Feest op Zandvoort, want toch al ORANJEquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:16 schreef Sally het volgende:
[..]
maar da zittie nie![]()
Lekker in oranje-papaya!![]()
De topper(s)
Al die Piastri & Norris Mclaren fansquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Feest op Zandvoort, want toch al ORANJE
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al die Piastri & Norris Mclaren fans
Het staat zelfs letterlijk in de regels. Inhalen moet op een "safe and controlled manner". Het feit dat hij tegen Perez onderstuurt, betekent dat het niet "controlled" was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Straf lijkt me hier toch gewoon gepast?
Ik snap niet zo goed dat hier discussie over is.
Ff bij laten tanken? Hoe stel je je dat praktisch gezien voor?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch nog even over dat sprintformat. Op zichzelf kijkt het lekkerder weg dan een vrije training maar dat gedoe met die safetycar is wel een lintje van irritatie mijnerzijds. Nou zijn er maar 15 rondjes te racen en dan haal je de eerste 4 er al vanaf door zo’n idiote start. Had die vier rondjes lekker gereden en de auto’s ff bij laten tanken. Nu zijn er 8 rondjes gereden waarbij de spanning heb vooral in de eerste 2 rondjes zat omdat iedereen ging wisselen naar inters.
Is er ook niet. Alleen de usual #TeamLH die wat loopt te zeiken over racisme en Max, terwijl Max al zowat gefinisht was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Straf lijkt me hier toch gewoon gepast?
Ik snap niet zo goed dat hier discussie over is.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff bij laten tanken? Hoe stel je je dat praktisch gezien voor?
Ik vind het ook zeker beter dan het traditionele format. Maar goed die rondes achter de safety car waren wel nodig heb ik het idee, even de baan droogrijden. En we hebben 25 minuten racing (met eventjes safety car) overgehouden. Zeker niet slecht zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch nog even over dat sprintformat. Op zichzelf kijkt het lekkerder weg dan een vrije training maar dat gedoe met die safetycar is wel een lintje van irritatie mijnerzijds. Nou zijn er maar 15 rondjes te racen en dan haal je de eerste 4 er al vanaf door zo’n idiote start. Had die vier rondjes lekker gereden en de auto’s ff bij laten tanken. Nu zijn er 8 rondjes gereden waarbij de spanning heb vooral in de eerste 2 rondjes zat omdat iedereen ging wisselen naar inters.
Dan ben je een echte fanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:35 schreef DjVero het volgende:
Zaten trouwens 2 Britten achter me; die vertrokken op het moment dat Verstappen Piastri voorbij ging
Nepfansquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:35 schreef DjVero het volgende:
Zaten trouwens 2 Britten achter me; die vertrokken op het moment dat Verstappen Piastri voorbij ging
Tijdens quali gebeurd dat aan de lopende band voor elke run. Lijkt me geen rocket science.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff bij laten tanken? Hoe stel je je dat praktisch gezien voor?
Alleen is het verboden tijdens de race. Of stel je voor dat iedereen na de formation laps de outbox inrijdt om te tanken en er dan opnieuw een formation lap komt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tijdens quali gebeurd dat aan de lopende band voor elke run. Lijkt me geen rocket science.
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen is het verboden tijdens de race. Of stel je voor dat iedereen na de formation laps de outbox inrijdt om te tanken en er dan opnieuw een formation lap komt?
Jammer dat Lewis dat niet weet met al zijn ervaring. “Een coureur moet voor een gat gaan”, maar als je vervolgens de bocht niet houdt..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het staat zelfs letterlijk in de regels. Inhalen moet op een "safe and controlled manner". Het feit dat hij tegen Perez onderstuurt, betekent dat het niet "controlled" was.
Starflyer in F1 / [Live] Formula 1 Belgian Grand Prix 2023 #10
Kheb 'm al een half uur doorgespoeldquote:Op zondag 30 juli 2023 01:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Oke, dan graag de uitzending vanaf het begin bekijken en niet doorspoelen tot de start
Toen was het water weg?quote:
Als dat de norm is kun je alleen nog in de zandbak een sprint doen. In Oostenrijk regende het ook, hier ook en ik heb twee leuke sprints gezien. Ik vind dat juist een argument om dit soort banen te kiezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het echt best leuk en spannend![]()
nu gewoon bad luck vanwege de regen. Conclusie eigenlijk: nooit op Spa een Sprint (meer) doen
Zou grappig zijn als Perez in een persconferentie later dit weekend zegt dat hij zijn benadering van duels met Hamilton aanpast. ‘Lewis is Lewis’, en dan een veelbetekenende glimlach erachteraan. Dat zou ik echt koning vinden.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jammer dat Lewis dat niet weet met al zijn ervaring. “Een coureur moet voor een gat gaan”, maar als je vervolgens de bocht niet houdt..
die hebben we al jaren niet meer gehadquote:Op zondag 30 juli 2023 08:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sprintraces in F1 zijn gewoon
Gelukkig vandaag een echte Grand Prix.
Heb je het nog niet gehoord dan? Die nieuwe versnellingsbak is een speciale. Die heeft 1 vooruit en 8 achteruit.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die hebben we al jaren niet meer gehad
Max vs een stel amateurtjes is het meer tegenwoordig
Hij zegt: “I think we had years where we did it in the same way. “But at least we had two cars that were fighting each other so that caused a little bit of entertainment for everyone. And that’s not the case at the moment.”quote:Op zondag 30 juli 2023 08:45 schreef Dauthi het volgende:
Koning Toto staat weer voor de media te huilen over de dominantie van RB.
De sportiviteit van Toto en Mercedes is gestorven met Niki Lauda.
https://www.racefans.net/(...)-dominated-f1-wolff/
Ja want Perez had een aanvaring met zijn sterrijder.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij zegt: “I think we had years where we did it in the same way. “But at least we had two cars that were fighting each other so that caused a little bit of entertainment for everyone. And that’s not the case at the moment.”
Daar kan niemand het mee oneens zijn. Wat ik opmerkelijk vind is dat Toto gisteren op de Franse tv ook al Perez aan het bashen was.
Lauda haalde de scherpe randjes er van afquote:Op zondag 30 juli 2023 08:45 schreef Dauthi het volgende:
Koning Toto staat weer voor de media te huilen over de dominantie van RB.
De sportiviteit van Toto en Mercedes is gestorven met Niki Lauda.
https://www.racefans.net/(...)-dominated-f1-wolff/
Het verschil tussen dominant car en dominant driver. Mercedes had een dominant car, Red Bull heeft een dominant driver. Hamilton had duels met al zijn teamgenoten. Verstappen heeft dat niet en aangezien Perez, Ricciardo, Albon, Gasly, Sainz het naast andere coureurs allemaal prima doen gaat voor mij het koekenbakker tweede rijder verhaal niet meer opquote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij zegt: “I think we had years where we did it in the same way. “But at least we had two cars that were fighting each other so that caused a little bit of entertainment for everyone. And that’s not the case at the moment.”
Daar kan niemand het mee oneens zijn. Wat ik opmerkelijk vind is dat Toto gisteren op de Franse tv ook al Perez aan het bashen was.
Max is verstandiger geworden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef PS. het volgende:
Max weet (te) netjes gedaan. Waar is die roekeloze rijder van jaren terug?
Max hoeft veel minder risico’s te nemen. Ook rustig vragen hoeveel rondjes je hebt om Piastri te pakken. Dat zie je in alle sessies (ook de Q), niet dat uiterste rondje eruit te hoeven persen. Want de racepace van zijn bolide is veruit de beste van de grid. Zou hij in een Mercedes of Ferrari rijden, dan zou hij gewoon weer die risico’s (moeten) nemen zoals hij dat een paar jaar geleden deed.quote:
Voor de juniorklasse is het wel prima dat ze twee races doen maar niet voor F1.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sprintraces in F1 zijn gewoon
Gelukkig vandaag een echte Grand Prix.
Ondanks dat hij een dominant driver is kon hij tot 2021 ook niet meekomen. Misschien dat de dominantie ook een klein beetje aan de RB ligt?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:07 schreef XL het volgende:
[..]
Het verschil tussen dominant car en dominant driver. Mercedes had een dominant car, Red Bull heeft een dominant driver. Hamilton had duels met al zijn teamgenoten. Verstappen heeft dat niet en aangezien Perez, Ricciardo, Albon, Gasly, Sainz het naast andere coureurs allemaal prima doen gaat voor mij het koekenbakker tweede rijder verhaal niet meer op
Lauda zette Toto op zijn plaats.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lauda haalde de scherpe randjes er van af
Wie bedoel je met "wij"?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor de juniorklasse is het wel prima dat ze twee races doen maar niet voor F1.
Helaas gaan wij er niet over dus het zal alleen maar erger worden.
Er waren wel 3 hele seizoenen van de 8, waar er 2 auto's de mogelijkheid hadden om te "vechten". Per saldo zat je naar hetzelfde te kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |