Die dingen vreten energie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom zijn er geen jetdryers zoals in de NASCAR?
Ach we hebben weer andere toppers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:16 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat Coulthard er niet meer er bij is altijd fun op Spa met die gast als het regend
Japan 2019 toen er op zaterdag niet gereden werd.quote:
Schumacher reed er zelf tegenop hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:16 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat Coulthard er niet meer er bij is altijd fun op Spa met die gast als het regend
Ja kloptquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schumacher reed er zelf tegenop hoor
Op zaterdag volgend jaar vanwege de ramadan, jeuh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is ook geen wonder dat ze steeds meer in de woestijn moeten gaan rijden
Bottas ook niet. En dat kapsel is veel ergerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh. Hulk heeft nog niks aan z'n kapsel gedaan.
Die van Piastri lijk me ook niet fijn zitten in een helm ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bottas ook niet. En dat kapsel is veel erger
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Die van Piastri lijk me ook niet fijn zitten in een helm ..
Ah, heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Horner afplakken Ferrari petje gister van iemand bij hun in de garagebox
True, maar bij Bottas verwacht je inmiddels niet anders.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bottas ook niet. En dat kapsel is veel erger
Warmt vrij snel opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:31 schreef Faraday01 het volgende:
Dit wordt gruwelijk koude banden genot
De baan is ook niet echt heel veel droger dan wat het een half uur geleden was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:36 schreef PS. het volgende:
Als het weer te extreem is snap ik het wel, maar nu gaan ze allemaal op de intermediates, dus het viel ook allemaal wel mee.
Volgens mij is het probleem met de wets niet zozeer het gebrek aan grip, maar de hoeveelheid spray die ze veroorzaken. De natte baan is dan niet het gevaar maar het gebrek aan zicht.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:36 schreef PS. het volgende:
Als het weer te extreem is snap ik het wel, maar nu gaan ze allemaal op de intermediates, dus het viel ook allemaal wel mee.
Daarom..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De baan is ook niet echt heel veel droger dan wat het een half uur geleden was.
Veiligheid is natuurlijk geboden met een gevaarlijke sport.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:35 schreef Rnie het volgende:
Dat bange gedrag wordt ik schijtziek van bij F1. Het zijn racers, geen balletdansers. Full wets en gewoon gaan.
Ja maar in de kwali zorgen ze toch altijd wel voor voldoende afstand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem met de wets niet zozeer het gebrek aan grip, maar de hoeveelheid spray die ze veroorzaken. De natte baan is dan niet het gevaar maar het gebrek aan zicht.
Jep, geen enkele reden om zo lang te wachten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar in de kwali zorgen ze toch altijd wel voor voldoende afstand.
35 minuten laterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Start sprintrace 17:05 (1 uur en 5 min later).
Daar heb je goede banden voor…oh wachtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veiligheid is natuurlijk geboden met een gevaarlijke sport.
Dat is correct en juist.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
De banden zijn het probleem niet. De spray wel. Het is niet voor niets dat ze testen met spatborden om te kijken of ze de spray kunnen verminderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar heb je goede banden voor…oh wacht
Totdat er iemand spint en de auto erachter niet ziet waar die heen gaat als hij dichterbij komt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon de spray volgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Totdat er iemand spint en de auto erachter niet ziet waar die heen gaat als hij dichterbij komt.
Dan ga je maar langzamer, of je neemt het risico door hard te rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De banden zijn het probleem niet. De spray wel. Het is niet voor niets dat ze testen met spatborden om te kijken of ze de spray kunnen verminderen.
De coureurs nemen dat risico ook. De FIA niet. Die gaan voor veiligheid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan ga je maar langzamer, of je neemt het risico door hard te rijden.
Uiteindelijk zeg ik dit natuurlijk ongenuanceerd, maar het is wel een irritatiepunt bij velen. Ze doen net alsof het zo gevaarlijk is terwijl dat het gewoon niet meer is.
Maar ze willen coureurs dus niet dwingen die limiet op te zoeken (en dus over te gaan)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan ga je maar langzamer, of je neemt het risico door hard te rijden.
Uiteindelijk zeg ik dit natuurlijk ongenuanceerd, maar het is wel een irritatiepunt bij velen. Ze doen net alsof het zo gevaarlijk is terwijl dat het gewoon niet meer is.
Schildpad spelenquote:
Eind dit jaar swap met Perezquote:
Weer? Eerste keer nu.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:50 schreef DeeBee het volgende:
RIC die Yuki weer makkelijk verslaat, maar het lag niet aan Nyck hoor!!!1!!
Serieus?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:50 schreef DeeBee het volgende:
RIC die Yuki weer makkelijk verslaat, maar het lag niet aan Nyck hoor!!!1!!
Koren op de molen voor Hamilton z'n contractonderhandelingen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:52 schreef ZaZoe het volgende:
Russell bakt er tegenwoordig niet veel meer van.
Om half 6 zijn de vrouwen in de Tour aan de voet van de eerste klim. Dat zou perfect uitgekomen zijn,.quote:
Erik moet nog leren dat het geen 'sprintrace' heet en dat we nu niet naar de kwalificatie daarvoor kijken, maar naar de shootoutquote:
Waarom alleen de banden de schuld geven? De auto ligt zo laag met de vloer dat ze veranderen in boten als er een beetje water ligtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar heb je goede banden voor…oh wacht
Exactquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ohja, toen jij zei dat het 1 uur en 5 minuten werd uitgesteld
Fietsenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om half 6 zijn de vrouwen in de Tour aan de voet van de eerste klim. Dat zou perfect uitgekomen zijn,.
Ze zakken er maar in met hun achterlijke sprintrace.
Zie 2 posts eerderquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Start sprintrace 17:05 (35 min later).
Shoutout is leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erik moet nog leren dat het geen 'sprintrace' heet en dat we nu niet naar de kwalificatie daarvoor kijken, maar naar de shootout
Sprintweekendsquote:
Dat word dan wel een probleem 2 dagen nodig om dat ding los te krijgen , morgen moet hij toch echt van banden wisselen in de racequote:
Echte Papaya fan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht die heeft voor de gein z'n haar oranje gemaakt maar is puur natuur
[ afbeelding ]
Gewoon net als bij vrachtwagenbanden het loopvlak vervangenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat word dan wel een probleem 2 dagen nodig om dat ding los te krijgen , morgen moet hij toch echt van banden wisselen in de race
Die monteur rechtsquote:
Waarom shootout eigenlijk? Een shootout is toch 1 tegen 1 en de verliezer valt af?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erik moet nog leren dat het geen 'sprintrace' heet en dat we nu niet naar de kwalificatie daarvoor kijken, maar naar de shootout
Beter aan het begin van de sessie in de muur dan eerst wat brandstof verspillen en aan het eind van de sessie in de muur?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Sargeant ofzo was zou ik op slicks beginnen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beter aan het begin van de sessie in de muur dan eerst wat brandstof verspillen en aan het eind van de sessie in de muur?
Nee hoor, er is niet één definitie van in de sportquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom shootout eigenlijk? Een shootout is toch 1 tegen 1 en de verliezer valt af?
Of z'n moeder had een serieus geval van roest in de schuur.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht die heeft voor de gein z'n haar oranje gemaakt maar is puur natuur
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beter aan het begin van de sessie in de muur dan eerst wat brandstof verspillen en aan het eind van de sessie in de muur?
Stroll is de eerstequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:01 schreef Tijn het volgende:
Nog niemand die het op slicks aandurft. Zal toch niet lang meer duren nu.
Strollquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:01 schreef Tijn het volgende:
Nog niemand die het op slicks aandurft. Zal toch niet lang meer duren nu.
Dat wel, maar Stroll is niet zo goede coureur die had beter op inters kunnen gaan. Laat Alonso op slicks gaan.quote:
Dat doet ie dan wel goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef SiGNe het volgende:
Stroll verneukt het voor oa Ricciardo en Albon, die kunnen hun ronde niet meer afmaken en dus niks verbeteren.
Gelul, Stroll is een prima regenrijder.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wel, maar Stroll is niet zo goede coureur die had beter op inters kunnen gaan. Laat Alonso op slicks gaan.
Het team dan toch. Stroll zei "too early", team zei "gewoon gaan!".quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef SiGNe het volgende:
Stroll verneukt het voor oa Ricciardo en Albon, die kunnen hun ronde niet meer afmaken en dus niks verbeteren.
Als je op slicks beetje natte baan ga dan voor softsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Op Softs was het denk ik wel gelukt
Zeg dat maar tegen de monteursquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer, het was de moeite van het risico waard maar zat nog nét aan de verkeerde kant van het randje.
Stroll is prima in de regen over het algemeenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wel, maar Stroll is niet zo goede coureur die had beter op inters kunnen gaan. Laat Alonso op slicks gaan.
Moet ie wel inters en regenbanden rijdenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelul, Stroll is een prima regenrijder.
Precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelul, Stroll is een prima regenrijder.
Blimey Luckyquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Russel tot twee keer toe met hakken over de sloot
Mwah, Stroll is vaak juist goed in van die rare omstandighedenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Da's waar..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het team dan toch. Stroll zei "too early", team zei "gewoon gaan!".
Stroll al een paar keer niet volgens mijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het dit seizoen al een keer eerder voorgekomen dat geen één van de AM's in Q3 zat?
Mag kennelijk niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je op slicks beetje natte baan ga dan voor softs
Haha, Stephan betaalt ¤15 per maand en binnenkort nog meer voor F1quote:
Dat is toch over een maandquote:
*15,99quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha, Stephan betaalt ¤15 per maand en binnenkort nog meer voor F1
dat is timtomC ten topquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:09 schreef PS. het volgende:
Tom altijd met zn ''Bij twijfel altijd op slicks gaan''
Wat een gigantisch domme opmerking.
Tom is een knuppel eerste klas.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:09 schreef PS. het volgende:
Ga met regenweer het bandenreglement overboord?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag kennelijk niet.
SO2 = mediums (of regenbanden/inters) tijdens een sprint shootout. Aldus Allard
Rijke pauper ben ik gewoonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha, Stephan betaalt ¤15 per maand en binnenkort nog meer voor F1
Niet in de sprintkwali kennelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga met regenweer het bandenreglement overboord?
ik krijg ze nooit uit elkaar gekend dus voor mij is het beiden timtomCquote:
Volgens Allard dus niet bij een sprint shootout. Geen idee of dat klopt trouwens.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga met regenweer het bandenreglement overboord?
Beide ontmoet en een dag mee moeten dealenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg ze nooit uit elkaar gekend dus voor mij is het beiden timtomC
Zelfs rijke paupers die meer betalen voor een minder product sporen niet.quote:
Dat is cultuur.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarnet nog aan wat jongetjes gezeten zeker
Mag wel volgens de Sporting Regulations. Allard zit fout.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag kennelijk niet.
SO2 = mediums (of regenbanden/inters) tijdens een sprint shootout. Aldus Allard
quote:If any of the periods SQ1, SQ2 or SQ3 gets declared wet, the specification, mileage or number of dry-weather tyres that may be used in the remainder of the sprint shootout will be free.
Deze komt alleen uit Italië, per Ferrari.quote:
olav zei het ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens Allard dus niet bij een sprint shootout. Geen idee of dat klopt
Maar dank voor de infoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mag wel volgens de Sporting Regulations. Allard zit fout.
[..]quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens Allard dus niet bij een sprint shootout. Geen idee of dat klopt trouwens.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:09 schreef PS. het volgende:
*tenzijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
olav zei het ook
ze moeten SH1 en 2 starten op geel (mits te nat)
dus aanname als er een overgang is dan ook op geel
anders zou de keuze voor geel erg vreemd zijn
Weequote:
dank!quote:
Waarom zouden ze dat dan doen? Het lijkt me niet dat ze nu al door de softs heen zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mag wel volgens de Sporting Regulations. Allard zit fout.
[..]
Ferrari in m'n schoen zeg ik geen nee tegenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze komt alleen uit Italië, per Ferrari.
Geen pakjes dus, want geen ruimte voor.
Geen probleem hierquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs rijke paupers die meer betalen voor een minder product sporen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |