Dat dacht ik ook niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft helemaal niks.
Eet smakelijk.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Poké bowlquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
wat saai
[..]
Eet smakelijk!
[..]
wel oke
Barbie zeker ?quote:
Vandaag om 9 uur gelunched.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dat dan doen met de lunch?
Die grap had ik al gemaaktquote:
Niet echt gezond zag ikquote:
GGMM.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind jij ook dat @:GGMM er een handje van heeft om mensen weg te jagen?
Sudderburger met Italiaanse tomatensaus en kriel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thijs ging in zee met een minderjarige.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grap had ik al gemaakt
Maar triest genoeg gaat hij naar de kleine zeemeermin
[..]
Niet echt gezond zag ik
Doe hier wat aan
Dit meen je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:34 schreef GGMM het volgende:
Die grap had ik al gemaakt
Maar triest genoeg gaat hij naar de kleine zeemeermin
De Kuip hè ?quote:
Thaise curryquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ryan Gosling. Ben jij al geweest? @Littlerabbitquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
https://www.ad.nl/show/za(...)e-leeftijd~a565abae/
Het bericht dat je niet verbaast. Ik word hier verdrietig van. Zelf vechtend voor het leven. Iemand die vocht voor het sterven. Het recht op geen pijn lijden. Het cliché, je kunt beter je arm breken. Je kunt beter niks breken. Dan hoef je je hersenen ook niet te breken, over wat beter, of slechter is.quote:
Boekentip: De nacht is jong van Joseph O'Connor, broerlief.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
Herinner ,me laterquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Boekentip: De nacht is jong van Joseph O'Connor, broerlief.
Een boek op zeker spek naar jouw bekkie.
Voor elk dopinggeval 1?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg echt elke dag push-berichten over de tour
Ik ben hier NIET van gediend.
@KingRoland ze heeft een foto van de Paus verscheurd, heeft dit met elkaar te maken?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben oprecht verdrietig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland ze heeft een foto van de Paus verscheurd, heeft dit met elkaar te maken?
jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland ze heeft een foto van de Paus verscheurd, heeft dit met elkaar te maken?
Geef je adres nog eens, ouwe puistenpik, stuur ik je het boek binnenkort toe. Heb het al breed en lang uitgelezen. Verslonden als @shmoopy tijdens een nacht tezamen tussen de klamme lappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |