abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:31:30 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210078352
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nou, dan hoeft Doutzen Kroes er niet bijgesleurd te worden toch?
Nou dat haal ik het wel weer uit de TT, zie wel weer berichtje tegemoet dat ik het er wel bij moet zetten van andere users.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 10:32:44 #152
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210078368
quote:
83s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou dat haal ik het wel weer uit de TT, zie wel weer berichtje tegemoet dat ik het er wel bij moet zetten van andere users.
Het lijkt mij handig om de mensen waar het over gaat te benoemen en niet toevallige relaties (zoals "de zus van"). Dat is nogal oneerlijk richting personen die er verder niets mee van doen hebben toch?
  Vis een optie? zaterdag 29 juli 2023 @ 10:42:20 #153
70532 loveli
N
pi_210078456
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Boeien of hij haar alles is, slapen jullie er minder om? Het is toch niet jullie vent ofwel dan? Misschien eerst eens afwachten tot na het hoger beroep ipv zo hysterisch met zn allen elkaar op zitten te fokken. Emn ohwee als je niet meegilt in de hysterie.. :')
[..]
Knap dat jij kan zien of die vent op de achtergrond een gevangenisuniform aan heeft. :W

Maar ik ga slapen, jullie maar maar fijn iemand anders proberen neer te halen uit frustratie. [al dan niet persoonlijk] :W
Vroeger moesten we een veroordeling afwachten voor we iemand een veroordeelde verkrachter mochten noemen. Nu moeten we het hoger beroep afwachten. De doelpalen zijn flink verschoven.
crap in = crap out
pi_210078539
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]
Vroeger moesten we een veroordeling afwachten voor we iemand een veroordeelde verkrachter mochten noemen. Nu moeten we het hoger beroep afwachten. De doelpalen zijn flink verschoven.
Jullie moeten helemaal niks, ga fijn verder zou ik zeggen.
pi_210078676
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, het weggaan uit een relatie waarin mishandeling, dwang of andere zaken spelen draait om meer dan het feitelijke vertrekken.

Als je samen een kind hebt helemaal, je kunt niet ongestraft je kind meenemen naar de andere kant van het land en de andere ouder van de een op de andere dag buiten beeld zetten, zo werkt dat niet.

Maar los daarvan is de Stockholm-syndroom achtige situatie waarin mensen vaak zitten als ze een relatie hebben met iemand die mishandelt en/of manipuleert een groter probleem en kun je niet zomaar vertrekken, al was het alleen al om wat je denkt dat er zal gebeuren als hij/zij je vindt, en die kans is zonder kinderen al groot, met kinderen is het vrijwel onmogelijk om aan iemand te ontsnappen.
Precies. Wie er meer over wil lezen: De onheilspellende waarheid over de moord op vrouwen (het artikel gaat voor een heel groot deel ook over 'gewoon' huiselijk geweld en waarom slachtoffers terugkeren)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 juli 2023 @ 12:03:54 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210079201
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:54 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ja dat kan. En wat ook kan is dat zij daadwerkelijk overtuigd is van zijn onschuld.
Kan ook. Kan ook dat ze niet aan zichzelf wil toegeven dat ze met een verkrachter is getrouwd en dus het onderdrukt.

Alles kan. Ze kan ook gewoon schijt hebben, :+.

Ben benieuwd hoe het hoger beroep gaat verlopen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 29 juli 2023 @ 12:06:18 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210079249
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Kan ook. Kan ook dat ze niet aan zichzelf wil toegeven dat ze met een verkrachter is getrouwd en dus het onderdrukt.

Alles kan. Ze kan ook gewoon schijt hebben, :+.

Ben benieuwd hoe het hoger beroep gaat verlopen.
Is wel een goede vraag, stel je eigen partner/iemand anders dicht bij je wordt gearresteerd voor zoiets als dit en zegt dat hij/zij onschuldig is, wie geloof je dan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 juli 2023 @ 12:14:59 #158
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210079399
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Is wel een goede vraag, stel je eigen partner/iemand anders dicht bij je wordt gearresteerd voor zoiets als dit en zegt dat hij/zij onschuldig is, wie geloof je dan?
Is ook een lastige, zeker als je al 10+ jaar bij elkaar bent. Je gaat misschien ook wel erg aan jezelf twijfelen. Liefde is ook vaak niet ineens zomaar over. Het is moeilijk dat direct uit te zetten. Maar op het moment dat iemand wordt gearresteerd en er bewijs ligt, tja. Dan wordt een kwestie van ‘geloven’ toch wat anders. Maar goed, ligt aan het bewijs en of je dat overtuigend genoeg vindt en bij iemand waar je van houdt, ben je wellicht sceptischer ook al ligt het voor je neus. Je zou denken dat je toch wel ergens wat signalen gezien moet hebben, overigens. Terugkijkend.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210079548
Hoe zit het trouwens met in en uitreizen als je een veroordeeld verkrachter bent?
Ik bedoel, als Hazes jr al bang is om Amerika niet in te kunnen omdat hij vroegtijdig zijn kind van school heeft gehaald :') zal het voor een Sid al helemaal een probleem zijn of hoe werkt dit? Tenzij hij onder een andere naam reist? want niemand weet hoe hij echt heet schijnbaar. :')
  zaterdag 29 juli 2023 @ 12:40:08 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210079715
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hoe zit het trouwens met in en uitreizen als je een veroordeeld verkrachter bent?
Ik bedoel, als Hazes jr al bang is om Amerika niet in te kunnen omdat hij vroegtijdig zijn kind van school heeft gehaald :') zal het voor een Sid al helemaal een probleem zijn of hoe werkt dit? Tenzij hij onder een andere naam reist? want niemand weet hoe hij echt heet schijnbaar. :')
Als niemand weet hoe hij precies heet zal ook wel amper iemand weten welke nationaliteit hij nou precies heeft, dus het kan zomaar zijn dat hij sowieso probleemloos naar de VS kan gaan.
Dat hele verhaal over trouwen om uitzetten te voorkomen lijkt me ook BS, dan verzin je al dat hij een buitenlander zou zijn die nog geen permanente verblijfsvergunning heeft, lijkt me redelijk onrealistisch als ze al 15 jaar een relatie hebben en ook samen in de VS gewoond hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210081930
quote:

[..]
Nee hoor, je mag hèm nog steeds wel een veroordeelde verkrachter noemen.

Maar misschien leuk als we niet de (ex-?) partner en schoonzus van deze dader via social media afbranden, opgehitst door Yvonne en op basis van halve informatie, invulling, jaloezie en projectie.

Bizar: Mensen zijn nu overgeschakeld op de insta van Doutzen, om daar vanuit een anoniem account hun mening over Rens te delen "omdat Rens de reacties heeft uitgezet" en het daar dus niet meer kan.
pi_210081986
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:21 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nee hoor, je mag hèm nog steeds wel een veroordeelde verkrachter noemen.

Maar misschien leuk als we niet de (ex-?) partner en schoonzus van deze dader via social media afbranden, opgehitst door Yvonne en op basis van halve informatie, invulling, jaloezie en projectie.

Bizar: Mensen zijn nu overgeschakeld op de insta van Doutzen, om daar vanuit een anoniem account hun mening over Rens te delen "omdat Rens de reacties heeft uitgezet" en het daar dus niet meer kan.
O jee BNers vangen wat tegenwind na een ophef.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 15:39:47 #163
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210082110
quote:

[..]
Precies, nu is het niet meer onschuldig tot anders bewezen, maar schuldig tenzij anders bewezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 29 juli 2023 @ 15:58:38 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210082283
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Precies, nu is het niet meer onschuldig tot anders bewezen, maar schuldig tenzij anders bewezen.
Je weet dat hij schuldig bevonden is hè.
Dat hij in hoger beroep is gegaan verandert daar iig tot de uitspraak niets aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:09:44 #165
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210082377
quote:

[..]
Stel je niet aan zeg :D "We,we,we willen zoo graag iemand een verkrachter noemen." "Zelfs dat nemen ze ons af." :'(
love & heet
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:10:04 #166
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_210082382
Ik snap nooit dat soort types die dan specifiek zo'n grote enge alpha-guy zoeken. Zeker niet als ze zulke rare shit flikken.

Een oud-vriendin van me was ook uitsluitend into grote donkere mannen. Dat zei en vond ze zelf (Nee, haar naam was niet Anouk). Heeft van haar ex Silvester (Die overigens uiteindelijk ook geen Silvester bleek te heten, ook zoiets) een kind gekregen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:11:05 #167
328189 ArnieAlberts
pi_210082400
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:21 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Mwah, Doutzen is al een paar jaar af sinds ze zich zo onsterfelijk belachelijk maakte tijdens de covid-crisis, dus opzich is dat niet zo heel erg toch.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:16:37 #168
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210082472
Hoop gespeculeer, fijn, want SHO. Maar de hysterie in dit topic neigt wel richting Wappies-level. Een gevangenisuniform, de reflectie van een streepjespak...

Als je de laatste hitsingle van Andre Hazes jr. backwards draait hoor je dat het om een sekte gaat die onder leiding van Doutze opereert.
love & heet
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:18:16 #169
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210082486
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Mwah, Doutzen is al een paar jaar af sinds ze zich zo onsterfelijk belachelijk maakte tijdens de covid-crisis, dus opzich is dat niet zo heel erg toch.
"Ja, dan mag het". Wat een onzin.
love & heet
pi_210082619
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 16:16 schreef sly-nl het volgende:
Hoop gespeculeer, fijn, want SHO. Maar de hysterie in dit topic neigt wel richting Wappies-level. Een gevangenisuniform, de reflectie van een streepjespak...

Als je de laatste hitsingle van Andre Hazes jr. backwards draait hoor je dat het om een sekte gaat die onder leiding van Doutze opereert.
Hardop gelachen.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 18:05:30 #171
328189 ArnieAlberts
pi_210084338
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 16:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Ja, dan mag het". Wat een onzin.
Ik zie jou al meerdere posts in dit topic spenderen aan het terechtwijzen wat er wel of niet kan, dus ik stook dat vuurtje graag nog even op. :*
  Vis een optie? zaterdag 29 juli 2023 @ 18:43:36 #172
70532 loveli
N
pi_210085196
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je weet dat hij schuldig bevonden is hè.
Dat hij in hoger beroep is gegaan verandert daar iig tot de uitspraak niets aan.
Dat staat er juist (als ik het goed lees).

Sinds de veroordeling is hij schuldig, tenzij zijn onschuld alsnog wordt bewezen.
crap in = crap out
  zaterdag 29 juli 2023 @ 18:57:41 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210085426
quote:
Zo rijk zijn Rens Kroes en haar van verkrachting verdachte man Sid!

Natuurlijk zal deze onthulling financiele gevolgen hebben. Kunnen zijn qua geld tegen een stootje?....
Hert was juice koningin Yvon Coldeweijer die onthulde dat de man van Rens Kroes, foodblogger en zus van Doutzen Kroes, in 2019 door de rechtbank schuldig werd bevonden aan verkrachting en werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van 24 maanden.

Haar man Sid, met wie Rens al 15 jaar samen is, is in hoger beroep gegaan en van deze zitting is nog geen exacte datum bekend. Wel had er een zitting plaats in maart van dit jaar maar die is aangehouden omdat de advocaat van SId nog meerdere getuigen wil verhoren.

Nu deze zaak op straat is belandt, kan het bijna niet anders alsdat dit ook financiele gevolgen gaat hebben voor het echtpaar. Want ja, wie wil nog zaken doen met iemand die getrouwd is met een man die van verkrachting wordt verdacht?

De vraag is dan ook; kunnen zij financieel gezien tegen een stootje. Hebben Rens en Sid genoeg financiele middelen? Bekendeburen dook in de cijfers van hun bedrijven.. Dat zijn er totaal 5, waaronder Rens Kroes Holding B.V. en Sid Soum Holding B.V.

Op basis van de laatste gepubliceerde jaarcijfers, zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koopjhandel, bedragen de eigen vermogens in totaal niet iets minder dan een half miljoen euro.

Daar kun je het best wel een paar jaar mee uitzingen. Onroerendgoed hebben zij niet. Maar als ze echt financieel in het nauw komen,dan wil misschien Doutzen bijspringen. Wie weet?
https://www.bekendeburen.(...)ng-verdachte-man-sid
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 juli 2023 @ 19:10:41 #175
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210085701
quote:
Wat een dom artikel, :'). Wat is ‘niet iets minder dan een half miljoen euro’ nou ook voor uitspraak? Is het rondom een half? Minder dan een half? Meer dan een half? Wat betekent het?

‘Belandt’ :')
‘Koopjhandel’ :')

En denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken om Rens’ d’r portemonnee. Als iemand echt haar kookboek wil hebben, kopen ze dat heus. Ook al schreeuwen ze nu misschien van niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')