Piastri had in de auto kunnen zitten die achter hem eindigdequote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:05 schreef Nober het volgende:
Eindelijk dat podium voor Piastri en Gasly met Alpine.
Die wrijft in zijn handjes nu!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Piastri had in de auto kunnen zitten die achter hem eindigde
Uitgesteld gekeken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:05 schreef Nober het volgende:
Eindelijk dat podium voor Piastri en Gasly met Alpine.
Hamilton een penalty.
maar da zittie niequote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Piastri had in de auto kunnen zitten die achter hem eindigde
Feest op Zandvoort, want toch al ORANJEquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:16 schreef Sally het volgende:
[..]
maar da zittie nie![]()
Lekker in oranje-papaya!![]()
De topper(s)
Al die Piastri & Norris Mclaren fansquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Feest op Zandvoort, want toch al ORANJE
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al die Piastri & Norris Mclaren fans
Het staat zelfs letterlijk in de regels. Inhalen moet op een "safe and controlled manner". Het feit dat hij tegen Perez onderstuurt, betekent dat het niet "controlled" was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Straf lijkt me hier toch gewoon gepast?
Ik snap niet zo goed dat hier discussie over is.
Ff bij laten tanken? Hoe stel je je dat praktisch gezien voor?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch nog even over dat sprintformat. Op zichzelf kijkt het lekkerder weg dan een vrije training maar dat gedoe met die safetycar is wel een lintje van irritatie mijnerzijds. Nou zijn er maar 15 rondjes te racen en dan haal je de eerste 4 er al vanaf door zo’n idiote start. Had die vier rondjes lekker gereden en de auto’s ff bij laten tanken. Nu zijn er 8 rondjes gereden waarbij de spanning heb vooral in de eerste 2 rondjes zat omdat iedereen ging wisselen naar inters.
Is er ook niet. Alleen de usual #TeamLH die wat loopt te zeiken over racisme en Max, terwijl Max al zowat gefinisht was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Straf lijkt me hier toch gewoon gepast?
Ik snap niet zo goed dat hier discussie over is.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff bij laten tanken? Hoe stel je je dat praktisch gezien voor?
Ik vind het ook zeker beter dan het traditionele format. Maar goed die rondes achter de safety car waren wel nodig heb ik het idee, even de baan droogrijden. En we hebben 25 minuten racing (met eventjes safety car) overgehouden. Zeker niet slecht zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch nog even over dat sprintformat. Op zichzelf kijkt het lekkerder weg dan een vrije training maar dat gedoe met die safetycar is wel een lintje van irritatie mijnerzijds. Nou zijn er maar 15 rondjes te racen en dan haal je de eerste 4 er al vanaf door zo’n idiote start. Had die vier rondjes lekker gereden en de auto’s ff bij laten tanken. Nu zijn er 8 rondjes gereden waarbij de spanning heb vooral in de eerste 2 rondjes zat omdat iedereen ging wisselen naar inters.
Dan ben je een echte fanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:35 schreef DjVero het volgende:
Zaten trouwens 2 Britten achter me; die vertrokken op het moment dat Verstappen Piastri voorbij ging
Nepfansquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:35 schreef DjVero het volgende:
Zaten trouwens 2 Britten achter me; die vertrokken op het moment dat Verstappen Piastri voorbij ging
Tijdens quali gebeurd dat aan de lopende band voor elke run. Lijkt me geen rocket science.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff bij laten tanken? Hoe stel je je dat praktisch gezien voor?
Alleen is het verboden tijdens de race. Of stel je voor dat iedereen na de formation laps de outbox inrijdt om te tanken en er dan opnieuw een formation lap komt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tijdens quali gebeurd dat aan de lopende band voor elke run. Lijkt me geen rocket science.
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen is het verboden tijdens de race. Of stel je voor dat iedereen na de formation laps de outbox inrijdt om te tanken en er dan opnieuw een formation lap komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |