Gestart als 11e en Russell en Ocon rondje later gestopt. Perez heb je gezien.quote:
volgens sky was het just an inchidentquote:
Goh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Palmer bij F1TV zegt niks aan de hand; racing incident.
Dan hep F1TV er geen verstand van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oja, ik dacht dat ie van verder kwamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gestart als 11e en Russell en Ocon rondje later gestopt. Perez heb je gezien.
Nee, want racisme en Lewis penalty free cardquote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want racisme en Lewis penalty free card
Tja, Sky ...quote:
En terecht wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Allard probeert Perez weer wat aan te naaien
Zo weer veilig terug in het warme vbl bad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rare sfeer hier.
Hammertime
Welke pure klasse?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
De pure klasse van Hamilton komt hier naar boven.
Pure klasse om weer een auto eruit te tikken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Palmer bij F1TV", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Canvas Premium kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Krijgt een rode waas als een Red Bull zietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:10 schreef Sodemieters het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |