ow.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja goffel, daar gaat mijn rekenwerk
Ik denk ook dat het een race incident is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
En wat ben je dan als je voor een gat gaat en daarmee een ander de race uit knikkert?
gaaf om te zienquote:
Of Will Buxton?quote:
Perez lag VOOR hem. Hoe moet hij dan uit de weg?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is bijzonder lullig voor Perez maar aan de andere kant goed dat Lewis laat zien dat je 'm beter uit de weg kunt gaan.
Het was ook een race-incident maar ook incidenten hebben een oorzaak waar een straf bij past.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een race incident is.
Als Hamilton echt Perez had willen uitschakelen had hij met zijn voorwiel wel op het achterwiel van Perez gemikt, was maar een metertje inhouden. Dat kan hij erg goed en heeft dat al regelmatig gedaan
En waarom zou dat dan niet hetzelfde voor Max gelden?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez lag VOOR hem. Hoe moet hij dan uit de weg?
Verder naar links sturen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamiltonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
En wat ben je dan als je voor een gat gaat en daarmee een ander de race uit knikkert?
KERB. In de buitenbocht (van Perez. )quote:
Niet letterlijk aan de kant gaan maar dat tegenstanders ook niet denken dat Lewis wel van het gas zal gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De drie gevaarlijkste coureurs op de grid zijn:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom zou dat dan niet hetzelfde voor Max gelden?![]()
Maar nee hoor, Hamilton vindt Max "gevaarlijk" rijdt
Tsunodaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De drie gevaarlijkste coureurs op de grid zijn:
1. Russell
2. Hamilton
3. vul maar een naam in
Piastri moet nog veel leren. En met Max achter je weet je dat je vroeg of laat het haasje bent. Combinatie van factoren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begreep echt niet waarom Piastri liep te slingeren op het droge asfalt met zijn inters vlak voor die herstart. Slijt je alleen je banden mee. Max twijfelde geen moment om hem te pakken. Knap.
banden warmen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begreep echt niet waarom Piastri liep te slingeren op het droge asfalt met zijn inters vlak voor die herstart. Slijt je alleen je banden mee. Max twijfelde geen moment om hem te pakken. Knap.
Dat, maar naast dat ze opwarmden kregen ze nog meer slijtage. Gebruik dan je remmen om ze op te warmen.quote:
quote:Hamilton was attempting to pass Perez on the inside at Turn 15. While Perez was
giving little room on the inside for Hamilton, Hamilton drove onto the kerb and
subsequently understeered into Perez in the wet conditions. The Stewards consider
that Hamilton was predominantly at fault for causing a collision and order a 5 second
penalty.
En waarom gaat de auto dan naar links?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Remmen op de witte lijn zou ik denken
mss moet Piastri dan dat nog leren,.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat, maar naast dat ze opwarmden kregen ze nog meer slijtage. Gebruik dan je remmen om ze op te warmen.
Dat kan alleen als de achterremmen blokkerenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
En waarom gaat de auto dan naar links?
bron: Stewards notes?quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ik ben online en ik ben pas paar Hamiltonfans tegengekomen en het stelt niet teleur. Ik kan niet wachten om de socials te lezen
Dus je gaat de rabbithole van #TeamLH inquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ik ben online en ik ben pas paar Hamiltonfans tegengekomen en het stelt niet teleur. Ik kan niet wachten om de socials te lezen
Uitwijken voor z'n voorligger.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
En waarom gaat de auto dan naar links?
Waarom zou je geen remtemperatuur genererenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
mss moet Piastri dan dat nog leren,.
Maar dan even wat in mij opkomt: op een natte baan... is het dan handig om remwarmte te gebruiken?
En: wordt dat gegenereerd?
Van de andere kant: op een natte/opdrogende baan zullen bandjes ook niet snel opwarmen.
@:Starflyer mss?
Strollquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1. Russell
2. Hamilton
3. vul maar een naam in
wat ben je als je een gat bij een ander maakt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja dat klopt maar wel raar dat dat precies lijkt samen te vallen met links op de lijn/kerb komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de achterremmen blokkeren
Een Mercedescoureurquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
wat ben je als je een gat bij een ander maakt?
Hamiltonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mss minder, vanwege die natte baan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je geen remtemperatuur genereren
Een slechte chirurg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het water koelt wel, maar de hitte van de remmen warmt meer op dan het water afkoelt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss minder, vanwege die natte baan.
Of beter: je zal wel remwarmte genereren, maar er wordt minder doorgegeven? Dan wel de banden zijn door de regen nog nat - en dat heeft per definitie een koelend effect (denk aan jezelf met water besproeien in een hete zomer)
Ok. geen *insert wet t-shirt aub![]()
![]()
![]()
Ik doe maar een (serieuze) gooi hoor.
Bedoel je nou dat je de banden opwarmt met remwarmte?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss minder, vanwege die natte baan.
Of beter: je zal wel remwarmte genereren, maar er wordt minder doorgegeven? Dan wel de banden zijn door de regen nog nat - en dat heeft per definitie een koelend effect (denk aan jezelf met water besproeien in een hete zomer)
Ok. geen *insert wet t-shirt aub![]()
![]()
![]()
Ik doe maar een (serieuze) gooi hoor.
Dat is toevallig een techniek die Verstappen gebruiktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je de banden opwarmt met remwarmte?
Is dat zo? Ok.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toevallig een techniek die Verstappen gebruikt
welke vruchten werpt het af dan??quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was toch wel weer een top sprint hoor, boh. Sprintformat werpt zijn vruchten af, mooi om te zien. FOM gaat de goede kant op.
Meer actie tijdens het weekend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke vruchten werpt het af dan??
Nou geweldig, 7 racerondjes oid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer actie tijdens het weekend.
Een tweede race van een korte 100 km (ipv 305) plus een extra tweede kwalificatie. In plaats van een saaie training waar toch al niet naar gekeken werd....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou geweldig, 7 racerondjes oid.
Buxtonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over wie hebben we het? Palmer?
Dat is een Brit.
FOM gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was toch wel weer een top sprint hoor, boh. Sprintformat werpt zijn vruchten af, mooi om te zien. FOM gaat de goede kant op.
meer frustratie van het wachten, uitstel, uitstel en de rest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer actie tijdens het weekend.
Dat had je anders vandaag ook gehad bij de kwalificatie..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meer frustratie van het wachten, uitstel, uitstel en de rest.
Verstappen in een Toro Rosso.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1. Russell
2. Hamilton
3. vul maar een naam in
absoluut niet, de kwalificatie had om 16.00 begonnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat had je anders vandaag ook gehad bij de kwalificatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |