quote:De man van Rens Kroes, foodblogger en de zus van topmodel Doutzen Kroes, is in april 2019 door de rechtbank Amsterdam schuldig bevonden aan verkrachting. Dat is deze week bekend geworden via rechtbankdocumenten, die op verzoek van roddelvlogger Yvonne Coldeweijer zijn gepubliceerd. Hij kreeg een gevangenisstraf van 24 maanden opgelegd en ging in hoger beroep.
Showredactie 27-07-23, 12:26 Laatste update: 13:12
Het hoger beroep diende op 7 maart dit jaar bij het gerechtshof in Amsterdam. Dat is echter aangehouden, omdat de verdediging had gevraagd om getuigen te horen. Dat is inmiddels gebeurd. De zaak moet opnieuw op zitting komen, maar een nieuwe datum is nog niet gepland.
Rens’ man zou op 9 september 2016 in Amsterdam een vrouw bij de keel hebben gegrepen en haar hebben gedwongen hem oraal te bevredigen en seks met hem te hebben. Hij zou dingen gezegd hebben als ‘ik breek je nek als je je beweegt’, ‘ik vermoord je serieus’ en ‘ik wil diep in je komen’.
Rens en haar man zijn inmiddels zo’n vijftien jaar samen. Eind 2020 kregen ze samen een dochter, Maya Jade. In 2021 maakte Kroes naar aanleiding van een vraag van een fan bekend in het geniep in het huwelijksbootje te zijn gestapt. ,,We zijn drie jaar geleden getrouwd”, schreef ze toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah joh ...binnenkort met Fransje aan het roer elk jaar nieuw dorp met dit volk JUICHENquote:
Nouja ze heeft ook wel naam voor haar zelf gemaakt met kookboeken en influencer gedoe.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De man van de zus van een bekend persoon. Is het ook komkommertijd bij SHO?
Nou ik mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah joh ...binnenkort met Fransje aan het roer elk jaar nieuw dorp met dit volk JUICHEN![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dit is vrij heftig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is hier altijd komkommertijd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat een vreselijk mens. Hoe kun je dit doen? Hoe?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah getrouwd zodat dat uitschot niet uitgezet kan worden.![]()
![]()
Vies wijf.
Net als haar zus dus...quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:25 schreef Duiveltja het volgende:
Die Rens is ook een wappie. Ze heeft eerder complete onzin lopen roepen over voeding:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151015_01920619
Zo werkt ze. Alles voor de views.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:31 schreef Mariposas het volgende:
Blijkbaar is de informatie die Yvonne deelt niet allemaal uit de uitspraak maar heeft ze het aangevuld met info van haar bron. Dat maakt het verhaal al wel iets anders, want wat zijn nu de feiten en wat is aangevuld?
https://www.ad.nl/show/ma(...)roep-loopt~ae06fefa/
Dat snap ik sowieso ook niet. Ze houden zielsveel van elkaar denk ikquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:39 schreef Momo het volgende:
Ik kan eigenlijk geen scenario bedenken dat je bij een man blijft die een andere vrouw zo behandeld, of zou ze geloven dat hij onschuldig is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |