Aantal jaar geleden was het heel gaaf om er een aantal te zien aan de Kaap Verdiaanse kust.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. (Ik was aan het kitesurfen.) En verder viel het heel erg mee ondanks dat de wind flink was.
Snil!quote:
Dit is nog erger dan hont.quote:
Dan was het op het strand lang niet zo aangenaam, als het oktober was.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Hier proberen ze het ook weer goed te praten. Het zou gewoon oktober kunnen zijn. Heeft niks met zomer te maken.
[ twitter ]
Dank je. Ik leef nog een dikke week als god in Frankrijk. Pas daarna ben ik weer Nederlander, hopelijk neem ik het goeie weer meequote:Op zondag 30 juli 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniet ervan.![]()
Enneh. “Jullie land”. Ben je geėmigreerd?
De hele dag in een waterpretpark, wat vreselijk!quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een heerlijk weer! De hele dag in een waterpretpark met stralende zon. Allemaal mooie vrouwen in bikini's, inclusief mijn rondborstige Vlaamse. Ik heb het echt met jullie te doen, nu het in jullie land kutweer is
Heel Nederland is een waterpark.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De hele dag in een waterpretpark, wat vreselijk!
In de verste verte niet. En dan proberen sommige dat nog recht te praten ookquote:Op maandag 31 juli 2023 07:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Dit kun je toch met geen fatsoen een zomer noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |