SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Sjow hee... weer ff lekker bezig geweest, meid!quote:
Die krijgt gewoon even een TIA terwijl hij daar staat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
75 is een prima leeftijd om de kleinkinderen te vertroetelen of andere goede werken
uit te voeren.
[ twitter ]
Yep. Tocadisco in POL / [AMV] Amerikaanse politiek #849 Nog een paar nachtjes!quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon even een TIA terwijl hij daar staat.
Liep McConnell een jaar of twee terug ook al niet rond met paarse, haast donkerblauwe handen?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:09 schreef brokjespoes het volgende:
We waren dus hier (N.B. voor de nieuwbies: klik op de datum van iedere quote om het volledige bericht te zien) (wel doen hè, anders mis je héél wat!):
[..]
[..]
[..]
[..]
Sjow hee... weer ff lekker bezig geweest, meid!![]()
![]()
![]()
![]()
* brokjespoes showt met gepaste trots zijn/haar/het inmiddels goud-omrande Kijkertje Fenklup-erebadge*
En hij was een paar maanden geleden ook al een tijd uit de roulatie omdat hij gevallen was:quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon even een TIA terwijl hij daar staat.
Liep McConnell een jaar of twee terug ook al niet rond met paarse, haast donkerblauwe handen?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Yep. Tocadisco in POL / [AMV] Amerikaanse politiek #849 Nog een paar nachtjes!
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:48 schreef capricia het volgende:
Dat lijkt inderdaad wel op een stroke.![]()
[ twitter ]
Ok, nou om een willekeurige reddit user dan maar te quoten:quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En hij was een paar maanden geleden ook al een tijd uit de roulatie omdat hij gevallen was:
[ twitter ]
In Kentucky hebben de Republikeinen alvast de wet aangepast voor het geval dat ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, nou om een willekeurige reddit user dan maar te quoten:
"Thoughts and ..... well, just thoughts."
Wappies gonna wappie, dat is de grote uitdager van Trump, he?quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
Mijn hemel DeSantis die RFK Jr overweegt als hoofd van de FDA of CDC![]()
[ twitter ]
Torpedeert 'ie z'n kansen alleen maar meer mee. Voor zover die wannabe fascist al een kans maakte.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
Mijn hemel DeSantis die RFK Jr overweegt als hoofd van de FDA of CDC![]()
[ twitter ]
.exe stopped working?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
75 is een prima leeftijd om de kleinkinderen te vertroetelen of andere goede werken
uit te voeren.
[ twitter ]
En ik dat terwijl ik het bijna te doen had met McConnell na z'n kleine attack.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:12 schreef V. het volgende:
En als de president je belt om zijn zorgen uit te spreken, ben je gewoon weer je eigen onfatsoenlijke partisan shill-zelf:
[ twitter ]
Ja, zag op mijn tijdlijn ook vrijwel alleen maar Democraten die hem het beste wensten en hoopten dat het allemaal mee zou vallen en opriepen om fatsoenlijk te reageren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik dat terwijl ik het bijna te doen had met McConnell na z'n kleine attack.
Another indictment coming up!quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:22 schreef AnneX het volgende:
Goh, voor de zoveelste keer: Zou het eindelijk…
[ twitter ]
Nee, dat bedoelt hij niet, hij bedoelt dat zijn advocaten mensen gaan ondervragen en die zullen dan ongetwijfeld gaan toegeven dat Trump de echte President is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:50 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Alsof hij ooit gaat getuigen
Gaan die mensen dan ook bevestigen dat het een stollen election was, wat dat ook moge betekenen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt hij niet, hij bedoelt dat zijn advocaten mensen gaan ondervragen en die zullen dan ongetwijfeld gaan toegeven dat Trump de echte President is.
Probleem nummer een is dan vermoedelijk dat de rechter dat gaat afkappen omdat het proces gaat over illegale beinvloeding.
Als hij dat echt gelooft dan is hij degene die seniel is, natuurlijk.
Stollen election is een Kerst verkiezing, dat weet je tochquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Gaan die mensen dan ook bevestigen dat het een stollen election was, wat dat ook moge betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |