Die dingen vreten energie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom zijn er geen jetdryers zoals in de NASCAR?
Ach we hebben weer andere toppers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:16 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat Coulthard er niet meer er bij is altijd fun op Spa met die gast als het regend
Japan 2019 toen er op zaterdag niet gereden werd.quote:
Schumacher reed er zelf tegenop hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:16 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat Coulthard er niet meer er bij is altijd fun op Spa met die gast als het regend
Ja kloptquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schumacher reed er zelf tegenop hoor
Op zaterdag volgend jaar vanwege de ramadan, jeuh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is ook geen wonder dat ze steeds meer in de woestijn moeten gaan rijden
Bottas ook niet. En dat kapsel is veel ergerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh. Hulk heeft nog niks aan z'n kapsel gedaan.
Die van Piastri lijk me ook niet fijn zitten in een helm ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bottas ook niet. En dat kapsel is veel erger
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Die van Piastri lijk me ook niet fijn zitten in een helm ..
Ah, heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Horner afplakken Ferrari petje gister van iemand bij hun in de garagebox
True, maar bij Bottas verwacht je inmiddels niet anders.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bottas ook niet. En dat kapsel is veel erger
Warmt vrij snel opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:31 schreef Faraday01 het volgende:
Dit wordt gruwelijk koude banden genot
De baan is ook niet echt heel veel droger dan wat het een half uur geleden was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:36 schreef PS. het volgende:
Als het weer te extreem is snap ik het wel, maar nu gaan ze allemaal op de intermediates, dus het viel ook allemaal wel mee.
Volgens mij is het probleem met de wets niet zozeer het gebrek aan grip, maar de hoeveelheid spray die ze veroorzaken. De natte baan is dan niet het gevaar maar het gebrek aan zicht.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:36 schreef PS. het volgende:
Als het weer te extreem is snap ik het wel, maar nu gaan ze allemaal op de intermediates, dus het viel ook allemaal wel mee.
Daarom..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De baan is ook niet echt heel veel droger dan wat het een half uur geleden was.
Veiligheid is natuurlijk geboden met een gevaarlijke sport.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:35 schreef Rnie het volgende:
Dat bange gedrag wordt ik schijtziek van bij F1. Het zijn racers, geen balletdansers. Full wets en gewoon gaan.
Ja maar in de kwali zorgen ze toch altijd wel voor voldoende afstand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem met de wets niet zozeer het gebrek aan grip, maar de hoeveelheid spray die ze veroorzaken. De natte baan is dan niet het gevaar maar het gebrek aan zicht.
Jep, geen enkele reden om zo lang te wachten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar in de kwali zorgen ze toch altijd wel voor voldoende afstand.
35 minuten laterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Start sprintrace 17:05 (1 uur en 5 min later).
Daar heb je goede banden voor…oh wachtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veiligheid is natuurlijk geboden met een gevaarlijke sport.
Dat is correct en juist.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
De banden zijn het probleem niet. De spray wel. Het is niet voor niets dat ze testen met spatborden om te kijken of ze de spray kunnen verminderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar heb je goede banden voor…oh wacht
Totdat er iemand spint en de auto erachter niet ziet waar die heen gaat als hij dichterbij komt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon de spray volgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Totdat er iemand spint en de auto erachter niet ziet waar die heen gaat als hij dichterbij komt.
Dan ga je maar langzamer, of je neemt het risico door hard te rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De banden zijn het probleem niet. De spray wel. Het is niet voor niets dat ze testen met spatborden om te kijken of ze de spray kunnen verminderen.
De coureurs nemen dat risico ook. De FIA niet. Die gaan voor veiligheid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan ga je maar langzamer, of je neemt het risico door hard te rijden.
Uiteindelijk zeg ik dit natuurlijk ongenuanceerd, maar het is wel een irritatiepunt bij velen. Ze doen net alsof het zo gevaarlijk is terwijl dat het gewoon niet meer is.
Maar ze willen coureurs dus niet dwingen die limiet op te zoeken (en dus over te gaan)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan ga je maar langzamer, of je neemt het risico door hard te rijden.
Uiteindelijk zeg ik dit natuurlijk ongenuanceerd, maar het is wel een irritatiepunt bij velen. Ze doen net alsof het zo gevaarlijk is terwijl dat het gewoon niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |