Alsof ‘donkere grote mannen’ per definitie enge alpha types zijn die vrouwen verkrachten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap nooit dat soort types die dan specifiek zo'n grote enge alpha-guy zoeken. Zeker niet als ze zulke rare shit flikken.
Een oud-vriendin van me was ook uitsluitend into grote donkere mannen. Dat zei en vond ze zelf (Nee, haar naam was niet Anouk). Heeft van haar ex Silvester (Die overigens uiteindelijk ook geen Silvester bleek te heten, ook zoiets) een kind gekregen.
Rens Kroes verkondigt ook complete onzin om die troep van haar te verkopen.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Vrouwen die met tuig een relatie aangaan, zijn zelf ook tuig.
Met hun persoonlijkheidsstoornis trekken ze wel graag de slachtofferkaart, maar ze deugen zelf ook niet.
Doutzen Kroes is succesvol vanwege haar uiterlijk. Voor de rest is ze zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Doutzen is al een paar jaar af sinds ze zich zo onsterfelijk belachelijk maakte tijdens de covid-crisis, dus opzich is dat niet zo heel erg toch.
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hufter en een verkrachter. Daar zit geen nuance in. De Rens Kroes spoort zelf niet. Die man is een veroordeelde crimineel en zij is daarna bewust ermee getrouwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.
We weten niet wanneer ze zijn getrouwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hufter en een verkrachter. Daar zit geen nuance in. De Rens Kroes spoort zelf niet. Die man is een veroordeelde crimineel en zij is daarna bewust ermee getrouwd.
Ben je achterlijk of probeer je een beetje een stoere meid te zijn?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Met hun persoonlijkheidsstoornis trekken ze wel graag de slachtofferkaart, maar ze deugen zelf ook niet.
https://www.rtlboulevard.(...)aar-geleden-getrouwdquote:Op zondag 30 juli 2023 10:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We weten niet wanneer ze zijn getrouwd.
Ik reageerde op een stukje dat ging over zulke relaties in het algemeen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hufter en een verkrachter. Daar zit geen nuance in. De Rens Kroes spoort zelf niet. Die man is een veroordeelde crimineel en zij is daarna bewust ermee getrouwd.
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik reageerde op een stukje dat ging over zulke relaties in het algemeen.
Maar specifiek over deze: in 2021 waren ze al 3 jaar getrouwd, en hij is veroordeeld in 2019, dus de bruiloft was eerst. Of zij op dat moment op de hoogte was van de feiten waarvoor hij later veroordeeld is, weten wij niet.
Genoeg info om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te weten dat Rens Kroes het al wist. Ze zijn 2 jaar erna getrouwd. Of wil je beweren dat ze 2 jaar geen idee had dat haar man verdacht werd van een verkrachting?quote:Sid zou op 9 september 2016 in Amsterdam een vrouw bij de keel hebben gegrepen en haar hebben gedwongen hem oraal te bevredigen en seks met hem te hebben. Hij zou dingen gezegd hebben als „ik breek je nek als je je beweegt”, „ik vermoord je serieus” en „ik wil diep in je komen”.
Nee, genoeg om zijn verhaal te geloven. Wij weten vanaf het begin dat er een veroordeling ligt. Zij niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Genoeg info om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te weten dat Rens Kroes het al wist. Ze zijn 2 jaar erna getrouwd. Of wil je beweren dat ze 2 jaar geen idee had dat haar man verdacht werd van een verkrachting?
Met het gebrek aan intellect dat de Kroes familie mist, snap ik wel dat ze makkelijk te overtuigen is.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, genoeg om zijn verhaal te geloven. Wij weten vanaf het begin dat er een veroordeling ligt. Zij niet.
Je zei dat zij na de veroordeling met hem is getrouwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Genoeg info om 1 en 1 bij elkaar op te tellen en te weten dat Rens Kroes het al wist. Ze zijn 2 jaar erna getrouwd. Of wil je beweren dat ze 2 jaar geen idee had dat haar man verdacht werd van een verkrachting?
Ja die uitspraak klopte niet. Maar in ieder geval na de verdachtmaking.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Je zei dat zij na de veroordeling met hem is getrouwd.![]()
Welja, blaming the victim.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Ben je zelf ook schorem?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of probeer je een beetje een stoere meid te zijn?
Maar meestal kun je bepaalde types al inschatten. Een tokkie hoef je niet lang te kennen om te weten dat het een tokkie is.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo'n man zich al vanaf de eerste date als een hufter gedraagt hè? Dat gaat heel geleidelijk.
Het slachtoffer is hier de verkrachte vrouw.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welja, blaming the victim.
Waarmee ik niet stel dat Rens een slachtoffer is, maar het is te hufterig voor woorden om alle slachtoffers van manipulative en mishandelende mannen als "tuig" en "vrouwen met een persoonlijkheidsstoornis" neer te zetten.
Als je dat denkt te moeten posten heb je duidelijk geen enkele kennis van de materie.
Dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:40 schreef nomina het volgende:
[..]
Het slachtoffer is hier de verkrachte vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |