Staat in het SVquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waren ze af vanwege het fluisteren van Ima of omdat hij achter de computer zat?
Ja ik had het gelezen, maar ik had ook een filmpje gekeken, waarin in Ima achter de pc ging zitten, terwijl ik dacht dat dat ook niet mocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat in het SV![]()
Het fluisteren van oke van Imadiddin toen hij een mail had gelezen
IK heb netjes meer dan 2 minuten gewachtquote:
Wel als hij berichten krijgt, ze mochten zover ik weet alleen niet met elkaar communiceren met elkaar vis de computerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen, maar ik had ook een filmpje gekeken, waarin in Ima achter de pc ging zitten, terwijl ik dacht dat dat ook niet mocht.
Hoppa, zo kan het ook, geen langdradig gelamenteer zoals bij de bro's.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:34 schreef engine het volgende:
Bern even snel tussendoor pijlen bij Erik of Rupert de volgende is om op te stemmen. Voor Erik nummer 1 zegt hij. Super...en weer door.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel als hij berichten krijgt, ze mochten zover ik weet alleen niet met elkaar communiceren met elkaar vis de computer
Kort en krachtig, nu nog ten uitvoer brengenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa, zo kan het ook, geen langdradig gelamenteer zoals bij de bro's.
Mits er nog een eliminatie komtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort en krachtig, nu nog ten uitvoer brengen
Met allemaal bijnamen en verschillende scenariosquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa, zo kan het ook, geen langdradig gelamenteer zoals bij de bro's.
Heb hem nu op 3 augustus gezetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Het middeleeuwse feest moet wel verschoven zijn want de boodschappen ervoor moeten nog gedaan worden. Ook zijn ze nog bezig met kleding.
Ja het kan ook via een spel gaan vanaf nuquote:
Plannen blijft lastig voor zequote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Het middeleeuwse feest moet wel verschoven zijn want de boodschappen ervoor moeten nog gedaan worden. Ook zijn ze nog bezig met kleding.
En dan hebben ze eindelijk alles gepland en soms zelfs ook alles al opgebouwd en dan loopt het uiteindelijk toch andersquote:
Ze hebben het ook zo druk daarquote:
Dat is ook gewoon gemeen want ze moeten alles volgens een planning doorgevenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hebben ze eindelijk alles gepland en soms zelfs ook alles al opgebouwd en dan loopt het uiteindelijk toch anders
Ik zou daar helemaal gek van worden.. daarom zeg ik vaker dat ze het daar niet altijd makkelijk hebben en echt worden geleefd door achter.. ik geef het je te doen om daar altijd maar zonder weerwoord in mee moeten gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon gemeen want ze moeten alles volgens een planning doorgeven
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:45 schreef engine het volgende:
Ah Mirthe is de volgende gast van het filoodsofisch gesprek
Druk, druk, drukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben het ook zo druk daar![]()
Mirthe vergeten dat ze met Wendy ging lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |