Gewoon net als bij vrachtwagenbanden het loopvlak vervangenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat word dan wel een probleem 2 dagen nodig om dat ding los te krijgen , morgen moet hij toch echt van banden wisselen in de race
Die monteur rechtsquote:
Waarom shootout eigenlijk? Een shootout is toch 1 tegen 1 en de verliezer valt af?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erik moet nog leren dat het geen 'sprintrace' heet en dat we nu niet naar de kwalificatie daarvoor kijken, maar naar de shootout
Beter aan het begin van de sessie in de muur dan eerst wat brandstof verspillen en aan het eind van de sessie in de muur?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Sargeant ofzo was zou ik op slicks beginnen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beter aan het begin van de sessie in de muur dan eerst wat brandstof verspillen en aan het eind van de sessie in de muur?
Nee hoor, er is niet één definitie van in de sportquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom shootout eigenlijk? Een shootout is toch 1 tegen 1 en de verliezer valt af?
Of z'n moeder had een serieus geval van roest in de schuur.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht die heeft voor de gein z'n haar oranje gemaakt maar is puur natuur
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beter aan het begin van de sessie in de muur dan eerst wat brandstof verspillen en aan het eind van de sessie in de muur?
Stroll is de eerstequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:01 schreef Tijn het volgende:
Nog niemand die het op slicks aandurft. Zal toch niet lang meer duren nu.
Strollquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:01 schreef Tijn het volgende:
Nog niemand die het op slicks aandurft. Zal toch niet lang meer duren nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |