Het regent in Portugal, er was noodweer opgegeven gisteren, maar die is langs ons heen gegaan, we moeten het doen met wat regen.
Door de harde wind lag alle Cosmos plat, de ezels wisten er wel raad mee.
![fVL4yZL.jpg]()
![ja9VQE3.jpg]()
Ze vinden nieuwe stuk nog geweldig, er lagen volop eikels van onze steeneiken. Ik zag Doro zorgvuldig al de toppen van de uitgebloeide lavendel opeten. We zien ze nu regelmatig voorbij rennen, het zijn blije ezels.
Gisteren waren ze uitgebroken, op een plek zat het ijzerdraad niet vast genoeg aan het hek en hadden ze het naar beneden getrokken. We hebben ze bij een andere steeneik vandaan kunnen halen, gelukkig zijn er eikels want de schade die twee ezels kunnen aanrichten in een moestuin is niet grappig.
Onze slaapkamer is gevoegd
![NdKZIJ2.jpg]()
![Y1TkDnr.jpg]()
Liesbeth heeft alle tegels van het boilerhok op maat gezaagd.
![BKBToos.jpg]()
Mijn kas heeft eindelijk ramen met automatische uitzetters.
![ks7kfC9.jpg]()
Er is al wat stucwerk gedaan in de badkamer, aan de raamkant kunnen we nog niets doen, dat is nog niet geïsoleerd van buiten en nog niet waterdicht. Liesbeth is nu de muur achter de wc aan het stuken, het is onze vrije dag

, maar dat is geen werk volgens haar, correctie stuken is ruk werk, voegen is relaxed werk, dat gaat ze vanmiddag doen.
Als die muur klaar is zetten we de wc alvast neer, Liesbeth haar dochter komt over een week langs en die gaat in de logeerkamer slapen. Doorspoelen doen we nog even met een emmer.
![4USwoxp.jpg]()
![oiJ94BP.jpg]()
![DU0C65x.jpg]()
![ARi0kdd.jpg]()
Na een jaar is eindelijk mijn leveler van mijn tractor gerepareerd, ik ben nogal lomp en had het voor elkaar gekregen om de ijzeren pin te breken. We hadden het apparaat al iets steviger gemaakt want deze was niet gebouwd op het werk wat ik er doe blijkbaar

. Een ding geleerd, niet achteruit rijden om zand te verplaatsen, daar is het apparaat niet opgebouwd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Managarm op 19-10-2023 12:01:54 ]