef danaqui het volgende:
[..]zo kan iedereen zich uitgeven voor psycholoog
Ze heeft wel de nodige maanden als een, zichzelf benoemde loodspsych opgetredenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:42 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zegt van te voren dat ze geen psycholoog is en dat haar interesse hier liggen . Ze is pas een half jaar aan haar studie bezig. Had hier niet anders verwacht dan alleen maar commentaar. Over een half jaar weet niemand meer wie er in ejvjl heeft gezeten Laat gaan.
Ja zat er ook bij ...applaudisseerde netjes en toen heb ik hem uitgezetquote:
Zelfreflectie voor Dummiesquote:Op zondag 30 juli 2023 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zat ook met haar snufferd in een boek toen ze met Erik dit gesprek aan het voor bereiden was
en eigenlijk vroeg niemand iets, zoals het bij anderen wel iedere keer het geval was (ja Rupert vroeg volgens mij waarom het zo kort wasquote:Op zondag 30 juli 2023 22:02 schreef humpty het volgende:
Was dus snel afgelopen dat gesprek
maar ja ging ook niet over Wendy of
over een neef van een kennis en die zijn zus
Bern had het over de film Inside Out (Binnenstebuiten) waar het gaat over emoties, uitgelegd voor kinderenquote:
Ik denk dat ze dichterbij de waarheid zijn wat Babette betreft, dan ze zelf beseffen..quote:Op zondag 30 juli 2023 22:21 schreef Yver73 het volgende:
Jappie en Wendy zaten buiten en Jappie ging even naar binnen. Toen hij weer terugkwam zei hij iets van: die spoort echt niet. Ging over Babette die tegen hem had gezegd: O, jij bent Guus!
Jappie en Wendy kwamen tot de conclusie dat Babette zelf last heeft van issues die ze anderen toeschrijft en dat ze een bang persoon is. Ze is helemaal niet zo’n zelfstandige vrouw als ze zegt dat ze is, zei Jappie.
Vervolgens drinken ze lekker een wijntje met een nootje erbij.
Maar Wendy roddelt nooit toch?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:21 schreef Yver73 het volgende:
Jappie en Wendy zaten buiten en Jappie ging even naar binnen. Toen hij weer terugkwam zei hij iets van: die spoort echt niet. Ging over Babette die tegen hem had gezegd: O, jij bent Guus!
Jappie en Wendy kwamen tot de conclusie dat Babette zelf last heeft van issues die ze anderen toeschrijft en dat ze een bang persoon is. Ze is helemaal niet zo’n zelfstandige vrouw als ze zegt dat ze is, zei Jappie.
Wat een top conclusiequote:Op zondag 30 juli 2023 22:21 schreef Yver73 het volgende:
Morgen 12.00 uur komt de MacDate online van ene Nick Eshuis.quote:
En ze is echt klaar met Babette zo te merkenquote:Op zondag 30 juli 2023 23:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Morgen 12.00 uur komt de MacDate online van ene Nick Eshuis.
Ze gaat met haar vriendinnen op vakantie naar Italie.
En nog wat over Wendy?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:51 schreef mijntjexx het volgende:
Zoe krijgt de vraag of ze babette mist " nee" zegt ze , heerlijk haha
die kans had wel groter kunnen zijn als hij niet na haar vertrek een aantal keren bij Wendy in bed was gedoken.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:40 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Jasper zo over Wanda hoort praten lijkt hij er zo van overtuigd dat ze buiten op hem wacht... ik hoop zo dat hij niet van een koude kermis thuis gaat komen.
Vooral ook omdat de slagroom uit de middelste koelkast kwam en Erik dus de regels overtrad.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:33 schreef pingu66 het volgende:
Erikn heeft ook slagroom gepakt!! Jappie en Wendy lachen erom.
De restt vn de dag moet je dan wel niets meer etenquote:Op zondag 30 juli 2023 23:36 schreef Harry het volgende:
Erik: de McDonalds is gezond, je hebt met patat erbij aardappelen, groente, vlees en brood. En met een milslhake ook nog zuivel!
We hebben betere tijden gekend, waar er nog mensen wakker waren en veel lol hadden. Het hele programma is doodgebloed. Zo jammer!quote:Op maandag 31 juli 2023 01:42 schreef kater1 het volgende:
1:34 en iedereen slaapt. Op stream 1 weer Jasper. die slaapt altijd met zijn ogen half open, zo griezelig! Nu ligt hij in foetushoudng, ogen wijdopen. Dus hij is wakker. Of nee, hij slaapt toch. Met zijn ogen open waar soms licht in weerkaatst. Nu mensen, dit is mijn spannende bijdrage.
Het is toch ook niet realistisch om te denken dat ze een jaar lang iedere nacht feest gaan maken.quote:Op maandag 31 juli 2023 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben betere tijden gekend, waar er nog mensen wakker waren en veel lol hadden. Het hele programma is doodgebloed. Zo jammer!
En anderen verwijt negatieve dingen over iemand te zeggen on line. Dat dat miet kan want mensen (lees Bern) zich niet kunnen verweren. Omdat ze in de loods zitten. Zelf heeft 10 maanden lang gezeken over ( o.a.Jeff)quote:Op maandag 31 juli 2023 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze net als velen en pest-pleuris hekel aan Jeff had/ heeft en dat op sociaal media duidelijk heeft gemaakt, met behoorlijk grof commentaar.
Iedere nacht feest maken of elke avond voor dag en dauw naar bed, is nog al een verschil. Begrijp wel dat ze zo vroeg gaan slapen en laat opstaan, ze vervelen zich kapotquote:Op maandag 31 juli 2023 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Het is toch ook niet realistisch om te denken dat ze een jaar lang iedere nacht feest gaan maken.
Het duurt nog een kleine vier weken dus verwacht dat iig de komende drie weken er elke week nog iemand geëlimineerd wordt. Dan zij. Ze nog met acht over en dan de laatste week misschien elke dag iemand? Hopelijk niet teveel bewoners weg en dat we dan moeten kijken naar een handje vol bewonersquote:Op maandag 31 juli 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
Zo, wat gaat de laatste dag van deze maand brengen in de loods?
Zullen ze, en wij dan ook, meer te horen krijgen over de laatste weken in de loods?
Of zullen er vandaag nog mensen of iemand moeten vertrekken?
Spannend, we gaan het horen/zien, of niet kan ook nog
Ik denk ook dat we dat pas op het allerlaatst gaan horen en of de finale live is of al eerder is opgenomen. We gaan het allemaal meemaken de komende weken.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het duurt nog een kleine vier weken dus verwacht dat iig de komende drie weken er elke week nog iemand geëlimineerd wordt. Dan zij. Ze nog met acht over en dan de laatste week misschien elke dag iemand? Hopelijk niet teveel bewoners weg en dat we dan moeten kijken naar een handje vol bewoners![]()
Ik denk dat er pas de laatste week info komt over hoe en wat de finale gaat zijn.
Goedemorgen..
Ze heeft überhaupt geen humor.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
daar heeft ze dan de juiste humor weer niet voor..
2 personen eten zo'n peper en dan moeten ze meer dan 15 minuten samen zoenen,dus met de lippen op elkaar.quote:
Samen zoenen heb ik niet gegrepen alleen dat ze hun mond dicht moeten houdenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:28 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
2 personen eten zo'n peper en dan moeten ze meer dan 15 minuten samen zoenen,dus met de lippen op elkaar.
Daarom praten Erik en Babet 16 minuten niet.
Ze moet meer dan 15 minuten haar lippen op elkaar houden omdat de challenge gaat wordenquote:
Ja ze moeten meer dan 15 minuten zoenen vandaar dat er niet veel liefhebbers zijn om mee te doen die hebben geen trek om met Erik te zoenenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen zoenen heb ik niet gegrepen alleen dat ze hun mond dicht moeten houden
Wat een idiote opdrachtquote:Op maandag 31 juli 2023 08:28 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
2 personen eten zo'n peper en dan moeten ze meer dan 15 minuten samen zoenen,dus met de lippen op elkaar.
Ah dat had ik nog niet meegekregenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:30 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ze moet meer dan 15 minuten haar lippen op elkaar houden omdat de challenge gaat worden
meer dan 15 met je lippen tegen een ander die ook zo'n peper op heeft.
O dat had ik dan niet begrepen, wat een rare opdrachtquote:Op maandag 31 juli 2023 08:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ja ze moeten meer dan 15 minuten zoenen vandaar dat er niet veel liefhebbers zijn om mee te doen die hebben geen trek om met Erik te zoenen
Nee ik ook niet heb Isaak alleen horen zeggen dat ze 15 min hun mond dicht moesten houdenquote:
Bij BB moesten de kijkers stemmen dus dan kan het niet anders maar dat is hier niet dus zou heel goed kunnen dat het al eerder wordt opgenomen en daarom denk ik ook dat de streams idd een week van te voren stoppen. Dat zal dan voor hun de finale week zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we dat pas op het allerlaatst gaan horen en of de finale live is of al eerder is opgenomen. We gaan het allemaal meemaken de komende weken.
Ik neem aan als het niet live is wij een week eerder geen stream meer hebben
Maar bij BB was de finale ook live dus het kan allemaal . De tijd zal het leren
Ze moeten iemand zoenen maar niet elkaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen zoenen heb ik niet gegrepen alleen dat ze hun mond dicht moeten houden
Ja dat vermoeden heb ik ook. Maar ik bedoelde alleen aan te geven dat live te doen moet zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij BB moesten de kijkers stemmen dus dan kan het niet anders maar dat is hier niet dus zou heel goed kunnen dat het al eerder wordt opgenomen en daarom denk ik ook dat de streams idd een week van te voren stoppen. Dat zal dan voor hun de finale week zijn.
Hij is ook al in de keuken in de weer met schoonmaken.. misschien beter als hij ook zo hygiënisch op zichzelf zou zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 08:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Moghu,
Erik met een tandenborstel zijn scheerapparaat aan het reinigen, vraag me af of hij deze weer zal gebruiken voor zijn tanden..
Als iemand, net als de meesten hier, anoniem ergens zegt dat Mirthe de winnaar is, is het geheim al verklapt.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar omdat de familie een zwijgcontract moet tekenen ( las ik hier) denk ik laatste week geen streams.
Joh..quote:Op maandag 31 juli 2023 09:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iemand, net als de meesten hier, anoniem ergens zegt dat Mirthe de winnaar is, is het geheim al verklapt.
Dat is waar, maar ik denk dat ook anoniem op te sporen is voor Talpa en als het dan iemand van de familie betreft ze de lul zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 09:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iemand, net als de meesten hier, anoniem ergens zegt dat Mirthe de winnaar is, is het geheim al verklapt.
Ik denk dat Harry bedoelt als de streams open blijven en wij alles kunnen zien..quote:Op maandag 31 juli 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat ook anoniem op te sporen is voor Talpa en als het dan iemand van de familie betreft ze de lul zijn
O maar dan hoef je niet anoniem te zijn om iets te zeggen wij hebben geen zwijgcontract ondertekendquote:Op maandag 31 juli 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Harry bedoelt als de streams open blijven en wij alles kunnen zien..
Zoenen met Erik?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:28 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |