abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2023 @ 20:26:08 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210062147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan nog, hij is in dat appartement gearresteerd, ze zouden al 15 jaar een relatie hebben, dus hij heeft haar ook nog eens bedonderd.
Na vreemd gaan zetten sommige stellen de relatie wel/niet door , ligt waarschijnlijk ook aan andere factoren, maar de omstandigheden hier zijn natuurlijk wel erger. Verkrachting, iemand pijn doen. Terwijl hij verdacht van dit alles is gaat ze met hem trouwen en krijgt een kind van hem. :{
  donderdag 27 juli 2023 @ 20:34:12 #52
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_210062290
Waarom heet die meid Rens? Die eerste zin was te verwarrend daardoor. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_210062300
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:19 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dat is heel erg vreemd inderdaad.

Had ze de appjes niet (tijdig) gelezen?
Dat kan inderdaad ook. Totaal niet aan gedacht.
  Manager PR/Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 20:40:30 #54
269689 crew  Viv
pi_210062430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:34 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb de TT nu verduidelijkt (hoop ik). :)
  donderdag 27 juli 2023 @ 20:41:18 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210062451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Na vreemd gaan zetten sommige stellen de relatie wel/niet door , ligt waarschijnlijk ook aan andere factoren, maar de omstandigheden hier zijn natuurlijk wel erger. Verkrachting, iemand pijn doen. Terwijl hij verdacht van dit alles is gaat ze met hem trouwen en krijgt een kind van hem. :{
Nou, dat dus, vreemdgaan is één ding (zou voor mij al einde verhaal zijn), maar een nacht niet thuis komen en vervolgens op het politiebureau zitten omdat ze je opgepakt hebben voor een verkrachting is wel een totaal ander verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210062784
Dit gaat inderdaad wel wat verder en als ik Yvonne was zou ik dit zeker niet aan de grote klok hebben gehangen, hoe juicy het verhaal ook is.
Beter kan ze haar energie stoppen in het inrichten van de babykamer ofzo. :') Wat haalt ze zich toch op haar nek? Er komt een dag dat iemand niet blij gaat zijn met haar dwang tot exposen, want het zijn altijd gezinnen die mede door haar helemaal naar de tering geholpen worden.
Binnenkort heeft ze zelf een gezinnetje....
  donderdag 27 juli 2023 @ 20:58:55 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210062799
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit gaat inderdaad wel wat verder en als ik Yvonne was zou ik dit zeker niet aan de grote klok hebben gehangen, hoe juicy het verhaal ook is.
Beter kan ze haar energie stoppen in het inrichten van de babykamer ofzo. :') Wat haalt ze zich toch op haar nek? Er komt een dag dat iemand niet blij gaat zijn met haar dwang tot exposen, want het zijn altijd gezinnen die mede door haar helemaal naar de tering geholpen worden.
Binnenkort heeft ze zelf een gezinnetje....
Sid heeft vooral zelf zijn gezinnetje naar de tering geholpen
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:01:14 #58
327807 Mariposas
יה&#14
pi_210062841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Tja, de zusjes Kroes zien wel vaker ergens een alternatieve waarheid in, dus ik ben ergens ook niet verbaasd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_210062847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou blijkbaar niet. :')

Natuurlijk, hij is de smeerlap maar dat geeft Yvonne niet het recht om weer te een bom te droppen, maar dat vind ik.
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:02:28 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210062864
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]

Natuurlijk, hij is de smeerlap maar dat geeft Yvonne niet het recht om weer te een bom te droppen, maar dat vind ik.
Precies. Sid is hier het echte slachtoffer!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:03:20 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210062879
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat deze "bom" iig op waarheid gebaseerd lijkt te zijn en niet zomaar een wild gerucht van een "spion".
Wullie bin KOEL © Soneal
  Manager PR/Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 21:03:48 #62
269689 crew  Viv
pi_210062885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit. Ik vind het eerder naar voor het slachtoffer, die heeft er niet om gevraagd om nu overal met de details geconfronteerd te kunnen worden. :{
pi_210062896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Precies. Sid is hier het echte slachtoffer!
Krijgen we dit weer. :')
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:07:02 #64
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210062927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:03 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit. Ik vind het eerder naar voor het slachtoffer, die heeft er niet om gevraagd om nu overal met de details geconfronteerd te kunnen worden. :{
En de dochter die ze samen hebben, al veranderd het openbaar maken van Yvonne niet dat haar vader een verkrachter en vrouwen mishandelaar is. Maar later op school zullen andere kinderen daar wel achter komen. En lijkt mij lastig te accepteren dat je vader dat heeft gedaan. Geen enkele medelijden met Rens, die dit in de doofpot wou stoppen en gewoon besluit met deze man te trouwen en een kind met hem te krijgen.
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:07:16 #65
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_210062932
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef aloa het volgende:
Yvonne Coldeweijer :r
Normaal eens met deze reactie maar hier stelt ze wel iets belangrijks aan de kaart
pi_210062959
Domme geiten die gezusters Kroes. :')
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:18:20 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210063148
quote:

[..]
Dat is idd de enige voor wie ik het echt vervelend vind dat dit openbaar wordt, en daar zal Yvonne wel niet eerst mee overlegd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:21:14 #68
327807 Mariposas
יה&#14
pi_210063205
quote:

[..]
Het zou kunnen dat het slachtoffer dit zelf gelekt heeft. Ik vind het namelijk wel bijzonder dat Yvonne’s bron haar een parketnummer en correspondentie met de rechtbank wist te geven. Dit is informatie die je alleen hebt als je rechtstreeks betrokken bent bij de zaak. Ik denk dat verder alleen getuigen en de rechtsvertegenwoordigers van het slachtoffer en de verdachte over deze informatie beschikken. Of iemand die bij de rechtbank werkt. Dat laatste acht ik dan ook wel als een reële optie, iemand die betrokken is geweest bij het HB en Rens daar heeft gezien (ze was blijkbaar bij de zitting, aangezien de man van Rens verder heel onbekend is in de media denk ik dat hierdoor de link is gelegd). Wel zijn er maar beperkt aantal mensen betrokken bij zo’n dossier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 27-07-2023 21:28:58 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 21:26:32 #69
269689 crew  Viv
pi_210063293
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Het zou kunnen dat het slachtoffer dit zelf gelekt heeft. Ik vind het namelijk wel bijzonder dat Yvonne’s bron haar een parketnummer en correspondentie met de rechtbank wist te geven. Dit is informatie die je alleen hebt als je rechtstreeks betrokken bent bij de zaak. Ik denk dat verder alleen getuigen en de rechtsvertegenwoordiger van het slachtoffer over deze informatie beschikken. Of iemand die bij de rechtbank werkt. Dat laatste acht ik dan ook wel als een reële optie, iemand die betrokken is geweest bij het HB en Rens daar heeft gezien (ze was blijkbaar bij de zitting, aangezien de man van Rens verder heel onbekend is in de media denk ik dat hierdoor de link is gelegd). Wel zijn er maar beperkt aantal mensen betrokken bij zo’n dossier.
Ja, goed punt. :)
pi_210063295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:07 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Normaal eens met deze reactie maar hier stelt ze wel iets belangrijks aan de kaart
Meer ouwe koeien uit de sloot halen voor de views. Man heeft zijn straf gehad dus klaar.
Dit is weer onnodig leed voor het slachtoffer...
pi_210063336
quote:

[..]
Het zou kunnen dat het slachtoffer dit zelf gelekt heeft. Ik vind het namelijk wel bijzonder dat Yvonne’s bron haar een parketnummer en correspondentie met de rechtbank wist te geven. Dit is informatie die je alleen hebt als je rechtstreeks betrokken bent bij de zaak. Ik denk dat verder alleen getuigen en de rechtsvertegenwoordiger van het slachtoffer over deze informatie beschikken. Of iemand die bij de rechtbank werkt. Dat laatste acht ik dan ook wel als een reële optie, iemand die betrokken is geweest bij het HB en Rens daar heeft gezien (ze was blijkbaar bij de zitting, aangezien de man van Rens verder heel onbekend is in de media denk ik dat hierdoor de link is gelegd). Wel zijn er maar beperkt aantal mensen betrokken bij zo’n dossier.
Heel toevallig nu :

De man van Kroes kreeg een gevangenisstraf van 24 maanden opgelegd en ging in hoger beroep. Dat diende eigenlijk op 7 maart dit jaar bij het gerechtshof in Amsterdam, maar dat werd aangehouden, omdat de verdediging had gevraagd om getuigen te horen. Dat is inmiddels gebeurd. “Die hebben de verklaring van de aangeefster in een compleet ander licht geplaatst”, aldus de raadsman.

De nieuwe datum voor het hoger beroep is nog niet bekend.

In eerste aanleg is hij veroordeeld op basis van verklaringen van het (vermeende) slachtoffer en iemand die haar op straat aantrof na de gebeurtenissen.

Benieuwd wie die getuigen zijn waar Roethof het over heeft.
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:32:53 #72
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_210063364
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:26 schreef aloa het volgende:

[..]
Meer ouwe koeien uit de sloot halen voor de views. Man heeft zijn straf gehad dus klaar.
Euhm nee, zijn straf had moeten zijn dat hij werd uitgezet maar dat heeft dat stomme wijf voorkomen op een slinkse manier die niet echt door de beugel kan.

Hoop dat ze hier veel last van gaan krijgen.
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:33:35 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210063379
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:26 schreef aloa het volgende:

[..]
Nee, hij heeft zijn straf nog niet gehad, want hoger beroep en dat is 7 maart weer uitgesteld.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:37:37 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210063446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:30 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Heel toevallig nu :

De man van Kroes kreeg een gevangenisstraf van 24 maanden opgelegd en ging in hoger beroep. Dat diende eigenlijk op 7 maart dit jaar bij het gerechtshof in Amsterdam, maar dat werd aangehouden, omdat de verdediging had gevraagd om getuigen te horen. Dat is inmiddels gebeurd. “Die hebben de verklaring van de aangeefster in een compleet ander licht geplaatst”, aldus de raadsman.

De nieuwe datum voor het hoger beroep is nog niet bekend.

In eerste aanleg is hij veroordeeld op basis van verklaringen van het (vermeende) slachtoffer en iemand die haar op straat aantrof na de gebeurtenissen.

Benieuwd wie die getuigen zijn waar Roethof het over heeft.
Dat maakt de kans iig klein dat het slachtoffer degene is die het aan Yvonne doorgespeeld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210063532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat maakt de kans iig klein dat het slachtoffer degene is die het aan Yvonne doorgespeeld heeft.
Vind je? Als het verhaal van het slachtoffer niet (helemaal) klopt en dat dreigt nu uit te komen, dan kan ze best gekozen hebben voor trial by media onder leiding van Yvonne.
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:44:18 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210063567
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Vind je? Als het verhaal van het slachtoffer niet (helemaal) klopt en dat dreigt nu uit te komen, dan kan ze best gekozen hebben voor trial by media onder leiding van Yvonne.
Met Roethof tegenover je?
Je wint niets met een trial by media, zeker niet als het gaat om iemand die niet gecanceld kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 22:14:02 #77
382129 crew  Donna
pi_210063945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:34 schreef Kriegel het volgende:
Heb altijd gedacht dat ze eigenlijk Renske heet. Maar niet dus, schijnbaar.
  donderdag 27 juli 2023 @ 22:29:40 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210064092
Friezen :')
  donderdag 27 juli 2023 @ 22:35:34 #80
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210064128
24 maanden voor wat hij heeft uitgevreten is wel echt bizar weinig.
love & heet
pi_210064180
quote:

[..]
Het zou kunnen dat het slachtoffer dit zelf gelekt heeft. Ik vind het namelijk wel bijzonder dat Yvonne’s bron haar een parketnummer en correspondentie met de rechtbank wist te geven. Dit is informatie die je alleen hebt als je rechtstreeks betrokken bent bij de zaak. Ik denk dat verder alleen getuigen en de rechtsvertegenwoordigers van het slachtoffer en de verdachte over deze informatie beschikken. Of iemand die bij de rechtbank werkt. Dat laatste acht ik dan ook wel als een reële optie, iemand die betrokken is geweest bij het HB en Rens daar heeft gezien (ze was blijkbaar bij de zitting, aangezien de man van Rens verder heel onbekend is in de media denk ik dat hierdoor de link is gelegd). Wel zijn er maar beperkt aantal mensen betrokken bij zo’n dossier.
Als het iemand is die bij de rechtbank werkt dan hoop ik dat er consequenties aan verbonden zijn.
pi_210064248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, hij heeft zijn straf nog niet gehad, want hoger beroep en dat is 7 maart weer uitgesteld.
Ah oke.
Het is te hopen dat meneer voor de bijl gaat.
pi_210064268
quote:
Vaag verhaal.. Waar is de veroordeling dan op gebaseerd?
pi_210064322
https://www.ad.nl/show/ma(...)roep-loopt~ae06fefa/

Man Rens Kroes veroordeeld voor verkrachting, hoger beroep loopt

UPDATEDe man van Rens Kroes, foodblogger en de zus van topmodel Doutzen Kroes, is in april 2019 door de rechtbank Amsterdam schuldig bevonden aan verkrachting. Dat is deze week bekend geworden via rechtbankdocumenten, die op verzoek van roddelvlogger Yvonne Coldeweijer zijn gepubliceerd. Hij kreeg een gevangenisstraf van 24 maanden opgelegd en ging in hoger beroep.

Het hoger beroep diende op 7 maart dit jaar bij het gerechtshof in Amsterdam. Dat is echter aangehouden, omdat de verdediging had gevraagd om getuigen te horen. Dat is inmiddels gebeurd. De zaak moet opnieuw op zitting komen, maar een nieuwe datum is nog niet gepland.

Rens’ man zou op 9 september 2016 in Amsterdam een vrouw bij de keel hebben gegrepen en haar hebben gedwongen hem oraal te bevredigen en seks met hem te hebben. Hij zou dingen gezegd hebben als ‘ik breek je nek als je je beweegt’, ‘ik vermoord je serieus’ en ‘ik wil diep in je komen’.

De advocaat van de man, Gerald Roethof, stelt donderdagmiddag dat de informatie die Yvonne Coldeweijer op haar Instagram-account Life of Yvonne heeft verspreid, ‘op punten volstrekt onjuist’ is. Coldeweijer deelde informatie uit de uitspraak van 2019, die zij ‘enigszins’ heeft ‘aangevuld’ met informatie die zij van een van haar zogenoemde ‘spionnen’ heeft gekregen, zo schreef ze.

Roethof zegt dat hij heeft kennisgenomen ‘van de zeer eenzijdige en ook op punten volstrekt onjuiste informatie van mevrouw Coldeweijer’. De getuigenverklaringen ‘hebben de verklaring van de aangeefster in een compleet ander licht geplaatst’, aldus de raadsman. De nieuwe datum voor het hoger beroep is nog niet bekend.

Rens en haar man zijn inmiddels zo’n vijftien jaar samen. Eind 2020 kregen ze samen een dochter, Maya Jade. In 2021 maakte Kroes naar aanleiding van een vraag van een fan bekend in het geniep in het huwelijksbootje te zijn gestapt. ‘We zijn drie jaar geleden getrouwd’, schreef ze toen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210064404
Wie trouwt er nu met een verkrachter die ook nog dit zegt?

" ‘ik breek je nek als je je beweegt’, ‘ik vermoord je serieus’ en ‘ik wil diep in je komen’."

Ongelofelijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 23:16:20 #86
382129 crew  Donna
pi_210064428
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
Wie trouwt er nu met een verkrachter die ook nog dit zegt?

" ‘ik breek je nek als je je beweegt’, ‘ik vermoord je serieus’ en ‘ik wil diep in je komen’."

Ongelofelijk.
I want to hurt you because i love you is ook behoorlijk opmerkelijk om te zeggen tegen een wildvreemde. :|W
  donderdag 27 juli 2023 @ 23:24:50 #87
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210064472
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 23:02 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)roep-loopt~ae06fefa/

Man Rens Kroes veroordeeld voor verkrachting, hoger beroep loopt

UPDATEDe man van Rens Kroes, foodblogger en de zus van topmodel Doutzen Kroes, is in april 2019 door de rechtbank Amsterdam schuldig bevonden aan verkrachting. Dat is deze week bekend geworden via rechtbankdocumenten, die op verzoek van roddelvlogger Yvonne Coldeweijer zijn gepubliceerd. Hij kreeg een gevangenisstraf van 24 maanden opgelegd en ging in hoger beroep.

Het hoger beroep diende op 7 maart dit jaar bij het gerechtshof in Amsterdam. Dat is echter aangehouden, omdat de verdediging had gevraagd om getuigen te horen. Dat is inmiddels gebeurd. De zaak moet opnieuw op zitting komen, maar een nieuwe datum is nog niet gepland.

Rens’ man zou op 9 september 2016 in Amsterdam een vrouw bij de keel hebben gegrepen en haar hebben gedwongen hem oraal te bevredigen en seks met hem te hebben. Hij zou dingen gezegd hebben als ‘ik breek je nek als je je beweegt’, ‘ik vermoord je serieus’ en ‘ik wil diep in je komen’.

De advocaat van de man, Gerald Roethof, stelt donderdagmiddag dat de informatie die Yvonne Coldeweijer op haar Instagram-account Life of Yvonne heeft verspreid, ‘op punten volstrekt onjuist’ is. Coldeweijer deelde informatie uit de uitspraak van 2019, die zij ‘enigszins’ heeft ‘aangevuld’ met informatie die zij van een van haar zogenoemde ‘spionnen’ heeft gekregen, zo schreef ze.

Roethof zegt dat hij heeft kennisgenomen ‘van de zeer eenzijdige en ook op punten volstrekt onjuiste informatie van mevrouw Coldeweijer’. De getuigenverklaringen ‘hebben de verklaring van de aangeefster in een compleet ander licht geplaatst’, aldus de raadsman. De nieuwe datum voor het hoger beroep is nog niet bekend.

Rens en haar man zijn inmiddels zo’n vijftien jaar samen. Eind 2020 kregen ze samen een dochter, Maya Jade. In 2021 maakte Kroes naar aanleiding van een vraag van een fan bekend in het geniep in het huwelijksbootje te zijn gestapt. ‘We zijn drie jaar geleden getrouwd’, schreef ze toen.
AD artikel is aangepast na oproep van Yvonne :') _O-

quote:
Yvonne Coldeweijer roept AD tot de orde: ‘Jullie stelen mijn juice!’
https://www.mediacourant.(...)e-stelen-mijn-juice/

OT: Ik ben wel benieuwd naar de getuigenverklaringen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_210064617
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 23:24 schreef jcdragon het volgende:

[..]
AD artikel is aangepast na oproep van Yvonne :') _O-

[ afbeelding ]
[..]
https://www.mediacourant.(...)e-stelen-mijn-juice/

OT: Ik ben wel benieuwd naar de getuigenverklaringen.
Jullie stelen mijn juice _O-

Rare wereld :')
pi_210064741
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:12 schreef aloa het volgende:

[..]

Ze mag wel keer op mijn gezicht komen zitten #JanRoos...
Ik zwaai naar dieren.
pi_210065618
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Rens mag hiervoor ook wel aan de schandpaal. :Y Moedwillig een verkrachter trouwen om ervoor te zorgen dat hij mag blijven.
Voor je haar op de brandstapel zet, start eens met hem.

Godsamme, alle pijlen als eerst op de vrouw. Ga je lekker?
Go hard or go home
pi_210066504
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Voor je haar op de brandstapel zet, start eens met hem.

Godsamme, alle pijlen als eerst op de vrouw. Ga je lekker?
Uiteraard mag hij branden. Maarrrr een bekendheid zijn en moedwillig met een verkrachter trouwen, dan spoor je op alle vlakken in het leven niet en ben je wat mij betreft af. :)

Haar treft geen blaam vind je? Ga jij wel lekker?
pi_210066517
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:12 schreef aloa het volgende:

[..]

"Dat zijn mijn woorden, die zijn van mij"
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:00:51 #93
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210066861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
"Dat zijn mijn woorden, die zijn van mij"
[ afbeelding ]
lol :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Vis een optie? vrijdag 28 juli 2023 @ 11:34:17 #94
70532 loveli
N
pi_210067296
Rare wereld.
crap in = crap out
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:37:29 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210067329
pi_210067361
Klinkt niet goed.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 12:02:42 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210067671
Dat iemand ook met iets met die hele walgelijke familie iets te maken wil hebben :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Vis een optie? vrijdag 28 juli 2023 @ 12:03:03 #98
70532 loveli
N
pi_210067678
Iedereen heeft een achternaam, maar die van Sid ben ik nog niet tegengekomen.
crap in = crap out
  vrijdag 28 juli 2023 @ 12:09:19 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210067800
Vicious! O nee da's een belediging voor de echte. :+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210068212
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tja iedereen kan nu verhalen gaan insturen zonder dat ze ooit op waarheid kunnen worden geverifieerd.

Het is een veroordeelde verkrachter, dus elk verhaal met het lastigvallen van een vrouw is aannemelijk. Vraag mij voornamelijk af hoe die Rens Kroes erop gaat reageren. Die is natuurlijk bezig met damage-control van haar "merk". Ze kan hier zakelijk gezien niet ongeschonden uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')