Nee, maar denk dat we die nog wel terug zien in de finale week.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Toch geen verdien of eliminatie opdracht geworden die glijbaan?
Zou kunnen, maar dan is dit wel een makkelijke ze gleden zo richting belquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar denk dat we die nog wel terug zien in de finale week.
Misschien komt er nog wel meer binnen om te oefenen.
Denk dat de tijd ook meespeelt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan is dit wel een makkelijke ze gleden zo richting bel
Crop crop, nooit van gehoord?quote:
Kip je moet er maar opkomen crop cropquote:
Van één velletje.. kunnen ze over hun schoot leggen en flink knoeienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
Servetten van toiletpapier,
[ afbeelding ]
Ik vind het weinig speciaals. Beetje karig als dat alles is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:16 schreef lojanda het volgende:
Dus gefrituurde kip met rijst en rode bietensalade.. ook weer net zo’n goede combi als gisteren
Moraima...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kip je moet er maar opkomen crop crop
En dat gaan ze nuttigen met Ima in het midden en daaromheen zijn apostelen.. het laatste avondmaalquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het weinig speciaals. Beetje karig als dat alles is.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat gaan ze nuttigen met Ima in het midden en daaromheen zijn apostelen.. het laatste avondmaal![]()
Ima voelt zich wel heel groot..
We weten al welke Babette krijgtquote:
Zes uur is toch een normale tijdquote:
Vind at zo goor eerst kip er in bakken en aan patat, ik doe nooit iets anders dan alleen patat in het vet nooit snackje. Trekt de smaak van de snacks in de patatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:23 schreef engine het volgende:
Oh Isaac is ook nog friet aan het bakken nu.
Gelukkig wel minder.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
De tafel gedekt in het midden van de loods. Dat is weer nieuw. Ziet er leuk uit.
Wat raar dat er nu nog steeds vliegen zijn?
Dan kun je gelijk je vet vervangen idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind at zo goor eerst kip er in bakken en aan patat, ik doe nooit iets anders dan alleen patat in het vet nooit snackje. Trekt de smaak van de snacks in de patat
En dat heb jij juist gemistquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp dat Erik voor het eerst sinds hij in de loods woont zijn lichaam met zeep in aanraking is gekomen.
Ima komt uit Nazareth zegt hij netquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Het laatste avondmaal.![]()
Immi komt uit een streek waar Jesus vandaan is gekomen?
Ik dacht dat dit thema: het laatste avondmaal komt omdat Rupert Immi Jesus noemt. Dat Rupert nooit had gedacht op Jesus te vallen.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp dat Erik voor het eerst sinds hij in de loods woont zijn lichaam met zeep in aanraking is gekomen.
Ja volgens mij wel. Ik dacht eerst dat ze stamppot gingen maken maar ze noemen het salade.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
Is die bietensalade niet gewoon bietenstampot? Aardappels stampen met bieten. Is heeeeeel erg lekker.![]()
Er zit mayo augurkjes en een uitje doorheen en ze eten het koud..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
Is die bietensalade niet gewoon bietenstampot? Aardappels stampen met bieten. Is heeeeeel erg lekker.![]()
hihiquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Was-beer het volgende:
[..]inmiddels ook een stuk minder vliegen
Wordt een lange vragenronde. Ik dacht eerst een vraag per persoonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Oh en nu moet die vraag de hele tafel rond.
Hij had de kip nog niet helemaal doorgeslikt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij had de kip nog niet helemaal doorgeslikt.
???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is wel wat overdrevenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wordt een lange vragenronde. Ik dacht eerst een vraag per persoon
Wordt lang uitzitten zoquote:
Over 10 minuten begint de muziekquote:
Ik heb bieten op diverse manieren geprobeerd, ook koud gekookt, maar er zit een bepaald smaakje aan, waar ik zo onpasselijk van wordt.. En dan ook nog vlees..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Bietensalade, rijst, friet en gefrituurde kip
Wie heeft dit rotspel bedacht?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef Yver73 het volgende:
Wendy voelt zich echt totaal niet veilig om die vragen te gaan beantwoorden.
Echt awkward voor haar, ook de plek tegenover Babette…
Wat ik erg vind om te zien is dat Wendy, die eigenlijk ‘slachtoffer’ is, hier weinig kan zeggen zonder een bom te laten barsten (waar ze dan zelf last van krijgt). Terwijl Babette weer lult met een mega bord voor d’r kop en nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
of een beginnend psycholoog? Dit is echt gevaarlijk voor een finale
Testimonials , elke BB zit er vol mee, de kijkers moeten Emo-gebonden blijvenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
Wat een verplicht nummertje moeten ze weer opvoeren.
Dit was met een dubbel moraal....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:14 schreef magnaal het volgende:
Haha Wendy is verbaasd dat ze kan leven in een omgeving waar het vies is..
Ze zei dinsdag is het 1 augustus en dan begint de twaalfde maand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
Huh Babette zegt dat het 'vandaag' dinsdag 1 augustus is......
Beetje dom want dit is juist een moment waar je dat zou kunnen doen.. er zitten genoeg anderen omheen die in kunnen springen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Wat ik erg vind om te zien is dat Wendy, die eigenlijk ‘slachtoffer’ is, hier weinig kan zeggen zonder een bom te laten barsten (waar ze dan zelf last van krijgt). Terwijl Babette weer lult met een mega bord voor d’r kop en nergens last van heeft.
Toen iemand Martin suggereerde ging hij bijna over zijn nekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik gaat als eerste Mirthe zien buiten de loods.
De behoefte om Erik nog te zien zal niet zo groot zijn bij de meeste bewoners.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik gaat als eerste Mirthe zien buiten de loods.
Vind je? Een goed moment? Vieren van het afscheid van de manager, iedereen heeft lol en dan gaat Wendy een serieuze rel beginnen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje dom want dit is juist een moment waar je dat zou kunnen doen.. er zitten genoeg anderen omheen die in kunnen springen.
Ik hoop dat Mirthe een beetje uitkijkt, die is te lief om nee te zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De behoefte om Erik nog te zien zal niet zo groot zijn bij de meeste bewoners.
Dus nodigt hij zichzelf alvast uit,
Ja, maar ze zou zich ook nog wel met hem vermaken als ze echt met elkaar af gaan spreken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mirthe een beetje uitkijkt, die is te lief om nee te zeggen.
Denk dat ze wel zo sociaal is om hem nog te ontmoeten, maar Erik moet er verder niets achter zoeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mirthe een beetje uitkijkt, die is te lief om nee te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |