Okay, je hebt duidelijk geen kennis van de materie en roept maar wat.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:38 schreef nomina het volgende:
[..]
Maar meestal kun je bepaalde types al inschatten. Een tokkie hoef je niet lang te kennen om te weten dat het een tokkie is.
En verder is het gebruikelijk dat soort soort zoekt. Geldt ook voor mensen met een normaal/goed karakter.
Die zoeken ook elkaar uit.
330k volgers... snap er niks van.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:08 schreef Marsenal het volgende:
Hoe haar relatie met die kerel in elkaar zit kunnen we alleen maar naar gissen maar die instagram van haar is wel echt leip zeg, wat een halve zool.
Ik ook niet. Van geen enkele ´influencer' en heb zelf nooit de behoefte gehad om ook maar iemand te volgen met hun zo niet boeiende onzin en weinig interessante foto' s. Heeft overigens niks met mijn ´oude´ leeftijd te maken maar met 0,0 interesse; 9 van de 10 keer zijn het selfies van narcisten en voor de afwisseling een foto met wat ze op hun bord hebben liggen.quote:
Ik wel. Om me te kunnen ergerenquote:Op zondag 30 juli 2023 13:19 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van geen enkele ´influencer' en heb zelf nooit de behoefte gehad om ook maar iemand te volgen met hun zo niet boeiende onzin en weinig interessante foto' s. Heeft overigens niks met mijn ´oude´ leeftijd te maken maar met 0,0 interesse; 9 van de 10 keer zijn het selfies van narcisten en voor de afwisseling een foto met wat ze op hun bord hebben liggen.![]()
Daar heb ik FOK! voor.quote:
Als de dader geld heeft komt hij er ook mee weg.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef 2thmx het volgende:
Een vrouw bruut verkrachten en ermee wegkomen (op een fopstrafje na). Try that in a small town (in a country with a 2nd amendment).
Hoewel er wel vanaf de eerste date signalen kunnen zijn volgens het hier gedeelde VK-artikel.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.
Degenen die zich wel vanaf dag 1 als hufter gedragen leren het snel af, of krijgen geen partner.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.
Een zwangerschap/kind als verzekeringspolis, bekend verhaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Leandra het volgende:
Maar los daarvan is de Stockholm-syndroom achtige situatie waarin mensen vaak zitten als ze een relatie hebben met iemand die mishandelt en/of manipuleert een groter probleem en kun je niet zomaar vertrekken, al was het alleen al om wat je denkt dat er zal gebeuren als hij/zij je vindt, en die kans is zonder kinderen al groot, met kinderen is het vrijwel onmogelijk om aan iemand te ontsnappen.
Hij zal wel vertellen dat de seks vrijwillig was. En dat het slachtoffer liegt. En dat hij dus vreemdging, of misschien hebben ze een open relatie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:01 schreef Pruim het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat zij gelooft dat hij het niet heeft gedaan en daarom achter hem staat.
Dat staat los van hoe ik persoonlijk naar deze zaak kijk.
Juist juist juist je wordt ook zo maar opgepakt voor verkrachting. En ook zo maar veroordeeld voor dat delict. Zakelijk is ze sowieso fucked want je hebt de schijn tegen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij zal wel vertellen dat de seks vrijwillig was. En dat het slachtoffer liegt. En dat hij dus vreemdging, of misschien hebben ze een open relatie.
Misschien is zij erg naïef en kan hij enorm goed liegen en manipuleren. Je weet het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist juist juist je wordt ook zo maar opgepakt voor verkrachting. En ook zo maar veroordeeld voor dat delict. Zakelijk is ze sowieso fucked want je hebt de schijn tegen.
Trump heeft het decennia gedaan. Wat te denken van Epstein?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef 2thmx het volgende:
Een vrouw bruut verkrachten en ermee wegkomen (op een fopstrafje na). Try that in a small town (in a country with a 2nd amendment).
Trump heeft iemand verkracht?quote:Op donderdag 21 december 2023 23:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Trump heeft het decennia gedaan. Wat te denken van Epstein?
Reallyquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Trump heeft iemand verkracht?
Really?
Heeft ze een carrière dan? Professioneel "zus van andere halve gare" ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien is zij erg naïef en kan hij enorm goed liegen en manipuleren. Je weet het niet.
Ik denk dat jij je meer 'zorgen' maakt om haar carrière dan zij zelf.
Wist ik ook niet voorafgaand aan dit topicquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Heeft ze een carrière dan? Professioneel "zus van andere halve gare" ofzo?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef Momo het volgende:
Vier jaar cel geëist tegen man Rens Kroes in hoger beroep
quote:Het OM wees Sid op zijn 'buitengewoon arrogante houding' in het gerechtshof, omdat hij herhaaldelijk weigerde te reageren op vragen omdat hij geen advocaat heeft. "Ik heb bewondering voor het universum, ik heb bewondering voor de mensheid. Ik zal nooit een vlieg kwaad doen", luidde zijn reactie na de strafeis.
Bewondering voor het universum nog wel, koekoekquote:
Dit zou me helemaal niet verbazen eigenlijk. Zo vind ik haar wel overkomen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:20 schreef Andromache het volgende:
Op Viva zijn ze er van overtuigd dat Rens tradwife wil zijn en daarom de stand by your man-act doet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef proud_mami het volgende:
https://www.mediacourant.(...)echtgenoot-sensatie/
Is op een plein haar kookboeken verbranden een optie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou haar graag cancelen maar ik had haar al gecanceled voordat het cool was dus het houdt hier ook gewoon een beetje op.
Wat een ongenuanceerde onzin, zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Andromache het volgende:
Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid.
Wat als hij in hoger beroep zou worden vrijgesproken? Dan heeft hij achteraf gezien ten onrechte in de gevangenis gezeten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:51 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik het vreemdst vind in deze zaak. Sid wordt voor twee jaar veroordeeld, maar komt blijkbaar niet vast te zitten, omdat hij in hoger beroep gaat.
Ja, iedereen heeft recht op hoger beroep, maar dat mag in mijn ogen niet ten koste gaan van de initieel opgelegde gevangenisstraf.
Daar kun je dan een vergoeding voor krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat als hij in hoger beroep zou worden vrijgesproken? Dan heeft hij achteraf gezien ten onrechte in de gevangenis gezeten.
Klopt. Maar als samenleving willen we liever voorkomen dat iemand ten onrechte de gevangenis in draait, want zo'n vergoeding compenseert nooit al het leed dat daarmee gepaard gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Daar kun je dan een vergoeding voor krijgen.
You ok?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Andromache het volgende:
Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid.
Daar vind jij wat vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:20 schreef Andromache het volgende:
Secundaire victimisatie kan net zo hard aankomen als de daad zelf voor wat betreft de schaamte, herstel en dat soort dingen. En dan ook nog de intimidatie van dit mens terwijl ze ondertussen met al haar boekjes en Instareels de heilige deugneus uithangt, ja, dan vind ik daar wat van, ja.
Waar heb jij het over? Met je Yvonne? De meid is geïnterviewd door Boullie.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daar vind jij wat van![]()
Die absurde heksenjacht van je ("Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid") -en natuurlijk wat gekkies in je kielzog- is gebaseerd op een ranzig artikeltje van stookfolder mediacourant die ook nog topjournalist "Yvonne" aanhalen. Dan weet je het wel: genoeg om helemaal los te gaan inderdaad!![]()
![]()
Doot moet ze!@
De narigheid en invullingen gebeuren niet door "Boulie", dus je l*lt uit je nek.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Met je Yvonne? De meid is geïnterviewd door Boullie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |