Het is gewoon jammer dat je je tv er eigenlijk niet meer voor hoeft aan te zetten.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Kan Hamilton echt niet racen zonder Red Bulls te rammen?
Zo gaat de F1 altijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat je je tv er eigenlijk niet meer voor hoeft aan te zetten.
Mja buiten 2021 al 10 seizoenen lang. En liever Max dan Lewis.quote:
Flink wat zo te zien. Met dank aan Lewisquote:
Komt ook gewoon omdat Hamilmans z'n auto niet bij de Red Bull vandaan kan houden.quote:
Gestart als 11e en Russell en Ocon rondje later gestopt. Perez heb je gezien.quote:
volgens sky was het just an inchidentquote:
Goh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Palmer bij F1TV zegt niks aan de hand; racing incident.
Dan hep F1TV er geen verstand van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oja, ik dacht dat ie van verder kwamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gestart als 11e en Russell en Ocon rondje later gestopt. Perez heb je gezien.
Nee, want racisme en Lewis penalty free cardquote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want racisme en Lewis penalty free card
Tja, Sky ...quote:
En terecht wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Allard probeert Perez weer wat aan te naaien
Zo weer veilig terug in het warme vbl bad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rare sfeer hier.
Hammertime
Welke pure klasse?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
De pure klasse van Hamilton komt hier naar boven.
Pure klasse om weer een auto eruit te tikken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Palmer bij F1TV", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Canvas Premium kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Krijgt een rode waas als een Red Bull zietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
why?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Perez van het team "retire the car"
Ik kijk er weer naar uitquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo weer veilig terug in het warme vbl bad.
Is daar niet een topic over?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
Zijn er nog wedstrijdjes vandaag?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo weer veilig terug in het warme vbl bad.
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand z'n wagen aan gort rijden is geweldig?
Ik stel 5 seconden straf voor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Goed. Maar Lewis heeft dus weer een RB er uit getikt. En weer aan de binnenkant. Zouden ze toch eens wat mee moeten.
FIA racisten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis heeft geen penalty free card meer
Logisch toch? Hij kan niet goed remmen, dus hij gaat harderquote:
Albon kan er over mee praten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Goed. Maar Lewis heeft dus weer een RB er uit getikt. En weer aan de binnenkant. Zouden ze toch eens wat mee moeten.
De actie van Hamilton wordt blijkbaar niet als safe and controlled gezien.quote:“In order for a car being overtaken to be required to give sufficient room to an overtaking car, the overtaking car needs to have a significant portion of the car alongside the car being overtaken and the overtaking manoeuvre must be done in a safe and controlled manner, while enabling the car to clearly remain within the limits of the track.
When considering what is a ‘significant portion’ for an overtaking on the inside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car’s front tires are alongside the other car by no later than the apex of the corner.”
Remmen is voor pussiesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verstappen krijgt de remmen niet werkend: pakt afgelopen ronde 1 sec op Piastri.
Ze hebben het ook ooit met 10 gedaan maar dat was het ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 seconden omdat je iemand de race uit tikt is eigenlijk bespottelijk weinig.
Dat zouden ze niet moeten zijn als ze het incident nog eens bekijken. Perez kon geen kant op en Hamilton reed gewoon bij hem naar binnen.quote:
De AMG ones zijn op, MB moet zoals Ferrari doen, zeggen dat ze er 300 bouwen, en stiekem gewoon ruim het dubbele fabriceren zoals met de Enzoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis heeft geen penalty free card meer
Morgen is het droog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Abdus18 het volgende:
6 seconden op wat, 6 rondjes? dat wordt wat morgen
Of een DT, in de goede ouwe tijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben het ook ooit met 10 gedaan maar dat was het ook niet
Als het om sport gaat zijn Britten totaal niet in staat om rationeel te denken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
Britten furieus. "Not the first time he has gotten a harsh penalty"
F1 heeft ook nog een sprintrace. (Wel bijna afgelopen)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Augsburg - Ajax (afgelopen)
Barca - Real
Vanmiddag hadden ze nog over het gestolen kampioenschap van 2007, vanwege straf in Spa toenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
Britten furieus. "Not the first time he has gotten a harsh penalty"
Op Spa?quote:
Volledig? Jammer.quote:
Dat vonden we een paar jaar terug ook alquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 seconden omdat je iemand de race uit tikt is eigenlijk bespottelijk weinig.
Ik bedoelde het achterwieltje tikken op Max in Silverstonequote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of een DT, in de goede ouwe tijd.
Dat is zijn specialiteit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Sow.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef Mano_ het volgende:
Ach, Hamilton boekt wel progressie. Er hoeft niemand naar het ziekenhuis.
Dat is geen voetbal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 heeft ook nog een sprintrace. (Wel bijna afgelopen)
En ik niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoelde het achterwieltje tikken op Max in Silverstone
Normaal gesproken was het ook een goede inhaalactie, behalve dat hij tegen Perez aan gleed, dus was het niet safe and controlled zoals in de overtaking guidelines staat. Zie post #205quote:
Dan is er gelukkig geen misverstandquote:
Ik gaf alleen maar aan wat Sky zegtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Normaal gesproken was het ook een goede inhaalactie, behalve dat hij tegen Perez aan gleed, dus was het niet safe snd controlled zoals in de overtaking guidelines staat.
die van sky zijn echt partijdig , het is dat ik niets anders heb ..quote:
Fijn! Overigens was het toen ook al belachelijk te weinig.quote:
Russell de perfecte wingmanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
Norris pikt een puntje extra mee, Russell niet
Voor een Sprintrace mss wat veel..?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben het ook ooit met 10 gedaan maar dat was het ook niet
Sorry maar ocon heeft totaal nog niet die status.quote:
Ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stap snel uit dit koude bad.
Huh? Hoezo dat? Ook verzet?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
18:45 Formula E London Race Ziggo 14
[ afbeelding ]
Slimme pitstopquote:
Ohquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt een flink gat in de sidepod van Perez te zitten.
Ja, door Hamilton. Water is nat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Beter een gat in je sidepod, dan een sidepod in je gatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Is vast ergens tegenaan geredenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
OhHoe is dat nou weer gekomen? Niks van meegekregen
Is toch gewoon al lang bezig zoals verwachtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
18:45 Formula E London Race Ziggo 14
[ afbeelding ]
Ken je die Mercedes coureur die het leuk vindt om Red Bulls van de baan te rammen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
OhHoe is dat nou weer gekomen? Niks van meegekregen
We all have no grip mate, dickheadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken je die Mercedes coureur die het leuk vindt om Red Bulls van de baan te rammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |