Nee hoor, je mag hèm nog steeds wel een veroordeelde verkrachter noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger moesten we een veroordeling afwachten voor we iemand een veroordeelde verkrachter mochten noemen. Nu moeten we het hoger beroep afwachten. De doelpalen zijn flink verschoven.
O jee BNers vangen wat tegenwind na een ophef.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:21 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag hèm nog steeds wel een veroordeelde verkrachter noemen.
Maar misschien leuk als we niet de (ex-?) partner en schoonzus van deze dader via social media afbranden, opgehitst door Yvonne en op basis van halve informatie, invulling, jaloezie en projectie.
Bizar: Mensen zijn nu overgeschakeld op de insta van Doutzen, om daar vanuit een anoniem account hun mening over Rens te delen "omdat Rens de reacties heeft uitgezet" en het daar dus niet meer kan.
Precies, nu is het niet meer onschuldig tot anders bewezen, maar schuldig tenzij anders bewezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger moesten we een veroordeling afwachten voor we iemand een veroordeelde verkrachter mochten noemen. Nu moeten we het hoger beroep afwachten. De doelpalen zijn flink verschoven.
Je weet dat hij schuldig bevonden is hè.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies, nu is het niet meer onschuldig tot anders bewezen, maar schuldig tenzij anders bewezen.
Stel je niet aan zegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, Doutzen is al een paar jaar af sinds ze zich zo onsterfelijk belachelijk maakte tijdens de covid-crisis, dus opzich is dat niet zo heel erg toch.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:21 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Bizar: Mensen zijn nu overgeschakeld op de insta van Doutzen, om daar vanuit een anoniem account hun mening over Rens te delen "omdat Rens de reacties heeft uitgezet" en het daar dus niet meer kan.
"Ja, dan mag het". Wat een onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Doutzen is al een paar jaar af sinds ze zich zo onsterfelijk belachelijk maakte tijdens de covid-crisis, dus opzich is dat niet zo heel erg toch.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:16 schreef sly-nl het volgende:
Hoop gespeculeer, fijn, want SHO. Maar de hysterie in dit topic neigt wel richting Wappies-level. Een gevangenisuniform, de reflectie van een streepjespak...
Als je de laatste hitsingle van Andre Hazes jr. backwards draait hoor je dat het om een sekte gaat die onder leiding van Doutze opereert.
Ik zie jou al meerdere posts in dit topic spenderen aan het terechtwijzen wat er wel of niet kan, dus ik stook dat vuurtje graag nog even op.quote:
Dat staat er juist (als ik het goed lees).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat hij schuldig bevonden is hè.
Dat hij in hoger beroep is gegaan verandert daar iig tot de uitspraak niets aan.
https://www.bekendeburen.(...)ng-verdachte-man-sidquote:Zo rijk zijn Rens Kroes en haar van verkrachting verdachte man Sid!
Natuurlijk zal deze onthulling financiele gevolgen hebben. Kunnen zijn qua geld tegen een stootje?....
Hert was juice koningin Yvon Coldeweijer die onthulde dat de man van Rens Kroes, foodblogger en zus van Doutzen Kroes, in 2019 door de rechtbank schuldig werd bevonden aan verkrachting en werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van 24 maanden.
Haar man Sid, met wie Rens al 15 jaar samen is, is in hoger beroep gegaan en van deze zitting is nog geen exacte datum bekend. Wel had er een zitting plaats in maart van dit jaar maar die is aangehouden omdat de advocaat van SId nog meerdere getuigen wil verhoren.
Nu deze zaak op straat is belandt, kan het bijna niet anders alsdat dit ook financiele gevolgen gaat hebben voor het echtpaar. Want ja, wie wil nog zaken doen met iemand die getrouwd is met een man die van verkrachting wordt verdacht?
De vraag is dan ook; kunnen zij financieel gezien tegen een stootje. Hebben Rens en Sid genoeg financiele middelen? Bekendeburen dook in de cijfers van hun bedrijven.. Dat zijn er totaal 5, waaronder Rens Kroes Holding B.V. en Sid Soum Holding B.V.
Op basis van de laatste gepubliceerde jaarcijfers, zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koopjhandel, bedragen de eigen vermogens in totaal niet iets minder dan een half miljoen euro.
Daar kun je het best wel een paar jaar mee uitzingen. Onroerendgoed hebben zij niet. Maar als ze echt financieel in het nauw komen,dan wil misschien Doutzen bijspringen. Wie weet?
Belandtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.bekendeburen.(...)ng-verdachte-man-sid
Wat een dom artikel,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.bekendeburen.(...)ng-verdachte-man-sid
Alsof ‘donkere grote mannen’ per definitie enge alpha types zijn die vrouwen verkrachten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap nooit dat soort types die dan specifiek zo'n grote enge alpha-guy zoeken. Zeker niet als ze zulke rare shit flikken.
Een oud-vriendin van me was ook uitsluitend into grote donkere mannen. Dat zei en vond ze zelf (Nee, haar naam was niet Anouk). Heeft van haar ex Silvester (Die overigens uiteindelijk ook geen Silvester bleek te heten, ook zoiets) een kind gekregen.
Rens Kroes verkondigt ook complete onzin om die troep van haar te verkopen.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Vrouwen die met tuig een relatie aangaan, zijn zelf ook tuig.
Met hun persoonlijkheidsstoornis trekken ze wel graag de slachtofferkaart, maar ze deugen zelf ook niet.
Doutzen Kroes is succesvol vanwege haar uiterlijk. Voor de rest is ze zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Doutzen is al een paar jaar af sinds ze zich zo onsterfelijk belachelijk maakte tijdens de covid-crisis, dus opzich is dat niet zo heel erg toch.
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hufter en een verkrachter. Daar zit geen nuance in. De Rens Kroes spoort zelf niet. Die man is een veroordeelde crimineel en zij is daarna bewust ermee getrouwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.
We weten niet wanneer ze zijn getrouwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hufter en een verkrachter. Daar zit geen nuance in. De Rens Kroes spoort zelf niet. Die man is een veroordeelde crimineel en zij is daarna bewust ermee getrouwd.
Ben je achterlijk of probeer je een beetje een stoere meid te zijn?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Met hun persoonlijkheidsstoornis trekken ze wel graag de slachtofferkaart, maar ze deugen zelf ook niet.
https://www.rtlboulevard.(...)aar-geleden-getrouwdquote:Op zondag 30 juli 2023 10:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We weten niet wanneer ze zijn getrouwd.
Ik reageerde op een stukje dat ging over zulke relaties in het algemeen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hufter en een verkrachter. Daar zit geen nuance in. De Rens Kroes spoort zelf niet. Die man is een veroordeelde crimineel en zij is daarna bewust ermee getrouwd.
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik reageerde op een stukje dat ging over zulke relaties in het algemeen.
Maar specifiek over deze: in 2021 waren ze al 3 jaar getrouwd, en hij is veroordeeld in 2019, dus de bruiloft was eerst. Of zij op dat moment op de hoogte was van de feiten waarvoor hij later veroordeeld is, weten wij niet.
Genoeg info om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te weten dat Rens Kroes het al wist. Ze zijn 2 jaar erna getrouwd. Of wil je beweren dat ze 2 jaar geen idee had dat haar man verdacht werd van een verkrachting?quote:Sid zou op 9 september 2016 in Amsterdam een vrouw bij de keel hebben gegrepen en haar hebben gedwongen hem oraal te bevredigen en seks met hem te hebben. Hij zou dingen gezegd hebben als „ik breek je nek als je je beweegt”, „ik vermoord je serieus” en „ik wil diep in je komen”.
Nee, genoeg om zijn verhaal te geloven. Wij weten vanaf het begin dat er een veroordeling ligt. Zij niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Genoeg info om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te weten dat Rens Kroes het al wist. Ze zijn 2 jaar erna getrouwd. Of wil je beweren dat ze 2 jaar geen idee had dat haar man verdacht werd van een verkrachting?
Met het gebrek aan intellect dat de Kroes familie mist, snap ik wel dat ze makkelijk te overtuigen is.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, genoeg om zijn verhaal te geloven. Wij weten vanaf het begin dat er een veroordeling ligt. Zij niet.
Je zei dat zij na de veroordeling met hem is getrouwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Genoeg info om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te weten dat Rens Kroes het al wist. Ze zijn 2 jaar erna getrouwd. Of wil je beweren dat ze 2 jaar geen idee had dat haar man verdacht werd van een verkrachting?
Ja die uitspraak klopte niet. Maar in ieder geval na de verdachtmaking.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Je zei dat zij na de veroordeling met hem is getrouwd.![]()
Welja, blaming the victim.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Ben je zelf ook schorem?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of probeer je een beetje een stoere meid te zijn?
Maar meestal kun je bepaalde types al inschatten. Een tokkie hoef je niet lang te kennen om te weten dat het een tokkie is.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.
Het slachtoffer is hier de verkrachte vrouw.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welja, blaming the victim.
Waarmee ik niet stel dat Rens een slachtoffer is, maar het is te hufterig voor woorden om alle slachtoffers van manipulative en mishandelende mannen als "tuig" en "vrouwen met een persoonlijkheidsstoornis" neer te zetten.
Als je dat denkt te moeten posten heb je duidelijk geen enkele kennis van de materie.
Dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:40 schreef nomina het volgende:
[..]
Het slachtoffer is hier de verkrachte vrouw.
Okay, je hebt duidelijk geen kennis van de materie en roept maar wat.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:38 schreef nomina het volgende:
[..]
Maar meestal kun je bepaalde types al inschatten. Een tokkie hoef je niet lang te kennen om te weten dat het een tokkie is.
En verder is het gebruikelijk dat soort soort zoekt. Geldt ook voor mensen met een normaal/goed karakter.
Die zoeken ook elkaar uit.
330k volgers... snap er niks van.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:08 schreef Marsenal het volgende:
Hoe haar relatie met die kerel in elkaar zit kunnen we alleen maar naar gissen maar die instagram van haar is wel echt leip zeg, wat een halve zool.
Ik ook niet. Van geen enkele ´influencer' en heb zelf nooit de behoefte gehad om ook maar iemand te volgen met hun zo niet boeiende onzin en weinig interessante foto' s. Heeft overigens niks met mijn ´oude´ leeftijd te maken maar met 0,0 interesse; 9 van de 10 keer zijn het selfies van narcisten en voor de afwisseling een foto met wat ze op hun bord hebben liggen.quote:
Ik wel. Om me te kunnen ergerenquote:Op zondag 30 juli 2023 13:19 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van geen enkele ´influencer' en heb zelf nooit de behoefte gehad om ook maar iemand te volgen met hun zo niet boeiende onzin en weinig interessante foto' s. Heeft overigens niks met mijn ´oude´ leeftijd te maken maar met 0,0 interesse; 9 van de 10 keer zijn het selfies van narcisten en voor de afwisseling een foto met wat ze op hun bord hebben liggen.![]()
Daar heb ik FOK! voor.quote:
Als de dader geld heeft komt hij er ook mee weg.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef 2thmx het volgende:
Een vrouw bruut verkrachten en ermee wegkomen (op een fopstrafje na). Try that in a small town (in a country with a 2nd amendment).
Hoewel er wel vanaf de eerste date signalen kunnen zijn volgens het hier gedeelde VK-artikel.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Degenen die zich wel vanaf dag 1 als hufter gedragen leren het snel af, of krijgen geen partner.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Een zwangerschap/kind als verzekeringspolis, bekend verhaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Leandra het volgende:
Maar los daarvan is de Stockholm-syndroom achtige situatie waarin mensen vaak zitten als ze een relatie hebben met iemand die mishandelt en/of manipuleert een groter probleem en kun je niet zomaar vertrekken, al was het alleen al om wat je denkt dat er zal gebeuren als hij/zij je vindt, en die kans is zonder kinderen al groot, met kinderen is het vrijwel onmogelijk om aan iemand te ontsnappen.
Hij zal wel vertellen dat de seks vrijwillig was. En dat het slachtoffer liegt. En dat hij dus vreemdging, of misschien hebben ze een open relatie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Pruim het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat zij gelooft dat hij het niet heeft gedaan en daarom achter hem staat.
Dat staat los van hoe ik persoonlijk naar deze zaak kijk.
Juist juist juist je wordt ook zo maar opgepakt voor verkrachting. En ook zo maar veroordeeld voor dat delict. Zakelijk is ze sowieso fucked want je hebt de schijn tegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij zal wel vertellen dat de seks vrijwillig was. En dat het slachtoffer liegt. En dat hij dus vreemdging, of misschien hebben ze een open relatie.
Misschien is zij erg naïef en kan hij enorm goed liegen en manipuleren. Je weet het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist juist juist je wordt ook zo maar opgepakt voor verkrachting. En ook zo maar veroordeeld voor dat delict. Zakelijk is ze sowieso fucked want je hebt de schijn tegen.
Trump heeft het decennia gedaan. Wat te denken van Epstein?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef 2thmx het volgende:
Een vrouw bruut verkrachten en ermee wegkomen (op een fopstrafje na). Try that in a small town (in a country with a 2nd amendment).
Trump heeft iemand verkracht?quote:Op donderdag 21 december 2023 23:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Trump heeft het decennia gedaan. Wat te denken van Epstein?
Reallyquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Trump heeft iemand verkracht?
Really?
Heeft ze een carrière dan? Professioneel "zus van andere halve gare" ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien is zij erg naïef en kan hij enorm goed liegen en manipuleren. Je weet het niet.
Ik denk dat jij je meer 'zorgen' maakt om haar carrière dan zij zelf.
Wist ik ook niet voorafgaand aan dit topicquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Heeft ze een carrière dan? Professioneel "zus van andere halve gare" ofzo?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef Momo het volgende:
Vier jaar cel geëist tegen man Rens Kroes in hoger beroep
quote:Het OM wees Sid op zijn 'buitengewoon arrogante houding' in het gerechtshof, omdat hij herhaaldelijk weigerde te reageren op vragen omdat hij geen advocaat heeft. "Ik heb bewondering voor het universum, ik heb bewondering voor de mensheid. Ik zal nooit een vlieg kwaad doen", luidde zijn reactie na de strafeis.
Bewondering voor het universum nog wel, koekoekquote:
Dit zou me helemaal niet verbazen eigenlijk. Zo vind ik haar wel overkomen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:20 schreef Andromache het volgende:
Op Viva zijn ze er van overtuigd dat Rens tradwife wil zijn en daarom de stand by your man-act doet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef proud_mami het volgende:
https://www.mediacourant.(...)echtgenoot-sensatie/
Is op een plein haar kookboeken verbranden een optie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou haar graag cancelen maar ik had haar al gecanceled voordat het cool was dus het houdt hier ook gewoon een beetje op.
Wat een ongenuanceerde onzin, zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Andromache het volgende:
Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |