Bewondering voor het universum nog wel, koekoekquote:
Dit zou me helemaal niet verbazen eigenlijk. Zo vind ik haar wel overkomen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:20 schreef Andromache het volgende:
Op Viva zijn ze er van overtuigd dat Rens tradwife wil zijn en daarom de stand by your man-act doet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef proud_mami het volgende:
https://www.mediacourant.(...)echtgenoot-sensatie/
Is op een plein haar kookboeken verbranden een optie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou haar graag cancelen maar ik had haar al gecanceled voordat het cool was dus het houdt hier ook gewoon een beetje op.
Wat een ongenuanceerde onzin, zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Andromache het volgende:
Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid.
Wat als hij in hoger beroep zou worden vrijgesproken? Dan heeft hij achteraf gezien ten onrechte in de gevangenis gezeten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:51 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik het vreemdst vind in deze zaak. Sid wordt voor twee jaar veroordeeld, maar komt blijkbaar niet vast te zitten, omdat hij in hoger beroep gaat.
Ja, iedereen heeft recht op hoger beroep, maar dat mag in mijn ogen niet ten koste gaan van de initieel opgelegde gevangenisstraf.
Daar kun je dan een vergoeding voor krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat als hij in hoger beroep zou worden vrijgesproken? Dan heeft hij achteraf gezien ten onrechte in de gevangenis gezeten.
Klopt. Maar als samenleving willen we liever voorkomen dat iemand ten onrechte de gevangenis in draait, want zo'n vergoeding compenseert nooit al het leed dat daarmee gepaard gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Daar kun je dan een vergoeding voor krijgen.
You ok?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:48 schreef Andromache het volgende:
Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid.
Daar vind jij wat vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:20 schreef Andromache het volgende:
Secundaire victimisatie kan net zo hard aankomen als de daad zelf voor wat betreft de schaamte, herstel en dat soort dingen. En dan ook nog de intimidatie van dit mens terwijl ze ondertussen met al haar boekjes en Instareels de heilige deugneus uithangt, ja, dan vind ik daar wat van, ja.
Waar heb jij het over? Met je Yvonne? De meid is geïnterviewd door Boullie.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daar vind jij wat van![]()
Die absurde heksenjacht van je ("Wat een verwerpelijk en min wijf. Ook al spreken we dezelfde minderheidstaal. Ik vind haar nog bijna erger dan sick Sid") -en natuurlijk wat gekkies in je kielzog- is gebaseerd op een ranzig artikeltje van stookfolder mediacourant die ook nog topjournalist "Yvonne" aanhalen. Dan weet je het wel: genoeg om helemaal los te gaan inderdaad!![]()
![]()
Doot moet ze!@
De narigheid en invullingen gebeuren niet door "Boulie", dus je l*lt uit je nek.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Met je Yvonne? De meid is geïnterviewd door Boullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |