Niet gezandstraald?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
Een alleraardigste middag op het strand gehad.
Zon is nu net een uur vertrokken.
Nee. (Ik was aan het kitesurfen.) En verder viel het heel erg mee ondanks dat de wind flink was.quote:
Thanx Djeez..quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een heerlijk weer! De hele dag in een waterpretpark met stralende zon. Allemaal mooie vrouwen in bikini's, inclusief mijn rondborstige Vlaamse. Ik heb het echt met jullie te doen, nu het in jullie land kutweer is
SOW KOEKOEK.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een heerlijk weer! De hele dag in een waterpretpark met stralende zon. Allemaal mooie vrouwen in bikini's, inclusief mijn rondborstige Vlaamse. Ik heb het echt met jullie te doen, nu het in jullie land kutweer is
Pics or it didn’t happen vuilak.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Assen is een andere wereld met een eigen klimaatquote:Op zondag 30 juli 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniet ervan.![]()
Enneh. “Jullie land”. Ben je geëmigreerd?
Kappen nou hoorquote:Op zondag 30 juli 2023 20:44 schreef quirina het volgende:
De zwammetjes groeien alweer in het bos.
De zomer is echt voorbij.
Aantal jaar geleden was het heel gaaf om er een aantal te zien aan de Kaap Verdiaanse kust.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. (Ik was aan het kitesurfen.) En verder viel het heel erg mee ondanks dat de wind flink was.
Snil!quote:
Dit is nog erger dan hont.quote:
Dan was het op het strand lang niet zo aangenaam, als het oktober was.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Hier proberen ze het ook weer goed te praten. Het zou gewoon oktober kunnen zijn. Heeft niks met zomer te maken.
[ twitter ]
Dank je. Ik leef nog een dikke week als god in Frankrijk. Pas daarna ben ik weer Nederlander, hopelijk neem ik het goeie weer meequote:Op zondag 30 juli 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniet ervan.![]()
Enneh. “Jullie land”. Ben je geëmigreerd?
De hele dag in een waterpretpark, wat vreselijk!quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Heel Nederland is een waterpark.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De hele dag in een waterpretpark, wat vreselijk!
In de verste verte niet. En dan proberen sommige dat nog recht te praten ookquote:Op maandag 31 juli 2023 07:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Dit kun je toch met geen fatsoen een zomer noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Hebben we een keer een natte zomer is het weer niet goed!quote:Op maandag 31 juli 2023 08:46 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat toch voor onzin dat dit weer als "wisselvallig" wordt omschreven? Hte is totaal niet wisselvallig, het is non-stop natte ellende. Donderdag vanaf Noord-Holland tot en met de Auvergne in de regen gereden, gisteren vanaf Charleroi tot Noord-Holland. Totaal achterlijk.
Dit is ook deel van de klimaatverandering!quote:Op maandag 31 juli 2023 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de verste verte niet. En dan proberen sommige dat nog recht te praten ook
Wat zou daar goed aan moeten zijn?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben we een keer een natte zomer is het weer niet goed!
Oplossen algehele langdurige droogte.quote:
Wat is er fout aan een wisselvallige zomer wat normaal de norm was in NL.quote:
Aha, alles wat allang op peil is en weer door de boeren als overtollig water gezien wordt dus. De tekorten waren in de lente al goedgemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oplossen algehele langdurige droogte.
Drooggevallen meertjes/beken worden weer gevuld.
Goed voor de plantjes in de tuin en voor de boer op het land.
Etc.
In welke zomer hadden we zoveel dagen grijs en regen als dit?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is er fout aan een wisselvallige zomer wat normaal de norm was in NL.
2011, 2004quote:Op maandag 31 juli 2023 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke zomer hadden we zoveel dagen grijs en regen als dit?
Wisselvallig is voor mij persoonlijk toch heel wat anders.
Ergens mid jaren 90 ook een herfstzomer gehad.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke zomer hadden we zoveel dagen grijs en regen als dit?
Wisselvallig is voor mij persoonlijk toch heel wat anders.
2021 heeft ertoe geleid dat ik vakantie in eigen land heb afgezworen.quote:
Oh even bijna 20 jaar geleden. Dat is toch niet de norm dan?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ergens mid jaren 90 ook een herfstzomer gehad.
Begin maar eens met het beleid. Afgelopen herfst halfjaar heeft het van oktober t/m begin mei echt meer dan genoeg geregend, maar vervolgens na 2 weken geen neerslag begon dat gedram over droogte alweer. Dat kan anders.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oplossen algehele langdurige droogte.
Drooggevallen meertjes/beken worden weer gevuld.
Goed voor de plantjes in de tuin en voor de boer op het land.
Etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Precies niet ookquote:Op maandag 31 juli 2023 09:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niet zeuren hé. Dit is een volkomen normale zomer.
Is dit opbeurend bedoeld?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf 10 augustus zou het beter moeten worden.. (lees: droger).
Je zat nu toch in Nederland?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aha dus ehh, is dit nou wat je bedoelde met "tot die tijd heb ik het betere weer"?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef Salina het volgende:
Verloren week dus.
Een voordeel: misschien even kans om wat (extra hard) door te werken dan als ik zin heb.Ik ben juist niet vooruit te branden op dagen als vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Yep, vandaar dus de vraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2023 12:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep, vandaar dus de vraag.Dan is het hier beter weer, want hier is het droog en bij jou neitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
2021 vergeten? Dat jaar was echt identiek. Eerst een belachelijk warme juni om het gemiddelde lekker op te krikken, gevolgd door zo'n beroerde zomer dat het onderaan de streep net onder gemiddeld wasquote:Op maandag 31 juli 2023 12:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ben al aardig wat jaartjes op deze kloot maar kan met enige zekerheid zeggen dat dit de beroerdste zomer is die ik heb meegemaakt.
Het is in mijn ogen ook zeker niet normaal. Heb ze allemaal meegemaakt. Te koud, te nat, te warm, te winderig etc. Maar deze combinatie is bijzonder. Bijzonder verneukeratief welteverstaan.
Dit gaat ook wel een behoorlijk effect hebben op de recreantensector. Zowel dit jaar (duh) als de komende jaren. Ik denk dat aardig wat mensen wel even klaar zijn met het recreëren in eigen land na deze triestheid. Die gaan weer lekker de grens over.
Nee, ben ik niet vergeten. Toen zaten we twee weken in het Sauerland en was het zelfs een dag 11 graden.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2021 vergeten? Dat jaar was echt identiek. Eerst een belachelijk warme juni om het gemiddelde lekker op te krikken, gevolgd door zo'n beroerde zomer dat het onderaan de streep net onder gemiddeld was
Zo lang is het nog helemaal niet slecht hoor. Het weekend van 8 en 9 juli was het nog 30+ graden. Pas de laatste 10-14 dagen is het omgeslagen na een giga warme en droge juni maand en een droge 2e helft van mei. Blijkbaar wordt dat plots compleet vergeten als het nu in korte tijd ineens te fris en te nat is.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Maar toen was het, in mijn beleving iig, niet zooo lang, zooo beroerd.
Vanavond weerquote:Op maandag 31 juli 2023 13:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet vergeten. Toen zaten we twee weken in het Sauerland en was het zelfs een dag 11 graden.
Maar toen was het, in mijn beleving iig, niet zooo lang, zooo beroerd. Toen zaten we nog geregeld in het zwembad in Juli en Augustus. Vergeet dat maar rustig dit jaar..tenzij je van het ruwe bolster, stalen pit bent natuurlijk
Je hebt op papier opzeker gelijk. In Juni waren een paar heerlijke dagen. De meeste dagen echter stond er m.i. een hinderlijke noordenwind. 8 Juli was briljant!quote:Zo lang is het nog helemaal niet slecht hoor. Het weekend van 8 en 9 juli was het nog 30+ graden. Pas de laatste 10-14 dagen is het omgeslagen na een giga warme en droge juni maand en een droge 2e helft van mei. Blijkbaar wordt dat plots compleet vergeten als het nu in korte tijd ineens te fris en te nat is.
Over de grens is er nu ook niet bepaald een garantie op goed en fijn zomerweer.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ben al aardig wat jaartjes op deze kloot maar kan met enige zekerheid zeggen dat dit de beroerdste zomer is die ik heb meegemaakt.
Het is in mijn ogen ook zeker niet normaal. Heb ze allemaal meegemaakt. Te koud, te nat, te warm, te winderig etc. Maar deze combinatie is bijzonder. Bijzonder verneukeratief welteverstaan.
Dit gaat ook wel een behoorlijk effect hebben op de recreantensector. Zowel dit jaar (duh) als de komende jaren. Ik denk dat aardig wat mensen wel even klaar zijn met het recreëren in eigen land na deze triestheid. Die gaan weer lekker de grens over.
Garanties heb je nooit. Toch denk ik dat er procentueel iets meer kans op mooi zomerweer is in Kroatië, Italië of Zuid Frankrijk dan, pak hem eens beet, Petten Noord-Hollandquote:Op maandag 31 juli 2023 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Over de grens is er nu ook niet bepaald een garantie op goed en fijn zomerweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |